Niet normaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:47 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #445: ajakkes gaat eraan!
Ik twijfel of het mag maar daarom vraag ik het aan jullie
Omg, lekkere typo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien ff wijzigen..
Thanks.quote:
Ah nee, niks aan de hand.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Breach het volgende:
Hij zoekt echt het randje op vind ik..
Ik zie niks ergs eigenlijk gebeuren, of lees ik er soms overheen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:08 schreef denthemen het volgende:
Live Eredivisieverslagen #147: Mickey Mouse League?
Ik ben inderdaad geen hulpmoderator.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:24 schreef denthemen het volgende:
Laat dat nou maar aan Ray en zijn vrienden over, je bent geen hulpmod
De zoekfunctie werkt blijkbaar?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:30 schreef sezten het volgende:
[..]
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woord
quote:
De pot verwijt de ketel...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:24 schreef denthemen het volgende:
Laat dat nou maar aan Ray en zijn vrienden over, je bent geen hulpmod
Het FB topic is toch gewoon om dit te doen? Niet om iedereen zijn mening te krijgen over ietsquote:
Ben je al startklaar voor morgen Ray?quote:
Kan niet wachten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:06 schreef sezten het volgende:
[..]
Ben je al startklaar voor morgen Ray?
Ik heb toch gelijk of zie ik het fout? Als iemand zegt dat iemand in zijn kots moet stikken (doodwensen?) dan is dat voor mij niet normaal en post ik het hier, niets fouts aan toch?quote:
Nee hoor, niks fout aan. Snap ook niet waarom iemand gelijk als halve NSB-er wordt gezien hier. Zal wel in de lucht zitten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:10 schreef denthemen het volgende:
Ik heb toch gelijk of zie ik het fout? Als iemand zegt dat iemand in zijn kots moet stikken (doodwensen?) dan is dat voor mij niet normaal en post ik het hier, niets fouts aan toch?
, kan anoniem). VBL is zoals gezegd erg druk, dus niet alles kan altijd gezien worden. Het wordt op prijs gesteld als gebruik wordt gemaakt van de topicreport (werkt het snelste). Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.
Inderdaad. Het woordje 'moet' is in deze de boosdoener. Wanneer er 'mag' had gestaan dan was het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb toch gelijk of zie ik het fout? Als iemand zegt dat iemand in zijn kots moet stikken (doodwensen?) dan is dat voor mij niet normaal en post ik het hier, niets fouts aan toch?
Mag wel wat meer rivaliteit in de TT. Suffe TT.... Sowieso een jood die een Feyenoord topic opent.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:54 schreef RayMania het volgende:
Waarom TT aanpassen? Is toch prima zo?
Roep dan wat.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mag wel wat meer rivaliteit in de TT. Suffe TT....
Jij hebt ook wel eens een Ajax-topic geopendquote:Sowieso een jood die een Feyenoord topic opent.
"KUTAJAXXX ARGHH ER AAN!!"quote:
Post weggehaald.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Het kleine AS Saint-Étienne topic!
Kan er aub iets aan hem gedaan worden, het is niet erg dat hij daar komt als ASSE tegen PSG moet spelen, maar hij heeft alleen maar dat soort posts daar, ook als niks iets met PSG te maken heeft.
Waarom moet ik daar niets aan doen? Ik heb het toch maar weggehaald hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:52 schreef sezten het volgende:
Het kleine AS Saint-Étienne topic!
Kan hier niets aan gedaan worden.
Thanks.quote:
Oh sorry.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom moet ik daar niets aan doen? Ik heb het toch maar weggehaald hoor.
Mijn ook niet, maar sommige woorden ken ik wel. En daar komt hij zeg maar telkens mee aanzetten.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, m'n Frans is niet zo goed![]()
Is inmiddels aangepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |