quote:
quote:
quote:
Godverquote:
Wat zit jij nou te trollen de hele tijd dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:19 schreef Anonymousz het volgende:
Grunn come on
wat een idiootquote:
quote:
liever gelijk dan verliezenquote:
Nou als je Feyenoord-Groningen hebt gezien, weet je wel beter.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:21 schreef Espabilado het volgende:
Opzich als je kijkt naar aantal doelpunten dit seizoen lijkt de competitie juist minder mickey mouse geworden te zijn...
Het publiek is de 11e man he...quote:Op zondag 8 februari 2009 16:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kut Groningen.
Tegen 10 debielen nog niet kunnen winnen
ajax kan al 4 wedstrijden op rij niet winnenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kut Groningen.
en heerenveen komt ook eraanquote:
Heel mooi!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:23 schreef fanneke het volgende:
De Graafschap-Twente ook afgelopen, 2-2
Niet gekeken, leek me al snel dat daar weinig zou gaan gebeurenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou als je Feyenoord-Groningen hebt gezien, weet je wel beter.
ze denken liever 1 punt dan niksquote:Op zondag 8 februari 2009 16:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Blijft mooi hoe het punt tegen willem II gevierd werd alsof het kampioenschap werd gewonnen
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:23 schreef Erosjuhhh het volgende:
kom op twente! laatste kansen!
altijd alsnog een puntje op ajax uitgelopen
Que?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
3-1 voor vitesse,
ajax hoeven we niet meer bang voor te zijn
Die afgunst, heeeeeerlijk!!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kut Groningen.
Ter illustratie hoe slecht Feyenoord is. Een 0-0 vieren als een overwinning tegen een bedroevend slecht Groningen.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ajax kan al 4 wedstrijden op rij niet winnen
wedden dat PSV kampioen wordtquote:
Dat viel ook wel mee.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:25 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Ter illustratie hoe slecht Feyenoord is. Een 0-0 vieren als een overwinning tegen een bedroevend slecht Groningen.
je laatste quote was voor deze wedstrijdquote:
Jij bent als seizoenkaarthouder al afgehaakt dit seizoen?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die afgunst, heeeeeerlijk!!Ook nog eens gewonnen op supportersgebied. Wat een trieste bedoening die Grunners.
Wat een dag.
Tjah voor de winterstop ging het zo slecht dus dan ben je nu met 1 puntje al blij.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Blijft mooi hoe het punt tegen willem II gevierd werd alsof het kampioenschap werd gewonnen
Waar was jij dan vanmiddag?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent als seizoenkaarthouder al afgehaakt dit seizoen?
nee ze worden kampioen let maar opquote:
Ik heb alle stadions in de eredivisie al gezien. En ik stap geen combi meer in, behalve tegen feyenoord en utrecht. Verder ben ik er sowieso elke thuiswedstrijd. En jij?quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:27 schreef Darkestrah het volgende:
Wtf is er opeens met die grappen over Mickey & Disney?
zeker knapquote:
Ik heb geen zin meer, kijk relaxt op tvquote:Op zondag 8 februari 2009 16:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb alle stadions in de eredivisie al gezien. En ik stap geen combi meer in, behalve tegen feyenoord en utrecht. Verder ben ik er sowieso elke thuiswedstrijd. En jij?
Als AZ in een dip komt (Net zoals de traditionele top 3) geloof ik je pasquote:Op zondag 8 februari 2009 16:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee ze worden kampioen let maar op
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer, kijk relaxt op tv
Google maar even op Mickey Mouse en eredivisie.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ja als je het nou even uitlegt..
Was dat nodig dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom krijgt Slory niet zijn 2de geel?
Zou wel erg hard zijn geweest, maar hij had hem gewoon moeten hebben.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom krijgt Slory niet zijn 2de geel?
Neen, hoop voldoende tijd te vinden om volgend jaar eentje aan te schaffen. JL of niet. Mag ik nu nog geen mening hebben?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent als seizoenkaarthouder al afgehaakt dit seizoen?
Ok, ik snap 't.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Google maar even op Mickey Mouse en eredivisie.
eej Dj dav ik zat net je fobo te kijken, volgens mij ken ik jouquote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als AZ in een dip komt (Net zoals de traditionele top 3) geloof ik je pas
Jaquote:Op zondag 8 februari 2009 16:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
eej Dj dav ik zat net je fobo te kijken, volgens mij ken ik jouROC leijgraaf gezeten? (ICT)
Echt waar?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:34 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja, ze geven vaak voor minder geel
Dat vind ik maar zwak excuusquote:Op zondag 8 februari 2009 16:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zou wel erg hard zijn geweest, maar hij had hem gewoon moeten hebben.
Nog even en zelfs jullie staan onder Utrecht.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:26 schreef Grulez het volgende:
Utrecht gewoon 7e... over devaluatie van de competitie gesproken.
Niet echt, je foto is ook onduidelijkquote:Op zondag 8 februari 2009 16:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam ik een paar maanden op de ICT zitten, ik ben rob, ken je me nog
Tja.. 2x rood in 10 seconden, maar het 2e geel was gewoon terecht geweest voor Slory, hij moet van de scheidsrechter afblijven.quote:
Gelukkig nog een puntje.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:26 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
je laatste quote was voor deze wedstrijd
wie had gedacht dat het een gelijkspel zou zijn
heb er ff eentje bijgezet, kijkquote:Op zondag 8 februari 2009 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet echt, je foto is ook onduidelijk
Dan had hij heel Feyenoord geel mogen geven.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tja.. 2x rood in 10 seconden, maar het 2e geel was gewoon terecht geweest voor Slory, hij moet van de scheidsrechter afblijven.
zegt Jorien, die maar door blijft zagen over de goal van Suarez.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
EL is plat gebeld over die 3-1 van vitesse, zou buitenspel zijn
Ajax huilies
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
EL is plat gebeld over die 3-1 van vitesse, zou buitenspel zijn
Ajax huilies
Die gozer kan een aardig woordje Nederlands babbelen voor iemand die hier pas sinds seizoen 05/06 is.quote:
Zó! Respect.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die gozer kan een aardig woordje Nederlands babbelen voor iemand die hier pas sinds seizoen 05/06 is.
Opzich wel, maar vond 'm kwa lichaamstaal nogal apart overkomen en dit soort dingen houd je eigenlijk buiten de media.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://psv.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=209&details=uitslagenuitgebreid&id=23
Beste commentator van Nederland
direct roodquote:Op zondag 8 februari 2009 17:03 schreef venomsnake het volgende:
Kreeg Toivonen direct rood? Of 2x geel?
Ok, bedankt.quote:
Wordt een mooie spelrondequote:Op zondag 8 februari 2009 17:04 schreef Espabilado het volgende:
vr 13/2 Willem II - FC Utrecht 20.45
za 14/2 ADO Den Haag - De Graafschap 18.45
za 14/2 NAC Breda - Roda JC 20.45
za 14/2 FC Twente - FC Volendam 19.45
za 14/2 PSV - AZ 19.45
zo 15/2 FC Groningen - Heracles Almelo 14.30
zo 15/2 NEC - SC Heerenveen 14.30
zo 15/2 Ajax - Feyenoord 12.30
zo 15/2 Sparta Rotterdam - Vitesse 14.30
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]Wat een kreet bij dat doelpunt..
Altijd weer die Finnen...quote:PSV wint 'rood' doelpuntenfestijn in Volendam
08/02/2009 16:21
PSV heeft een spectaculaire wedstrijd tegen FC Volendam winnend afgesloten (3-5). Beide teams eindigden het duel met tien man, na rode kaarten voor Ola Toivonen en Jack Tuyp.
Na een half uur spelen leek PSV op weg naar opnieuw een grote zege, nadat donderdag met 6-0 van ADO Den Haag werd gewonnen. Toivonen en Jérémie Bréchet hadden PSV op een 2-0 voorsprong gezet, maar Volendam kwam binnen vijf minuten terug in de wedstrijd. Gerson Sheotahul verkleinde de achterstand op aangeven van Tim Bakens en Paul de Lange benutte een strafschop, na een overtreding van Toivonen. Edison Méndez zorgde er uit een voorzet van Ibrahim Afellay voor dat PSV toch met een voorsprong ging rusten.
Vroeg in de tweede helft maakte Méndez na een schitterende actie van Toivonen zijn tweede van de middag en leek de overwinning van PSV niet meer in gevaar te komen. Maar scheidsrechter Pieter Vink stuurde de Fin kort daarna van het veld, nadat deze een elleboogstoot had uitgedeeld in een luchtduel met Bakens. Erg lang kon Volendam niet profiteren van de man-meer-situatie, aangezien Tuyp na een roekeloze tackle op Afellay van het veld werd gestuurd door Vink. De spits van Volendam stond slechts drie minuten binnen de lijnen en had nog geen bal geraakt.
In het restant van de wedstrijd ging Volendam moedig op zoek naar de aansluitingstreffer, maar PSV kwam niet meer in gevaar. Otman Bakkal maakte er zelfs nog 2-5 van, waarna Rowin van Zaanen de eindstand bepaalde op 3-5. De club uit Eindhoven won zijn derde wedstrijd op rij en heeft nog maar drie punten achterstand op de nummer twee, FC Twente. Volendam blijft hekkensluiter en heeft twee punten achterstand op De Graafschap, dat zeventiende staat.
zekerquote:Op zondag 8 februari 2009 17:04 schreef Espabilado het volgende:
vr 13/2 Willem II - FC Utrecht 20.45
za 14/2 ADO Den Haag - De Graafschap 18.45
za 14/2 NAC Breda - Roda JC 20.45
za 14/2 FC Twente - FC Volendam 19.45
za 14/2 PSV - AZ 19.45
zo 15/2 FC Groningen - Heracles Almelo 14.30
zo 15/2 NEC - SC Heerenveen 14.30
zo 15/2 Ajax - Feyenoord 12.30
zo 15/2 Sparta Rotterdam - Vitesse 14.30
Amrabat, Afellay en Bakkal zijn de Finnenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:25 schreef Whiteguy het volgende:
Van Vi.nl
[..]
Altijd weer die Finnen...
no shitquote:Op zondag 8 februari 2009 17:34 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Amrabat, Afellay en Bakkal zijn de Finnen
Vanavond voetbal kijken jongen, kwa kansen had Twente verdient om te winnen. Kwa inzet de Graafschap, dus verdient gelijkspel.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:31 schreef VatosLoco het volgende:
Word nog spannend voor de 2e plek, alhoewel ik denk dat PSV aan het langste eind gaat trekken
Zie Ajax volgende week niet winnen van Feyenoord, en denk dat AZ zijn eerste verlies aangetekend gaat krijgen. Twente kan deze vorm niet vasthouden, vandaag ook met geluk een gelijkspel, De Graafschap had meer verdiend.
Ik ben al klaar met etenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zit al met mijn bord op schoot voor de tv te wachten.![]()
Jawel tegen necquote:Op zondag 8 februari 2009 19:08 schreef Anonymousz het volgende:
Sinds Stekelvarken fit is heeft Ajax niet meer gewonnen (geloof ik )
Vermeer moet erin
www.eredivisielive.nlquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:04 schreef djnospinzone het volgende:
stream ergens?
woarquote:
noaln vestequote:
ik maak mie niks te doenquote:
Ohja daar worden jullie bij winst vandaag concurrent vanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:49 schreef Paul het volgende:
Ben al helemaal zenuwappig voor Utreg - @j@x
Hij mag nie meer trainenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:25 schreef Espabilado het volgende:
Is dit nu de laatste wedstrijd dit seizoen onder Du Chatinier? Zonde voor Utrecht..
Wouters? Of bedoel je niet dat Jonker jouw ideale opvolger van Du Chatinier is?quote:
Willem II verliest net... wat denk je dat er bedoeld wordt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Wouters? Of bedoel je niet dat Jonker jouw ideale opvolger van Du Chatinier is?
Ach ... Bassie gaat voor 0 uit de resterende wedstrijden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:41 schreef Espabilado het volgende:
4 punten uit de laatste 11 wedstrijden voor Willem II
Ik was even vergeten wie de coach is van Willem II.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Willem II verliest net... wat denk je dat er bedoeld wordt?
Het is wel opvallend eigenlijk, niemand lijkt zich ooit echt om Utrecht te bekommeren... de stille middenmotor.. alsof iedereen ze op plek 10 zet... geen bedreiging voor de top en geen zorgen om degredatie..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:43 schreef TvhN het volgende:
Utrecht blijft toch een concurrent van ons en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
hij woont nog in 010quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:01 schreef Adelante het volgende:
Leonardo die niet wil kiezen tussen 010 of 020
Voor nu wel jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Het is wel opvallend eigenlijk, niemand lijkt zich ooit echt om Utrecht te bekommeren... de stille middenmotor.. alsof iedereen ze op plek 10 zet... geen bedreiging voor de top en geen zorgen om degredatie..
Maar stilletjes aan tikken ze toch op de deur bij de subtop nu dit seizoen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:32 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat dekselse Utrecht is inderdaad goed bezig.
Mocht PSV vanavond verliezen en Groningen morgen winnen, dan wordt de wedstrijd Groningen - PSV spannender volgende week. Als Groningen dan wint staan ze boven PSV.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat heb jij de laatste tijd tegen PSV?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Een graafschap speler was doorgebroken ,
orly?quote:en dat is rood als je hem dan neerhaalt.
Groningen gaat niet boven PSV eindigen, lekker puhquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mocht PSV vanavond verliezen en Groningen morgen winnen, dan wordt de wedstrijd Groningen - PSV spannender volgende week. Als Groningen dan wint staan ze boven PSV.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Groningen gaat niet boven PSV eindigen, lekker puh
Amoah nog steeds in de lappenmand?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:13 schreef Superheld het volgende:
Bagger, lig ziek op bed. Raar straks bij een thuiswedstrijd op tv kijken.
Ben benieuwd hoe NAC speelt met opnieuw bijna een heel team geblesseerd. En zonder fatsoenlijke spits.
Jep, was vandaag terug verwacht net als Penders maar beide hebben het niet gehaald. Fouad ook geblesseerd geraakt, enkel Feher terug vandaag.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Amoah nog steeds in de lappenmand?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:28 schreef Merkie het volgende:
Twee jaar geleden speelden we ook deze wedstrijd, en toen sprak ik de legendarische woorden: "kunnen ze het wel managen? En ze konden het niet managen."
Louis.
Dan kunnen we elkaar een hand geven. Lig ziek op de bank. Maar heb nog steeds een proefabonnement van Eredivisie Live, dus kan het toch nog mooi volgen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:13 schreef Superheld het volgende:
Bagger, lig ziek op bed. Raar straks bij een thuiswedstrijd op tv kijken.
Ben benieuwd hoe NAC speelt met opnieuw bijna een heel team geblesseerd. En zonder fatsoenlijke spits.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:30 schreef Berto het volgende:
Denk overigens dat Kramer erin staat, weinig andere keus (of Tamerus).
divisiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even een kaartje voor volgend seizoen bestellen.
[ afbeelding ]
Sorry, ik ben heel verdrietig, ik kan niet meer goed typen.quote:
Enkeltje?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even een kaartje voor volgend seizoen bestellen.
[ afbeelding ]
Ik ga voor 1-2quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef sjimz het volgende:
Ik denk een 1-3.
Als Henk van Stee trainer blijft wel ja.quote:
okéquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:44 schreef leonnekes het volgende:
Spelers komen nu het veld op
Het zou wel krap worden als ze in de tunnel zouden moeten voetballen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:44 schreef leonnekes het volgende:
Spelers komen nu het veld op
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:46 schreef sjimz het volgende:
Schaars, wat een goede voetballer is dat.
verkeerde topic jongen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:46 schreef Adelante het volgende:
John van Loen over z'n depressieBoeiende tv
Nee hoor, nu op EL2 in de rust ADO-GRAquote:
Ja, daag. Even de FA's melden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is mijn voorspelling, dus geen valse tussenstand.
Maar als het een jood was.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |