Die in de Watt? Daar kwam ik gister pas achter en ik vind ¤ 40,- voor een concert wel heel veel van het goede... Zelfs voor Morrissey!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:07 schreef Burdie het volgende:
Dat kan het plebs niet aan, vooral niet het 3FM publiek.
Ik luister regelmatig naar KinkClassX en daar draaien ze wel andere nummers van The Smiths, en soms van Morrissey.
Ga je btw ook naar het concert?
Voor de beetje namen wens ik je veel succes met het vinden van goedkoperquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:09 schreef Betamacx het volgende:
ik vind ¤ 40,- voor een concert wel heel veel van het goede...
Wordt inderdaad steeds gekker. Vandaar dat ik steeds vaker de voorkeur geef aan een festival. Op zich wil ik best nog wel eens ¤40,- voor een kaartje neerleggen, maar niet voor in de Watt en ook niet (sorry Burd) voor Morrisseyquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor de beetje namen wens ik je veel succes met het vinden van goedkoper.
Het is alweer jaren redelijk stabiel, volgens mij. Met wat uitschieters hier en daar. Geef mij maar de concertsfeer boven een festivalsfeer trouwens, daar betaal ik met liefde voor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:13 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Wordt inderdaad steeds gekker. Vandaar dat ik steeds vaker de voorkeur geef aan een festival.
Ben nog maar bij een concert geweest, concert was oke, omgeving nee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is alweer jaren redelijk stabiel, volgens mij. Met wat uitschieters hier en daar. Geef mij maar de concertsfeer boven een festivalsfeer trouwens, daar betaal ik met liefde voor.
LL!quote:
En ik had mij zo verheugd om jou daar te gaan spotten...quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
geen LL voor mij dit jaar ben ik bang
Of ik moet in rap tempo nieuwe vrienden maken
Er zijn vast genoeg fokkers met wie je mee mag. Vorig jaar gingen ze ook allemaal samenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
geen LL voor mij dit jaar ben ik bang
Of ik moet in rap tempo nieuwe vrienden maken
Ik ben daar ooit gespot door burdie en nixxx!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik had mij zo verheugd om jou daar te gaan spotten...
als ik ooit fokkers ga ontmoeten dan liever voor een paar uur ipv een paar dagen en dat ook nog zonder douchenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg fokkers met wie je mee mag. Vorig jaar gingen ze ook allemaal samen.
Groot gelijk, ik heb alle FOK! meets op LL ook vakkundig ontlopen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
als ik ooit fokkers ga ontmoeten dan liever voor een paar uur ipv een paar dagen en dat ook nog zonder douchen
Rightquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik heb alle FOK! meets op LL ook vakkundig ontlopen...
3 à 5 dagenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
* Festivaln00b meldt zich. Hoeveel dagen is LowLands?
Van alle mensen met wie ik was heb ik er één via FOK leren kennen. Dat een deel van de overigen ook op FOK! post, maar het daarmee voor mij nog geen FOK! meet.quote:
Niet half zo vakkundig als ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik heb alle FOK! meets op LL ook vakkundig ontlopen...
Prima sanitaire voorzieningen daar hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
En al die dagen niet douchen?![]()
Kannen met water mee dan en zo opfrissen mag ik hopen.
Gewoon douchen, kost je 1 muntje en je kan zo lang als je wiltquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En al die dagen niet douchen?![]()
Kannen met water mee dan en zo opfrissen mag ik hopen.
Jij hebt de overige 10.000en bezoekers ook vakkundig ontlopen inderdaad...quote:
Hmm. Waar kende je Q ook alweer van? En Twist? En Nectarientje? En Betamax? En CherryLips? En Memento-Mori? En Heksehiel? En mij, (en mijn lief) for that matter?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van alle mensen met wie ik was heb ik er één via FOK leren kennen. Dat een deel van de overigen ook op FOK! post, maar het daarmee voor mij nog geen FOK! meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |