quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:27 schreef Dos37 het volgende:
Geen voetbal vandaag
Dan maar de hele dag uitkijken naar 19:45
Weer afgelastquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:47 schreef Dos37 het volgende:
Ik bedoelde amateur voetbal, het is hier heerlijk weer.
Het is vloeken in de kerk. Maar ik vind het mooier dan voetbal. Dat is de laatste jaren toch minder geworden vind ik. Rugby gaat wel met zijn tijd mee (lees videoreferee) en de scheidsrechter bemoeien zich dermate met het spel dat het niet om de 5 seconden stil ligt. En bovendien is het gewoon super om zelf te doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:53 schreef Dos37 het volgende:
Rubgy is geweldig, ik had het genoegen om in 2003 in Australië te zijn toen het WK daar aan de gang was. Echt geniaal
Deze is ook mooiquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef RayMania het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)krijk_met_jack_.html.
Prima, en met jou jongen?quote:
Het blijft een heerlijk gevoel... Die poulefase...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad. Het is hier gewoon fucking goed weer, 20 graden zonnetje enzo.quote:
Jij hebt jezelf een Tong80 dagritme aangemeten?quote:
Die had ik alquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf een Tong80 dagritme aangemeten?
ik wens niet meer aan dit EK herinnert te worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef RayMania het volgende:
Ook goede muziek.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb net 597 nummers van The Beatles op m'n iPod gezet.
Kan dus weer even vooruit.
Sowieso, Sgt. Pepper'squote:
Hoe moet ik jou inschalen wat betreft moderne muziek?quote:
Ik dacht dat ik niet hield van de Top 40 muziek, maar ik heb 'm net eens bekeken en het valt op dit moment wel mee met het 'blingbling-gehalte' en de Volendammers.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe moet ik jou inschalen wat betreft moderne muziek?
KoL zijn echt heel tof. Coldplay heb ik met vlagen. Eigenlijk vind ik het iets te commercieel. Maar zoals Viva la vida, dat vind ik dan wel weer heel vet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik niet hield van de Top 40 muziek, maar ik heb 'm net eens bekeken en het valt op dit moment wel mee met het 'blingbling-gehalte' en de Volendammers.
Met The Killers, Milow, Kings of Leon en Coldplay staat er nog behoorlijk wat in dat ik erg oké vind.
In het geval van Coldplay gewoon echt tof.
Klopt, dat is echt het nummer dat ik het meest luister. Wat een liedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:10 schreef Dos37 het volgende:
Eleanor Rigby is één van de meest geniale stukken muziek ooit
Geen pannenkoek?quote:
Neh, teveel werk zo op de vroege ochtendquote:
Lekker op brood met een kloddertje mayo erbijquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef sjimz het volgende:
Ow en als er een band kut is is het Coldplay wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |