Hoek om je aan die foto van mijn kat?quote:
ik heb gisteren weer de kreet die vele gemoederen bezig houd gehoord hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:14 schreef Pasaporte het volgende:
[..]
Bal zou tegen zijn hand gekomen kunnen zijn, maar opzettelijk was het zeker niet. Ik vond het behoorlijk overdreven om hier een pingel voor te geven. Vuurwerk had niet gehoeven, zal me niets verbazen als ook hier weer gezeik mee komt.
Vond het trouwens erg slecht, maar je hadzeker niet hoeven verliezen.
Zeker een goed stuk ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goed stuk over de plannen van Beenhakker
Iets met Palestijns idee?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik heb gisteren weer de kreet die vele gemoederen bezig houd gehoord hoor![]()
![]()
Hij zal zuchten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:34 schreef Barca het volgende:
Don Leo ... afwachten wat hij zal doen.
Elke Pool die er moeite mee heeft, pleuren we in de grachtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:39 schreef tong80 het volgende:
Succes met Beenhakker.
De man die degradeerde met Volendam. Ronald de Boer verkocht aan FC Twente en koos voor John van Loen. De man die het WK 86 niet haalde met Oranje. De man die mislukte met de beste spelers van de wereld op het WK-90. Gelukkig koos ie ooit voor het grote geld van Real Madrid en schonk ie Ajax Louis van Gaal.
Hij is weer thuis. Zijn ze in Polen blij mee
lucky feyenoordquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:53 schreef PabloLopez het volgende:
de pannekoeken zitten zondag verder in de shit haha
0-1 MAKAAY 90e
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Elke Pool die er moeite mee heeft, pleuren we in de gracht
Met 0-0 ben ik al heel blijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:53 schreef PabloLopez het volgende:
de pannekoeken zitten zondag verder in de shit haha
0-1 MAKAAY 90e
Dat mag ik graag horenquote:
quote:De 29-jarige Pool die door een Feyenoordfan in de metersdiepe gracht rond het veld van de Kuip zou zijn gegooid tijdens Feyenoord-Lech Poznan, zou daarbij ook flink zijn toegetakeld. De 29-jarige Pool die door een Feyenoordfan in de metersdiepe gracht rond het veld van de Kuip is gegooid. Dat blijkt uit stukken van de rechtbank.
De 21-jarige Feyenoordfan Hugo B. uit Vlijmen moet zich volgende week dinsdag verantwoorden voor de rechter. Hem hangt een jarenlange celstraf boven het hoofd.
De Pool werd volgens ooggetuigen in de vier meter diepe gracht gegooid, omdat hij juichte voor een doelpunt van het Poolse Lech Poznan tijdens het UEFA Cupduel op 17 december. Hij brak hierbij zijn hielbeen. B. wordt ervan verdacht dat hij de man hiervoor bovendien zou hebben geslagen en geschopt.
Het Poolse slachtoffer had, net als meer Poolse voetbalfans, níet een kaartje voor het vak van supporters van Lech Poznan, maar stond tussen de Rotterdamse voetballiefhebbers. Dit zorgde voor onrust.
De man uit Vlijmen staat officieel terecht voor mishandeling en het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel. Hij zit sinds de wedstrijd vast, nadat hij was aangehouden op basis van camerabeelden.
De politie hield rond de wedstrijd in totaal 21 personen aan voor openlijke geweldpleging, het bezit van vuurwerk, mishandeling en belediging. Het was de gehele wedstrijd onrustig op de tribune, omdat veel Polen kaarten hadden voor vakken waar Feyenoordfans zitten. De merendeel in Rotterdam woonachtige Polen hadden deze gekocht.
dan hoop ik maar dat Don Leo snel een echte been hakker tegen gaat komenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]Het is iets na tweeën op vrijdagmiddag als in de perskamer van de Kuip het woord 'Coolsingel' valt. ,,Daar staan we over een tijdje weer, want dat heb ik afgesproken met Mario,'' zegt Leo Beenhakker en hij leunt achterover, de armen over elkaar. ,,En let maar op, het gaat ons lukken ook.
Al moet ik er met een rollator naartoe
Ja, ook ik heb hem gehoord, hoewel er gister twee mensen waren die het deden geloof ik ...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik heb gisteren weer de kreet die vele gemoederen bezig houd gehoord hoor![]()
![]()
kloptquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hugo B? Das toch heul geen Feyenoorder?
Met die kwaliteit dachten ze ook kampioen te worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 06:36 schreef Pacmaniac het volgende:
Ik voorspel een ruime zege voor Ajax zondag . Waarna ze veel wedstrijden gaan winnen en uiteindelijk 2e worden.
Al hoop ik natuurlijk dat Feyenoord zondag gaat verassen. Maar met die kwaliteit en thuisvoordeel......
ik ben dan ook een neppert, sinds Sparta uit al niet meer geweestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En dan fr uit je naam halen
ik blijf het een lul vinden, maar wie ben ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |