De plek waar onze snelle man zich al meerdere malen heeft bewezen met onnavolgbare acties, talloze assists en prachtige goals, die Kennedy toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij speelde op de training gewoon puur rechtsbuiten iig.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:01 schreef Black-Death het volgende:
Morgen moet er gewoon gewonnen worden!
Wat vinden jullie trouwens? Moet AZ of PSV winnen vanavond? Ik zeg AZ, want die worden toch wel kampioen, wij moeten ons richten op de tweede plek
Heb je ook nog een nuttige reactie misschien?quote:
Ik was het ook wel met je eens eigenlijk. Alsof die eerste plek nog haalbaar is voor ons (althans het is niet realistisch). Dan kun je beter hebben dat je concurrenten voor de 2e plek punten verliezen,quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Heb je ook nog een nuttige reactie misschien?
he snotneus, volgens mij is het normaal dat degene die hem (per ongeluk) sluit ook een nieuwe maakt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:38 schreef navigator het volgende:
[..]
Rot toch lekker op sukkeltje. Dat je hier post a la, maar topics openen vind ik echt bizar. Opzouten.
@ Diemenzijde: Present!
Niet op letten joh, ik heb net ook een feyenoord topic geopendquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:25 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
he snotneus, volgens mij is het normaal dat degene die hem (per ongeluk) sluit ook een nieuwe maakt.
Wat zeik je nou man. De complete OP staat erin, had ik nou gewoon een plaatje erin geflikkerd ok, dan heb je wat te zeiken...
Wtf, of ben jij zo "hardcore" dat je ook niet bij Fortis zal pinnen..
Doe niet zo tragisch en steek je energie in je club ipv te lopen zeiken om het zeiken...
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet op letten joh, ik heb net ook een feyenoord topic geopend
nou navi kom er maar in jongen, das pas ijselijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet op letten joh, ik heb net ook een feyenoord topic geopend
Ja dat ik het idioot vind om op te geven en te hopen dat de koploper (het team boven ons dus) wint ten koste van het team onder ons.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Heb je ook nog een nuttige reactie misschien?
Luister pikkie, het kan mij niet schelen wat op fok gebruikelijk is, ik vind het niet kunnen dus zeg ik er wat van.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
nou navi kom er maar in jongen, das pas ijselijk.
Een jood die een kakkerlakkentopic post.
Hoogverraad zou je het kunnen noemen...(Geintje heur)
"Tis maar een spelletje".....
Jij denkt dat Ajax nog kampioen kan worden? Ik denk van niet vanwege 3 redenen. Allereerst de enorme achterstand, ten tweede het matige voetbal dat Ajax laat zien en ten derde FC Twente, waarmee we ook nog maar eens moeten zien af te rekenen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:40 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ja dat ik het idioot vind om op te geven en te hopen dat de koploper (het team boven ons dus) wint ten koste van het team onder ons.
Je moet van je eigen kracht uitgaan.
Vette shitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:55 schreef kevin6188 het volgende:
Dit weekend wordt Bobby gevolgd door AT5, dus na dit weekend nog meer filmpjes.
Onder meer ook met Bergkamp.
Ajax A1 dit seizoen?quote:
Heerlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:55 schreef kevin6188 het volgende:
Dit weekend wordt Bobby gevolgd door AT5, dus na dit weekend nog meer filmpjes.
Onder meer ook met Bergkamp.
2x zit je foutquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wanneer feyenoord degradeert. Dit seizoen dus.
Wat een makkelijke inkopper zeg!1211!111!!!11
Jawel, en volgend seizoen ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:25 schreef Badabingea het volgende:
Feyenoord degradeert niet, niet dit seizoen.
Gatusso schopt nooit hij is een balafpakker.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Volgens mij missen wij spelers met de mentaliteit van De Wolf. Schopper? Hoe erger, hoe beter! Waar in onze selectie zijn de Materazzi's, de Gattuso's, de Jonessen?
En over Ajax - Feyenoord: Ajax en Eindhoven liggen elkaar ook niet, maar Eindhovense held Japie Stam werd als een held ontvangen door onze club.
Denk je dat AZ nog in te halen is voor Ajax? Anders laat ze maar winnen hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:25 schreef DiemenZijde het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik hoop dat psv en AZ een gelijkspelletje wordt altijd lekker als we 2 puntjes in lopen en 2 puntjes wegstaan van psv, maar moet er natuurlijk wel gewonnen worden.
quote:Dit is mijn club, mijn ideaal,
dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:41 schreef finsdefis het volgende:
AZ halen we echt niet meer in
Verder boeit het me geen reet wat de rest doet, zolang wij maar alles winnen worden we ongeacht wat de rest doet 2de. Naar jezelf kijken is het belangrijkste nu.
Ik hoor jou nog wel als psv er met de CL-voorronde ticket vandoor gaatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Dat sommige hier nog lopen te piekeren voor wie ze moeten zijn tijdens psv - az zeg.
Zolang we zelf alles blijven winnen gaat dat niet gebeuren hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:50 schreef sammeh het volgende:
[..]
Ik hoor jou nog wel als psv er met de CL-voorronde ticket vandoor gaat
+Huntelaar in de basisquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wtf idioot.
Wordt een mooi voetbalweekje. Klassieker, Fiorentina en we sluiten af met Barca - Espanyol
Nee misschien heb je ook wel gelijk ja we moeten ons nu richten op de komende wedstrijden. In iedergeval heb ik er zeker zin in morgenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:39 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Denk je dat AZ nog in te halen is voor Ajax? Anders laat ze maar winnen hoor.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:34 schreef jorienvdherik het volgende:
''onze'' laatste training
[ afbeelding ]
http://lunaticnews.nl/index.php?q=node/6334quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen zie je dit elk jaar...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:47 schreef Bullebak het volgende:
Dat soort woordgrapjes kan ik wel weer waarderen
Onze tussen haakjes inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |