abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2009 @ 00:47:56 #176
224610 Kaar68
~eerst denken dan doen~
pi_65972551
Pas bij de Aldi: een ouder stel, man ging met bijna leeg karretje in de enorme rij staan terwijl vrouw telkens de winkel inging en met armenvol boodschappen terugkwam, dit in het karretje legde, even met man overlegde, en weer terug de winkel in.

Of: winkels waar je, na de lange wachttijd bij de kassa, nog eens in de rij moet voor een pakje sigaretten bij de klantenservice om dat het bij de kassa niet meer verkocht wordt.

Of: mensen (vaak ouderen) die met 1 produkt de hele rij voorbij lopen om aan de voorste te vragen of ze voor mogen. Ik zag dan gewoon "nee", moeten ze eerst de mensen achter mij ook om toestemming vragen. Trouwens, zij hebben vaak de hele dag om boodschappen te doen, ik heb tussen de middag maar een half uurtje dus ze wachten maar.
~gedachten zijn meestal geen feiten~
pi_65974073
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:57 schreef Samson het volgende:
Mensen die zich druk kunnen maken over de situaties in een supermarkt
Dat dus... krijg een leven ofzo.
Ik support gevallen topclubs!
pi_65974093
Als er simpelweg te weinig kassa's zijn..
Albert heijn Paddepoel Groningen tussen de middag..

Alle 6 of 7 kassa's open met meer dan 8 mensen per kassa in de rij
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_65974095
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 05:36 schreef Fetai het volgende:

[..]

Dat dus... krijg een leven ofzo.
wat hij zegt.........
pi_65974211
Voor al je boodschappen afhankelijk zijn van een 1-wekelijkse zee-container. En spullen die op donderdag binnen komen, op zondag alweer op zijn en je weer moet wachten tot donderdag. .
  Moderator donderdag 12 februari 2009 @ 07:11:49 #181
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_65974282
Gezellig topic dit
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:20:42 #182
230788 n8n
Pragmatisch
pi_65975655
quote:
Op maandag 3 november 2008 01:24 schreef Rio het volgende:

[..]

Heb ik iets op gevonden: gewoon je eigen boodschappen op de band zetten, zonder balkje ertussen (wel beurtbalkje achter je eigen spullen zetten uiteraard). Diegene voor jou wordt vanzelf wakker zodra de kassamiep jouw boodschappen gewoon bij de zijne bliept. Moet hij/zij die dingen weer van de bon laten halen, gedoe. Zo iemand vergeet nooit meer het balkje. Opvoedkundig verantwoord :-)
Dit werkt echt, i like it. Ik geniet des te meer als ik dan 'de blik' krijg
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:34:07 #183
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_65975963
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:47 schreef Kaar68 het volgende:
Pas bij de Aldi: een ouder stel, man ging met bijna leeg karretje in de enorme rij staan terwijl vrouw telkens de winkel inging en met armenvol boodschappen terugkwam, dit in het karretje legde, even met man overlegde, en weer terug de winkel in.
Of mensen die een kind met een wagentje in de rij zetten en dan zelf door de winkel rennen.
quote:
Of: winkels waar je, na de lange wachttijd bij de kassa, nog eens in de rij moet voor een pakje sigaretten bij de klantenservice om dat het bij de kassa niet meer verkocht wordt.
Dat vind ik dan weer minder erg, maar ik rook ook niet.
quote:
Of: mensen (vaak ouderen) die met 1 produkt de hele rij voorbij lopen om aan de voorste te vragen of ze voor mogen. Ik zag dan gewoon "nee", moeten ze eerst de mensen achter mij ook om toestemming vragen. Trouwens, zij hebben vaak de hele dag om boodschappen te doen, ik heb tussen de middag maar een half uurtje dus ze wachten maar.
Als mensen het vriendelijk vragen heb ik er meestal geen probleem mee, maar sommige dringen gewoon voor en roepen dan naar achter "Ja ik heb toch maar 1 ding dus ik mag vast wel even voor"
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:11:00 #184
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_69527423
Beste Fok!vrienden, een paar nieuwe "klachten" van de laatste tijd. Misschien zullen deze voor een aantal van u niet nieuw zijn. */ironie aan/*

Ik ben een beetje -om goede redenen- een kwart-voor-acht klant. Echter, sommige supermarkten sluiten tegen de regels in 8 minuten voor tijd de deuren al. Ik bonsde nog even op de ramen, maar de mensen van het nabijgelegen kruidvat onderbraken me,dat ze toch niet meer open zouden doen. De bewaker kwam de deur uiteindelijk nog wel opendoen, maar misschien omdat ik de stinkefaust naar hem gemaakt had. Ben toch maar weggelopen. Over welke supermarkt kan ik het anders hebben dan de Aldi? Er is inderdaad niks super aan.

Bij de dirk/bas altijd hetzelfde liedje, vijf minuten voor 8. Mijnheer witl u naar de kassa gaan? En dan zijn er maar twee kassa's in gebruik en de veelvoorkomende Marokkaan die de kar laat staan en toch nog eerder wordt geholpen, omdat het met de marokkaanse (niet eens hoefddoek) kassa gup een arabisch onderonsje wordt. Je wordt aan het uiteinde van de band altijd opgejaagd met die smalle krappe paden aan de kassa, door opvolgende klanten achter je en de kassiers die zo'n uitdrukking op hun gezicht hebben van: wanneer gaat-ie nou eens weg. Ga je met je armen vol levensmiddelen naar de inpaktafels, gaat dat niet omdat al die cementzakken daar een woestijn re-unie aan het houden zijn. Ik weet voor de Dirk wel een passendere slogan: 0,0 service, 100 procent marokkanen, want die slogan wat ze nu hebben -wat dat ook mag zijn- dekt de lading al lang niet meer.

toch maar AH, alles kost daar inderdaad een stapel knaken meer, maar als ik naar AH ga voel ik me veel gezonder! '/ironie mag weer uit/*
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:15:20 #185
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_69527576
AH duur vinden !!!!
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_69530777
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:21 schreef MarMar het volgende:
Ik heb tot nu toe nog altijd de verleiding kunnen weerstaan om een zak aardappelen op de weegschaal te leggen, een bonnetje eruit te laten draaien voor bananen en dat stickertje op een trosje bananen in het karretje van een willekeurige klant te doen

Lijkt me wel erg leuk!
Want je kan geen 5 kilo druk uitoefenen zonder zak aardappelen?
Geen referral hier.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:12:13 #187
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_69531061
Meisjes achter de kassa met te dikke tieten
Gevolg: je blijft er naar staren en als je aan de beurt bent ben je je pincode vergeten
pi_69531834
Had ik net ook in de AH. Gingen van die ouwe graftakken moeilijk doen, en mompelen dat ik later dan hun was. Terwijl ik er eerder stond.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:39:22 #189
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_69531891
Ik ben ook zo'n late supermarktganger, altijd 10 voor 8 of zo loop ik binnen. Ben ook vaak de laatste klant. Zijn zowel de cassieres als ik wel aan gewend.

Maar waar ik me grandioos aan irriteer is dat als ik de laatste ben, ik 't mandje altijd zo dicht mogelijk bij de cassiere zet, zodat mijn boodschappen niet eerst die hele band af moeten rollen.

En wat doet de cassiere steeds? Het balkje voor de laser weghalen, zodat ik mijn mandje steeds een stuk naar achteren moet schuiven omdat ik 't anders niet meer kwijt kan.

Zal ook wel automatisme zijn van de cassieres, maar 't blijft ronduit irritant.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_69532134
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Want je kan geen 5 kilo druk uitoefenen zonder zak aardappelen?
De druk op zulks een weegschaal moet constant zijn, anders print ie geen stickertje
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 17:49:39 #191
88815 The_Emotion
98.3
pi_69532170
- De stinkende visboer voor de ingang
- Schreeuwende, rennende en jankende kinderen
- Mensen die hun karretje parkeren vlak voor het vak waar je wezen moet
- Mensen die in het gangpad blijven ouwehoeren en daarmee de weg blokkeren
- De andere rij voor de kassa die sneller gaat
- Bejaarden met kleingeld
- "wilt u zegeltjes?"
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:56:12 #192
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_69532380
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:39 schreef Xebber het volgende:
Ik ben ook zo'n late supermarktganger, altijd 10 voor 8 of zo loop ik binnen. Ben ook vaak de laatste klant. Zijn zowel de cassieres als ik wel aan gewend.

Maar waar ik me grandioos aan irriteer is dat als ik de laatste ben, ik 't mandje altijd zo dicht mogelijk bij de cassiere zet, zodat mijn boodschappen niet eerst die hele band af moeten rollen.

En wat doet de cassiere steeds? Het balkje voor de laser weghalen, zodat ik mijn mandje steeds een stuk naar achteren moet schuiven omdat ik 't anders niet meer kwijt kan.

Zal ook wel automatisme zijn van de cassieres, maar 't blijft ronduit irritant.
anders hou je dat mandje gewoon vast
Ok stelletje hokboeren
pi_69532517
dit is pas irritant:
Als je vraagt of iemand het bonnetje wilt, dat klanten dan vervolgens de "grap" maken door te zeggen "haha! nee hang die maar boven je bed!!" of "nee, ik krijg het toch niet terug"
Ja ik heb bij een supermarkt gewerkt

Als ik zelf klant ben, heb ik er altijd een schijthekel aan als die containers van die vakkenvullers voor de schappen staan en dan 4 in één gang, zodat je nergens bij kunt En als mensen vast hun dingen op de band gaan leggen terwijl ik nog bezig ben met mijn boodschappen op de band leggen en dat het dan vervolgens niet past
pi_69532813
Behalve alle bovengenoemde klachten erger me ook kapot aan ouders die hun kinderen 'alvast wat in de mond duwen'. Voed je kind gewoon fatsoenlijk op ipv de koekjes al in de winkel te openen omdat het kindje honger heeft.

Nog erger is als ze het niet voor het kind doen, maar voor zichzelf. Je kunt toch wel een half uurtje
wachten voordat je je volvreet met koekjes?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2009 @ 18:52:48 #195
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_69533853
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:02 schreef florabay het volgende:
Als ik zelf klant ben, heb ik er altijd een schijthekel aan als die containers van die vakkenvullers voor de schappen staan en dan 4 in één gang, zodat je nergens bij kunt En als mensen vast hun dingen op de band gaan leggen terwijl ik nog bezig ben met mijn boodschappen op de band leggen en dat het dan vervolgens niet past
Gewoon hun zooi naar achteren duwen als t niet past
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_69536676
Supermarkten die na 2.5 jaar je contract niet verlengen, omdat je te duur wordt...
I get enough exercise just pushing my luck...
pi_69540236
Ik ben eens met een vriendin bij de AH bij de Dam gaan winkelen. Zij was rond tien voor tien 's avonds de supermarkt binnengelopen en had een enorme boodschappenlijst, pakte een karretje en ging vervolgens alles wat ze nodig had zeer uitgebreid afwegen, zocht onvindbare dingen (bospaddestoelenbouillon en meer ontuitsprekelijke dingen), en werd rond 10.15 door de bewaking naar de kassa begeleid. Die gast (had tien minuten daarvoor met zijn homie gebeld en hem begroet met een luid "yooo nigga ben bijna klaar hier") was nogal pissig maar werd rustiger toen ik me verontschuldigde voor mijn vriendin, en hij me uitgebreid begon te vertellen dat ze toch zo'n fantastische meid was.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:25:49 #198
224610 Kaar68
~eerst denken dan doen~
pi_69540359
Oh, nog een ergenis van vandaag: ik was bezig m'n boodschappen in een doos aan het laden, terwijl de cassiere nog aan het scannen was. Toen ze klaar was wilde ik gaan pinnen (kan ook al eerder, ik weet het) maar ik kon er niet bij omdat de volgende klant al recht voor de kassa ter hoogte van het pinaparaat stond.
Ik vroeg nog vriendelijk of hij soms mijn boodschappen ging betalen, maar hij snapte de hint niet. Toen heb ik iets minder vriendelijk verzocht om gepaste afstand te bewaren zodat ik m'n boodschappen af kon rekenen.
~gedachten zijn meestal geen feiten~
  vrijdag 29 mei 2009 @ 23:32:11 #199
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_69542696
Die lekkere kassière bij wie je niet in natura mag betalen.
pi_69543073
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
Of denken dat je in de minst lange rij gaat staan, en dan achteraf gezien altijd langer hebt gewacht dan wanneer je een andere rij had gekozen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')