Op dit moment alleen op mijn eigen laptop. Die andere sessies heb ik er net uit gegooid. Al waren er wel andere computers die aangemeld zijn. Ook op de laptop bij mijn vader sta ik ook wel aangemeld weet ik. Ik ga mailen naar forum at fok .nl.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zal het navragen aan de FA's. Sta je nergens anders ingelogd naast je thuiscomputer?
deze post moet dan ook nog ge-edit wordenquote:
en ik? en ik? en ik? en ik? en ik?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je bent een van de beste mods die ik hier ooit heb gezien
Niet normaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:47 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #445: ajakkes gaat eraan!
Ik twijfel of het mag maar daarom vraag ik het aan jullie
Omg, lekkere typo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien ff wijzigen..
Thanks.quote:
Ah nee, niks aan de hand.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Breach het volgende:
Hij zoekt echt het randje op vind ik..
Ik zie niks ergs eigenlijk gebeuren, of lees ik er soms overheen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:08 schreef denthemen het volgende:
Live Eredivisieverslagen #147: Mickey Mouse League?
Ik ben inderdaad geen hulpmoderator.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:24 schreef denthemen het volgende:
Laat dat nou maar aan Ray en zijn vrienden over, je bent geen hulpmod
De zoekfunctie werkt blijkbaar?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:30 schreef sezten het volgende:
[..]
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woord
quote:
De pot verwijt de ketel...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:24 schreef denthemen het volgende:
Laat dat nou maar aan Ray en zijn vrienden over, je bent geen hulpmod
Het FB topic is toch gewoon om dit te doen? Niet om iedereen zijn mening te krijgen over ietsquote:
Ben je al startklaar voor morgen Ray?quote:
Kan niet wachten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:06 schreef sezten het volgende:
[..]
Ben je al startklaar voor morgen Ray?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |