Wist niet of het al gepost was.quote:14-02-2009 GUDDE: ‘BEEN MOET VLIEGENDE START KUNNEN MAKEN’
Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde hoopt dat Mario Been als trainer volgend seizoen een vliegende start kan maken bij Feyenoord. Daarvoor moeten de komende maanden de voorwaarden gecreëerd worden. ‘Het is precies de reden waarom we Mario voor volgend seizoen wilden hebben en niet al na de winterstop om dit seizoen af te maken. Hij moet helemaal fris kunnen beginnen.’ Dat zegt Gudde zondag in een aflevering van Barend & Barend op Het Gesprek, waar de algemeen directeur samen met media-ondernemer Derk Sauer te gast is.
Gudde kijkt in het interview onder meer terug op zijn eerste jaar in dienst bij Feyenoord. Dat was voor de algemeen directeur een hele hectische tijd. ‘Gerard Meijer zei me deze week dat hij qua hectiek in vijftig jaar bij de club nog niet heeft meegemaakt wat er dit seizoen allemaal is gebeurd.’
‘Natuurlijk merk ik dat ook onmiskenbaar in mijn privé leven’, vervolgt hij. ‘Een klein voorbeeldje: als ik zaterdagochtend om 8 uur boodschappen ga doen, ben ik een kwartier later nog niet bij de groente, omdat alweer vijf mensen me aan hebben gesproken over Feyenoord. Het is altijd belangstellend, nooit vervelend. Die mensen willen net als ik dat het zo snel mogelijk weer goed gaat met de club.’
Gudde gaat in het interview verder in op onder meer het afgelopen seizoen, het vertrek van Gertjan Verbeek en de financiële positie van Feyenoord. Het hele interview met Gudde is zondag om 20:15 uur te zien in het programma Barend & Barend op Het Gesprek. De aflevering wordt dezelfde avond herhaald om 23:45 uur en op maandag om 18:00 uur. De uitzending is ook te bekijken op www.hetgesprek.nl.
quote:Ajax – Feyenoord
Zondag 15 februari om 12:30 uur in de Amsterdam Arena
Scheidsrechter: Vink
Vermoedelijke opstellingen:
Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Lucius, Bahia, Leerdam; El Ahmadi, Tomasson, Fer; Slory, Makaay en Biseswar.
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Wielaert, Vermaelen; Gabri, Anita, Sulejmani, Vertonghen; Sarpong, Suárez en Emanuelson.
quote:
ja natuurlijk, we gaan ze op hun kloten gevenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax mist ook 2 basis spelers achterin.
Zou het dan toch.....
En buitenspel uiteraard.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Datr denk ik ook dus het kan alleen maar meevallen.
Dat scenario van Makaay 0-1 in de 90e minuut bevalt me beter. Liefst volkomen onterecht, na een sneaky counter.
Alleen Vertonghen toch of mis ik iets?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax mist ook 2 basis spelers achterin.
Zou het dan toch.....
Vermealen ook?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alleen Vertonghen toch of mis ik iets?
Hij zit wel bij de selectie, maar als je licht geblesseerd bent kan het zo over zijn, maar zo goed was hi jde afgelopen wedstrijden nietquote:
Hahahaha!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:21 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
voetbal verstand natuurlijk![]()
![]()
![]()
En een meter buitenspelquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:26 schreef Gert het volgende:
Dat scenario van Makaay 0-1 in de 90e minuut bevalt me beter. Liefst volkomen onterecht, na een sneaky counter.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:21 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
voetbal verstand natuurlijk![]()
![]()
![]()
waarom..:?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Winnen en dan het ontslag van Marco maakt mn week in 1 klap goed
aan de ene kant wel maar aan de andere kant elk moment dat hij of die slisserd onderuit gaan zijn mooi!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
waarom..:?
van mij mag ie nog wel ff blijven hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |