http://www.marca.com/2009(...)liga/1234523722.htmlquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef Kremers het volgende:
Volgens mij heerst er nogal wat verwarring onder het journalistenvolk, dit lees ik net op marca.com:
"Beenhakker, nuevo entrenador del Feyenoord"
entrenador betekent trainer.
huiliequote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:30 schreef BertMaalderink het volgende:
Precies. Natuurlijk zijn er groepen die gewoon weer gaan zingen. Omdat het fucking amoebes zijn. Zelfs mijn mongolide kat heeft meer herseninhoud.
Het is dan ook extreem lomp om hier bij voorbaat al zo'n consequentie op te leggen. Dat wordt dus op zeker 5 jaar lang geen uitpubliek tijdens de klassieker. Of Cohen en Aboutaleb maken zich ongeloofwaardig en laten het zoals het is. Ik hoop dat laatste.
Prima. Dan komt de klap des te harder aan!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:53 schreef Merkie het volgende:
Heb het gevoel dat we een behoorlijke kans maken zondag.
Lees anders gewoon m'n post goed, enorme klapjosti.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
huilie
die regel is al 5 jaar zo![]()
Kopen!quote:Vaste afkoopsom El-Akchaoui
Geschreven op 2009-02-13 om 19:13 | Aantal keer bekeken: 598 | Aantal reacties: 9 | Bron: telegraaf.nl
Feyenoord kan NEC-linksback Youssef El-Akchaoui voor een bescheiden bedrag losweken in Nijmegen. De 25-jarige El-Akchaoui heeft een clausule met een vaste afkoopsom in zijn contract, waardoor hij voor 900.000 euro kan worden overgenomen. De nieuwe Feyenoord-trainer Mario Been is zeer gecharmeerd van El-Akchaoui en heeft door laten schemeren hem een als een potentiële versterking voor Feyenoord te beschouwen.
Absoneukendlutelyquote:
we hebben een bank.........quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:05 schreef Palmboom313 het volgende:
900.000 is niet erg veel inderdaad. Maar ze hebben de cler al.
quote:Roer om met vrijwilliger Beenhakker
ROTTERDAM - Het is iets na tweeën op vrijdagmiddag als in de perskamer van de Kuip het woord 'Coolsingel' valt. ,,Daar staan we over een tijdje weer, want dat heb ik afgesproken met Mario,'' zegt Leo Beenhakker en hij leunt achterover, de armen over elkaar. ,,En let maar op, het gaat ons lukken ook.
afbeelding vergroten Leo Beenhakker, deze week tijdens de interland Polen - Litouwen. FOTO AFP
Al moet ik er met een rollator naartoe.'' Het wonderlijke is dat niemand in de zaal in een stuip schiet. Feyenoord ligt op apegapen, er is geen cent beschikbaar, de supporters zijn murw gebeukt en gelachen wordt er al maanden niet meer, maar met Beenhakker ziet de wereld er opeens heel anders uit.
De nieuwe technisch adviseur strooit met schitterende zinnen, maakt een paar grappen, zucht een keer en loopt weer naar buiten. ,,Tot ziens allemaal.''
Het blijft een fascinerend schouwspel; Beenhakker die het volk toespreekt. Als geen ander schudt hij scepsis van zich af, met een jaloersmakende vanzelfsprekendheid.
In zijn schaduw lijkt directeur Eric Gudde opeens op te fleuren. Soepel neemt Don Leo het woord over als het ingewikkeld wordt, als de wijze grijze oom die het allemaal al heeft meegemaakt.
,,Maar ik ga hier natuurlijk niet de vaderfiguur lopen uithangen. Schei alsjeblieft uit zeg.'' Tegenstrijdigheid bestaat niet in Beenhakkers wereld. Het ene moment moet je 'uiteraard geen wonderen' van hem verwachten, even later komt de Coolsingel alweer in zicht. ,,Wat vandaag waar is, is in de voetballerij morgen weer een leugen,'' zegt hij.
Maar ga niet schamperen over zijn liefde voor Feyenoord. Hij mag dan geregeld bij Ajax zijn opgedoken, de club uit zijn geboortestad zit hem 'in het bloed'. ,,Voordat de heren koffie hadden ingeschonken, had ik al ja gezegd.''
Hij gaat het allemaal voor niks doen, voor onbepaalde tijd. ,,Geen geld, geen contract, geen officiële functies, geen dure visitekaartjes.''
,,Tegen sommige dingen in het leven zeg je geen nee. Daarom heb ik me ook zo vreselijk geërgerd aan de berichten dat ik enorme bedragen zou vragen. Dat is nooit aan de orde geweest. Vanaf het eerste moment heb ik gezegd: dit wil ik graag doen, mits het netjes te combineren is.''
Grootste hobbel was de Poolse voetbalbond, waar Beenhakker als bondscoach onder contract staat.
Voorzitter Grzegorz Lato was stellig over een eventuele dubbelfunctie: daar viel absoluut niet over te praten. ,,Dat accepteer ik en dat ik respecteer ik. Maar in mijn vrije tijd mocht ik doen wat ik wilde, zei Lato erbij. Ik had ook kunnen gaan onderwaterpunniken, dat deed ik vroeger altijd op mijn vrije dagen. Maar dan lijkt me dit zinvoller.''
Zijn vrijwilligerswerk in Rotterdam valt prima te combineren met de Poolse nationale ploeg, denkt hij. In maart en juni staan er interlands gepland, daartussen is er tijd zat. ,,Ik zal best eens een weekendje in Polen zijn, maar neem maar van mij aan dat ik met de volle 100 procent met mijn hobby aan de slag ga.''
Over wat hij precies gaat doen bij Feyenoord, moeten we vooral niet te ingewikkeld doen, vindt Beenhakker. ,,Maandag ga ik beginnen en dan gaan we eerst eens lekker praten met iedereen,'' zegt hij. ,,Horen wat er speelt.''
Op een twaalfde plaats staat Feyenoord er nogal droevig voor. ,,Dat ziet iedereen. Daarom moeten we dit seizoen zo snel mogelijk zien uit te poetsen en de weg omhoog zien te vinden. De spelersgroep heeft een ander gezicht nodig, dat is wel duidelijk. Toen ik de laatste tijd wat huiswerk deed en wat dvd's bekeek, kreeg ik het gevoel dat ik deze film al eens eerder had gezien. In 1997 stond Feyenoord er ongeveer hetzelfde voor. En toen slaagden we er ook in de boel om te keren.''
Twee jaar later was Feyenoord landskampioen, wil Beenhakker er maar mee zeggen. Onder zijn leiding, in het voorjaar van 1999, was de Rotterdamse club voor het laatst de beste van Nederland.
,,Het roer moet om,'' zegt hij over de huidige situatie. ,,Er is balans nodig, in allerlei opzichten. Feyenoord heeft genoeg goede voetballers, er is niemand die dat zal ontkennen. Maar je hebt ook in bijvoorbeeld mentaal opzicht balans nodig. Er moet weer een echt team komen te staan. Daar gaan we keihard aan werken.''
Hoe snel dat proces straks gaat, hangt mede af van de groep geldschieters die Feyenoord wil helpen om uit de financiële impasse te komen. ,,Die mensen hoop ik snel de hand te schudden. Om dingen te veranderen, is de club mede afhankelijk van deze goedwillende supporters. Maar ik heb ook tegen de spelersgroep gezegd; geloof niet in de cowboyverhalen, we gaan echt niet even negen spelers buitenzetten. We kijken eerst naar wat we hebben, bekijken wat we mogen verwachten en wat er scheef is.''
Hij heeft geen batterij topspelers klaarstaan, benadrukt Beenhakker. ,,Een technisch directeur komt ook niet even aanzetten met een koffertje Kaká's of Poepoe's of weet ik hoe ze allemaal heten,'' aldus Beenhakker. ,,Maar over een paar maanden lopen we hier weer lachend over straat met z'n allen. Let maar op.''
Die gaat op de transferlijst.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:05 schreef Palmboom313 het volgende:
Ja, dus. We hebben voor elke positie wel een aardige speler, maar de spelers zijn te oud of niet genoeg. Wil je goed de toekomst in gaan, dan moet je dit soort spelers kopen. Onze ideale verdediging is Tiendalli - Hofland - Vlaar - De Cler momenteel. Als iedereen fit is, is dit op papier een zeer aardige verdediging, maar de praktijk wijst al jaren anders uit. Investeren in verdedigers is nooit een overbodige luxe, en al helemaal niet voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:05 schreef Palmboom313 het volgende:
quote:,,Een technisch directeur komt ook niet even aanzetten met een koffertje Kaká's of Poepoe's of weet ik hoe ze allemaal heten,'' aldus Beenhakker.
Kusje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:10 schreef Barca het volgende:
Hoop dat er wat misgaat. 5 jaar zonder publiek ... dat stelt toch niks voor? 5 jaar geen betaald voetbal lijkt me beter.
Gaat toch nooit gebeurenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Barca het volgende:
KNVB zou clubs moeten schorsen bij spreekkoren, rellen of andere vormen van wangedrag.
Open er een topic over..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Barca het volgende:
KNVB zou clubs moeten schorsen bij spreekkoren, rellen of andere vormen van wangedrag.
Helaas ... 5 jaar uitsluiten van deelname in terugkeer in de eerste divisie (bij een eredivisieclub) of de hoofdklasse (bij een eerstedivisieclub) zou goed zijn.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Helaas ... 5 jaar uitsluiten van deelname in terugkeer in de eerste divisie (bij een eredivisieclub) of de hoofdklasse (bij een eerstedivisieclub) zou goed zijn.
Hoek om je aan die foto van mijn kat?quote:
ik heb gisteren weer de kreet die vele gemoederen bezig houd gehoord hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:14 schreef Pasaporte het volgende:
[..]
Bal zou tegen zijn hand gekomen kunnen zijn, maar opzettelijk was het zeker niet. Ik vond het behoorlijk overdreven om hier een pingel voor te geven. Vuurwerk had niet gehoeven, zal me niets verbazen als ook hier weer gezeik mee komt.
Vond het trouwens erg slecht, maar je hadzeker niet hoeven verliezen.
Zeker een goed stuk ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goed stuk over de plannen van Beenhakker
Iets met Palestijns idee?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik heb gisteren weer de kreet die vele gemoederen bezig houd gehoord hoor![]()
![]()
Hij zal zuchten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:34 schreef Barca het volgende:
Don Leo ... afwachten wat hij zal doen.
Elke Pool die er moeite mee heeft, pleuren we in de grachtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:39 schreef tong80 het volgende:
Succes met Beenhakker.
De man die degradeerde met Volendam. Ronald de Boer verkocht aan FC Twente en koos voor John van Loen. De man die het WK 86 niet haalde met Oranje. De man die mislukte met de beste spelers van de wereld op het WK-90. Gelukkig koos ie ooit voor het grote geld van Real Madrid en schonk ie Ajax Louis van Gaal.
Hij is weer thuis. Zijn ze in Polen blij mee
lucky feyenoordquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:53 schreef PabloLopez het volgende:
de pannekoeken zitten zondag verder in de shit haha
0-1 MAKAAY 90e
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Elke Pool die er moeite mee heeft, pleuren we in de gracht
Met 0-0 ben ik al heel blijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:53 schreef PabloLopez het volgende:
de pannekoeken zitten zondag verder in de shit haha
0-1 MAKAAY 90e
Dat mag ik graag horenquote:
quote:De 29-jarige Pool die door een Feyenoordfan in de metersdiepe gracht rond het veld van de Kuip zou zijn gegooid tijdens Feyenoord-Lech Poznan, zou daarbij ook flink zijn toegetakeld. De 29-jarige Pool die door een Feyenoordfan in de metersdiepe gracht rond het veld van de Kuip is gegooid. Dat blijkt uit stukken van de rechtbank.
De 21-jarige Feyenoordfan Hugo B. uit Vlijmen moet zich volgende week dinsdag verantwoorden voor de rechter. Hem hangt een jarenlange celstraf boven het hoofd.
De Pool werd volgens ooggetuigen in de vier meter diepe gracht gegooid, omdat hij juichte voor een doelpunt van het Poolse Lech Poznan tijdens het UEFA Cupduel op 17 december. Hij brak hierbij zijn hielbeen. B. wordt ervan verdacht dat hij de man hiervoor bovendien zou hebben geslagen en geschopt.
Het Poolse slachtoffer had, net als meer Poolse voetbalfans, níet een kaartje voor het vak van supporters van Lech Poznan, maar stond tussen de Rotterdamse voetballiefhebbers. Dit zorgde voor onrust.
De man uit Vlijmen staat officieel terecht voor mishandeling en het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel. Hij zit sinds de wedstrijd vast, nadat hij was aangehouden op basis van camerabeelden.
De politie hield rond de wedstrijd in totaal 21 personen aan voor openlijke geweldpleging, het bezit van vuurwerk, mishandeling en belediging. Het was de gehele wedstrijd onrustig op de tribune, omdat veel Polen kaarten hadden voor vakken waar Feyenoordfans zitten. De merendeel in Rotterdam woonachtige Polen hadden deze gekocht.
dan hoop ik maar dat Don Leo snel een echte been hakker tegen gaat komenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]Het is iets na tweeën op vrijdagmiddag als in de perskamer van de Kuip het woord 'Coolsingel' valt. ,,Daar staan we over een tijdje weer, want dat heb ik afgesproken met Mario,'' zegt Leo Beenhakker en hij leunt achterover, de armen over elkaar. ,,En let maar op, het gaat ons lukken ook.
Al moet ik er met een rollator naartoe
Ja, ook ik heb hem gehoord, hoewel er gister twee mensen waren die het deden geloof ik ...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik heb gisteren weer de kreet die vele gemoederen bezig houd gehoord hoor![]()
![]()
kloptquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hugo B? Das toch heul geen Feyenoorder?
Met die kwaliteit dachten ze ook kampioen te worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 06:36 schreef Pacmaniac het volgende:
Ik voorspel een ruime zege voor Ajax zondag . Waarna ze veel wedstrijden gaan winnen en uiteindelijk 2e worden.
Al hoop ik natuurlijk dat Feyenoord zondag gaat verassen. Maar met die kwaliteit en thuisvoordeel......
ik ben dan ook een neppert, sinds Sparta uit al niet meer geweestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En dan fr uit je naam halen
ik blijf het een lul vinden, maar wie ben ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |