Dan kunnen we elkaar een hand geven. Lig ziek op de bank. Maar heb nog steeds een proefabonnement van Eredivisie Live, dus kan het toch nog mooi volgen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:13 schreef Superheld het volgende:
Bagger, lig ziek op bed. Raar straks bij een thuiswedstrijd op tv kijken.
Ben benieuwd hoe NAC speelt met opnieuw bijna een heel team geblesseerd. En zonder fatsoenlijke spits.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:30 schreef Berto het volgende:
Denk overigens dat Kramer erin staat, weinig andere keus (of Tamerus).
divisiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even een kaartje voor volgend seizoen bestellen.
[ afbeelding ]
Sorry, ik ben heel verdrietig, ik kan niet meer goed typen.quote:
Enkeltje?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even een kaartje voor volgend seizoen bestellen.
[ afbeelding ]
Ik ga voor 1-2quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef sjimz het volgende:
Ik denk een 1-3.
Als Henk van Stee trainer blijft wel ja.quote:
okéquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:44 schreef leonnekes het volgende:
Spelers komen nu het veld op
Het zou wel krap worden als ze in de tunnel zouden moeten voetballen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:44 schreef leonnekes het volgende:
Spelers komen nu het veld op
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:46 schreef sjimz het volgende:
Schaars, wat een goede voetballer is dat.
verkeerde topic jongen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:46 schreef Adelante het volgende:
John van Loen over z'n depressieBoeiende tv
Nee hoor, nu op EL2 in de rust ADO-GRAquote:
Ja, daag. Even de FA's melden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is mijn voorspelling, dus geen valse tussenstand.
Maar als het een jood was.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |