Dat dus... krijg een leven ofzo.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:57 schreef Samson het volgende:
Mensen die zich druk kunnen maken over de situaties in een supermarkt
Dit werkt echt, i like it. Ik geniet des te meer als ik dan 'de blik' krijgquote:Op maandag 3 november 2008 01:24 schreef Rio het volgende:
[..]
Heb ik iets op gevonden: gewoon je eigen boodschappen op de band zetten, zonder balkje ertussen (wel beurtbalkje achter je eigen spullen zetten uiteraard). Diegene voor jou wordt vanzelf wakker zodra de kassamiep jouw boodschappen gewoon bij de zijne bliept. Moet hij/zij die dingen weer van de bon laten halen, gedoe. Zo iemand vergeet nooit meer het balkje. Opvoedkundig verantwoord :-)
Of mensen die een kind met een wagentje in de rij zetten en dan zelf door de winkel rennen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:47 schreef Kaar68 het volgende:
Pas bij de Aldi: een ouder stel, man ging met bijna leeg karretje in de enorme rij staan terwijl vrouw telkens de winkel inging en met armenvol boodschappen terugkwam, dit in het karretje legde, even met man overlegde, en weer terug de winkel in.
Dat vind ik dan weer minder erg, maar ik rook ook niet.quote:Of: winkels waar je, na de lange wachttijd bij de kassa, nog eens in de rij moet voor een pakje sigaretten bij de klantenservice om dat het bij de kassa niet meer verkocht wordt.
Als mensen het vriendelijk vragen heb ik er meestal geen probleem mee, maar sommige dringen gewoon voor en roepen dan naar achter "Ja ik heb toch maar 1 ding dus ik mag vast wel even voor"quote:Of: mensen (vaak ouderen) die met 1 produkt de hele rij voorbij lopen om aan de voorste te vragen of ze voor mogen. Ik zag dan gewoon "nee", moeten ze eerst de mensen achter mij ook om toestemming vragen. Trouwens, zij hebben vaak de hele dag om boodschappen te doen, ik heb tussen de middag maar een half uurtje dus ze wachten maar.
Want je kan geen 5 kilo druk uitoefenen zonder zak aardappelen?quote:Op maandag 3 november 2008 12:21 schreef MarMar het volgende:
Ik heb tot nu toe nog altijd de verleiding kunnen weerstaan om een zak aardappelen op de weegschaal te leggen, een bonnetje eruit te laten draaien voor bananen en dat stickertje op een trosje bananen in het karretje van een willekeurige klant te doen
Lijkt me wel erg leuk!
De druk op zulks een weegschaal moet constant zijn, anders print ie geen stickertjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Want je kan geen 5 kilo druk uitoefenen zonder zak aardappelen?
anders hou je dat mandje gewoon vastquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:39 schreef Xebber het volgende:
Ik ben ook zo'n late supermarktganger, altijd 10 voor 8 of zo loop ik binnen. Ben ook vaak de laatste klant. Zijn zowel de cassieres als ik wel aan gewend.
Maar waar ik me grandioos aan irriteer is dat als ik de laatste ben, ik 't mandje altijd zo dicht mogelijk bij de cassiere zet, zodat mijn boodschappen niet eerst die hele band af moeten rollen.
En wat doet de cassiere steeds? Het balkje voor de laser weghalen, zodat ik mijn mandje steeds een stuk naar achteren moet schuiven omdat ik 't anders niet meer kwijt kan.
Zal ook wel automatisme zijn van de cassieres, maar 't blijft ronduit irritant.
Gewoon hun zooi naar achteren duwen als t niet pastquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:02 schreef florabay het volgende:
Als ik zelf klant ben, heb ik er altijd een schijthekel aan als die containers van die vakkenvullers voor de schappen staan en dan 4 in één gang, zodat je nergens bij kuntEn als mensen vast hun dingen op de band gaan leggen terwijl ik nog bezig ben met mijn boodschappen op de band leggen en dat het dan vervolgens niet past
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
Of denken dat je in de minst lange rij gaat staan, en dan achteraf gezien altijd langer hebt gewacht dan wanneer je een andere rij had gekozen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |