Dankquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sterkte met alles en alsnog gefeliciteerd iig.
En, vind je het wat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:10 schreef Betamacx het volgende:
Yay! M'n eerste start-to-run programma gelopen
't Is even doorbijten, aangezien ik de conditie van een poffertje heb. Maar het ging me redelijk goed af! Morgen een dagje vrij, dan de dag daarna weer (vrijdag dus... mmm... dat wordt alweer lastig inplannen)quote:
Ik heb al een week niet gelopen. 'Tis 's avonds steeds zulk takkeweerquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:18 schreef Betamacx het volgende:
[..]
't Is even doorbijten, aangezien ik de conditie van een poffertje heb. Maar het ging me redelijk goed af! Morgen een dagje vrij, dan de dag daarna weer (vrijdag dus... mmm... dat wordt alweer lastig inplannen)
Check.quote:
De meest meetellende reden om vandaag te beginnen, was dat het nog licht was toen ik thuis kwam!quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb al een week niet gelopen. 'Tis 's avonds steeds zulk takkeweer
Het gaat vanzelf wel wennen. Voor je 't weet heb je de conditie van een pannekoek
In 't donker heb je een extra uitdagingquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:31 schreef Betamacx het volgende:
[..]
De meest meetellende reden om vandaag te beginnen, was dat het nog licht was toen ik thuis kwam!
Ik ren liever in het donker. Valt het hopelijk minder op dat ik ook e conditie van een pannenkoek hebquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:31 schreef Betamacx het volgende:
De meest meetellende reden om vandaag te beginnen, was dat het nog licht was toen ik thuis kwam!
Ben je al aan het lopen dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ren liever in het donker. Valt het hopelijk minder op dat ik ook e conditie van een pannenkoek heb
Gister voor het eerstquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:45 schreef Betamacx het volgende:
Ben je al aan het lopen dan?
Ik ga vrijdag weer na het twee weken noodgedwongen achterwege te hebben gelaten. Vandaag wel vijf kilometer gewandeld!quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:46 schreef nectarientje het volgende:
Gister voor het eerstmorgen weer en als ik vrijdag nog leef, wil ik gaan zwemmen
Ah ja, dat wandelenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:23 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga vrijdag weer na het twee weken noodgedwongen achterwege te hebben gelaten. Vandaag wel vijf kilometer gewandeld!
Wij hebben nog een tv van een vierkante decimeter staan. Hebben?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef CherryLips het volgende:
waarom blijft iedereen me overbieden op tv's. Ik wil weer Scrubs kijken 's avonds en Wii'en
.
Wat moet ik met al die tv's?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef CherryLips het volgende:
waarom blijft iedereen me overbieden op tv's. Ik wil weer Scrubs kijken 's avonds en Wii'en
.
Aan CL cadeau doen?quote:
10x10 cm? Beetje klein niet...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hebben nog een tv van een vierkante decimeter staan. Hebben?.
O DAT! Waarom zei je dan dat het dat wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:24 schreef Q. het volgende:
DAT! Dat zie je toch?
Sorryquote:
Niet meer doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sorry![]()
.
Wat vind je zo eng aan hem? Hij was briljant in School of Rock. En The Pick of Destiny natuurlijk
.
Ja, School of Rock was erg goed.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sorry![]()
.
Wat vind je zo eng aan hem? Hij was briljant in School of Rock. En The Pick of Destiny natuurlijk
.
Nee. Morrissey.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:38 schreef Burdie het volgende:
Gaat het nu over Prince of Michael Jackson?
Duh, veilige afstand.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En jij durft dan in deze SC te komen?
Zal ik de foto's doorsturen van je stripact van dit weekend?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
Bij mijn laptop (Acer) zit die ook ingebouwd.Moet ik nu bang worden???
Die staan al in het betreffende topic, je loopt achter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zal ik de foto's doorsturen van je stripact van dit weekend?
Ik word ook nerges van op de hoogte gehoudenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die staan al in het betreffende topic, je loopt achter..
Hey, nog proficiat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:08 schreef Godtje het volgende:
Ik ben atijd al bang geweest voor acer laptops.
Linkje?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
Lol, ja hoor. Doe maar.
Kan ik er misschien nog iemand mee blij maken.![]()
O, ik hoop wel dat iemand goed is in fotoshop, wil wel die paar minder aantrekkelijke dingetjes wat weggesoept hebben.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik word ook nerges van op de hoogte gehouden.
Dat moest ik zelf ook al vragen.quote:
Dankquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, nog proficiat.![]()
Viel het mee gisteren? Naar omstandigheden en de verwarring verjaardag/begrafenis.![]()
Lijkt me heel verwarrend.
Ik heb wel nog een moeder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:20 schreef Burdie het volgende:
Godt, sorry dat ik het vraag, maar heb je ook geen moeder meer?
Netjes.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dank
Het viel heel erg mee. Het is een beetje gek die felicitaties vlak voor een crematie maar dat breekt het ijs wel lekker. Voor de rest was het goed gescheiden. Vrienden belde pas in de middag voor mijn verjaardag.
In de middag voelde ik me zelfs dus bijna echt jarig. Ik vier het de 20e dus dan ben ik nog meer jarig.
In de avond nog uiteten geweest met mijn broer en zijn vriendin (half verjaardag, half een stukje afsluiting en gewoon even bij elkaar zijn).
Vandaag begint weer een nieuw stuk en dat is het leeg halen van het huis. Zo zullen we nog wel enkele dagen/weken bezig blijven.
Maar zij was er dus niet bij?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:23 schreef Godtje het volgende:
Ik heb wel nog een moeder.
Maar mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader had geen nieuwe partner.
Mijn moeder was wel bij de crematie.quote:
Je hoet geen sorry te zeggen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef Burdie het volgende:
Ow okee, sorry, het is verder ook helemaal niet mijn zaak ofzo.
Jawel, maar soms moet ik gewoon mijn grote lange neus in mijn eigen zaken stekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hoet geen sorry te zeggen.
Als ik iets niet wil vertellen dan doe ik het ook gewoon niet.
Vragen staat vrij.
3FM, Panicquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oeh. Op welke zender was het?
.
Die in de Watt? Daar kwam ik gister pas achter en ik vind ¤ 40,- voor een concert wel heel veel van het goede... Zelfs voor Morrissey!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:07 schreef Burdie het volgende:
Dat kan het plebs niet aan, vooral niet het 3FM publiek.
Ik luister regelmatig naar KinkClassX en daar draaien ze wel andere nummers van The Smiths, en soms van Morrissey.
Ga je btw ook naar het concert?
Voor de beetje namen wens ik je veel succes met het vinden van goedkoperquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:09 schreef Betamacx het volgende:
ik vind ¤ 40,- voor een concert wel heel veel van het goede...
Wordt inderdaad steeds gekker. Vandaar dat ik steeds vaker de voorkeur geef aan een festival. Op zich wil ik best nog wel eens ¤40,- voor een kaartje neerleggen, maar niet voor in de Watt en ook niet (sorry Burd) voor Morrisseyquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor de beetje namen wens ik je veel succes met het vinden van goedkoper.
Het is alweer jaren redelijk stabiel, volgens mij. Met wat uitschieters hier en daar. Geef mij maar de concertsfeer boven een festivalsfeer trouwens, daar betaal ik met liefde voor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:13 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Wordt inderdaad steeds gekker. Vandaar dat ik steeds vaker de voorkeur geef aan een festival.
Ben nog maar bij een concert geweest, concert was oke, omgeving nee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is alweer jaren redelijk stabiel, volgens mij. Met wat uitschieters hier en daar. Geef mij maar de concertsfeer boven een festivalsfeer trouwens, daar betaal ik met liefde voor.
LL!quote:
En ik had mij zo verheugd om jou daar te gaan spotten...quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
geen LL voor mij dit jaar ben ik bang
Of ik moet in rap tempo nieuwe vrienden maken
Er zijn vast genoeg fokkers met wie je mee mag. Vorig jaar gingen ze ook allemaal samenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
geen LL voor mij dit jaar ben ik bang
Of ik moet in rap tempo nieuwe vrienden maken
Ik ben daar ooit gespot door burdie en nixxx!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik had mij zo verheugd om jou daar te gaan spotten...
als ik ooit fokkers ga ontmoeten dan liever voor een paar uur ipv een paar dagen en dat ook nog zonder douchenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg fokkers met wie je mee mag. Vorig jaar gingen ze ook allemaal samen.
Groot gelijk, ik heb alle FOK! meets op LL ook vakkundig ontlopen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
als ik ooit fokkers ga ontmoeten dan liever voor een paar uur ipv een paar dagen en dat ook nog zonder douchen
Rightquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik heb alle FOK! meets op LL ook vakkundig ontlopen...
3 à 5 dagenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
* Festivaln00b meldt zich. Hoeveel dagen is LowLands?
Van alle mensen met wie ik was heb ik er één via FOK leren kennen. Dat een deel van de overigen ook op FOK! post, maar het daarmee voor mij nog geen FOK! meet.quote:
Niet half zo vakkundig als ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik heb alle FOK! meets op LL ook vakkundig ontlopen...
Prima sanitaire voorzieningen daar hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
En al die dagen niet douchen?![]()
Kannen met water mee dan en zo opfrissen mag ik hopen.
Gewoon douchen, kost je 1 muntje en je kan zo lang als je wiltquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En al die dagen niet douchen?![]()
Kannen met water mee dan en zo opfrissen mag ik hopen.
Jij hebt de overige 10.000en bezoekers ook vakkundig ontlopen inderdaad...quote:
Hmm. Waar kende je Q ook alweer van? En Twist? En Nectarientje? En Betamax? En CherryLips? En Memento-Mori? En Heksehiel? En mij, (en mijn lief) for that matter?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van alle mensen met wie ik was heb ik er één via FOK leren kennen. Dat een deel van de overigen ook op FOK! post, maar het daarmee voor mij nog geen FOK! meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |