Het is wel een schattige nerd-taart, maar jij bent toch niet zo'n nerd dat je zo'n taart in huis haalt of wel?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben jarig dus dan mag er best een taartje komen.
Dat kloptquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het is wel een schattige nerd-taart, maar jij bent toch niet zo'n nerd dat je zo'n taart in huis haalt of wel?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt
Maar het was bijna het eerste plaatje op google wat ik vond op het woord cake.
Ik heb helemaal geen taart in huis. Ik hou helemaal niet zo van taart. Dan heb ik liever een wijntje en een bitterbal.
Dan brand je twee keer je mond.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:33 schreef CherryLips het volgende:
In een bitterbal kun je ook wel een kaarsje stoppen denk ik.
De engelse ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik maak me meer zorgen om Arnhem zelf.
Ik heb wel respect voor die man hoor, de hele dag van die miepjes leren rijden en telkens ingrijpen, je kunt geen moment inkakkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:32 schreef Burdie het volgende:
Och, die overleven een gek in een leswagen wel hoor.
Bovendien kan de instructeur altijd nog ingrijpen, mocht het ergens uit de hand lopen.
Probeert CL dan ook om Arnhem door middel van een luchtlanding te bereiken?quote:
In haar lesauto?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Probeert CL dan ook om Arnhem door middel van een luchtlanding te bereiken?
Ik zou er niet vreemd van staan te kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Probeert CL dan ook om Arnhem door middel van een luchtlanding te bereiken?
Als het dan maar niet de moderne variant van 'een brug te ver' wordtquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er niet vreemd van staan te kijken.
Ik zie het al voor me.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als het dan maar niet de moderne variant van 'een brug te ver' wordt.
Dat is de laatste weken geen kunst meerquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer iedereen weggejaagd.
maanden bijnaquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is de laatste weken geen kunst meer.
Dat zeiden heel veel mensen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:44 schreef MissMSX het volgende:
Godt...
De crematie van je vader op je verjaardag...![]()
![]()
![]()
Maar toch...quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeiden heel veel mensen.![]()
Daar heb ik echt geen last van. Ik had mijn verjaardag vandaag toch niet gevierd het is maar een normale dag zo een verjaardag.
Maar wel bedankt
Sterkte met alles en alsnog gefeliciteerd iig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeiden heel veel mensen.![]()
Daar heb ik echt geen last van. Ik had mijn verjaardag vandaag toch niet gevierd het is maar een normale dag zo een verjaardag.
Maar wel bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |