quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje!
Wie feliciteren we en waarom?
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
is het heus!!
Gefeliciteerd Air!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor jou!
Nou als je wil mag je haar nog ruilen tegen iemand andersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die Scarlett Johansson heb ik als wallpaper...
Ik overwoog nog om op jouw post te reageren met 'ik ook niet'...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:32 schreef Anthraxx het volgende:
Dat snap je toch niet? Ik ben samen met jou de tofste en knapste hier!
Ik ook wel!quote:
En dat is waarom erg?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Kak, ik besef nu pas dat ik op een vrijdag jarig ben.
Dank je!quote:
Aanstaande vrijdag is het de dertiendequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Kak, ik besef nu pas dat ik op een vrijdag jarig ben.
Haar verjaardag valt ook op de 13e leert een blik op haar profiel!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:10 schreef Burdie het volgende:
Aanstaande vrijdag is het de dertiende.
Dat bedoel ik! Dat wordt geheid drama ende ellende!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haar verjaardag valt ook op de 13e leert een blik op haar profiel!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:43 schreef Aarti het volgende:
wie is er jarig? Airwin? gefeliciteerd!
Toch heel veel sterkte, jongen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed hoor.![]()
Morgen crematie en dan nog de papierwinkel de komende dagen/weken
Geen ontwenningsverschijnselen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef Q. het volgende:
Ik ben trouwens best wel enthousiast over mijn nieuwe werk.Het is best wel heel tof!
Naaste overleden?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed hoor.![]()
Morgen crematie en dan nog de papierwinkel de komende dagen/weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |