abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 11 februari 2009 @ 08:10:25 #151
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_65938077
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 05:15 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik erger me dood aan die prijzen van tegenwoordig. De AH durft 2 euro te vragen voor een doodeenvoudige aubergine. En het is volgens mij echt geen a-klasse. De waanzin! En in Rotterdam heb ik bij mij in de buurt 4 AH's op een kluitje, maar er is nooit wat afgeprijsd. Je maakt mij niet wijs dat de sushi, de visburgers, de tivalli, de vegetarische bapao en de 36-paks Yaklult zo goed verkoopt. Gooien ze dit gewoon weg of zoiets? Zonde. Het enige wat er altijd ligt zijn die stukken taart die niemand koopt, echt belacelijk, laten ze die taartenverkoop helemaal schrappen dan kunnen ze tenminste de prijzen verlagen.
Goeie kick, dat wel.
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 11 februari 2009 @ 09:51:53 #152
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_65939947
Het meest verschrikkelijke vind ik toch wel die onopgevoedde kassa medewerkers.
Verschrikkelijk wanneer zij een ouder persoon begroeten met "Hooooooooi"
En continue "wil je/jij een tasje erbij?" of "dankjewel" zeggen.

Je krijgt er niets van als je iemand netjes met u aanspreekt of goedemorgen/middag/avond zegt.

Of kassamedewerkers die je aangapen als je wilt afrekenen en nog geen goededag kunnen zeggen, of vriendelijk groeten wanneer je de winkel verlaat.

Ik neem toch ook de moeite om vriendelijk te groeten of niet dan?
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:01:29 #153
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_65940239
Bij de Dirk van de Broek is het ook altijd feest. Op het moment dat je aan de beurt bent besluit de cassiere te gaan pauzeren en roept een collega. Die gaan eerst nog even met elkaar lopen geinen en vervolgens wordt er tergend langzaam achterde kassa plaatsgenomen. Sowieso werken er alleen alochtone caissieres.
pi_65943169
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:02 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Idd zeg. Wat een kut leven moet je hebben als je je al aan dingen in de supermarkt gaat ergeren.
Dat dus.
pi_65943773
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 09:51 schreef James-Hetfield het volgende:
Het meest verschrikkelijke vind ik toch wel die onopgevoedde kassa medewerkers.
Verschrikkelijk wanneer zij een ouder persoon begroeten met "Hooooooooi"
En continue "wil je/jij een tasje erbij?" of "dankjewel" zeggen.
Wat een zuur persoon ben jij zeg. Liever een enigzins opgewekte 'hooooi' dan een plichtmatige 'goedenavond'.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
  woensdag 11 februari 2009 @ 12:51:26 #156
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_65945618
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:29 schreef griekjeee het volgende:
Trage casières
Dit

+ als er te weinig kassa's open zijn
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  woensdag 11 februari 2009 @ 12:56:01 #157
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_65945765
En waarom hangen er van die borden "3 in de rij, kassa erbij" als dat vervolgens never nooit gebeurd? Sta je daar in een enorme rij achter 1 kassa, terwijl er 4 leeg zijn.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_65946199
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef ytram het volgende:
Ja idd, waar we ons al niet aan kunnen ergeren. Maar ik doe toch vrolijk mee...

1. De oudere mede mens die rustig aan doet bij de kassa, idd met 1000 muntjes gaat betalen
2. Mensen die geen kassaband divider voor de volgende klant neerleggen
3. Kassa meisjes die hele gesprekken met vriendinnen aan de kassa hebben (zeg ik ook meestal wel wat van) of nog erger die met collega's van alles bespreken over dingen die ik helemaal niet wil weten en dan niet eens de moeite hebben om hallo of iets te zeggen.
4. Artikelen die op zijn, of in geval van een "vers" bakkerij (zoals bij de Ap) nog niet verpakt zijn.
5. De AH belofte met 3 in de rij kassa erbij (zeg ik dus ook wat van ) en dan dus als 6e aansluiten...
6. Mensen die niet snappen (bij de Ap) dat je meteen na het scannen van het eerste artikel je kan beginnen met pinnen, winkelwagentje volladen en als je alles hebt op OK kan klikken.
7. Mensen die ruzie gaan maken wie er het eerst in de rij stond
8. Supermarkten die onlogisch ingedeeld zijn (niet volgens één standaard, eerst groente, dan vlees, brood, koffie, koekjes, bier/fris/wijn etc.)
9. Mensen die social talk doen midden in het gang pad...
10. Niet zo zeer in Nederland, maar wel in Frankrijk, mensen die met cheques betalen en hun spullen in koeltas en al op de kassaband leggen zodat de cassiere ze nog uit moet pakken

Ik erger me vooral dat dingen niet zo efficiënt gaan als ik het graag zou willen.

Maar verder ga k graag naar de supermarkt...
Een andere efficiente indeling is anders... onbijt, snacks / drinken, avondeten. Dat hanteerde de supert waar ik gewerkt heb
pi_65946925
En dan heb je nog vervelende klanten die;

- wijnflessen en potten gewoon naast de flessenautomaat dumpen,
- iets eerst half opvreten en zeggen dat het toch niet goed meer was,
- bij je naar de wc willen en alles onderschijten,
- het onderste artikel uit de kist moeten hebben,
- iets beetpakken en terug donderen in het schap,
- het magazijn als een soort jeugdland zien voor de kinderen,
- je een grote muil geven als je iets van het gedrag van hun kinderen zegt,
- je voor je donder rijden en gewoon doorlopen,
- iets omver lopen en gewoon doorlopen,
- als je aan het boenen bent er dwars doorheen moeten lopen,
- iets pakken en het later heel ergens anders terugzetten,
- midden in het kassapad met elkaar gaan staan kleppen,
- de achterste pakken zuivel moeten hebben,
- je met Yo of Hé aanspreken,
- deze tijd nog steeds naar oliebollen ruiken.

pi_65947046
Ik bedenk me ineens nog wat anders maar dit is vanuit de supermarktmedewerkers gesproken

- klanten die het hele vak overhoop halen om maar te zorgen dat ze het product hebben met de langste houdbaarheidsdatum.. dat gaat zelfs over de cola.. die troep is godverdomme een half jaar houdbaar ofzo!
pi_65947393
Bij de Jan Linders je drie potentiële aankopen op de band zetten.

Weggestuurd worden door de kassadame 'Ik ga zo sluiten' (dit was niet aangegeven d.m.v. een bordje of zo).

Aansluiten bij de megalange rij aan de andere kassa.

Vervolgens komt er een mevrouw met een bomvolle kar aanlopen, die gaat bij de kassa staan die voor ons net gesloten was, en zij tot mijn grote verbazing, mag van hetzelfde kassameisje al haar spullen wel op de band zetten. Uiteindelijk was zij dus zelfs eerder klaar dan wij aan de andere kassa.

Heb ik die trut achter de kassa nog op aangesproken. Waarom stuur je ons weg, en laat je vervolgens een ander wel toe?! Zegt ze, ja, ik kan toch niet in de toekomst kijken en zien of het druk wordt? Als het drukker wordt, moet ik blijven zitten.

Maar dan laat je de mensen die je eerder wegstuurde toch voor, zou ik denken? Ik vond het echt onbeschoft.
pi_65947909
In een supermarkt zijn 3 van de 4 kassa's geopend. Bij elke kassa staat een rij tot achteraan de winkel (zeker 15 per kassa). Zegt opeens één van die kassa mieps, "ik heb het koud, ik ga even mijn jas pakken". Vervolgens blijft ze x aantal minuten weg..
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_65948278
of dat als je een ui, ja één ui, vergeet te wegen (ben een beetje verwend door de albert heijn), en je aan de kassa staat, dan moet je dus blijkbaar helemaal terug om 'm wel te wegen. ik vroeg nog of er niet een standaard (hoge) prijs is voor als je vergeten bent te wegen, maar nee, ik moest en zou maar even alsnog moeten gaan wegen.
pi_65948365
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_65948423
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:11 schreef immortalsean het volgende:
of dat als je een ui, ja één ui, vergeet te wegen (ben een beetje verwend door de albert heijn), en je aan de kassa staat, dan moet je dus blijkbaar helemaal terug om 'm wel te wegen. ik vroeg nog of er niet een standaard (hoge) prijs is voor als je vergeten bent te wegen, maar nee, ik moest en zou maar even alsnog moeten gaan wegen.
Ik had pas iemand voor me die al zijn groenten en fruit vergeten was af te wegen. Toen ie voor de vijfde keer terugliep en ik zag dat hem waarschijnlijk nog drie ritjes te wachten stonden, heb ik mijn spullen maar laten staan. Pauze was toch al voorbij, ook omdat ik iemand voor me had met 19 legeflessenbonnen die stuk voor stuk getekend moesten worden, en niet te vergeten - het cliché-omaatje met muntgeld.
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:29:18 #166
152789 karr-1
pi_65948912
Oude mensen met bakken muntgeld moeten ze ook afschieten.
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:30:42 #167
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_65948957
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:49 schreef Akwableet het volgende:

[..]

Wat een zuur persoon ben jij zeg. Liever een enigzins opgewekte 'hooooi' dan een plichtmatige 'goedenavond'.
Dat heeft niets met zuur zijn te maken, maar met beleefdheid.
Ze mogen mij met hoi begroeten, maar bij een ouder iemand is het netjes om de u vorm te gebruiken in plaats van je jij-en.
En goedemorgen klinkt gewoon netjes en ook vriendelijk.
Goedemorgen kan je ook opgewekt zeggen.
Hoi zeg je maar tegen je vriendinnetje, en niet tegen iemand die je opa of oma kan zijn.

Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
pi_65951968
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:29 schreef karr-1 het volgende:
Oude mensen met bakken muntgeld moeten ze ook afschieten.
Als je het nou gewoon gratis (net als vroeger) bij de bank op je eigen rekening kon storten was dit probleem er niet geweest. Maar nee, die gieren moeten overal geld voor hebben om die topsalarissen te kunnen betalen.
pi_65952051
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:51 schreef Divel het volgende:

[..]

Als je het nou gewoon gratis (net als vroeger) bij de bank op je eigen rekening kon storten was dit probleem er niet geweest. Maar nee, die gieren moeten overal geld voor hebben om die topsalarissen te kunnen betalen.
ik gooi het altijd in n pot en lever het dan in een keer (uitgesorteerd/geteld) in bij de plaatselijke super, die zijn dr blij mee, want die moeten de bank ook betalen om hun wisselgeld te ''kopen''
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_65952472
Bejaarden op zaterdagmiddag
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_65953656
Eikels die op zaterdagmiddag net voor sluitingstijd met een hele waslijst komen en dan kwaad worden als het op is. En sommigen elke week weer. Iets met ezel en een steen.
pi_65956598
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:33 schreef rond1203 het volgende:
Ik bedenk me ineens nog wat anders maar dit is vanuit de supermarktmedewerkers gesproken

- klanten die het hele vak overhoop halen om maar te zorgen dat ze het product hebben met de langste houdbaarheidsdatum.. dat gaat zelfs over de cola.. die troep is godverdomme een half jaar houdbaar ofzo!
Moet je ns bij AH komen dan, daar moet je wel goed zoeken want vaak staan daar gewoon producten vooraan waarvan de verloopdatum al geweest is
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 11 februari 2009 @ 18:07:46 #173
211100 Killaboelie
Tsjonge Jonge....
pi_65956856
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:29 schreef griekjeee het volgende:
Trage LELIJKE casières
pi_65956970
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:07 schreef Killaboelie het volgende:

[..]
Wat boeit dat nou, als ze maar snel kunnen scannen, als apen het zouden kunnen mochten ze die dr van mij neerzetten
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 11 februari 2009 @ 22:01:39 #175
152789 karr-1
pi_65965855
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:51 schreef Divel het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens. Vroeger hadden banken zo'n automaat waar je dat geld in kon donderen en dan werd het geteld en op je rekening gestort, maar tegenwoordig moet je het al voorgeteld aanleveren en dan moet je er nog voor betalen ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')