Nou succes, verplaats hem maar ongeveer 50 km naar het noordenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:12 schreef Bill_E het volgende:
Over een anderhalf uur heb ik hem als niemand me voor is
Edit : en te bedenken dat ik gisteren wel op die weg geweest ben maar halverwegen gekeerd ben(zoals ik gisteren avond zoon 20 keer me wagen gekeerd heb)
Nou eerst een sleutel bijmaken morgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nou succes, verplaats hem maar ongeveer 50 km naar het noorden
Eerst regelen dat er weer een spare sleutel is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef rene90 het volgende:
Mooi mooi
Waar ga je hem naartoe brengen?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:11 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Eerst regelen dat er weer een spare sleutel is.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef rene90 het volgende:
Waar ga je hem naartoe brengen?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:49 schreef Bill_E het volgende:
Nou eerst een sleutel bijmaken morgen![]()
Overdag zit ik in venlo. S avonds in zwijndrecht
dan zal ik dat doenquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:52 schreef swarmahoer het volgende:
als ie richting nijmegen komt.. een kennis van mij heeft onze huissleutels nagemaakt, dat zijn ook speciale sleutels maar hij kon het zonder moeite doen... ik kan hem er even naar laten kijken
De zeiden de sleutelboeren waar ik ben geweest ook al. Ligt het dus niet aan mij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:38 schreef Bill_E het volgende:
De sleutel die bij de stok zit is niet na te maken.
verkapte ik wil de fokstok vasthouden post??quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:52 schreef swarmahoer het volgende:
als ie richting nijmegen komt.. een kennis van mij heeft onze huissleutels nagemaakt, dat zijn ook speciale sleutels maar hij kon het zonder moeite doen... ik kan hem er even naar laten kijken
In principe [2]. En tot die tijd gewoon doorgaan met bij iedere verplaatsing in ieder geval een poging v/d verplaatser een sleutel bij te laten maken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:38 schreef Bill_E het volgende:
1- Stok weer ergens neerplaatsen en doorgaan met het spelletje tot de sleutel weg is.
2- Ervoor zorgen dat de stok bij iemand komt die er een slot in zet van een goed merk waar voldoende sleutels voor bij te maken zijn ( abus bv)
3- Nog meer sleutelboeren proberen komende week met als nadeel dat de stok een week uit de roulatie is.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De zeiden de sleutelboeren waar ik ben geweest ook al. Ligt het dus niet aan mij.
Je lult je er ook echt uitquote:
Waar uit? Man, leg eens uit wat je bedoelt want ik heb geen idee waar je het over hebt!quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De zeiden de sleutelboeren waar ik ben geweest ook al. Ligt het dus niet aan mij.
Idd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ONOES!11!!EEN SPELFOUT!1!!!BELDECAREPOLICE11!!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |