quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:27 schreef Dos37 het volgende:
Geen voetbal vandaag
Dan maar de hele dag uitkijken naar 19:45
Weer afgelastquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:47 schreef Dos37 het volgende:
Ik bedoelde amateur voetbal, het is hier heerlijk weer.
Het is vloeken in de kerk. Maar ik vind het mooier dan voetbal. Dat is de laatste jaren toch minder geworden vind ik. Rugby gaat wel met zijn tijd mee (lees videoreferee) en de scheidsrechter bemoeien zich dermate met het spel dat het niet om de 5 seconden stil ligt. En bovendien is het gewoon super om zelf te doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:53 schreef Dos37 het volgende:
Rubgy is geweldig, ik had het genoegen om in 2003 in Australië te zijn toen het WK daar aan de gang was. Echt geniaal
Deze is ook mooiquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef RayMania het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)krijk_met_jack_.html.
Prima, en met jou jongen?quote:
Het blijft een heerlijk gevoel... Die poulefase...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad. Het is hier gewoon fucking goed weer, 20 graden zonnetje enzo.quote:
Jij hebt jezelf een Tong80 dagritme aangemeten?quote:
Die had ik alquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf een Tong80 dagritme aangemeten?
ik wens niet meer aan dit EK herinnert te worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef RayMania het volgende:
Ook goede muziek.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb net 597 nummers van The Beatles op m'n iPod gezet.
Kan dus weer even vooruit.
Sowieso, Sgt. Pepper'squote:
Hoe moet ik jou inschalen wat betreft moderne muziek?quote:
Ik dacht dat ik niet hield van de Top 40 muziek, maar ik heb 'm net eens bekeken en het valt op dit moment wel mee met het 'blingbling-gehalte' en de Volendammers.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe moet ik jou inschalen wat betreft moderne muziek?
KoL zijn echt heel tof. Coldplay heb ik met vlagen. Eigenlijk vind ik het iets te commercieel. Maar zoals Viva la vida, dat vind ik dan wel weer heel vet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik niet hield van de Top 40 muziek, maar ik heb 'm net eens bekeken en het valt op dit moment wel mee met het 'blingbling-gehalte' en de Volendammers.
Met The Killers, Milow, Kings of Leon en Coldplay staat er nog behoorlijk wat in dat ik erg oké vind.
In het geval van Coldplay gewoon echt tof.
Klopt, dat is echt het nummer dat ik het meest luister. Wat een liedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:10 schreef Dos37 het volgende:
Eleanor Rigby is één van de meest geniale stukken muziek ooit
Geen pannenkoek?quote:
Neh, teveel werk zo op de vroege ochtendquote:
Lekker op brood met een kloddertje mayo erbijquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef sjimz het volgende:
Ow en als er een band kut is is het Coldplay wel.
[sjimz]quote:Op zondag 15 februari 2009 12:22 schreef venomsnake het volgende:
De mosterd is op, moet nodig een nieuwe pot komen.
Barbara, met haar mooie rode krullen.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
[sjimz]
Misschien is Barbara Barend een optie?
[/sjimz]
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Barbara, met haar mooie rode krullen.
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef sjimz het volgende:
Ow en als er een band kut is is het Coldplay wel.
Ik heb net mn neus gesnoten, was gewoon blauw wat eruit kwamquote:Op zondag 15 februari 2009 16:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stonden jullie trouwens vol in de rook of niet?
Whehe. Was rondom jouw plek trouwens op een gegeven moment ook brand of was de rook te erg dat iedereen even aan de kant ging?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb net mn neus gesnoten, was gewoon blauw wat eruit kwam
Dr hangt hier een geur binnen niet normaal. Maar het hoort erbij
Volgens mij gewoon omdat je het niet meer trok. Ik heb iig geen stewards gezien die kwamen blussen. Maar die geur joh. Ik ging net bijna over mn nek toen ik aan mn kleren rook.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe. Was rondom jouw plek trouwens op een gegeven moment ook brand of was de rook te erg dat iedereen even aan de kant ging?
quote:
Nee die niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:51 schreef Suijk het volgende:
Hotel Rwanda?
straks toch maar een nieuwsgroepen account kopen.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:45 schreef Grulez het volgende:
Ik zal ze eens in de download zetten, nu pirate bay nog bestaat
preciesquote:Op maandag 16 februari 2009 11:46 schreef toma het volgende:
[..]
straks toch maar een nieuwsgroepen account kopen.
Inderdaad een geweldige film. Waar ik zelfs als man zijnde van ontroerd raaktequote:Op maandag 16 februari 2009 11:44 schreef toma het volgende:
Hotel Rwanda is trouwens wel een gruwelijk indrukwekkende film. Zeer goed geacteerd en een mooi verhaal.
ik raakte er ook geëmotioneerd vanquote:Op maandag 16 februari 2009 11:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Inderdaad een geweldige film. Waar ik zelfs als man zijnde van ontroerd raakte
En het stinkt hier trouwens naar rookpotten
Volgens mij had RayMania ooit een topic erover geopent ofzo. Maar ik snap er evenmin wat van. Maten hebben altijd alle nieuwe zooi en ook al meerdere keren uitgelegd. Maar ik snap het nog steeds niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:15 schreef denthemen het volgende:
Ik snap dus echt helemaal niets van die nieuwsgroepen, maar eens bij mijn maten navragen of iemand het snapt en het mij wilt uitleggen
een maat van me had laatst ook een account gecreëerd en die gast die weet net hoe ie z'n pc aan en uit moet zetten. Dus dat moet wel lukkenquote:Op maandag 16 februari 2009 12:15 schreef denthemen het volgende:
Ik snap dus echt helemaal niets van die nieuwsgroepen, maar eens bij mijn maten navragen of iemand het snapt en het mij wilt uitleggen
kinderwerkquote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef Dos37 het volgende:
Ik snap het ook maar het heeft wel even geduurd
middelbareschoolquote:Op maandag 16 februari 2009 12:58 schreef Paaskonijn het volgende:
KUTKUTKUT ik moest om 10 over 10 op school zijn en ben net wakker
En de telefoon gaat net al 2 x over en ik wed dat het school is
Gelukkig mis ik alleen economie en 2 uur gym dusja. Nu pauze dus had ik net zo goed nog een uur in bed kunnen blijven.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:09 schreef toma het volgende:
[..]
middelbareschool
als ik niet naar school dan maakt niemand zich daar druk om.
Toen ik 16 was zat ik gelukkig al op het HBO.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gelukkig mis ik alleen economie en 2 uur gym dusja. Nu pauze dus had ik net zo goed nog een uur in bed kunnen blijven.
En school zit echt irritant achter mijn reet aan de laatste tijdik ben blij als ik 18 ben.
Verkapte kijk-mij-eens-intelligent-zijn-post?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:13 schreef toma het volgende:
[..]
Toen ik 16 was zat ik gelukkig al op het HBO.
De meeste mensen op het HBO zijn helemaal niet zo super intelligent hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-intelligent-zijn-post?
Ik ook niet, en toch gehaaldquote:Op maandag 16 februari 2009 14:12 schreef toma het volgende:
[..]
De meeste mensen op het HBO zijn helemaal niet zo super intelligent hoor
En ik ben ook helemaal niet intelligent ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |