nee ze worden kampioen let maar opquote:
Ik heb alle stadions in de eredivisie al gezien. En ik stap geen combi meer in, behalve tegen feyenoord en utrecht. Verder ben ik er sowieso elke thuiswedstrijd. En jij?quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:27 schreef Darkestrah het volgende:
Wtf is er opeens met die grappen over Mickey & Disney?
zeker knapquote:
Ik heb geen zin meer, kijk relaxt op tvquote:Op zondag 8 februari 2009 16:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb alle stadions in de eredivisie al gezien. En ik stap geen combi meer in, behalve tegen feyenoord en utrecht. Verder ben ik er sowieso elke thuiswedstrijd. En jij?
Als AZ in een dip komt (Net zoals de traditionele top 3) geloof ik je pasquote:Op zondag 8 februari 2009 16:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee ze worden kampioen let maar op
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer, kijk relaxt op tv
Google maar even op Mickey Mouse en eredivisie.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ja als je het nou even uitlegt..
Was dat nodig dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom krijgt Slory niet zijn 2de geel?
Zou wel erg hard zijn geweest, maar hij had hem gewoon moeten hebben.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom krijgt Slory niet zijn 2de geel?
Neen, hoop voldoende tijd te vinden om volgend jaar eentje aan te schaffen. JL of niet. Mag ik nu nog geen mening hebben?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent als seizoenkaarthouder al afgehaakt dit seizoen?
Ok, ik snap 't.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Google maar even op Mickey Mouse en eredivisie.
eej Dj dav ik zat net je fobo te kijken, volgens mij ken ik jouquote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als AZ in een dip komt (Net zoals de traditionele top 3) geloof ik je pas
Jaquote:Op zondag 8 februari 2009 16:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
eej Dj dav ik zat net je fobo te kijken, volgens mij ken ik jouROC leijgraaf gezeten? (ICT)
Echt waar?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:34 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja, ze geven vaak voor minder geel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |