abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62861897
De verpaupering van de AH.
Producten die gewoon dagen niet bijgevuld worden.
"3 in een rij, kassa erbij" - Nou mooi niet dus.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  zaterdag 1 november 2008 @ 15:20:01 #27
230788 n8n
Pragmatisch
pi_62862037
Mensen die de hele winkel moeten laten weten als iets niet bevalt of er niet is. Dit fenomeen komt (uiteraard) vooral voor bij jongeren en laat mijn AH nou net naast een tweetal scholen zitten.

Cassiéres die een praatje maken en de meest onnozele onzin uitkramen, daar ga ik dus nooit op in. Nog erger is het als een levensloos figuur voor me staat die aangesproken wordt er wel op in gaat. Sta je daar naar een onnozel paupergesprek te luisteren, en blij te zijn als ze (nog) niet in lachen zijn uitgebarsten.

Mensen die (vooral in de spits) plots stil gaan staan of voor een vak blijven staan terwijl ze nadenken wat ze nog nodig hebben.

Dronken zwervers met hun 30 halve-liter blikken Bier, vooral als ze in jouw rij staan.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zaterdag 1 november 2008 @ 15:30:56 #28
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_62862239
Kleine kinderen die niet uit hun doppen kijken, echt, laat ze thuis!
Ok stelletje hokboeren
  zaterdag 1 november 2008 @ 15:35:11 #29
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_62862343
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die het balkje niet achter hun boodschappen op de band plaatsen.
andersom juist!

jij komt aan, sluit aan, pakt een balkje en legt je spullen neer, zodra er iemand achter jou komt pakt hij een balke
anders moet je een balkje voor niets pakken als er niemand achter je komt te staan
pi_62862349
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die eerst alles laten scannen door die kassabreezer, dan afrekenen ... en dan pas beginnen met het inpakken van hun boodschappendas.
zeg dat, die is echt erg, je zou ze wel willen meppen.
  zaterdag 1 november 2008 @ 15:37:50 #31
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_62862381
mensen die tegen je aanlopen omdat ze bezig zijn met hun boodschappenlijst ipv waar ze lopen
  zaterdag 1 november 2008 @ 15:37:55 #32
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_62862382
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:35 schreef fs180 het volgende:

[..]

andersom juist!

jij komt aan, sluit aan, pakt een balkje en legt je spullen neer, zodra er iemand achter jou komt pakt hij een balke
anders moet je een balkje voor niets pakken als er niemand achter je komt te staan
zucht...
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zaterdag 1 november 2008 @ 15:38:24 #33
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_62862393
quote:

[..]

andersom juist!

Nee, jij legt je boodschappen op de band en daarna leg je er een balkje achter zodat de persoon achter je weet dat je klaar bent.
  zaterdag 1 november 2008 @ 15:47:05 #34
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_62862547
heb je een balkje nodig om te zien of iemand al zn spullen heeft liggen?
  zaterdag 1 november 2008 @ 15:47:17 #35
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_62862550
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:29 schreef griekjeee het volgende:
Trage caissières
Dat dus...
heitieh
  zaterdag 1 november 2008 @ 15:48:26 #36
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_62862575
Ik erger me vooral aan de indeling van de supermakt die ze elke 2 maanden veranderen. Weet ik net waar het ligt is het weer veranderd. En de onlogica soms ook. Kan ik de rietjes niet vinden omdat ik ze bij de sevetten en wegwerpbordjes verwacht. Blijkt het bij de limonade te liggen (alsof de rietjes tegelijk met de limonade op is) en de limonade ligt op zijn beurt niet bij de rest van het drinken maar bij de chips, zucht.

En ik erger me aan het feit dat ze bij winkels als de lidl geen mandjes hebben en ik voor de paar dingen die ik daar koop me niet met een karretje door de winkel wil worstelen. Dan hoop ik maar dat ik ergens een leeg doosje kan vinden.

Of dingen die plotseling uit het assoriment zijn, gelukkig geven ze dat bij de appie nu een tijdje van te voren aan.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  Moderator zaterdag 1 november 2008 @ 15:50:02 #37
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_62862603
quote:

[..]

andersom juist!

Jij bent er zo een!!!
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator zaterdag 1 november 2008 @ 15:53:01 #38
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_62862671
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:55 schreef TeenWolf het volgende:
mensen die voor elke klacht een nieuwe post maken

zie boven
De klachten zijn elk een aparte post waardig.
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 1 november 2008 @ 15:55:58 #39
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_62862728
quote:

[..]

andersom juist!

Niet voor niets. Anders blijft de band lopen als er niemand achter je aan komt. Nu stopt het blokje de band...
heitieh
pi_62862792
Mensen die boodschappen boven de 10 euro met slechts kleingeld denken te moeten betalen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_62862800
Of denken dat je in de minst lange rij gaat staan, en dan achteraf gezien altijd langer hebt gewacht dan wanneer je een andere rij had gekozen.
pi_62862846
Klanten die gaan zeuren dat hun karretje niet in de andere karretjes past als ze hem inleveren.
Logisch dat een lidl kar niet in de Super de boer karren past he.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_62862880
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:57 schreef Samson het volgende:
Mensen die zich druk kunnen maken over de situaties in een supermarkt

Idd zeg. Wat een kut leven moet je hebben als je je al aan dingen in de supermarkt gaat ergeren.
pi_62862921
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:59 schreef LXIV het volgende:
Wat ook altijd lachen is: een winkelwagentje redelijk vol laten en alvast aan de kassa gaan staan. Op het moment dat de cassiére begint te rekenen roepen: Och, ben ik de melk vergeten en weer de winkel inlopen. Vervolgens onopgemerkt via een andere kassa de winkel verlaten.

En dan van buiten door het raam kijken naar de Giga-rij die zich bij "jouw" kassa opbouwt!

Vooral op zaterdagmiddag, wanneer het lekker druk is,

Wuahah geniaal deze ga ik ook een x doen.
pi_62863178
mensen die bekenden tegenkomen in de supermarkt en dan midden in een gangpad met elkaar gaan staan kletsen en met hun karretjes de hele boel blokkeren
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:23:12 #46
197456 ytram
...dacht je!
pi_62863234
Ja idd, waar we ons al niet aan kunnen ergeren. Maar ik doe toch vrolijk mee...

1. De oudere mede mens die rustig aan doet bij de kassa, idd met 1000 muntjes gaat betalen
2. Mensen die geen kassaband divider voor de volgende klant neerleggen
3. Kassa meisjes die hele gesprekken met vriendinnen aan de kassa hebben (zeg ik ook meestal wel wat van) of nog erger die met collega's van alles bespreken over dingen die ik helemaal niet wil weten en dan niet eens de moeite hebben om hallo of iets te zeggen.
4. Artikelen die op zijn, of in geval van een "vers" bakkerij (zoals bij de Ap) nog niet verpakt zijn.
5. De AH belofte met 3 in de rij kassa erbij (zeg ik dus ook wat van ) en dan dus als 6e aansluiten...
6. Mensen die niet snappen (bij de Ap) dat je meteen na het scannen van het eerste artikel je kan beginnen met pinnen, winkelwagentje volladen en als je alles hebt op OK kan klikken.
7. Mensen die ruzie gaan maken wie er het eerst in de rij stond
8. Supermarkten die onlogisch ingedeeld zijn (niet volgens één standaard, eerst groente, dan vlees, brood, koffie, koekjes, bier/fris/wijn etc.)
9. Mensen die social talk doen midden in het gang pad...
10. Niet zo zeer in Nederland, maar wel in Frankrijk, mensen die met cheques betalen en hun spullen in koeltas en al op de kassaband leggen zodat de cassiere ze nog uit moet pakken

Ik erger me vooral dat dingen niet zo efficiënt gaan als ik het graag zou willen.

Maar verder ga k graag naar de supermarkt...
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
pi_62863311
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:20 schreef Californium het volgende:
mensen die bekenden tegenkomen in de supermarkt en dan midden in een gangpad met elkaar gaan staan kletsen en met hun karretjes de hele boel blokkeren
En je vervolgens recht aankijken als je eraankomt en nog niet aan de kant gaan, neeeheee, tuurlijk niet, sterker nog, je krijgt een vuile blik als je beleefd vraagt of je er even bij mag...

Ook irritant: mensen die per se op dezelfde plek in het schap moeten zijn als jij op dat moment en niet even netjes kunnen vragen of ze er misschien even bijmogen.
Ik reageer dan meestal met hardop zeggen "tuurlijk mag je er even bij, graag gedaan hoor!"
pi_62863355
Van die domme kassamokkels die gaan zeiken als ik voor 2 of 3 boodschappen geen mandje pak. Eentje weigerde me te helpen omdat ik me 'niet aan de regels hield' en dus moest ik helemaal terug lopen, mandje pakken en achteraan aansluiten.

Of ik neem een tas van een andere supermarkt mee (C1000) om bij de AH even snel 2 boodschappen te halen en dan zegt ze 'en ook een tas..' *bliep* en ik: 'uh, nee' en zij: 'je hebt een tas bij je'... dus ik laat die tas zien en pas na iets van 5 seconden heeft ze door dat de tas van de C1000 is en niet de AH dom mens
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:31:40 #49
202014 JJH
Knetter. O+
pi_62863425
Zaterdagmiddagen in supermarkten, soms ontkom ik er helaas niet aan.

Mensen die geen enkele logica in hun stijl van boodschappen doen hebben, en dus als ongeleide projectielen van de diepvries naar het brood naar de groente naar het WC papier en weer terug naar de groente knallen, vaak yuppen met haast.

Vakkenvullers die na zessen de gehele winkel klemzetten, doe dat lekker na sluitingstijd. (Ja ik was er ooit ook één )
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:40:22 #50
168255 J.Herrer
pi_62863579
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:06 schreef LXIV het volgende:
Of bij het brood keihard BINGO roepen wanneer nummertje 42 wordt afgeroepen!
In een supermarkt? nummertje trekken voor brood?
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')