quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje!
Wie feliciteren we en waarom?
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
is het heus!!
Gefeliciteerd Air!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor jou!
Nou als je wil mag je haar nog ruilen tegen iemand andersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die Scarlett Johansson heb ik als wallpaper...
Ik overwoog nog om op jouw post te reageren met 'ik ook niet'...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:32 schreef Anthraxx het volgende:
Dat snap je toch niet? Ik ben samen met jou de tofste en knapste hier!
Ik ook wel!quote:
En dat is waarom erg?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Kak, ik besef nu pas dat ik op een vrijdag jarig ben.
Dank je!quote:
Aanstaande vrijdag is het de dertiendequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Kak, ik besef nu pas dat ik op een vrijdag jarig ben.
Haar verjaardag valt ook op de 13e leert een blik op haar profiel!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:10 schreef Burdie het volgende:
Aanstaande vrijdag is het de dertiende.
Dat bedoel ik! Dat wordt geheid drama ende ellende!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haar verjaardag valt ook op de 13e leert een blik op haar profiel!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:43 schreef Aarti het volgende:
wie is er jarig? Airwin? gefeliciteerd!
Toch heel veel sterkte, jongen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed hoor.![]()
Morgen crematie en dan nog de papierwinkel de komende dagen/weken
Geen ontwenningsverschijnselen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef Q. het volgende:
Ik ben trouwens best wel enthousiast over mijn nieuwe werk.Het is best wel heel tof!
Naaste overleden?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed hoor.![]()
Mijn vader.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Naaste overleden?
Gecondoleerd.
Veel sterkte morgen, nogmaals.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed hoor.![]()
Ja, dat geloof ik. En ook genoeg te doen dus?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Nauwelijks! Scheelt dat zowel het werk als de collega's tof zijn.
Trientje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:28 schreef nectarientje het volgende:
In de regen naar huisbezoeken fietsen is niet tof. Ik heb er nu nog koude voeten van!
Meer dan genoeg! Men heeft al een stapel taken op mijn bordje gelegd en vandaag al veren in mijn reet gestoken gekregen door de manier waarop ik mijn eerste week heb aangepakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik. En ook genoeg te doen dus?
Dat lijkt mij pijnlijk. Scherpe punten aan die veren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer dan genoeg! Men heeft al een stapel taken op mijn bordje gelegd en vandaag al veren in mijn reet gestoken gekregen door de manier waarop ik mijn eerste week heb aangepakt.
Ik weet het, heb er de laatste tijd al zo veel gehad.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij pijnlijk. Scherpe punten aan die veren.
Ah, een advies wat te recyclen valt: Pootjes op de verwarming!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:28 schreef nectarientje het volgende:
In de regen naar huisbezoeken fietsen is niet tof. Ik heb er nu nog koude voeten van!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:27 schreef CherryLips het volgende:
weggaan zonder een briefje achter te laten voor m'n moeder heb ik ook snel afgeleerd.
Maar de paniek begon wel toe te slaan?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Eh ja, ze wilde me net bellen toen ik thuiskwam, want m'n jas was weg en er lag nergens een briefje en de winkels waren al dicht, ze stond met de telefoon in de handen. Ze had al wel helemaal tien minuten gewacht, ze gaat met sprongen vooruit!
quote:
Oh my, ik merk dat ik 10 jaar geleden de juiste beslissing heb genomen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]Zo vraagt die van mij al niet meer hoe ik naar huis gefietst ben 's nachts vanuit de stad
Ik woon ook al bijna 10 jaar niet meer thuisquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:26 schreef Burdie het volgende:
Oh my, ik merk dat ik 10 jaar geleden de juiste beslissing heb genomen.
Uit huis gaan..
Weet je moeder dat ook?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik woon ook al bijna 10 jaar niet meer thuis
kijk, daaar gaat het nog wel eens misquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:28 schreef Burdie het volgende:
Weet je moeder dat ook?
quote:
Ik las 'opgeneukte'quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:59 schreef MissMSX het volgende:
Opgenukete macroni helpt tegen hoofdpijn
Ik ook.quote:
Bij neuken zet je ook een klein bakje in een veel ruimer bakje en blaas je er wat warme lucht tegen aan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:03 schreef MissMSX het volgende:
Nuken of neuken... what's the difference
Air had het toch laatst ook over appeltaart? Waarom zou het dan niet ook met macaroni kunnen..quote:
Als je het zo zegt kun je dat met een beetje fanatasie wel zo zeggen jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij neuken zet je ook een klein bakje in een veel ruimer bakje en blaas je er wat warme lucht tegen aan?
Ik las weer 'opgeneukt'quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef Betamacx het volgende:
Ik had opgenukete lasagna. Ook prima te eten!
Gaat lekker vanavond!quote:
Niet echt, maar ik ga niet klagen.quote:
Daar is de R&P SC toch voor?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik ga niet klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |