Dat vind ik maar zwak excuusquote:Op zondag 8 februari 2009 16:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zou wel erg hard zijn geweest, maar hij had hem gewoon moeten hebben.
Nog even en zelfs jullie staan onder Utrecht.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:26 schreef Grulez het volgende:
Utrecht gewoon 7e... over devaluatie van de competitie gesproken.
Niet echt, je foto is ook onduidelijkquote:Op zondag 8 februari 2009 16:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam ik een paar maanden op de ICT zitten, ik ben rob, ken je me nog
Tja.. 2x rood in 10 seconden, maar het 2e geel was gewoon terecht geweest voor Slory, hij moet van de scheidsrechter afblijven.quote:
Gelukkig nog een puntje.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:26 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
je laatste quote was voor deze wedstrijd
wie had gedacht dat het een gelijkspel zou zijn
heb er ff eentje bijgezet, kijkquote:Op zondag 8 februari 2009 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet echt, je foto is ook onduidelijk
Dan had hij heel Feyenoord geel mogen geven.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tja.. 2x rood in 10 seconden, maar het 2e geel was gewoon terecht geweest voor Slory, hij moet van de scheidsrechter afblijven.
zegt Jorien, die maar door blijft zagen over de goal van Suarez.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
EL is plat gebeld over die 3-1 van vitesse, zou buitenspel zijn
Ajax huilies
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
EL is plat gebeld over die 3-1 van vitesse, zou buitenspel zijn
Ajax huilies
Die gozer kan een aardig woordje Nederlands babbelen voor iemand die hier pas sinds seizoen 05/06 is.quote:
Zó! Respect.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die gozer kan een aardig woordje Nederlands babbelen voor iemand die hier pas sinds seizoen 05/06 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |