quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje!
Wie feliciteren we en waarom?
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
is het heus!!
Gefeliciteerd Air!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor jou!
Nou als je wil mag je haar nog ruilen tegen iemand andersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die Scarlett Johansson heb ik als wallpaper...
Ik overwoog nog om op jouw post te reageren met 'ik ook niet'...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:32 schreef Anthraxx het volgende:
Dat snap je toch niet? Ik ben samen met jou de tofste en knapste hier!
Ik ook wel!quote:
En dat is waarom erg?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Kak, ik besef nu pas dat ik op een vrijdag jarig ben.
Dank je!quote:
Aanstaande vrijdag is het de dertiendequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Kak, ik besef nu pas dat ik op een vrijdag jarig ben.
Haar verjaardag valt ook op de 13e leert een blik op haar profiel!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:10 schreef Burdie het volgende:
Aanstaande vrijdag is het de dertiende.
Dat bedoel ik! Dat wordt geheid drama ende ellende!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haar verjaardag valt ook op de 13e leert een blik op haar profiel!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:43 schreef Aarti het volgende:
wie is er jarig? Airwin? gefeliciteerd!
Toch heel veel sterkte, jongen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed hoor.![]()
Morgen crematie en dan nog de papierwinkel de komende dagen/weken
Geen ontwenningsverschijnselen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef Q. het volgende:
Ik ben trouwens best wel enthousiast over mijn nieuwe werk.Het is best wel heel tof!
Naaste overleden?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed hoor.![]()
Mijn vader.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Naaste overleden?
Gecondoleerd.
Veel sterkte morgen, nogmaals.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed hoor.![]()
Ja, dat geloof ik. En ook genoeg te doen dus?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Nauwelijks! Scheelt dat zowel het werk als de collega's tof zijn.
Trientje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:28 schreef nectarientje het volgende:
In de regen naar huisbezoeken fietsen is niet tof. Ik heb er nu nog koude voeten van!
Meer dan genoeg! Men heeft al een stapel taken op mijn bordje gelegd en vandaag al veren in mijn reet gestoken gekregen door de manier waarop ik mijn eerste week heb aangepakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik. En ook genoeg te doen dus?
Dat lijkt mij pijnlijk. Scherpe punten aan die veren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer dan genoeg! Men heeft al een stapel taken op mijn bordje gelegd en vandaag al veren in mijn reet gestoken gekregen door de manier waarop ik mijn eerste week heb aangepakt.
Ik weet het, heb er de laatste tijd al zo veel gehad.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij pijnlijk. Scherpe punten aan die veren.
Ah, een advies wat te recyclen valt: Pootjes op de verwarming!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:28 schreef nectarientje het volgende:
In de regen naar huisbezoeken fietsen is niet tof. Ik heb er nu nog koude voeten van!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:27 schreef CherryLips het volgende:
weggaan zonder een briefje achter te laten voor m'n moeder heb ik ook snel afgeleerd.
Maar de paniek begon wel toe te slaan?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Eh ja, ze wilde me net bellen toen ik thuiskwam, want m'n jas was weg en er lag nergens een briefje en de winkels waren al dicht, ze stond met de telefoon in de handen. Ze had al wel helemaal tien minuten gewacht, ze gaat met sprongen vooruit!
quote:
Oh my, ik merk dat ik 10 jaar geleden de juiste beslissing heb genomen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]Zo vraagt die van mij al niet meer hoe ik naar huis gefietst ben 's nachts vanuit de stad
Ik woon ook al bijna 10 jaar niet meer thuisquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:26 schreef Burdie het volgende:
Oh my, ik merk dat ik 10 jaar geleden de juiste beslissing heb genomen.
Uit huis gaan..
Weet je moeder dat ook?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik woon ook al bijna 10 jaar niet meer thuis
kijk, daaar gaat het nog wel eens misquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:28 schreef Burdie het volgende:
Weet je moeder dat ook?
quote:
Ik las 'opgeneukte'quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:59 schreef MissMSX het volgende:
Opgenukete macroni helpt tegen hoofdpijn
Ik ook.quote:
Bij neuken zet je ook een klein bakje in een veel ruimer bakje en blaas je er wat warme lucht tegen aan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:03 schreef MissMSX het volgende:
Nuken of neuken... what's the difference
Air had het toch laatst ook over appeltaart? Waarom zou het dan niet ook met macaroni kunnen..quote:
Als je het zo zegt kun je dat met een beetje fanatasie wel zo zeggen jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij neuken zet je ook een klein bakje in een veel ruimer bakje en blaas je er wat warme lucht tegen aan?
Ik las weer 'opgeneukt'quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef Betamacx het volgende:
Ik had opgenukete lasagna. Ook prima te eten!
Gaat lekker vanavond!quote:
Niet echt, maar ik ga niet klagen.quote:
Daar is de R&P SC toch voor?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik ga niet klagen.
O, heeft de SC een doel, dat is me nooit verteldquote:
Zwaaien, klagen, kliekpraat en krassen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, heeft de SC een doel, dat is me nooit verteld.
Toch knap van ons dat we al jaren met zulke nietszeggende dingen bezig zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zwaaien, klagen, kliekpraat en krassen.
Het is eigenlijk ook alleen op de momenten dat ik met niks anders bezig ben.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch knap van ons dat we al jaren met zulke nietszeggende dingen bezig zijn.
Ik ben er de laatste tiid ook minder, erg druk op het werk en daarbuiten kom ik hier ook minder.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook alleen op de momenten dat ik met niks anders bezig ben.
Het is de laatste tijd eigenlijk ook nog maar verdomde weinig.
Werk is inderdaad slecht voor FOK!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben er de laatste tiid ook minder, erg druk op het werk en daarbuiten kom ik hier ook minder.
Het zou verboden moeten worden. Alhoewel ik ook al tevreden ben met 10.000.000 euro, dan zal werk me er niet van weerhouden om te FOK!ken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Werk is inderdaad slecht voor FOK!
Met het ook 25mil zijn?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden. Alhoewel ik ook al tevreden ben met 10.000.000 euro, dan zal werk me er niet van weerhouden om te FOK!ken.
Tuurlijk, maar 10.000.000 euro is genoeg om de rest van mijn leven financieel volledig onafhankelijk te zijn.quote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar 10.000.000 euro is genoeg om de rest van mijn leven financieel volledig onafhankelijk te zijn.
10.000.000 is ruim voldoende om te rentenieren en lekker te kunnen leven. Je kunt geen hele rare dingen doen, maar dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt
Al zal ik met 10 nog wel wat beperkingen hebben die ik belangrijk vind die ik met 25 niet zal hebben.
Met 25 mil heb ik ook beperkingen maar dan zitten we in de klasse van private jet te denken en dat overleef ik wel.
Maar ik sluit natuurlijk niet af voordat ik CL nog even geadoreerd heb:quote:
Heb je al gekeken of je de 6.6 mil hebt gewonnen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar ik sluit natuurlijk niet af voordat ik CL nog even geadoreerd heb:
CL
.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar ik sluit natuurlijk niet af voordat ik CL nog even geadoreerd heb:
CL
.
Ik doe mee aan geen enkele loterij, dus dat is uitgesloten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je al gekeken of je de 6.6 mil hebt gewonnen?
Nopequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:05 schreef Litpho het volgende:
En toen ging iedereen er weer vandoor.
Ik heb 0 euroquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik doe mee aan geen enkele loterij, dus dat is uitgesloten.
Ik ben er nog! Zit marktplaats af te struinen naar een tweedehands tvquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:05 schreef Litpho het volgende:
En toen ging iedereen er weer vandoor.
Dat misschien wel... Maar ik ben er nog welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Nu is iedereen wel weg.
Het is echt rustig hier de laatste tijd, de R&P SC zoals vroegah is verleden tijd.
Vroegahquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Nu is iedereen wel weg.
Het is echt rustig hier de laatste tijd, de R&P SC zoals vroegah is verleden tijd.
50 a 75 euroquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:17 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Dat misschien wel... Maar ik ben er nog welWat is je budget voor je TV?
Relatiesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vroegah
Al die werkende mensen ook tegenwoordig.![]()
Sommige hebben zelfs relaties
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
50 a 75 euro. Ben nu aan het mailen over een Panasonic. Had afgelopen april een Medion gekocht maar die is nu dus al stuk, wil wel wat meer geld uitgeven als hij dan ook wat langer meegaat
.
The horror!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Relaties.
Misschien word ik binnenkort ook wel zo'n vieze werkende die niet onder werktijd kan fokken.
Dankquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:41 schreef Q. het volgende:
[..]
En jij wel. Lijkt me raar voor je. Succes er mee!
Ook van mij!quote:
Hard aan het werk met het huishouden.quote:
quote:
Het is wel een schattige nerd-taart, maar jij bent toch niet zo'n nerd dat je zo'n taart in huis haalt of wel?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben jarig dus dan mag er best een taartje komen.
Dat kloptquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het is wel een schattige nerd-taart, maar jij bent toch niet zo'n nerd dat je zo'n taart in huis haalt of wel?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt
Maar het was bijna het eerste plaatje op google wat ik vond op het woord cake.
Ik heb helemaal geen taart in huis. Ik hou helemaal niet zo van taart. Dan heb ik liever een wijntje en een bitterbal.
Dan brand je twee keer je mond.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:33 schreef CherryLips het volgende:
In een bitterbal kun je ook wel een kaarsje stoppen denk ik.
De engelse ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik maak me meer zorgen om Arnhem zelf.
Ik heb wel respect voor die man hoor, de hele dag van die miepjes leren rijden en telkens ingrijpen, je kunt geen moment inkakkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:32 schreef Burdie het volgende:
Och, die overleven een gek in een leswagen wel hoor.
Bovendien kan de instructeur altijd nog ingrijpen, mocht het ergens uit de hand lopen.
Probeert CL dan ook om Arnhem door middel van een luchtlanding te bereiken?quote:
In haar lesauto?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Probeert CL dan ook om Arnhem door middel van een luchtlanding te bereiken?
Ik zou er niet vreemd van staan te kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Probeert CL dan ook om Arnhem door middel van een luchtlanding te bereiken?
Als het dan maar niet de moderne variant van 'een brug te ver' wordtquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er niet vreemd van staan te kijken.
Ik zie het al voor me.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als het dan maar niet de moderne variant van 'een brug te ver' wordt.
Dat is de laatste weken geen kunst meerquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer iedereen weggejaagd.
maanden bijnaquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is de laatste weken geen kunst meer.
Dat zeiden heel veel mensen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:44 schreef MissMSX het volgende:
Godt...
De crematie van je vader op je verjaardag...![]()
![]()
![]()
Maar toch...quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeiden heel veel mensen.![]()
Daar heb ik echt geen last van. Ik had mijn verjaardag vandaag toch niet gevierd het is maar een normale dag zo een verjaardag.
Maar wel bedankt
Sterkte met alles en alsnog gefeliciteerd iig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeiden heel veel mensen.![]()
Daar heb ik echt geen last van. Ik had mijn verjaardag vandaag toch niet gevierd het is maar een normale dag zo een verjaardag.
Maar wel bedankt
Dankquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sterkte met alles en alsnog gefeliciteerd iig.
En, vind je het wat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:10 schreef Betamacx het volgende:
Yay! M'n eerste start-to-run programma gelopen
't Is even doorbijten, aangezien ik de conditie van een poffertje heb. Maar het ging me redelijk goed af! Morgen een dagje vrij, dan de dag daarna weer (vrijdag dus... mmm... dat wordt alweer lastig inplannen)quote:
Ik heb al een week niet gelopen. 'Tis 's avonds steeds zulk takkeweerquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:18 schreef Betamacx het volgende:
[..]
't Is even doorbijten, aangezien ik de conditie van een poffertje heb. Maar het ging me redelijk goed af! Morgen een dagje vrij, dan de dag daarna weer (vrijdag dus... mmm... dat wordt alweer lastig inplannen)
Check.quote:
De meest meetellende reden om vandaag te beginnen, was dat het nog licht was toen ik thuis kwam!quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb al een week niet gelopen. 'Tis 's avonds steeds zulk takkeweer
Het gaat vanzelf wel wennen. Voor je 't weet heb je de conditie van een pannekoek
In 't donker heb je een extra uitdagingquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:31 schreef Betamacx het volgende:
[..]
De meest meetellende reden om vandaag te beginnen, was dat het nog licht was toen ik thuis kwam!
Ik ren liever in het donker. Valt het hopelijk minder op dat ik ook e conditie van een pannenkoek hebquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:31 schreef Betamacx het volgende:
De meest meetellende reden om vandaag te beginnen, was dat het nog licht was toen ik thuis kwam!
Ben je al aan het lopen dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ren liever in het donker. Valt het hopelijk minder op dat ik ook e conditie van een pannenkoek heb
Gister voor het eerstquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:45 schreef Betamacx het volgende:
Ben je al aan het lopen dan?
Ik ga vrijdag weer na het twee weken noodgedwongen achterwege te hebben gelaten. Vandaag wel vijf kilometer gewandeld!quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:46 schreef nectarientje het volgende:
Gister voor het eerstmorgen weer en als ik vrijdag nog leef, wil ik gaan zwemmen
Ah ja, dat wandelenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:23 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga vrijdag weer na het twee weken noodgedwongen achterwege te hebben gelaten. Vandaag wel vijf kilometer gewandeld!
Wij hebben nog een tv van een vierkante decimeter staan. Hebben?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef CherryLips het volgende:
waarom blijft iedereen me overbieden op tv's. Ik wil weer Scrubs kijken 's avonds en Wii'en
.
Wat moet ik met al die tv's?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef CherryLips het volgende:
waarom blijft iedereen me overbieden op tv's. Ik wil weer Scrubs kijken 's avonds en Wii'en
.
Aan CL cadeau doen?quote:
10x10 cm? Beetje klein niet...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hebben nog een tv van een vierkante decimeter staan. Hebben?.
O DAT! Waarom zei je dan dat het dat wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:24 schreef Q. het volgende:
DAT! Dat zie je toch?
Sorryquote:
Niet meer doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sorry![]()
.
Wat vind je zo eng aan hem? Hij was briljant in School of Rock. En The Pick of Destiny natuurlijk
.
Ja, School of Rock was erg goed.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sorry![]()
.
Wat vind je zo eng aan hem? Hij was briljant in School of Rock. En The Pick of Destiny natuurlijk
.
Nee. Morrissey.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:38 schreef Burdie het volgende:
Gaat het nu over Prince of Michael Jackson?
Duh, veilige afstand.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En jij durft dan in deze SC te komen?
Zal ik de foto's doorsturen van je stripact van dit weekend?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
Bij mijn laptop (Acer) zit die ook ingebouwd.Moet ik nu bang worden???
Die staan al in het betreffende topic, je loopt achter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zal ik de foto's doorsturen van je stripact van dit weekend?
Ik word ook nerges van op de hoogte gehoudenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die staan al in het betreffende topic, je loopt achter..
Hey, nog proficiat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:08 schreef Godtje het volgende:
Ik ben atijd al bang geweest voor acer laptops.
Linkje?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
Lol, ja hoor. Doe maar.
Kan ik er misschien nog iemand mee blij maken.![]()
O, ik hoop wel dat iemand goed is in fotoshop, wil wel die paar minder aantrekkelijke dingetjes wat weggesoept hebben.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik word ook nerges van op de hoogte gehouden.
Dat moest ik zelf ook al vragen.quote:
Dankquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, nog proficiat.![]()
Viel het mee gisteren? Naar omstandigheden en de verwarring verjaardag/begrafenis.![]()
Lijkt me heel verwarrend.
Ik heb wel nog een moeder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:20 schreef Burdie het volgende:
Godt, sorry dat ik het vraag, maar heb je ook geen moeder meer?
Netjes.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dank
Het viel heel erg mee. Het is een beetje gek die felicitaties vlak voor een crematie maar dat breekt het ijs wel lekker. Voor de rest was het goed gescheiden. Vrienden belde pas in de middag voor mijn verjaardag.
In de middag voelde ik me zelfs dus bijna echt jarig. Ik vier het de 20e dus dan ben ik nog meer jarig.
In de avond nog uiteten geweest met mijn broer en zijn vriendin (half verjaardag, half een stukje afsluiting en gewoon even bij elkaar zijn).
Vandaag begint weer een nieuw stuk en dat is het leeg halen van het huis. Zo zullen we nog wel enkele dagen/weken bezig blijven.
Maar zij was er dus niet bij?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:23 schreef Godtje het volgende:
Ik heb wel nog een moeder.
Maar mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader had geen nieuwe partner.
Mijn moeder was wel bij de crematie.quote:
Je hoet geen sorry te zeggen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef Burdie het volgende:
Ow okee, sorry, het is verder ook helemaal niet mijn zaak ofzo.
Jawel, maar soms moet ik gewoon mijn grote lange neus in mijn eigen zaken stekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hoet geen sorry te zeggen.
Als ik iets niet wil vertellen dan doe ik het ook gewoon niet.
Vragen staat vrij.
3FM, Panicquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oeh. Op welke zender was het?
.
Die in de Watt? Daar kwam ik gister pas achter en ik vind ¤ 40,- voor een concert wel heel veel van het goede... Zelfs voor Morrissey!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:07 schreef Burdie het volgende:
Dat kan het plebs niet aan, vooral niet het 3FM publiek.
Ik luister regelmatig naar KinkClassX en daar draaien ze wel andere nummers van The Smiths, en soms van Morrissey.
Ga je btw ook naar het concert?
Voor de beetje namen wens ik je veel succes met het vinden van goedkoperquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:09 schreef Betamacx het volgende:
ik vind ¤ 40,- voor een concert wel heel veel van het goede...
Wordt inderdaad steeds gekker. Vandaar dat ik steeds vaker de voorkeur geef aan een festival. Op zich wil ik best nog wel eens ¤40,- voor een kaartje neerleggen, maar niet voor in de Watt en ook niet (sorry Burd) voor Morrisseyquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor de beetje namen wens ik je veel succes met het vinden van goedkoper.
Het is alweer jaren redelijk stabiel, volgens mij. Met wat uitschieters hier en daar. Geef mij maar de concertsfeer boven een festivalsfeer trouwens, daar betaal ik met liefde voor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:13 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Wordt inderdaad steeds gekker. Vandaar dat ik steeds vaker de voorkeur geef aan een festival.
Ben nog maar bij een concert geweest, concert was oke, omgeving nee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is alweer jaren redelijk stabiel, volgens mij. Met wat uitschieters hier en daar. Geef mij maar de concertsfeer boven een festivalsfeer trouwens, daar betaal ik met liefde voor.
LL!quote:
En ik had mij zo verheugd om jou daar te gaan spotten...quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
geen LL voor mij dit jaar ben ik bang
Of ik moet in rap tempo nieuwe vrienden maken
Er zijn vast genoeg fokkers met wie je mee mag. Vorig jaar gingen ze ook allemaal samenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
geen LL voor mij dit jaar ben ik bang
Of ik moet in rap tempo nieuwe vrienden maken
Ik ben daar ooit gespot door burdie en nixxx!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik had mij zo verheugd om jou daar te gaan spotten...
als ik ooit fokkers ga ontmoeten dan liever voor een paar uur ipv een paar dagen en dat ook nog zonder douchenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg fokkers met wie je mee mag. Vorig jaar gingen ze ook allemaal samen.
Groot gelijk, ik heb alle FOK! meets op LL ook vakkundig ontlopen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
als ik ooit fokkers ga ontmoeten dan liever voor een paar uur ipv een paar dagen en dat ook nog zonder douchen
Rightquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik heb alle FOK! meets op LL ook vakkundig ontlopen...
3 à 5 dagenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
* Festivaln00b meldt zich. Hoeveel dagen is LowLands?
Van alle mensen met wie ik was heb ik er één via FOK leren kennen. Dat een deel van de overigen ook op FOK! post, maar het daarmee voor mij nog geen FOK! meet.quote:
Niet half zo vakkundig als ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik heb alle FOK! meets op LL ook vakkundig ontlopen...
Prima sanitaire voorzieningen daar hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
En al die dagen niet douchen?![]()
Kannen met water mee dan en zo opfrissen mag ik hopen.
Gewoon douchen, kost je 1 muntje en je kan zo lang als je wiltquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En al die dagen niet douchen?![]()
Kannen met water mee dan en zo opfrissen mag ik hopen.
Jij hebt de overige 10.000en bezoekers ook vakkundig ontlopen inderdaad...quote:
Hmm. Waar kende je Q ook alweer van? En Twist? En Nectarientje? En Betamax? En CherryLips? En Memento-Mori? En Heksehiel? En mij, (en mijn lief) for that matter?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van alle mensen met wie ik was heb ik er één via FOK leren kennen. Dat een deel van de overigen ook op FOK! post, maar het daarmee voor mij nog geen FOK! meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |