tot mijn zeer grote spijt wel jaquote:Op maandag 2 maart 2009 22:23 schreef Toad het volgende:
Wel grappig Koewam, volgens mij kan lien over je laatste post meepraten.
wélke liefde?quote:Ik moet een lofrede schrijven over de liefde voor filosofie. Ik kom nog niet echt ver...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
tot mijn zeer grote spijt wel ja6e verdieping, K9
Mijn god wat een rattenhol.
Ah, jij denkt al filosofisch na.quote:[..]
wélke liefde?
ah, over de liefde voor het vak filosofie, in begreep over jouw liefde voor de filosofiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:09 schreef Toad het volgende:
[..]
[..]
Ah, jij denkt al filosofisch na.
Over het begrip liefde.Dat kan dus heel veel zijn.
merk je het?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:05 schreef Toad het volgende:![]()
Heb je filosofie op de middelbare school gehad?
énigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:11 schreef Toad het volgende:
Leuk. Er zitten er ook bij mij een paar in de klas die het al gehad hebben. Die hebben wel een voorsprong.
Hoe is het met het afstuderen?
Vreemdquote:
Ergens rond mei is de eerste loting, dan worden er 650 mensen toegelaten. De verwachting is overigens dat er zich dan nog geen 650 mensen hebben ingeschreven, dus dat iedereen die zich wel heeft ingeschreven binnen is. Daarna is de tweede loting, waarbij de overige plaatsen verdeeld worden.quote:Hoe gaat dat nu eigenlijk in zijn werking met die loting?
Wij hadden vorig jaar een groepsdiscussie bij het Anne Frank project! Maar die was er dit jaar niet toch? Bij Voedingscentrum moesten wij alleen een enquete houden (lekker zelf invulluh)quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Voedingscentrum.
Die groepsdiscussie waar je zes vaders moet regelen, echt kansloos.
Klopt, de enquete hadden wij dit jaar bij het 'Beeld & Geluid'-project.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:17 schreef Duim het volgende:
[..]
Wij hadden vorig jaar een groepsdiscussie bij het Anne Frank project! Maar die was er dit jaar niet toch? Bij Voedingscentrum moesten wij alleen een enquete houden (lekker zelf invulluh)
Het is in het leven ook erg lastig dat je afhankelijk bent van externe factoren, dus dan is het fijn dat je daar tijdens je studie al een beetje aan kunt wennen...quote:Op zondag 22 maart 2009 12:41 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Vind het wel lastig aan de opleiding dat je afhankelijk bent van externe factoren.(bijvoorbeeld vaders of ouders voor de enquete)
Ja ikquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:36 schreef Duim het volgende:
Dat klinkt allemaal wat minder. Ik moet zeggen dat ik het helemaal eens ben met nooit computers vrij en 0 feedback van je tutor. Moet iemand woensdag een propeudesetentamen maken? Dan moet ik surveilleren
'Die wijven', lolquote:Op woensdag 8 april 2009 19:41 schreef Koewam het volgende:
Ik zag je trouwens weer. Beetje ouwehoeren met die wijven bij de uitgang.
En trouwens kickoffDaar ben ik nog nooit geweest. Behalve bij VK dan.
Want je durft niet alleen naar de metro te lopen?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
'Die wijven', lol
Ja mijn beste vriend besloot er dik twee uur over te doendus moest ik wachten.
Want we gingen samen naar Rotterdam terug met de trein?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Want je durft niet alleen naar de metro te lopen?
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:41 schreef Koewam het volgende:
die wijven
Ah tof daar zit ik ook over na te denken! Ik heb op de middelbare school ook twee jaar filosofie gehad en ik vind het erg interessant. Alleen twijfel ik of ik niet beter iets kan kiezen wat aan zal sluiten bij het werk wat ik later ga doen. Al weet ik nog niet wat ik later ga doen. Maar goed het duurt nog evenquote:
redactie en productie voor tv en het was super tofquote:Op donderdag 9 april 2009 21:32 schreef Duim het volgende:
Veel twijfelaars hier! Ik kijk echt uit naar mijn stage en minor.
@ lienelien en shit ik ben je naam vergeten--> Toad
Welke minor hebben jullie gedaan?
En dat is?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:57 schreef Duim het volgende:
[..]
Ah tof daar zit ik ook over na te denken! Ik heb op de middelbare school ook twee jaar filosofie gehad en ik vind het erg interessant. Alleen twijfel ik of ik niet beter iets kan kiezen wat aan zal sluiten bij het werk wat ik later ga doen. Al weet ik nog niet wat ik later ga doen. Maar goed het duurt nog even
Zou wat zijn als je daar géén voldoende voor zou hebbenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:46 schreef Liefste het volgende:
[..]
![]()
Onderzoek zeven fout en schrijven acht, ruim gehaald dusPED en Presenteren was ook voldoende dus ik ben nu al door naar het volgende jaar. Alleen nog even zeker weten of ik wel door wíl gaan.
dat doen er wel meerquote:Op vrijdag 10 april 2009 02:26 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik heb mijn surveillant tot waanzin gedreven (tot drie keer toe fouten maken, grr)
Ja ik weet niet wat dat werk later is. Eigenlijk wil ik nog helemaal niet over de toekomst nadenken want ik zie het allemaal wel. Ik doe RMP trouwens! Maar minor is pas in het tweede half jaar van volgend jaar dus daar hoef ik me nu nog niet druk om te maken. Maar ik heb er wel zin in, ik denk ook inderdaad dat ik daar veel meer leer dan in mijn afgelopen tijd op het mim. Oh en ik was er niet met surveilleren want ik was ziek. Dus ik had me 's morgens al afgemeldquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
En dat is?
Ik heb ook filosofie op de havo gehad. Kan je veel mee hoorOok zeker als journalist oid.
Jij doet toch ook N&M?
Haha ja ik zat in 1 blauw!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 02:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat doen er wel meeren dan tegen mij zeuren of ze het écht weer opnieuw moeten invullen
zat je soms in blok 1 blauw?
ik had D tm F oid
Oh, ja B kan ook wel. maar ik heb geen lang krullend haarquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Haha ja ik zat in 1 blauw!!
Dat begon bij de achternaam BODE in ieder geval (:.
Maar het meisje dat mijn surveilleerde had heel lang krullend haar, was jij dat?
Nee inderdaad, haha. Maar er zijn klasgenoten van me die dat PED niet eens ingeleverd hebben en die een onvoldoende kregen voor hun presentatie.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je daar géén voldoende voor zou hebben
zijn er nu soort van profiel afhankelijke projecten? Wat leuk! Wat hield dat project van jou in?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:12 schreef Duim het volgende:
Ik vond dat laatste project van vorig jaar ook het leukst! Ik had toen het RMP/NM project.
En dat vraag je hier omdat...?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:51 schreef got.rice het volgende:
Ik ben al een tijdje geïnteresseerd aan het kijken richting MIC maar ik heb hier een aantal vragen voor de fokkers die daar nu studeren;
Wat zijn nou precies de verschillen tussen de studies Information Engineering en Bedrijfskundige Informatica? Naar mijn idee lijken ze op elkaar.
ja hetzelfde als hierbovenquote:Hoe zit het met de balans tussen programmeren en management vakken bij Information Engineering?
Hoe zijn de fokkers hier te spreken over de studie Interactive Media? Hoe zit het met de werkgelegendheid als je klaar bent met Interactive Media?
quote:
Ja en de tutor (J Vergouwe) keek ons er op aan dat we zo'n groot groepje hadden, helemaal mooi!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
ah daar had ik even overheen gelezen
Dat kán niet, hoor![]()
Met de minor maakten we een talkshow met z'n 10en. Ook veel te veel. (maar het was dan ook erg veel werk)
Maar een gewoon project moet je gewoon maximaal met 6 man doen.
Stom.
eh?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ja en de tutor (J Vergouwe) keek ons er op aan dat we zo'n groot groepje hadden, helemaal mooi!
Ja, dat zei ik ook al tegen haar. Maar de agenda voor de vergaderingen kon ze wel printen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het is een zij, net twee jaar afgestudeerd en doet niet aan digitaal inleveren van tussenproducten want 'ik wil feedback kunnen schrijven'
Dan print je het uit mens!
Niet bitchen daarop, ik ga ook tutor worden volgend jaarquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het is een zij, net twee jaar afgestudeerd
quote:en doet niet aan digitaal inleveren van tussenproducten want 'ik wil feedback kunnen schrijven'
Dan print je het uit mens!
he hoe wat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:37 schreef Koewam het volgende:
En dan gaat ze googlen op d'r naam (want dat doet iedereen) en dan loopt iedereen te klagen hier.
ze mag jullie ook alleen adviseren edquote:Moet nog maar even zien hoe goed ze is. Ik vroeg hoe ze dacht ons van dienst te kunnen zijn of helpen, had ze niet echt een antwoord op.
Scheisse, verkeerde topicquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
En dat vraag je hier omdat...?![]()
[..]
ja hetzelfde als hierboven
Hij is mijn slb'erquote:Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef lienelien het volgende:
kennen jullie Docent M. Henfling? Is mijn scriptiebegeleider, maar heb nog nooit van die naam gehoord..
Jazeker! Hij lijkt me wel een fijne scriptiebegeleider.quote:Op maandag 20 april 2009 20:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik had 'm al op het intranet gevonden. Tof cv heeft 'ie wel. Is 'ie zelf ook tof?
Nee wij hopen ook van niet, want de 'prijs' als je wordt uitgekozen is presenteren bij het Voedingscentrum. Liever nietquote:Op maandag 20 april 2009 23:00 schreef Toad het volgende:
Hehe. Dat was mijn groepje ook. Wij hoopte toen zo dat we niet werden uitgekozen (werden we ook niet).
Voor mij ook, moet m'n onderzoeksplan morgen inleverenquote:
ik zal zo wel even voor je op de website van cmd kijken om te zien of ik wat voor je kan betekenenquote:
Heb het net ook even gelezen, leukquote:Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef Toad het volgende:
Lien, er staat een redelijk groot artikel in De Journalist over je vorige stagebedrijf. Vanwege hun tienjarig jubileum. Nu weet ik ook een klein beetje waar 'jullie' die geweldige types vandaan weten te sprokkelen.
Geen last van gelukkig!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Lekker als je wordt doodgespamd met medezeggenschapsraad-kandidaten. Ga flyeren ofzo maar stuur geen mailtjes
Mijn mailtje al ontvangen dat ik daar geen prijs op stel?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Lekker als je wordt doodgespamd met medezeggenschapsraad-kandidaten. Ga flyeren ofzo maar stuur geen mailtjes
Want dat heeft nutquote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Koewam het volgende:
[..]
Mijn mailtje al ontvangen dat ik daar geen prijs op stel?
Dat is dus wat bovenstaande Meneer K. deed.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Want dat heeft nut
Gebeurde ook toen al die mails door 2e en 3e jaars gestuurd werden, ieder half uur: 'Haal mij uit de lijst!' 'Kappen nu!' 'Stoppen met al die mails!' Ja, dat helpt, gewoon lekker reply all blijven doen
Dat vind ik echt een prestatie, aangezien mijn aanwezigheidspercentage rond de 20% ligt. Ik zit wel vaak buiten haha.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef Koewam het volgende:
Wilde even dat grietje voor schut zetten. No sweat, people.
PS: Tonio ik zie jou echt elke keer als ik op school ben. Voel me net een vieze voyeur!
Én dan heb je eens het goede voornemen om een college te volgen, staat er een lerares voor de klas die alles letterlijk opleest van de sheetsquote:
OH NEEquote:Op maandag 11 mei 2009 17:38 schreef Toad het volgende:
Straks zijn jullie niet voorbereid op het grote eindtentamen, het startbewijs om door te mogen gaan naar het tweede jaar.
Oh je was serieus met je tentamen, dat maakt het nog grappiger haha.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef Toad het volgende:
Oudejaars maken vaak dat tentamen, dus gelukkig kreeg ik toen van Lien de instinkers door. Maar ik heb alleen meegewerkt aan het tentamen van vorig jaar. Dus ik kan jullie nu niet helpen.![]()
Shit, ik hoop niet dat de Havana weer meeleest.![]()
Beirut was tof Tonio! Als je naar LL gaat, zou ik zeker even gaan kijken.
Ja! Liefste was echt lief dat ze meeging.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:49 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ja ik hoorde van Liefste (vriendin en klasgenoot) dat het echt geweldig was. Zeker even kijkje nemen dan maar, als we er toch zijn.
Haha dan zit 'Liefste' in Italiëquote:Op maandag 11 mei 2009 17:50 schreef Toad het volgende:
Ja, jullie krijgen binnenkort een mailtje dat iedereen aanwezig moet zijn tijdens het inleveren van de adviesrapporten c.q. de presentaties. En dan wordt het tentamen onverwacht gegeven.
You got me for a second.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:57 schreef Toad het volgende:
Serieus? Ze zijn echt onverbiddelijk.Als je er niet bent of lager dan een vier haalt moet je van het MIM af. Niemand die protesteert, want eigenlijk is iedereen blij dat er zoveel mensen dan weg worden gestuurd. Het is immers al druk genoeg.
Nee dat was ik niet van plan, haha. Ik geloofde het toch al niet toen hij me net heel paniekerig smstequote:Op maandag 11 mei 2009 18:13 schreef Toad het volgende:
Liefste, niet je vakantie naar Italie cancelen he. Dan zou me toch al flauwe grap een wat zure bijsmaak hebben.
Hopen dan maarquote:Beste Lienelien,
Momenteel is het nog niet duidelijk of we voor het komend jaar IPO'ers nodig hebben. Begin juni wordt daarover beslist. Ik houd je in portefeuille, je krijgt t..z.t bericht als wij een vacature plaatsen.
weet jij waar het voor staat dan? Ik kan er niets als tutor oid uithalen hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 18:40 schreef Toad het volgende:
* Toad duimt met je mee.
IPO'ers. Wat een chique afkorting.
Mijn moeder heeft een hele kast (zeg maar gerust toiletformaat) met laarzen(die ze allemaal amper draagt. Daarnaast natuurlijk nog een kast voor andere schoenen, je zou maar zonder komen te zitten.quote:
Ik heb geen flauw idee, maar hij ligt er dus al een tijdje..quote:Op maandag 11 mei 2009 18:59 schreef lienelien het volgende:
ah.
En die brief kwam daar terecht...hoe??
OJA!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef Toad het volgende:
Ik weet het lienelien.
Instructeur
Praktijk
Onderwijs.
Ja, klinkt een beetje stom inderdaad. Bij de uitleg van de minor vindt je het ook niet echt terug, behalve dan dat het nieuws in de minor wordt geanalyseerd.quote:
N&M: goede docenten, leuke modules.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Klinkt interessant!
* Tonio-mcdo weet nog steeds niet welk 'profiel' hij wilt kiezen.
nou ik denk iig niet RMP of N&M want dan mag je eerst terug naar de basisschool voor je onregelmatige werkwoorden.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Klinkt interessant!
* Tonio-mcdo weet nog steeds niet welk 'profiel' hij wilt kiezen.
Ik snap sowieso niet waarom jij het nodig vindt een probleem van elk foutje te maken. Maar RMP en N&M hadden inderdaad mijn interesse niet. Overigens wel een 9 voor spelling&stijl en schrijven. Maar dat heeft er uiteraard weer niks mee te maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
nou ik denk iig niet RMP of N&M want dan mag je eerst terug naar de basisschool voor je onregelmatige werkwoorden.
ik maak er geen probleem van, maar als je een mediastudie doet moet je gewoon op de hoogte zijn van zulke simpele regels. Ik kan ook wel als een aap Oeh Oeh-geluiden maken, en ergens naar wijzen 'want dan begrijp je me ook wel'. Uhuh. Daarnaast vind ik 'wilt' gewoon erg lelijk staanquote:Op maandag 18 mei 2009 00:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom jij het nodig vindt een probleem van elk foutje te maken. Maar RMP en N&M hadden inderdaad mijn interesse niet. Overigens wel een 9 voor spelling&stijl en schrijven. Maar dat heeft er uiteraard weer niks mee te maken.
Ja, ze is streng hoor. Dat doet ze bij mij ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het gaat er meer om dat Lienelien doet alsof ik de ene grammaticale fout na de ander maak, hetgeen volgens mij best meevalt. Ze zouden ook niet opvallen, als zij het niet nodig vond om me er nu al voor de derde(!) keer op te wijzen.
hihi, je hebt het geteld!quote:Op maandag 18 mei 2009 00:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het gaat er meer om dat Lienelien doet alsof ik de ene grammaticale fout na de ander maak, hetgeen volgens mij best meevalt. Ze zouden ook niet opvallen, als zij het niet nodig vond om me er nu al voor de derde(!) keer op te wijzen.
Dan zou ik het waarderen als je gezien het tijdstip de -t- wegdenkt. Ik zal(t) het nóóit meer doen.quote:
Ja, in mijn eerste week op school vond jij het nodig een denigrerende opmerking in mijn fotoboek te plaatsen. Mijn beeld van medestudenten zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
hihi, je hebt het geteld!je bent blijkbaar toevallig steeds op het verkeerde moment op de verkeerde plek/in dit topic
![]()
kusje d'r op?
waar zag je dat?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:51 schreef Toad het volgende:
Hey lien. Je bent zondag jarig lees ik.
Gaat het trouwens lukken om dit jaar af te studeren? Ik zag dat ze zelfs voor de scripties deadlines hadden.
Oja, sorry daarvoor, misschien moet ik niet zo streng zijn. Maar ik moet mezelf alvast trainen voor als ik tutor ga zijn volgend jaarquote:Op maandag 18 mei 2009 01:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ja, in mijn eerste week op school vond jij het nodig een denigrerende opmerking in mijn fotoboek te plaatsen. Mijn beeld van medestudenten zal nooit meer hetzelfde zijn.
Slechter dan de huidige tutor is toch onmogelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oja, sorry daarvoor, misschien moet ik niet zo streng zijn. Maar ik moet mezelf alvast trainen voor als ik tutor ga zijn volgend jaar
de krul? Die broodjesdinges bij de america today? Maar hoeft niet hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 01:08 schreef Toad het volgende:
Tonio & Lien, misschien moeten jullie het samen met de vertrouwenspersoon op school uitpraten in de Krul. Ik voel veel oud zeer, trauma's etc.
@Lien: op campuswiki.nl natuurlijk.
nou, sowieso wel veel beter dusquote:Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Slechter dan de huidige tutor is toch onmogelijk.
Jammer.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
de krul? Die broodjesdinges bij de america today? Maar hoeft niet hoor
Ja, goed he.quote:
quote:ik heb het trouwens niet zélf in de agenda gezet, hoor!
Ik kraak mensen niet graag af, maar ze is een ramp. Ze heeft totaal geen idee wat het project inhoudt. Mede daarom hadden we van een tweedejaars haar (al voltooide) Mediaproject gekregen, zodat we een beetje konden lezen wat er verwacht werd. Dit bracht een groepslid bij een vergadering per ongeluk ter sprake en (anders dan je zou verwachten) werd niet het groepslid maar mijn tutor knalrood. Ze zei op beschuldigende toon 'Oei, oei', waarna wij vroegen of dat niet mocht.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
nou, sowieso wel veel beter dusIs je tutor nu echt zo'n drama dan?
Ja dat is op zn minst wel een beetje vreemd te noemenquote:Op maandag 18 mei 2009 01:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik kraak mensen niet graag af, maar ze is een ramp. Ze heeft totaal geen idee wat het project inhoudt. Mede daarom hadden we van een tweedejaars haar (al voltooide) Mediaproject gekregen, zodat we een beetje konden lezen wat er verwacht werd. Dit bracht een groepslid bij een vergadering per ongeluk ter sprake en (anders dan je zou verwachten) werd niet het groepslid maar mijn tutor knalrood. Ze zei op beschuldigende toon 'Oei, oei', waarna wij vroegen of dat niet mocht.
Vervolgens zegt ze dat dat gewoon mag en het geen probleem is.
Conclusie :
quote:Op maandag 18 mei 2009 01:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja dat is op zn minst wel een beetje vreemd te noemenjammer.. Is ze ook pas vorig jaar afgestudeerd ofzo? Of gewoon een domme geit?
quote:
Hogeschool van Amsterdam
2003 — 2007
ja stuur jij het ff door dan? Oh en heel goed jaquote:Op maandag 18 mei 2009 01:23 schreef Toad het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wie het is Tonio. PM het anders even.
ach je weet wat ze zeggen over de hersencapaciteit van mooie vrouwenquote:Op maandag 18 mei 2009 01:28 schreef Toad het volgende:
Ik ken d'r niet.
Haar foto is niet direct onaardig ofzo.
Wow inderdaad, wie is dat en wat heeft mijn tutor met haar gedaan?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:28 schreef Toad het volgende:
Ik ken d'r niet.
Haar foto is niet direct onaardig ofzo.
Gewoon lekker linea recta laten doorsturen naar je gmail, nergens meer last vanquote:Op maandag 18 mei 2009 01:29 schreef Toad het volgende:
Die vieze HVA-mailbox van mij zit steeds vol.
Ik zit nu op de ASVA, daar kan ik altijd terecht. Ga ik sowieso doen als ik eindelijk een bestuur heb (interesse?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:42 schreef Toad het volgende:
Tsja Duim, we zijn hier allemaal ontgroend. Nu jij nog.
@Lienelien: hoe doe jij dat eigenlijk met je afstudeeropdracht. Zit je ergens op een locatie of regel je het vanuit thuis? Ik zit er nu ook een beetje aan te denken wat ik nu precies wil. Misschien kan ik het wel combineren met m'n 'lange' stage.
Thnx. Ja, dat was ook een beetje het idee waar ik aan dacht hoor: eerst stage daarna afstuderen...quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zit nu op de ASVA, daar kan ik altijd terecht. Ga ik sowieso doen als ik eindelijk een bestuur heb (interesse?) Maar doe het vooral thuis.
Combineren met je stage kan niet, je mag namelijk gewoonweg nog niet beginnen aan je scriptie als je je stage nog niet hebt gehaald. Misschien kan je wel gewoon langer bij dat bedrijf blijven, maar dat zal dus inhouden dat je er in totaal een jaar werkt tegen hongerloon. Da's wel jammer.
Ik krijg nu niets, maar als we het geld van onze sponsoren binnen hebben dan krijg ik wel een bestuursbeurs als het goed is, dus dat is wel lekker.
Ow, ow ow, ow!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik ben echt dom
Wist ik veel dat het verplicht was de notulen en agenda's van vergaderingen in MIM Huisstijl te zetten. Domme domme ik.
enquote:Medio juli ontvang je per post de uitslag van de IB-Groep.
De exacte datum waarop we de uitslag bekend zullen maken gaan we in de loop van juni 2009 hier melden.
quote:Iedereen die tijdig zijn diploma of cijferlijst heeft opgestuurd krijgt 17 juli 2009 schriftelijk bericht over de uitslag van de loting.
groen,zwart of blauwquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:29 schreef Duim het volgende:
Dan ben je inderdaad een geit. Maar jij had dus blok 3? Welke kleur?
volgens mij waren er maar 2 mensen waarvan de achternaam met een L begonquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:37 schreef Duim het volgende:
Ik zat bij groen! Mijn achternaam begint met een L. Nu ben ik benieuwd of ik je heb gezien :p
Ja idd, ik bedacht me net dat er maar 2 met de letter i waren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:54 schreef Duim het volgende:
Ja mijn surveillant had een groen jurkje aan! Dat was jij dus haha. Mijn naam is L.igtha.rt en het meisje achter mij heet Lakeman. Dus je had sowieso meer L'en
Ik had een wit/beige jurkje aan en een donkerblauw vestje. En ik heb halflang bruin haarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja idd, ik bedacht me net dat er maar 2 met de letter i waren.
Die Lakeman kan ik me nog wel herinneren, omdat ik een ander meisje ken die zo heet.
En ik weet ook dat ik idd iemand met jouw naam had. Wat had je aan enzo?
Sorry ik kan je me niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:12 schreef Duim het volgende:
[..]
Ik had een wit/beige jurkje aan en een donkerblauw vestje. En ik heb halflang bruin haarIk zat vlak bij het middenpad en ik was rond kwart over drie klaar. Ik vroeg nog of ik je pen mocht lenen en toen zei je dat je eerst even een krabbel moest zetten (ofzo). Nou als dat geen mooie uitleg is
Ze is niet blond Toad. En volgens mij speelt/zingt ze ook niet in een bandje.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:28 schreef Toad het volgende:
Ik denk dat je even een foto moet posten Duim.
Ja 2x spiekbriefje, 1tje samenvatting op tafel (want dat valt niet opquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:35 schreef Toad het volgende:
[..]
Serieus? Dat dat nog wordt gedaan op het HBO.
Mwa, was een beetje afhankelijk van welk vak het was..quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:22 schreef Toad het volgende:
lienelien, die p-ers van nu gaan gewoon voor de herkansing!wij deden dat niet hoor, wij blokten dag en nacht voor ieder tentamen, hè? Waar is de tijd gebleven!
[/opa modus uit]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
15/40 fout bij communicatiemanagement (twijfelgeval)
17/60 fout bij Media&maatschappij!
Populatie is 18.567 studenten (oid)quote:
mmm wel gelezen volgens mij niet gepost dus dan ben ik inderdaad nieuwquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:28 schreef Toad het volgende:
ja!of had je in dit topic al 'ns eerder gepost?
En wij maakten tenminste nog zélf ons huiswerkquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:22 schreef Toad het volgende:
lienelien, die p-ers van nu gaan gewoon voor de herkansing!wij deden dat niet hoor, wij blokten dag en nacht voor ieder tentamen, hè? Waar is de tijd gebleven!
[/opa modus uit]
klinkt goed.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:04 schreef lienelien het volgende:
eeuwige dank? Een vermelding in mn dankwoord?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
En wij maakten tenminste nog zélf ons huiswerk
Opdracht Microsoft Access voor school
Volgens mij ging ik op het MIM werken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:42 schreef Toad het volgende:
*kick*
He lienelien, weet je al wat je gaat doen na de zomer?
ik wel jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:59 schreef Duim het volgende:
Ik vier ook nog geen vakantie hoor! Zijn lienelien en jij nu allebei aan het afstuderen?
Dat ziet er interessant uit zeg! Mooi ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik wel ja
Check m'n sig, daarvoor doe ik een onderzoek. En ben ik voorzitter en hoofdredacteur van
Het klinkt inderdaad vaag. Ik ben veel te nieuwsgierig dus pm me maarquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:37 schreef Toad het volgende:
Twijfelen mag best hoor. Dan kies je voor een volgende stageplek weer een ander soort medium uit of ander soort werk, toch?
Ik solliciteer vooral naar stageplekken waar ik zegmaar op een journalistieke manier inhoudelijk bezig kan zijn met onderwerpen. Dat klinkt misschien een beetje vaag, maar ik wil er niet al te veel op een forum over zeggen.(evt. via pm wel)
Heb je ook die mooie gele banner gezien??quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:06 schreef Duim het volgende:
[..]
Dat ziet er interessant uit zeg! Mooi ook.
Das waar ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Volgens mij ging ik op het MIM werken?
als 1: de vacature er weer is en 2: ik aangenomen word
Hehe, dan moet je je PM eerst even aanzetten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:07 schreef Duim het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad vaag. Ik ben veel te nieuwsgierig dus pm me maar
mij ook, mij ook!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:07 schreef Duim het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad vaag. Ik ben veel te nieuwsgierig dus pm me maar
Hoe doe ik dat nu weer?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:22 schreef Toad het volgende:
Hehe, dan moet je je PM eerst even aanzetten.
Mooi zeg! Ik wil dat mijn Actualiteit & Ethiek ook is nagekeken, want dan staat er achter Propedeuse MIM-vt 2007-2008 een 'ja'quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:19 schreef Koewam het volgende:
Jeej, weer cijfers. Communicatiemanagement gelukkig gehaald... 5,5 (had ook de helft fout, weird), en media&maatschappij een 7. Project een 7,4!
Heb dit jaar incl m'n andere studie al 62 punten gehaald
Ik ook!quote:
Oeps, hoop dan dat je voorgevoel niet kloptquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik heb het nare voorgevoel dat ik hem gewoon op mijn W: schijf heb laten staan in plaats van hem naar de juiste map te kopiëren
ik hoef alleen nog maar even mn scriptie en dan ben ik ook klaarquote:Op maandag 22 juni 2009 12:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Alleen nog de herkansing van fusiebedrijven mediabedrijven en ook ik ben klaar!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:40 schreef Jevel het volgende:
Hoi,
Lees hier al een tijdje mee en wil jullie graag wat vragen.
Volgend jaar ga ik MIC studeren en ik ga starten in het tweede jaar. Wsl profiel Nieuws en Media.
Nu vraag ik mij af hoeveel contacturen er dan, zo ongeveer, per week zijn. Niet omdat ik me er gemakkelijk af wil maken, wel omdat ik geen recht meer heb op stufi. Aangezien ik ook nog graag wil leven moet ik daarnaast wel blijven werken.
Zelf zat ik te denken aan 1,5 dag per week. Zou dat te doen zijn?
Alvast bedankt voor de reacties!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:52 schreef Jevel het volgende:
Lienelien, dankjewel voor je reactie. Top!
Qua tentamens enzo regel ik het wel. Mocht het niet even niet lukken, dan leer ik wel wat langer door in de avonden.
Het ging mij inderdaad puur om de colleges. 1,5 dag it is dus.
Heb vanmiddag een gesprek over RMP met Rose Leighton. Aangezien ik dus in het tweede jaar kan instromen, moet ik nu al de profielkeuze maken. Neig naar N&M maar misschien ben ik na vanmiddag wel helemaal omgeslagen..
Dankjequote:
Ook dankje, maar dat heb ik hier nietquote:Andere tip voor je: Franz Ferdinand op BBC3.
Neuh, kan ik maar beter niet doenquote:Op zondag 28 juni 2009 00:07 schreef Toad het volgende:
Ik hoop niet voor je dat je alle opmerkingen die mensen bij de enquete schrijven moet verwerken in je scriptie...
Ha ik zag je mailtje net in mijn inboxquote:
ha nu weet ik je naam! Was een lijst van 650 mensenquote:Op zondag 28 juni 2009 20:52 schreef Duim het volgende:
[..]
Ha ik zag je mailtje net in mijn inboxMaar heb ik niet al eens eerder een enquete ingevuld? Of is dit een nieuwe?
Haha die boze reacties lijken het me wel waard. Maar hoezo weet je nu mijn naam?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
ha nu weet ik je naam! Was een lijst van 650 mensentot nu toe slecht één boze reactie gehad
maar ik heb verder nooit een enquête gestuurd hoor!
Nee het was juist een grapjequote:Op zondag 28 juni 2009 23:34 schreef Duim het volgende:
[..]
Haha die boze reacties lijken het me wel waard. Maar hoezo weet je nu mijn naam?
Hoi heb hem ook ingevuldquote:Op zondag 28 juni 2009 23:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee het was juist een grapjeAndersom juist wel, weg anonimiteit
![]()
![]()
Ja nouja ik vind het zelf ook irritant hoor, al die ladingen mailtjes over of iemand een boek of samenvatting nog heeft of wat dan ook, maar een scriptie enquête wil ik altijd wel even invullen..
Enquetes vul ik ook altijd in. Maar ik sta sowieso ingeschreven bij zo'n 10 onderzoekbureaus dus ik vind het zelfs leukquote:Op zondag 28 juni 2009 23:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee het was juist een grapjeAndersom juist wel, weg anonimiteit
![]()
![]()
Ja nouja ik vind het zelf ook irritant hoor, al die ladingen mailtjes over of iemand een boek of samenvatting nog heeft of wat dan ook, maar een scriptie enquête wil ik altijd wel even invullen..
mijn klas bleef tot aan de minor/stage samenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef Duim het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd of je in het 3e jaar gewoon in dezelfde klas zit als de 2e? Of gooien ze het om en blijf je alleen met je projectgroep bij elkaar (Toad en lien)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |