abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65937815
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_65937840
Heb je al een naam verzonnen voor je dochter/zoon?
  woensdag 11 februari 2009 @ 07:57:45 #78
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_65937963
misschien wordt je vandaag wel verwacht op het politiebureau...

[ Bericht 10% gewijzigd door scrub_nurse op 11-02-2009 08:28:49 ]
pi_65938188
Bewaar die smsjes in ieder geval, kan nooit kwaad.

En wat een aantal al riepen, geef haar geen aandacht meer. Ze zal het op de raarste manieren nog proberen heb ik het vermoeden, maar het beste is om hier niet in mee te gaan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_65938227
Oei das kut
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 11 februari 2009 @ 08:54:34 #81
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_65938637
TVP
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  woensdag 11 februari 2009 @ 08:58:56 #82
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_65938705
Typisch geval idd van een borderlinebitch. Ik zou me maar niet te druk maken. Vrouwen die van te voren aankondigen naar de politie te stappen voor een verkrachting, die gaan niet. Als jij haar daadwerkelijk verkracht zou hebben, dan zou ze dat niet eerst netjes aan jou gaan melden.
Ik zou me maar niet druk maken, totaal niet.
En niet geheel onbelangrijk:
Zodra jij zo`n persoon het idee geeft hier erg mee te zitten, dan voedt je ze en zullen ze nog meer trucs uit de doos halen. Dus, doe maar gewoon alsof het je totaal niet boeit. "Ja is prima, doe maar aangifte en succes ermee"
  woensdag 11 februari 2009 @ 09:24:17 #83
165633 eriksd
The grand facade...
pi_65939211
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:41 schreef Nint het volgende:

[..]

Samenvatting: Politie leest dit en heeft een zaak
Ach, deze hele "zaak" slaat toch nergens op. Je zou haar hebben verkracht en zwanger gemaakt. Ze is niet zwanger, dus daar gaat dat verzinsel. Dan zal de politie de aangifte wegens verkrachting ook met een korreltje zout nemen, zeker gezien haar geschiedenis.

Last but not least, je kan aangifte doen van smaad en laster; laster is in zekere zin de overkoepelende term van smaad; men doet beweringen waarvan men weet dat deze niet waar zijn.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 februari 2009 @ 09:33:53 #84
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_65939429
Ach ja, heb je mooi op tijd een goeie les geleerd.
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:17:47 #85
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_65940744
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef ikJur het volgende:
haha boeiend een dna test zal toch iets anders aan t licht brengen.
Of ze moet jou speeksel in d'r punani hebben gesmeerd
Heb jij al uitleg gekregen over de bloemetjes en de bijtjes????
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_65941045
Is ze nou zwanger of niet?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:29:28 #87
3542 Gia
User under construction
pi_65941105
Effe [advocaat van de duivel] de zaak eens omdraaien?
Wat als TS gewoon ons zit te fucken en het wel gedaan heeft?

Opmerking dat ze nu snapt wat er met haar wekker is....... Ze is 'out' geweest en ineens is het veel later?

En dan hangt TS hier een zielig verhaal op wat iedereen gelooft. Hij kan net zo goed de psycho zijn!
[/advocaat van de duivel]

Als zij inderdaad zwanger is, dan kun je een dna-test laten doen na de geboorte.
Verder is het jouw woord tegen het hare, en sta jij toch wel sterker, aangezien zij, bij artsen, bekend is met psychische stoornissen.
pi_65941269
tvp
pi_65941333
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Als zij inderdaad zwanger is, dan kun je een dna-test laten doen na de geboorte.
Verder is het jouw woord tegen het hare, en sta jij toch wel sterker, aangezien zij, bij artsen, bekend is met psychische stoornissen.
Dat ligt er maar net aan of er al meerdere mensen aangifte tegen TS hebben gedaan.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65941487
Dit word een klassieker, tvp om thuis nog eens rustig na te lezen
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:42:13 #91
3542 Gia
User under construction
pi_65941540
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan of er al meerdere mensen aangifte tegen TS hebben gedaan.
Tja, als hij een notoire verkrachter is, dan denk ik inderdaad niet dat hij sterk staat.
Maar goed, dat lijkt me dan ook terecht.
Of zijn al die andere aangiftes dan ook onterecht? Allemaal labiele meisjes met kapotte wekkers?
pi_65941599
Oeh, tvp!! Dit gaat er eentje worden om in de gaten te houden..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_65941600
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:48 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Ze zuigen al je energie en levenslust uit je
tevens tvp
Haters gonna hate.
pi_65941609
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 01:46 schreef nachtdier2 het volgende:

Heb je al een uitgever gebeld? Wetende dat de bijbel ook een mega-bestseller is, zou ik dat maar snel doen!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:45:38 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65941656
Vieze verkrachter!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:46:22 #96
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_65941675
wees lief voor haar....
zo goed..?
pi_65941811
Rechercheurs die te maken hebben met aangiftes van zedenmisdrijven weten meestal dat deze het hoogste aantal 'onterechte aangiftes' hebben...

zeker als er sprake is van 'bewustzijns-stoornissen of later teruggevonden herinneringen' is de kans op een onjuiste aangifte naar ik meen ergens tegen de 90%.

Op dat punt heb je dus zeker niet veel te vrezen va een daadwerkelijke vervolging, zolang er geen feitelijk bewijsmateriaal is ... helaas kan het wel zo zijn dat een eventueel onderzoek alleen al schade zou kunnen nalaten of tot groot ongemak kan leiden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_65941858
Het is natuurlijk ook de vraag hoe labiel dat meisje precies is. Als ze het alleen in de ogen van TS is, tja...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65941989
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:29 schreef Gia het volgende:
Effe [advocaat van de duivel] de zaak eens omdraaien?
Wat als TS gewoon ons zit te fucken en het wel gedaan heeft?

Opmerking dat ze nu snapt wat er met haar wekker is....... Ze is 'out' geweest en ineens is het veel later?

En dan hangt TS hier een zielig verhaal op wat iedereen gelooft. Hij kan net zo goed de psycho zijn!
[/advocaat van de duivel]
Ik heb er ook zó veel baat bij om iemand te verkrachten/zwanger te maken op deze leeftijd. Not.

Wat een reacties hebben sommige users. Ik ga inderdaad de smsjes maar met tijd enzo noteren in een bestandje voor als mn mobiel uit mocht vallen, bedankt voor de tip.

Ik twijfel of ik haar vandaag nog even moet bellen om opheldering te vragen. Is niet zo handig als ik op school aan de telefoon rondloop en het over verkrachting heb. Daarnaast, straks gaat ze nog klagen dat ik haar stalk
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:52 schreef capricia het volgende:
Het is natuurlijk ook de vraag hoe labiel dat meisje precies is. Als ze het alleen in de ogen van TS is, tja...
Ze is uit huis geplaatst door haar (stief)ouders, nadat ze "niet meer van haar hielden" omdat ze er achter was gekomen dat ze geadopteerd was. Ik denk dat die ouders het dus ook wel met een schep zout zullen nemen als ze over zoiets begint. Daarnaast zal haar huisarts ook wel kunnen aanwijzen wat voor shit ze allemaal dacht te hebben.
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:00:28 #100
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65942120
zeker geen contact meer zoeken lijkt me. Laat haar lekker met rust en alleen nog maar reageren op politie verder. Wat een vaag mokkel zeg
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:01:55 #101
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_65942170
Heeft ze je niet gewoon een keer gepepen (vind ik zo'n leuk woord ) waarna je helemaal blij was dat ze slikte terwijl ze vervolgens je mannenpap bij haar binnen heeft gebracht
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_65942194
Los van dit verhaal vraag ik mij wel eens af hoe vaak het voor komt dat mannen door dit soort fantasten in de problemen komen of zelfs onschuldig in de gevangenis komen.

Vetrouw nooit een vrouw (volledig) in dit soort zaken.

Beetje hetzelfde als van die vrouwen die teveel drugs hebben genomen, naar het ziekenhuis moeten en dan maar zeggen dat er iets in hun drankje is gedaan.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:04:33 #103
3542 Gia
User under construction
pi_65942264
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:02 schreef teknomist het volgende:

Beetje hetzelfde als van die vrouwen die teveel drugs hebben genomen, naar het ziekenhuis moeten en dan maar zeggen dat er iets in hun drankje is gedaan.
Maar zal iemand die zoiets doet, drugs in drankje, dat eerlijk opbiechten? Of zal hij het meisje voor labiel uitmaken en zeggen dat hij totaal onschuldig is?

Dat zoiets echt wel voorkomt is bekend. Er zijn meisjes door overleden.
pi_65942395
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar zal iemand die zoiets doet, drugs in drankje, dat eerlijk opbiechten? Of zal hij het meisje voor labiel uitmaken en zeggen dat hij totaal onschuldig is?

Dat zoiets echt wel voorkomt is bekend. Er zijn meisjes door overleden.
Natuurlijk komt het voor, maar ik vermoed dat het vaak een smoes is omdat je gewoon een OD hebt door alcohol en GHB te combineren. En dan zeg je natuurlijk tegen je ouders en hulpverleners dat er "iets in je drankje zat" in plaats van toe te geven dat je drugs hebt genomen... Waarom zou iemand zijn dure drugs bij iemand in d'r drankje doen terwijl ze een paar minuten later out op de dansvloer ligt?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:12:18 #105
3542 Gia
User under construction
pi_65942533
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:08 schreef teknomist het volgende:

[..]

Natuurlijk komt het voor, maar ik vermoed dat het vaak een smoes is omdat je gewoon een OD hebt door alcohol en GHB te combineren. En dan zeg je natuurlijk tegen je ouders en hulpverleners dat er "iets in je drankje zat" in plaats van toe te geven dat je drugs hebt genomen... Waarom zou iemand zijn dure drugs bij iemand in d'r drankje doen terwijl ze een paar minuten later out op de dansvloer ligt?
Je kunt ook je dure drugs bij haar thuis in haar drankje doen en dan de vermoorde onschuld spelen.
Waarom? Kom op, dat kun je toch wel zelf bedenken.

GHB staat hier toch wel om bekend.
pi_65942641
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Je kunt ook je dure drugs bij haar thuis in haar drankje doen en dan de vermoorde onschuld spelen.
Waarom? Kom op, dat kun je toch wel zelf bedenken.

GHB staat hier toch wel om bekend.
Ik zeg toch niet dat het niet voorkomt? Maar er zijn zoveel onwaarschijnlijke bullshit-verhalen...

Ergo van het verhaal: geloof een vrouw niet gelijk op haar woord. Gelukkig gebeurt dat ook niet vaak meer.
pi_65942667
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:15 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat het niet voorkomt? Maar er zijn zoveel onwaarschijnlijke bullshit-verhalen...

Ergo van het verhaal: geloof een vrouw niet gelijk op haar woord. Gelukkig gebeurt dat ook niet vaak meer.
De bewijslast lijkt mij gewoon moeilijk. Ongeacht of het een vrouw of een man betreft.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65942712
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:15 schreef capricia het volgende:

[..]

De bewijslast lijkt mij gewoon moeilijk. Ongeacht of het een vrouw of een man betreft.
Een man moet je al helemaal niet op zijn woord geloven. Maar dat vrouwen vaak het voordeel van de twijfel kregen en dat hiermee onschuldige mensen bestraft werden is een zeer kwalijke zaak; kan ik me over opwinden.
pi_65942716
Dat is best kut voor je.
pi_65942726
Dame met issues.

Probeer in contact te komen met die stiefvader die rechercheur is, en spreek -in een persoonlijk gesprek- je bezorgdheid uit. Alleen feiten benoemen! Ik zou ook benoemen dat ze strafbaar is, door die beschuldigingen. Dan zal die rechercheur thuis wel een correctie uitvoeren schat-ik-zo.
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:22:52 #111
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_65942890
Jesus hé, dit is echt ziekelijk.
Nog erger dan m'n ex en dat is veelzeggend in dit geval.

Wat je hier mee moet? Contact volledig verbreken en d'r lekker laten gaan.
Eventuele onderzoeken, politie aan de deur enz. lijkt me net een stap te ver en mocht dat wel zover komen heb je echt wel voldoende plichten en rechten hoor, in dit geval is er niet eens twijfel (behalve als jij gedrogeerd bent door d'r ) dat er seks is geweest, laat staan dat ze zwanger van je is.
Tevens zat bewijs dat zij niet 100% is en dan heb je ook altijd nog de testen die het e.e.a kunnen uitwijzen.

Wel een bizarre situatie.
pi_65943080
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:31 schreef zwartedoos het volgende:
Borderline achtige idioot, maken dat je wegkomt nu het nog kan
Klinkt alsof TS daar al een beetje te laat mee is.
pi_65943191
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:28 schreef Devz het volgende:

[..]

Klinkt alsof TS daar al een beetje te laat mee is.
Hij geeft aan in zekere mate met haar gevreeen te hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 11-02-2009 11:36:32 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65943224
En straks blijkt ze ook nog minderjarig te zijn. Smile! Je staat op Stop Kindersex Nu!
pi_65943515
Gek wijf
pi_65943550
Dit is echt te grappig
*proest*
pi_65943811
Ongeloofwaardig verhaal. Mocht het echt zijn. Succes en sterkte.

Hoe is het in de eerste plaats mogelijk dat je jezelf inlaat met zijn labiel wijf .
  woensdag 11 februari 2009 @ 12:11:30 #118
239053 trifko
One Minute!
pi_65944495
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 07:37 schreef Thieske het volgende:
Heb je al een naam verzonnen voor je dochter/zoon?

Maagdenalert!

Van zoenen word je niet zwanger, jij bent duidelijk nog maagd..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_65945912
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:11 schreef trifko het volgende:

[..]

Meisjes die tijdens sex wegmoeten..
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65946110
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:22 schreef Lastpost het volgende:
Jesus hé, dit is echt ziekelijk.
Nog erger dan m'n ex en dat is veelzeggend in dit geval.

Wat je hier mee moet? Contact volledig verbreken en d'r lekker laten gaan.
Eventuele onderzoeken, politie aan de deur enz. lijkt me net een stap te ver en mocht dat wel zover komen heb je echt wel voldoende plichten en rechten hoor, in dit geval is er niet eens twijfel (behalve als jij gedrogeerd bent door d'r ) dat er seks is geweest, laat staan dat ze zwanger van je is.
Tevens zat bewijs dat zij niet 100% is en dan heb je ook altijd nog de testen die het e.e.a kunnen uitwijzen.

Wel een bizarre situatie.
Dat dus. Er zijn echt genoeg tests die verkrachting kunnen aantonen, en het wordt ook bemoeilijkt doordat de vermeende verkrachting alweer een tijd geleden heeft plaatsgevonden volgens mevrouw.

Voor de rest: smsjes bewaren, en niet meer op haar reageren. Eventueel nog een aangetekende brief of sms versturen dat je geen contact meer met haar wil.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65946294
maak je niet druk! om aangifte te doen voor verkrachting moet je doorgaans al 3 weken wachten voordat je uberhaupt aangifte kan doen! tegen die tijd heeft ze alweer een ander slachtoffer die ze het leven probeert zuur te maken!
pi_65946668
Herkenbaar.
pi_65947074
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:22 schreef Pas259 het volgende:
Herkenbaar.
Oh vertel?
pi_65947412
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:34 schreef Document1 het volgende:

[..]

Oh vertel?
FF een samenvatting:

Meisje via internet, eerste date gezoend, tweede date sex, gelijk in haar msn naam dat ze met mij oud wilt worden incombinatie met een hoop hartjes en smiles, na 3 dagen had ik er geen zin meer in en maakte het uit (althans volgens haar hadden we een relatie! ) toen kwam er een tijd dat ze me elk weekend snachts uit bed belde en beweerde ze dat ze zwanger was en dat ze aangifte ging doen van verkrachting omdat zij 17 was en ik 20 ( ) (terwijl ze ondertussen wel elke week een ander 'vriendje'' had! ) Dat is nu 2 jaar geleden en tegenwoordig heb ik haar in mijn msn maar we praten nooit meer.
pi_65947443
Owja en ze wou het kind houden omdat het van mij was, en ze zou mijn T-shirt als bewijs gaan gebruiken!

Echt gestoord nu ik er zo aan terugdenk.
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:49:00 #126
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_65947518
Altijd uitkijken met die zwaar labiele meisjes. Echt waar.
Dasvidanja
pi_65947562
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:49 schreef Verluste het volgende:
Altijd uitkijken met die zwaar labiele meisjes. Echt waar.
En zeker niet mee gaan vozen zoals TS deed
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65947582
lol.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_65947731
Met labiele mensen daten.
Waarom.
pi_65947796
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:55 schreef Koewam het volgende:
Waarom.
Op elk potje past een dekseltje.
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:00:50 #131
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_65947880
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:50 schreef capricia het volgende:

[..]

En zeker niet mee gaan vozen zoals TS deed
nja...als ze lekker is...
Dasvidanja
pi_65947903
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:00 schreef Verluste het volgende:

[..]

nja...als ze lekker is...
Lekker labiel zul je bedoelen...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65948096
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:11 schreef Eggos het volgende:
maak je niet druk! om aangifte te doen voor verkrachting moet je doorgaans al 3 weken wachten voordat je uberhaupt aangifte kan doen! tegen die tijd heeft ze alweer een ander slachtoffer die ze het leven probeert zuur te maken!
Hoe kom je daar nou weer bij.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:08:35 #134
238900 Koekz
Der Meister
pi_65948158
Been there, done that... vieze aandachtshoeren zijn het. Nekschot geven en niet meer naar omkijken.
pi_65948267
Tenzij ze de waarheid spreekt natuurlijk en TS maar de helft vertelt...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65948288
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:10 schreef capricia het volgende:
Tenzij ze de waarheid spreekt natuurlijk en TS maar de helft vertelt...
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:18:24 #137
185261 Scaurus
Memento mori
pi_65948518
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:11 schreef trifko het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Maagdenalert![ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

!!
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_65954164
quote:
Waarom.
Het gevaars-element!
deal with it
  woensdag 11 februari 2009 @ 18:09:28 #139
3542 Gia
User under construction
pi_65956912
quote:
Waarom.
Om een topic te kunnen openen op Fok!
pi_65957230
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:31 schreef Pyjama het volgende:
Wees haar voor, licht de politie in.
Is op zich geen gek idee, zeker als ze echt serieus is met haar dreigingen om naar de politie te stappen. Natuurlijk heb ik ook het idee dat het meer een wanhopige roep om aandacht ( ) is, maar mocht je het idee krijgen dat ze toch naar de politie zal stappen (borderliners doen soms wel eens "onverwachte" dingen), dan zou ik me ook even uit eigen initiatief melden met jouw kant van het verhaal.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef heiden6 het volgende:
Dat wijf is echt totaal gestoord, en zal niet zo snel geloofd worden, maak je dus niet zo druk. Maar wel bij haar uit de buurt blijven, en trek er lering uit voor de toekomst (geen labiele meisjes meer proberen te scoren) .
Word

En verder, mocht ze toch naar de politie stappen; die zedenrechercheurs noteren uitgebreid haar verhaal en stellen veel vragen zodra ze dingen gaat zitten verzinnen (wat dan dus gebeurt) zullen ze snel onregelmatigheden ontdekken in haar verhaal.

Zedenrechercheurs zijn gespecialiseerd in dit soort zaken en hebben natuurlijk vaker met dit bijltje gehakt. Als het een valse beschuldiging is, prikken ze er waarschijnlijk zo doorheen. Daarbij krijgt ze dan ook nog eens een beste boete (?) aan d'r kont wegens het doen van een valse aangifte
  woensdag 11 februari 2009 @ 18:24:06 #141
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_65957363
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet zeggen, je bent wel gefuckt als zij joú verkracht heeft toen je sliep, en de DNA-test valt positief uit.
In deze richting zat ik dus ook een beetje te denken. Wat als zij GHB bij hem heeft toegediend en ze hebben daadwerkelijk de daad verricht. Hij weet er de volgende morgen niets meer van, behalve dan het geen wat er gebeurd is voordat de GHB is gaan werken.
pi_65960129
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:06 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij.
was onlangs in het nieuws! was een meisje verkracht, wilde aangifte doen. heeft totaal 3 weken geduurd voordat ze dat mocht/kon doen, politie had geen tijd

http://www.telegraaf.nl/b(...)_drie_maanden__.html

3 maanden was het zelfs
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:44:34 #143
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_65960191
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:43 schreef Eggos het volgende:

[..]

was onlangs in het nieuws! was een meisje verkracht, wilde aangifte doen. heeft totaal 3 weken geduurd voordat ze dat mocht/kon doen, politie had geen tijd
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat in alle gevallen zo is..
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:59:30 #144
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65960806
quote:
Waarom.
makkelijk scoren
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:18:01 #145
239053 trifko
One Minute!
pi_65961670
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:59 schreef teamlead het volgende:

[..]

makkelijk scoren
beter dan maagd blijven
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_65961775
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:18 schreef trifko het volgende:

[..]

beter dan maagd blijven
pi_65961919
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:18 schreef trifko het volgende:

[..]

beter dan maagd blijven
Josti's...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65962005
Gewoon niet meer reageren op haar smsjes. Het is gewoon een muts die om veel aandacht vraagt en blijkbaar ben je nu even slachtoffer geworden. De rust bewaren is het beste en hopen dat het overwaait.
Dat een oom van je buurman of andersom, weet ik veel, ook rechereur en uitspraken doen van dan zal ze er van lusten, en zo helpt echt niet. Je hebt niets gedaan, althans, als ik jouw moet geloven, dan zal dat ook blijken! Sterkte ermee!
pi_65962068

Epic pwn.
Geef mij maar Amsterdam
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:27:04 #150
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_65964264
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:26 schreef nVincible het volgende:
Hoi!

Mijn leven is compleet! Een tijdje terug (+- 2 weken voor kerst t/m enkele dagen na oud & nieuw) was ik veel met een meisje bezig. Zelfde leeftijd als ik (19 jaar). Had haar nummer gevraagd, dag erop afgesproken undsoweiter. Ze woonde op kamers vanwege ruzie thuis, en ze was een beetje labiel (emotioneel) dus ik deed heel voorzichtig met haar.
ja sorry hoor, maar daar begin je toch niet aan
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')