quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef Sander het volgende:
[..]
Wees d'r blij mee. Zo'n mokkel ben je niet, maar een gewoon mokkel wel
moest dat nouquote:
jahquote:
Jij bent heul geen mokkel, hoogstens een lekker wijf ofzo, maar geen mokkelquote:
wat is jouw defenitie van een mokkel?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent heul geen mokkel, hoogstens een lekker wijf ofzo, maar geen mokkel
Zo'n doos die jankt als d'r handen of kleertjes vuil wordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:23 schreef Californium het volgende:
[..]
wat is jouw defenitie van een mokkel?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo'n doos die jankt als d'r handen of kleertjes vuil worden
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt teruggelezen
dat moet gewoon
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Nijmegen #361 - gers welkom in Nijmegen!
Echt wel...dadelijk passen we nog goed bij elkaar ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Beter dat we nu kappen met die onzin
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:39 schreef swarmahoer het volgende:
jullie zouden elkaar eens moeten meeten
je vergeet de 'weer'quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
wie weet springt er wel een vonk over
![]()
quote:
Komende zomerfeesten weer hier? Parkeerplaats bij het KK plein, half 4, zie je daarquote:
half 4 al? das wel erg vroeg.... Wat vind je van 6 at my placequote:Op woensdag 11 februari 2009 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Komende zomerfeesten weer hier? Parkeerplaats bij het KK plein, half 4, zie je daar
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:46 schreef Californium het volgende:
[..]
half 4 al? das wel erg vroeg.... Wat vind je van 6 at my placejeweetwel... wanneer de vogels gaan fluiten
![]()
ik vroeg om iets boeiendsquote:
quote:
Half uurtje verzetquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
wat een keiharde come-back zeg
![]()
![]()
moest jij niet weg ofzo
ahaquote:
ik hou vanquote:
klopt....quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:27 schreef Mikkie het volgende:
Er bestaat ook zoiets als msn, sms, mail etc.
iddquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:35 schreef Mikkie het volgende:
Naja, van de andere kant is dit ook wel weer lekker entertainment.
Kut is dat hè. Ik heb vanmorgen college gehad en heb nu even thuis geluncht. Heb nog een enorme berg werk liggen, maar het enige waar ik zin in heb is een powernapje op de bank hier achter me...quote:
Of juist welquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:36 schreef Californium het volgende:
[..]
iddvoor de gein eens geen leedvermaak
![]()
![]()
maar das heul niet waar! waarom zou dat leedvermaak zijn danquote:
ja, wrijf het er lekker inquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut is dat hè. Ik heb vanmorgen college gehad en heb nu even thuis geluncht. Heb nog een enorme berg werk liggen, maar het enige waar ik zin in heb is een powernapje op de bank hier achter me...
Ik ga zo ook gewoon weer naar de uni hoor, omdat ik wéét dat ik thuis toch niks doe en da's zonde van m'n dag.quote:
moet er niet een streepje of iets tussen minder kansrijke? nu lijkt het ''minder'' op een aantal te slaan ofzoquote:Die wethouder net op BNR: 'Doordat we minder kansrijke kinderen ook de kans willen geven op een populaire school, kan het voor ouders betekenen dat hun kind niet op de ideale school komt, dat is dan maar zo.'
ons tostieijzer heef ook goed werk afgeleverdquote:
ja dat zal ongetwijfeldquote:
Zoals LR al zegt: dan is de zin verkeerd geformuleerd. De spelling klopt gewoon.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:02 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie jij als opper taalnazi weet dat vast wel, onderstaande zin
[..]
moet er niet een streepje of iets tussen minder kansrijke? nu lijkt het ''minder'' op een aantal te slaan ofzo
ja okquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zoals LR al zegt: dan is de zin verkeerd geformuleerd. De spelling klopt gewoon.
vanuit mij niet meer iig.. weet niet of mise en place nog wat heeftquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:09 schreef Mikkie het volgende:
Hee hebben ze nog mensen nodig voor dat werken zaterdag...? Verdient dat een beetje? Ik heb toch niks gepland.
en dan maar in 2 topics gereageerd hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die moest ik nog even quotenBlijkt m'n broer gewoon al user te zijn sinds 2003
![]()
!
in dat andere topic denk ikquote:
1 maand toch maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:34 schreef Sander het volgende:
Van voor 2005 ws, toen is de posthistorie een x gewist.
met welke redenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:52 schreef Sander het volgende:
Nee, alles van voor 2005 (alleen de history, niet de posts of de topics zelf) zijn toen gewist.
Dan haak ik af. Mise en place betaalt niet goed genoegquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:27 schreef LastRequest het volgende:
Mise en Place zoekt volgens mij nog wel mensen ja, maar dan moet je je dus wel ff daar inschrijven enzo.. Ik weet het niet precies, gaat via de vereniging
Hoe chill. Ik ben straks in slaap getieft rond kwart voor vier, en ben pas vijf minuten wakker. M'n hele middag naar de juquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:55 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb vandaag een energie jongens, ik weet niet waar het vandaan komt
Straks heel gezellig etentje en dan feestje
Gezien de shitload aan de werk die blijft opstapelen, verschillen de meningen daar overquote:
quote:
kan je niet lezen:quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doe jij allemaal met brandx?
quote:
jonguuuh, waarover, waarom, ben je user vd maand of zoquote:
daarover wil ik je graag attenderen op het 2e deel van mijn postquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jonguuuh, waarover, waarom, ben je user vd maand of zo?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:29 schreef swarmahoer het volgende:
kan veel vertellen over mn huidige thema
Ik had vannacht veel te weinig geslapen en gisteravond een beetje zitten doorhalenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:47 schreef IrishBastard het volgende:
Die is wel briljant ja
Mikkie, hoe kom je trouwens zo moe dat je gewoon in slaap dondert?
En dan geef je een feestje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:10 schreef swarmahoer het volgende:
22987e post als het goed is, bijna mn 23.000edie komt dalijk nog wel
Dat vind ik dan echt weer vreselijk om te kijken. Ik zet nu de wedstrijd van NL wel op, kijk binnenkort Step Up wel weer eens helemaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gewoon niks met dat soort films. Ik ga me zo wel even op de bank settelen met een artikel dat ik nog moet lezen voor morgen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:41 schreef HostiMeister het volgende:
Star Wars vreselijk om te kijken?? Zit nu bij een maat te kijken, die gast is superfan
Oke moet kunnen... ik kan ook geen dansfilms kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks met dat soort films. Ik ga me zo wel even op de bank settelen met een artikel dat ik nog moet lezen voor morgen...
altijd vervelend, zon typfout in de spoiler, sorry pietquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow Piet mag het volgende niet lezen
[spoiler]![]()
![]()
Weekend
![]()
![]()
[/spoiler ]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
altijd vervelend, zon typfout in de spoiler, sorry piet
[Centraal] Fortis #3: Nationalisatie weggestemdquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow even kijken trouwens hoe het met fortis is afgelopen, vanmiddag uitgebreid college over gehad.
als ik tong voorbij ben geef ik een feestjequote:
kan je iig rustig lerenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]!
Wel typisch, dat irritante jong boven me is altijd thuis. en net als ik hem moet hebben is ie er niet
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[Centraal] Fortis #3: Nationalisatie weggestemd
En Yashi moet toch nog 2 dagen keihard studeren voor ze weekend heeft.
Nu verwacht ik wel een kwaliteitspost.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tevens is dit m, dus ik draag hem aan jou op mikkie
Ik heb zelf jaren gedanst dus vind het vaak wel leukquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke moet kunnen... ik kan ook geen dansfilms kijken
Goffedomme zeg. Die van mij is dan toch makkelijker: "Hostile interparental conflict and youth maladjustment".quote:Ik moet voor morgen ook nog een artikel lezen dat de titel "Analysis of expression of chorionic gonadodrophin in transcripts in prostate cancer by quantitative Taqman and a modified molecular beacon RT-PCR" heeft. Joy
niet te hoog inzettenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu verwacht ik wel een kwaliteitspost.
Oke kan ik me wat bij voorstellen, ik heb 5 jaar aan kickboksen gedaan dus ik hou van vecht filmsquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb zelf jaren gedanst dus vind het vaak wel leuk
[..]
Goffedomme zeg. Die van mij is dan toch makkelijker: "Hostile interparental conflict and youth maladjustment"..
Dequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu verwacht ik wel een kwaliteitspost.
Die van mij is acht pagina'squote:Op woensdag 11 februari 2009 21:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke kan ik me wat bij voorstellen, ik heb 5 jaar aan kickboksen gedaan dus ik hou van vecht films
En tja ik denk dat ik wel weet welk artikel ik liever zou lezen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm ik hoopte dat ze voor zouden stemmenWat nu Piet? Heb echt geen puf het hele topic door te lezen..
Nu al helemaal mijne is er maar 5, 6 incluis referentiesquote:
You winquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu al helemaal mijne is er maar 5, 6 incluis referenties
Vanavond misschien nog ff een oscar filmpje kijken
aai.gifquote:
Slumdog Millionaire.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
aai.gif
Nog aanraders trouwens? (Geen dansfilms)
Al gedownload, niet gekeken. Danny Boyle is het toch? Meestal wel sterk spulquote:
Jup. Ik heb 'm van de week gekeken, zeer de moeite waardquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Al gedownload, niet gekeken. Danny Boyle is het toch? Meestal wel sterk spul
Omg dat is zooooo'n goede serie, het einde van die serie... met kippenvel en open bek zitten kijken, ik heb nog nooit zo een goed geschreven serie gekekenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:49 schreef Mikkie het volgende:
Van dat artikel lezen is niks meer gekomen, probleem van morgen.
Nu nog even The Shield kijken, ben halverwege het laatste seizoen.
Zojuist aflevering 8 gehad, nog vijf te gaan dus. Dat gaat vanavond niet meer lukken (anders gaan m'n nachtrust en productiviteit morgen er weer aanquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omg dat is zooooo'n goede serie, het einde van die serie... met kippenvel en open bek zitten kijken, ik heb nog nooit zo een goed geschreven serie gekeken
Beter dan Lost?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omg dat is zooooo'n goede serie, het einde van die serie... met kippenvel en open bek zitten kijken, ik heb nog nooit zo een goed geschreven serie gekeken
Veel beter dan Lost (wat ik ook intensief volg). Het schrijfwerk is veel rauwer, realistischer en beter gestructureerd dan Lost, maar dat is dan weer mijn persoonlijke meningquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:51 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Beter dan Lost?![]()
Kabouter_Krulleput zegt weer eens 'hallo' in het Nijmegen-topic![]()
Vond de oude topics fijner, slowchat is niet bij te houden![]()
Ah ok, vind Lost ook vooral leuk vanwege het mysterieuze gedoe en de sf-zooi. Politieseries zijn niet zo aan me besteed, hoe goed geschreven ook.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Veel beter dan Lost (wat ik ook intensief volg). Het schrijfwerk is veel rauwer, realistischer en beter gestructureerd dan Lost, maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening
Daar heb ik zelf ook last van, ik ben he-le-maal into Sci-Fi (daarom volg ik Lost ook nog) maar ik kijk geen enkele politieserie, behalve the Shield... Die hele serie heeft me gewoon vanaf het begin aan gegrepen en nooit meer losgelatenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ah ok, vind Lost ook vooral leuk vanwege het mysterieuze gedoe en de sf-zooi. Politieseries zijn niet zo aan me besteed, hoe goed geschreven ook.
ik heb er niet zo lang ondergestaan hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:59 schreef Mikkie het volgende:
Je bent gewoon een waterverspiller.
misschien wat voor IB?quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:36 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Er gaat nog iemand weg bij ons in huis... Ditmaal een jongen! Dus zijn er jongens die interesse hebben in een kamer van 60m2 voor 425 euro? Zoek anders even de kamer op op kamernet en reageer
ach verdomme als t nou nét iets minder was geweestquote:Op donderdag 12 februari 2009 07:36 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Er gaat nog iemand weg bij ons in huis... Ditmaal een jongen! Dus zijn er jongens die interesse hebben in een kamer van 60m2 voor 425 euro? Zoek anders even de kamer op op kamernet en reageer
Nijmegen #362 - waar Cali een mokkel isquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:05 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben vandaag eens vóór alle goedemorgen posts
dus goeiemorgen
Beterschap LRquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:23 schreef LastRequest het volgende:
Ik ook ziek![]()
Eindelijk echt zo ziek dat ik het toch niet kon opbrengen naar stage te gaan.
Haha, ik lig idd op de bank met dekentje om me heen.. maar ben van plan niets te doen nee. Wel aan stage werken, vind het een beetje zonde om echt helemaal niks te doen.. maar verder lekker niks neequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Beterschap LR. Lekker een dagje niks doen en voor de buis hangen dan? Of heb je stiekem nog wel allemaal plannen terwijl je met een dekentje om je heen geslagen op de bank hangt?
Dat heb ik ook wel eens, beetje apart iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:32 schreef Sander het volgende:
Mijn iPod begint kuren te vertonen, en de batterij is helemaal ruk. Gisteren was ie helemaal leeg, startte nauwelijks meer. En nu zet ik hem aan en speelt ie rustig nog 7 nummers af.. and counting..
Wat ik nu eens doe is hem elke keer laten rusten, en dan weer aanzetten en liedjes laten spelen. En weer, en weer. Er zat nu een dag tussen. Morgen probeer ik het nog eens. Net zolang tot de batterij *echt* helemaal leeg is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, beetje apart idd
Dat laatste is een misvatting, bij oude cadmium en ander soort oplaadbare accu's is dat misschien het geval maar met de lithium ion accu's van tegenwoordig is dat juist iets wat je niet wil doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Wat ik nu eens doe is hem elke keer laten rusten, en dan weer aanzetten en liedjes laten spelen. En weer, en weer. Er zat nu een dag tussen. Morgen probeer ik het nog eens. Net zolang tot de batterij *echt* helemaal leeg is.
Het is een oudje die van mij, dus die batterij ook, maar het kan de levensduur van die batterij goed doen als ie nou eens echt helemaal leeg wordt gemaakt.
Oh?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat laatste is een misvatting, bij oude cadmium en ander soort oplaadbare accu's is dat misschien het geval maar met de lithium ion accu's van tegenwoordig is dat juist iets wat je niet wil doen.
Dat klinkt idd niet slecht. Ben zelf meer bezig met het zoeken van een huurwoninkje. Maar met die 4,5 jaar die ik sta ingeschreven bij Entree eindig ik iedere keer niet hoger dan de middenmoot.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:23 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... 60 m² voor 425 is niet duur. Ik hou het even in overweging, al wil ik eigenlijk gewoon iets zelfstandigs en liever niet aan de 'verkeerde kant' van de brug..
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef Sander het volgende:
En dan straks, als een van hun er woont, gaan ze omstebeurt hun ongenoegen over hun kuthuisgenoten posten hier
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Cali is best een heterd ja! Het is alleen jammer dat ze dat lab gebeuren zo tof vindt anders was het best een tof vrouwke hè!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Cali is best een heterd ja! Het is alleen jammer dat ze dat lab gebeuren zo tof vindt anders was het best een tof vrouwke hè!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja beetje een grapje welMaar het is niet dat ik al iets nuttigs gedaan heb vandaag..
En aankleden is misschien ook wel een keer handig
Ik heb vanmiddag al een opdracht gemaakt...moet eigenlijk nu aan m'n sollicitatiebrieven zitten maar het einde van The Shield is te spannend... ga nu de laatste aflevering kijkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:45 schreef HostiMeister het volgende:
Vandaag al 3 colleges gevolgd en al vanaf 12 uur aan het werk
Zooooo hardcore!!!! Viel Spassquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al een opdracht gemaakt...moet eigenlijk nu aan m'n sollicitatiebrieven zitten maar het einde van The Shield is te spannend... ga nu de laatste aflevering kijken.
Haha daarom ben ik ma di en wo naar stage geweest, ik wilde echt niet nu al ziek thuis blijven.. maar vanochtend zat ik al op te fiets toen ik merkte dat het écht niet goed ging.. maar weer teruggegaan. Ben wel thuis aan het werk hoor, dus verzuimen doe ik nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:12 schreef swarmahoer het volgende:
en lr, je begint wel erg vroeg met de smoesjes, je bent nog geen week op stage en nu al verzuimen
ik heb m niet gezien gelukkig netquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:14 schreef -skippybal- het volgende:
Kan die irritante bedelaar op het station niet eens optyfen?
Dat is goed gelukt zeg, mên wat een einde van de serie!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zooooo hardcore!!!! Viel Spass
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie slecht bezig!
Waar zijn je voornemens
Die oude nogal vies uitziende die met open bek constant z'n hand heeft uitgestoken voor de uitgang?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:14 schreef -skippybal- het volgende:
Kan die irritante bedelaar op het station niet eens optyfen?
Vers uit de pers, dan eerderquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga mijn nieuwe neefje eens opzoeken, nog redelijk vers van de pers dus ben benieuwd
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:23 schreef morgane het volgende:
Wie was IB ook al weer? Je zoontje?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:23 schreef morgane het volgende:
Wie was IB ook al weer? Je zoontje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu nog charmant op de fotoquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]kijk! ik kan ook meisjekleren dragen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:39 schreef swarmahoer het volgende:
en yas, heb je ook een verpleegsterspakje aan?
je mag 't ook zeggen als je 't niets vindt hoorquote:
Ik zag het iddquote:
t/m level 6 is iig makkelijk.. ben benieuwd hoe moeilijk het wordtquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.kongregate.com/games/GarbuzGames/bubblequod
goed spelletje voor vanavond
Aanmelden is gratisquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:03 schreef IrishBastard het volgende:
Dup, kan ik niet gewoon ergens 'n mailtje heensturen ofzo? Heb geen kamernet dingesZiet er verders namelijk erg aantrekkelijk uit
ja, maar reageren nietquote:
Dat is idd de volledige oppervlaktequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:23 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... 60 m² voor 425 is niet duur. Ik hou het even in overweging, al wil ik eigenlijk gewoon iets zelfstandigs en liever niet aan de 'verkeerde kant' van de brug..
Die 60 m² is volledig eigen oppervlakte, Dup?. Dus niet incl. gedeelte ruimtes? Hoe is de onderhoudsstaat van het huis, en hoe goed zijn jullie allen op het gebied van hygiëne? Ik ga er vanuit dat dat wel goed zit, maar ik heb wel eens huizen gezien...
.
Ze is ook dit:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:20 schreef swarmahoer het volgende:
ze is 25en komt uit oekraine, zouden ze die ook voor de import leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |