Goeie kick, dat wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 05:15 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik erger me dood aan die prijzen van tegenwoordig. De AH durft 2 euro te vragen voor een doodeenvoudige aubergine. En het is volgens mij echt geen a-klasse. De waanzin! En in Rotterdam heb ik bij mij in de buurt 4 AH's op een kluitje, maar er is nooit wat afgeprijsd. Je maakt mij niet wijs dat de sushi, de visburgers, de tivalli, de vegetarische bapao en de 36-paks Yaklult zo goed verkoopt. Gooien ze dit gewoon weg of zoiets? Zonde. Het enige wat er altijd ligt zijn die stukken taart die niemand koopt, echt belacelijk, laten ze die taartenverkoop helemaal schrappen dan kunnen ze tenminste de prijzen verlagen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:02 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Idd zeg. Wat een kut leven moet je hebben als je je al aan dingen in de supermarkt gaat ergeren.
Wat een zuur persoon ben jij zeg. Liever een enigzins opgewekte 'hooooi' dan een plichtmatige 'goedenavond'.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:51 schreef James-Hetfield het volgende:
Het meest verschrikkelijke vind ik toch wel die onopgevoedde kassa medewerkers.
Verschrikkelijk wanneer zij een ouder persoon begroeten met "Hooooooooi"
En continue "wil je/jij een tasje erbij?" of "dankjewel" zeggen.
Een andere efficiente indeling is anders... onbijt, snacks / drinken, avondeten. Dat hanteerde de supert waar ik gewerkt hebquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef ytram het volgende:
Ja idd, waar we ons al niet aan kunnen ergeren. Maar ik doe toch vrolijk mee...
1. De oudere mede mens die rustig aan doet bij de kassa, idd met 1000 muntjes gaat betalen
2. Mensen die geen kassaband divider voor de volgende klant neerleggen![]()
3. Kassa meisjes die hele gesprekken met vriendinnen aan de kassa hebben(zeg ik ook meestal wel wat van) of nog erger die met collega's van alles bespreken over dingen die ik helemaal niet wil weten en dan niet eens de moeite hebben om hallo of iets te zeggen.
4. Artikelen die op zijn, of in geval van een "vers" bakkerij (zoals bij de Ap) nog niet verpakt zijn.
5. De AH belofte met 3 in de rij kassa erbij (zeg ik dus ook wat van) en dan dus als 6e aansluiten...
6. Mensen die niet snappen (bij de Ap) dat je meteen na het scannen van het eerste artikel je kan beginnen met pinnen, winkelwagentje volladen en als je alles hebt op OK kan klikken.
7. Mensen die ruzie gaan maken wie er het eerst in de rij stond
8. Supermarkten die onlogisch ingedeeld zijn (niet volgens één standaard, eerst groente, dan vlees, brood, koffie, koekjes, bier/fris/wijn etc.)
9. Mensen die social talk doen midden in het gang pad...![]()
10. Niet zo zeer in Nederland, maar wel in Frankrijk, mensen die met cheques betalen en hun spullen in koeltas en al op de kassaband leggen zodat de cassiere ze nog uit moet pakken
Ik erger me vooral dat dingen niet zo efficiënt gaan als ik het graag zou willen.
Maar verder ga k graag naar de supermarkt...
Ik had pas iemand voor me die al zijn groenten en fruit vergeten was af te wegen. Toen ie voor de vijfde keer terugliep en ik zag dat hem waarschijnlijk nog drie ritjes te wachten stonden, heb ik mijn spullen maar laten staan. Pauze was toch al voorbij, ook omdat ik iemand voor me had met 19 legeflessenbonnen die stuk voor stuk getekend moesten worden, en niet te vergeten - het cliché-omaatje met muntgeld.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:11 schreef immortalsean het volgende:
of dat als je een ui, ja één ui, vergeet te wegen (ben een beetje verwend door de albert heijn), en je aan de kassa staat, dan moet je dus blijkbaar helemaal terug om 'm wel te wegen. ik vroeg nog of er niet een standaard (hoge) prijs is voor als je vergeten bent te wegen, maar nee, ik moest en zou maar even alsnog moeten gaan wegen.
Dat heeft niets met zuur zijn te maken, maar met beleefdheid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:49 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Wat een zuur persoon ben jij zeg. Liever een enigzins opgewekte 'hooooi' dan een plichtmatige 'goedenavond'.
Als je het nou gewoon gratis (net als vroeger) bij de bank op je eigen rekening kon storten was dit probleem er niet geweest. Maar nee, die gieren moeten overal geld voor hebben om die topsalarissen te kunnen betalen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:29 schreef karr-1 het volgende:
Oude mensen met bakken muntgeld moeten ze ook afschieten.
ik gooi het altijd in n pot en lever het dan in een keer (uitgesorteerd/geteld) in bij de plaatselijke super, die zijn dr blij mee, want die moeten de bank ook betalen om hun wisselgeld te ''kopen''quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:51 schreef Divel het volgende:
[..]
Als je het nou gewoon gratis (net als vroeger) bij de bank op je eigen rekening kon storten was dit probleem er niet geweest. Maar nee, die gieren moeten overal geld voor hebben om die topsalarissen te kunnen betalen.
Moet je ns bij AH komen dan, daar moet je wel goed zoeken want vaak staan daar gewoon producten vooraan waarvan de verloopdatum al geweest isquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:33 schreef rond1203 het volgende:
Ik bedenk me ineens nog wat anders maar dit is vanuit de supermarktmedewerkers gesproken
- klanten die het hele vak overhoop halen om maar te zorgen dat ze het product hebben met de langste houdbaarheidsdatum.. dat gaat zelfs over de cola.. die troep is godverdomme een half jaar houdbaar ofzo!
Wat boeit dat nou, als ze maar snel kunnen scannen, als apen het zouden kunnen mochten ze die dr van mij neerzettenquote:
Dat ben ik helemaal met je eens. Vroeger hadden banken zo'n automaat waar je dat geld in kon donderen en dan werd het geteld en op je rekening gestort, maar tegenwoordig moet je het al voorgeteld aanleveren en dan moet je er nog voor betalen ook.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:51 schreef Divel het volgende:
[..]
Als je het nou gewoon gratis (net als vroeger) bij de bank op je eigen rekening kon storten was dit probleem er niet geweest. Maar nee, die gieren moeten overal geld voor hebben om die topsalarissen te kunnen betalen.
Dat dus... krijg een leven ofzo.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:57 schreef Samson het volgende:
Mensen die zich druk kunnen maken over de situaties in een supermarkt
Dit werkt echt, i like it. Ik geniet des te meer als ik dan 'de blik' krijgquote:Op maandag 3 november 2008 01:24 schreef Rio het volgende:
[..]
Heb ik iets op gevonden: gewoon je eigen boodschappen op de band zetten, zonder balkje ertussen (wel beurtbalkje achter je eigen spullen zetten uiteraard). Diegene voor jou wordt vanzelf wakker zodra de kassamiep jouw boodschappen gewoon bij de zijne bliept. Moet hij/zij die dingen weer van de bon laten halen, gedoe. Zo iemand vergeet nooit meer het balkje. Opvoedkundig verantwoord :-)
Of mensen die een kind met een wagentje in de rij zetten en dan zelf door de winkel rennen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:47 schreef Kaar68 het volgende:
Pas bij de Aldi: een ouder stel, man ging met bijna leeg karretje in de enorme rij staan terwijl vrouw telkens de winkel inging en met armenvol boodschappen terugkwam, dit in het karretje legde, even met man overlegde, en weer terug de winkel in.
Dat vind ik dan weer minder erg, maar ik rook ook niet.quote:Of: winkels waar je, na de lange wachttijd bij de kassa, nog eens in de rij moet voor een pakje sigaretten bij de klantenservice om dat het bij de kassa niet meer verkocht wordt.
Als mensen het vriendelijk vragen heb ik er meestal geen probleem mee, maar sommige dringen gewoon voor en roepen dan naar achter "Ja ik heb toch maar 1 ding dus ik mag vast wel even voor"quote:Of: mensen (vaak ouderen) die met 1 produkt de hele rij voorbij lopen om aan de voorste te vragen of ze voor mogen. Ik zag dan gewoon "nee", moeten ze eerst de mensen achter mij ook om toestemming vragen. Trouwens, zij hebben vaak de hele dag om boodschappen te doen, ik heb tussen de middag maar een half uurtje dus ze wachten maar.
Want je kan geen 5 kilo druk uitoefenen zonder zak aardappelen?quote:Op maandag 3 november 2008 12:21 schreef MarMar het volgende:
Ik heb tot nu toe nog altijd de verleiding kunnen weerstaan om een zak aardappelen op de weegschaal te leggen, een bonnetje eruit te laten draaien voor bananen en dat stickertje op een trosje bananen in het karretje van een willekeurige klant te doen
Lijkt me wel erg leuk!
De druk op zulks een weegschaal moet constant zijn, anders print ie geen stickertjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Want je kan geen 5 kilo druk uitoefenen zonder zak aardappelen?
anders hou je dat mandje gewoon vastquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:39 schreef Xebber het volgende:
Ik ben ook zo'n late supermarktganger, altijd 10 voor 8 of zo loop ik binnen. Ben ook vaak de laatste klant. Zijn zowel de cassieres als ik wel aan gewend.
Maar waar ik me grandioos aan irriteer is dat als ik de laatste ben, ik 't mandje altijd zo dicht mogelijk bij de cassiere zet, zodat mijn boodschappen niet eerst die hele band af moeten rollen.
En wat doet de cassiere steeds? Het balkje voor de laser weghalen, zodat ik mijn mandje steeds een stuk naar achteren moet schuiven omdat ik 't anders niet meer kwijt kan.
Zal ook wel automatisme zijn van de cassieres, maar 't blijft ronduit irritant.
Gewoon hun zooi naar achteren duwen als t niet pastquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:02 schreef florabay het volgende:
Als ik zelf klant ben, heb ik er altijd een schijthekel aan als die containers van die vakkenvullers voor de schappen staan en dan 4 in één gang, zodat je nergens bij kuntEn als mensen vast hun dingen op de band gaan leggen terwijl ik nog bezig ben met mijn boodschappen op de band leggen en dat het dan vervolgens niet past
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
Of denken dat je in de minst lange rij gaat staan, en dan achteraf gezien altijd langer hebt gewacht dan wanneer je een andere rij had gekozen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |