je kan gewoon niet kiezenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:20 schreef LastRequest het volgende:
Als degene voor mij er geen neerlegt leg ik er eentje voor m'n boodschappen.. en meestal leg ik er dan ook een achter m'n boodschappen, zodat degene na mij meteen z'n spullen neer kan leggen.
Faalpoll dus, mijn optie mist.
Ik wil niet kiezen knul, das namelijk nergens voor nodig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je kan gewoon niet kiezenen ik had geen situatie omschreven.. t gaat om jouw ideale situatie
dus heul wel een goede poll
Misschien pak je nog wel iets uit het rek bij de kassa, of je staat zo voor je kar dat de gene achter je niet kan zien of die leeg is. Maar het gaat er vooral om dat jij er makkelijker bij kan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:36 schreef swarmahoer het volgende:
als je karretje leeg is snappen de meeste mensen sowieso wel dat je klaar bent
mits je niet het hele rek leeghaalt kan dat prima bij de boodschappen die er al liggenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Misschien pak je nog wel iets uit het rek bij de kassa,
ik ga morgen voor het eerst naar buiten en wil graag weten wat er van mij verwacht wordt, okquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:45 schreef Schuifpui het volgende:
Jezus, moet je overal regeltjes voor hebben?![]()
Gewoon wat het makkelijkst uitkomt. Als ik er makkelijker bij kan, zet ik er een achter mijn boodschappen neer, als dat ding dichter bij de persoon achter mij staat, dan doet die het maar.
Beetje autistisch oid?
Blijf lekker binnen joh, is veel makkelijker...quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ga morgen voor het eerst naar buiten en wil graag weten wat er van mij verwacht wordt, ok
swarma ik heb ook liever dat je binnen blijftquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:52 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Blijf lekker binnen joh, is veel makkelijker...
Is er wat mis met je hoofd, flikker?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:16 schreef immortalsean het volgende:
mensen die gaan verwachten dat je het balkje voor hun gaat neerzetten ... is er wat mis met je handen, hoer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |