www.eredivisielive.nlquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:04 schreef djnospinzone het volgende:
stream ergens?
woarquote:
noaln vestequote:
ik maak mie niks te doenquote:
Ohja daar worden jullie bij winst vandaag concurrent vanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:49 schreef Paul het volgende:
Ben al helemaal zenuwappig voor Utreg - @j@x
Hij mag nie meer trainenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:25 schreef Espabilado het volgende:
Is dit nu de laatste wedstrijd dit seizoen onder Du Chatinier? Zonde voor Utrecht..
Wouters? Of bedoel je niet dat Jonker jouw ideale opvolger van Du Chatinier is?quote:
Willem II verliest net... wat denk je dat er bedoeld wordt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Wouters? Of bedoel je niet dat Jonker jouw ideale opvolger van Du Chatinier is?
Ach ... Bassie gaat voor 0 uit de resterende wedstrijden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:41 schreef Espabilado het volgende:
4 punten uit de laatste 11 wedstrijden voor Willem II
Ik was even vergeten wie de coach is van Willem II.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Willem II verliest net... wat denk je dat er bedoeld wordt?
Het is wel opvallend eigenlijk, niemand lijkt zich ooit echt om Utrecht te bekommeren... de stille middenmotor.. alsof iedereen ze op plek 10 zet... geen bedreiging voor de top en geen zorgen om degredatie..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:43 schreef TvhN het volgende:
Utrecht blijft toch een concurrent van ons en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
hij woont nog in 010quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:01 schreef Adelante het volgende:
Leonardo die niet wil kiezen tussen 010 of 020
Voor nu wel jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Het is wel opvallend eigenlijk, niemand lijkt zich ooit echt om Utrecht te bekommeren... de stille middenmotor.. alsof iedereen ze op plek 10 zet... geen bedreiging voor de top en geen zorgen om degredatie..
Maar stilletjes aan tikken ze toch op de deur bij de subtop nu dit seizoen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:32 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat dekselse Utrecht is inderdaad goed bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |