Daar is hij niet voor veroordeeld. Blijkbaar verschillen de meningen daar nogal over he.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, hij zaait haat. Dat heeft met kritiek niets van doen.
Probeer het eens met de joden, werkelijk, all hell will break loose.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mwah, ik vind niet dat je dat zomaar kunt stellen. Als Wilders op de manier hoe hij 'kritiek' heeft op de Koran, kritiek zou hebben op de Bijbel zou er precies hetzelfde zijn gebeurd denk ik. Zo van 'alle Christenen het land uit want de Bijbel is niet in overeenstemming met de grondwet'. No way dat dat getolereerd zou worden.
Lul niet zo dom, doorgaans krijg je al dreigtelefoontjes van Christenen als je Madonna heet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker dat ze gelijk heeft, als het over de bijbel ging hadden ze echt niet zo moeilijk gedaan.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:11 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee, zal ik misschien eens moeten doen
Als hij de bijbel een facistisch boek zou noemen en op zou roepen om dat te verscheuren, dan zou Wilders veel harder worden aangepakt dan nu het geval is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het nogal hypocriet dat iemand geweigerd wordt omdat hij toevallig kritiek heeft op de Koran. Zoals een van die Britse politici al zei, als Wilders kritiek had gehad op de bijbel was er niets aan de hand geweest.
Hij heeft dan ook nooit gezegd ALLE moslims het land uit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mwah, ik vind niet dat je dat zomaar kunt stellen. Als Wilders op de manier hoe hij 'kritiek' heeft op de Koran, kritiek zou hebben op de Bijbel zou er precies hetzelfde zijn gebeurd denk ik. Zo van 'alle Christenen het land uit want de Bijbel is niet in overeenstemming met de grondwet'. No way dat dat getolereerd zou worden.
Alleen de criminelen met heel de familie en al.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook nooit gezegd ALLE moslims het land uit.
Er lopen ook heel veel niet veroordeelde moordenaars rond.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar is hij niet voor veroordeeld. Blijkbaar verschillen de meningen daar nogal over he.
Blijkbaar ben jij niet zo op de hoogte van de uitspraken van Wilders. Wanneer heeft hij gezegd "Alle Moslims het land uit?"quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik niet. Dus iedereen gaat dan al niet meer op. IK ben wel bang van de sfeer van haat en angst die Wilders etc. tracht te creeeren...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het enige dat Wilders doet, is terug slaan.
Iedereen is doods bang voor de moslims, en Wilders is diegene die de strijd met die holbewoners durven aan te gaan.
Maar daar ging het me ook niet om. Het gaat om het feit hóe hij kritiek levert op de Koran. Als hij dat op zo'n wijze met de Bijbel zou doen zou dat ook niet getolereerd worden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Christenen beginnen zich ook weer aardig snel beledigd te voelen ja daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, doorgaans krijg je al dreigtelefoontjes van Christenen als je Madonna heet.
Wedden dat jij ook bang bent voor moslims.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Ik niet. Dus iedereen gaat dan al niet meer op. IK ben wel bang van de sfeer van haat en angst die Wilders etc. tracht te creeeren...
Ow Vertel eens?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:12 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Als hij de bijbel een facistisch boek zou noemen en op zou roepen om dat te verscheuren, dan zou Wilders veel harder worden aangepakt dan nu het geval is.
Zeker in Engeland.
Ben jij op de hoogte van zijn uitspraken of niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij niet zo op de hoogte van de uitspraken van Wilders. Wanneer heeft hij gezegd "Alle Moslims het land uit?"
Blijf je op dit "wat je zegt ben je zelf" niveau hangen ? Ik zie je enkel goedkeurend reageren op een ander z'n posts, heb je zelf geen mening ofzo .. Of is het allemaal gewoon te moeilijk ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Mensen die niet dezelfde mening hebben als Gelly zijn ook superdom
HIJ zaait geen haat, hij levert kritiek. Dat haten komt van de kant van de islam die totaal geen kritiek kan verdragen en reageert met haat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, hij zaait haat. Dat heeft met kritiek niets van doen.
Nee, hij zij VEEL moslims het land uit (letterlijk), daarnaast stelde hij dat moslims er niet meer in mogen (ergo selectie aan de grens, jij bent moslims - dus niet welkom) en moskeeën mogen niet gebouwd worden etc.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Gingen Christenen ook zo uit hun bol toen er spotprenten van Jezus en consorten gepubliceerd werden? Niet te vergelijken met die Moslims in ieder geval.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, doorgaans krijg je al dreigtelefoontjes van Christenen als je Madonna heet.
Hij is er toch niet veroordeeld, of wel?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk in de wet, bekijk de jurisprudentie, en leer dan hoe je haat kan zaaien.Of maak er net als ik een onderzoeksnotitie over, ben je wel ff mee bezig hoor.
quote:Er lopen ook heel veel niet veroordeelde moordenaars rond.
Nee, dat zou wat zijn zeg. Een artistieke expressie welke niet gericht is op de Christenen als persoon, in tegenstelling tot Wilders z'n gehuil - wat wel op de persoon is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Christenen beginnen zich ook weer aardig snel beledigd te voelen ja daar heb je gelijk in.
Maar ze kregen het toch niet voor elkaar om Madonna niet te laten optreden. (met dat kruis)
Je hebt gelijk, dat is indd het meest hilarische wat ik vandaag heb gehoord.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:15 schreef JohnDope het volgende:
En het meest hilarische van alles is, is dat de Islam door de romeinen is uitgevonden, om die lui onder de duim te houden.
Hele bommeldingen en dreigingen zijn je ontgaan bij een optreden van Madonna bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat een onzin. Gingen Christenen ook zo uit hun bol toen er spotprenten van Jezus en consorten gepubliceerd werden? Niet te vergelijken met die Moslims in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |