nee ze worden kampioen let maar opquote:
Ik heb alle stadions in de eredivisie al gezien. En ik stap geen combi meer in, behalve tegen feyenoord en utrecht. Verder ben ik er sowieso elke thuiswedstrijd. En jij?quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:27 schreef Darkestrah het volgende:
Wtf is er opeens met die grappen over Mickey & Disney?
zeker knapquote:
Ik heb geen zin meer, kijk relaxt op tvquote:Op zondag 8 februari 2009 16:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb alle stadions in de eredivisie al gezien. En ik stap geen combi meer in, behalve tegen feyenoord en utrecht. Verder ben ik er sowieso elke thuiswedstrijd. En jij?
Als AZ in een dip komt (Net zoals de traditionele top 3) geloof ik je pasquote:Op zondag 8 februari 2009 16:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee ze worden kampioen let maar op
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer, kijk relaxt op tv
Google maar even op Mickey Mouse en eredivisie.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ja als je het nou even uitlegt..
Was dat nodig dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom krijgt Slory niet zijn 2de geel?
Zou wel erg hard zijn geweest, maar hij had hem gewoon moeten hebben.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom krijgt Slory niet zijn 2de geel?
Neen, hoop voldoende tijd te vinden om volgend jaar eentje aan te schaffen. JL of niet. Mag ik nu nog geen mening hebben?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent als seizoenkaarthouder al afgehaakt dit seizoen?
Ok, ik snap 't.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Google maar even op Mickey Mouse en eredivisie.
eej Dj dav ik zat net je fobo te kijken, volgens mij ken ik jouquote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als AZ in een dip komt (Net zoals de traditionele top 3) geloof ik je pas
Jaquote:Op zondag 8 februari 2009 16:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
eej Dj dav ik zat net je fobo te kijken, volgens mij ken ik jouROC leijgraaf gezeten? (ICT)
Echt waar?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:34 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja, ze geven vaak voor minder geel
Dat vind ik maar zwak excuusquote:Op zondag 8 februari 2009 16:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zou wel erg hard zijn geweest, maar hij had hem gewoon moeten hebben.
Nog even en zelfs jullie staan onder Utrecht.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:26 schreef Grulez het volgende:
Utrecht gewoon 7e... over devaluatie van de competitie gesproken.
Niet echt, je foto is ook onduidelijkquote:Op zondag 8 februari 2009 16:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam ik een paar maanden op de ICT zitten, ik ben rob, ken je me nog
Tja.. 2x rood in 10 seconden, maar het 2e geel was gewoon terecht geweest voor Slory, hij moet van de scheidsrechter afblijven.quote:
Gelukkig nog een puntje.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:26 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
je laatste quote was voor deze wedstrijd
wie had gedacht dat het een gelijkspel zou zijn
heb er ff eentje bijgezet, kijkquote:Op zondag 8 februari 2009 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet echt, je foto is ook onduidelijk
Dan had hij heel Feyenoord geel mogen geven.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tja.. 2x rood in 10 seconden, maar het 2e geel was gewoon terecht geweest voor Slory, hij moet van de scheidsrechter afblijven.
zegt Jorien, die maar door blijft zagen over de goal van Suarez.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
EL is plat gebeld over die 3-1 van vitesse, zou buitenspel zijn
Ajax huilies
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
EL is plat gebeld over die 3-1 van vitesse, zou buitenspel zijn
Ajax huilies
Die gozer kan een aardig woordje Nederlands babbelen voor iemand die hier pas sinds seizoen 05/06 is.quote:
Zó! Respect.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die gozer kan een aardig woordje Nederlands babbelen voor iemand die hier pas sinds seizoen 05/06 is.
Opzich wel, maar vond 'm kwa lichaamstaal nogal apart overkomen en dit soort dingen houd je eigenlijk buiten de media.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://psv.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=209&details=uitslagenuitgebreid&id=23
Beste commentator van Nederland
direct roodquote:Op zondag 8 februari 2009 17:03 schreef venomsnake het volgende:
Kreeg Toivonen direct rood? Of 2x geel?
Ok, bedankt.quote:
Wordt een mooie spelrondequote:Op zondag 8 februari 2009 17:04 schreef Espabilado het volgende:
vr 13/2 Willem II - FC Utrecht 20.45
za 14/2 ADO Den Haag - De Graafschap 18.45
za 14/2 NAC Breda - Roda JC 20.45
za 14/2 FC Twente - FC Volendam 19.45
za 14/2 PSV - AZ 19.45
zo 15/2 FC Groningen - Heracles Almelo 14.30
zo 15/2 NEC - SC Heerenveen 14.30
zo 15/2 Ajax - Feyenoord 12.30
zo 15/2 Sparta Rotterdam - Vitesse 14.30
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]Wat een kreet bij dat doelpunt..
Altijd weer die Finnen...quote:PSV wint 'rood' doelpuntenfestijn in Volendam
08/02/2009 16:21
PSV heeft een spectaculaire wedstrijd tegen FC Volendam winnend afgesloten (3-5). Beide teams eindigden het duel met tien man, na rode kaarten voor Ola Toivonen en Jack Tuyp.
Na een half uur spelen leek PSV op weg naar opnieuw een grote zege, nadat donderdag met 6-0 van ADO Den Haag werd gewonnen. Toivonen en Jérémie Bréchet hadden PSV op een 2-0 voorsprong gezet, maar Volendam kwam binnen vijf minuten terug in de wedstrijd. Gerson Sheotahul verkleinde de achterstand op aangeven van Tim Bakens en Paul de Lange benutte een strafschop, na een overtreding van Toivonen. Edison Méndez zorgde er uit een voorzet van Ibrahim Afellay voor dat PSV toch met een voorsprong ging rusten.
Vroeg in de tweede helft maakte Méndez na een schitterende actie van Toivonen zijn tweede van de middag en leek de overwinning van PSV niet meer in gevaar te komen. Maar scheidsrechter Pieter Vink stuurde de Fin kort daarna van het veld, nadat deze een elleboogstoot had uitgedeeld in een luchtduel met Bakens. Erg lang kon Volendam niet profiteren van de man-meer-situatie, aangezien Tuyp na een roekeloze tackle op Afellay van het veld werd gestuurd door Vink. De spits van Volendam stond slechts drie minuten binnen de lijnen en had nog geen bal geraakt.
In het restant van de wedstrijd ging Volendam moedig op zoek naar de aansluitingstreffer, maar PSV kwam niet meer in gevaar. Otman Bakkal maakte er zelfs nog 2-5 van, waarna Rowin van Zaanen de eindstand bepaalde op 3-5. De club uit Eindhoven won zijn derde wedstrijd op rij en heeft nog maar drie punten achterstand op de nummer twee, FC Twente. Volendam blijft hekkensluiter en heeft twee punten achterstand op De Graafschap, dat zeventiende staat.
zekerquote:Op zondag 8 februari 2009 17:04 schreef Espabilado het volgende:
vr 13/2 Willem II - FC Utrecht 20.45
za 14/2 ADO Den Haag - De Graafschap 18.45
za 14/2 NAC Breda - Roda JC 20.45
za 14/2 FC Twente - FC Volendam 19.45
za 14/2 PSV - AZ 19.45
zo 15/2 FC Groningen - Heracles Almelo 14.30
zo 15/2 NEC - SC Heerenveen 14.30
zo 15/2 Ajax - Feyenoord 12.30
zo 15/2 Sparta Rotterdam - Vitesse 14.30
Amrabat, Afellay en Bakkal zijn de Finnenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:25 schreef Whiteguy het volgende:
Van Vi.nl
[..]
Altijd weer die Finnen...
no shitquote:Op zondag 8 februari 2009 17:34 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Amrabat, Afellay en Bakkal zijn de Finnen
Vanavond voetbal kijken jongen, kwa kansen had Twente verdient om te winnen. Kwa inzet de Graafschap, dus verdient gelijkspel.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:31 schreef VatosLoco het volgende:
Word nog spannend voor de 2e plek, alhoewel ik denk dat PSV aan het langste eind gaat trekken
Zie Ajax volgende week niet winnen van Feyenoord, en denk dat AZ zijn eerste verlies aangetekend gaat krijgen. Twente kan deze vorm niet vasthouden, vandaag ook met geluk een gelijkspel, De Graafschap had meer verdiend.
Ik ben al klaar met etenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zit al met mijn bord op schoot voor de tv te wachten.![]()
Jawel tegen necquote:Op zondag 8 februari 2009 19:08 schreef Anonymousz het volgende:
Sinds Stekelvarken fit is heeft Ajax niet meer gewonnen (geloof ik )
Vermeer moet erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |