abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66981284
Hallo! Ik wil in september beginnen met MIC Maar eerst nog even de 21+ examens en de loting.
''Going mental on the Wabbu''
pi_67122064
Na maanden is mijn HvA-pas ineens gevonden

Hoe gaat dat nu eigenlijk in zijn werking met die loting?
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_67123670
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:32 schreef Duim het volgende:
Na maanden is mijn HvA-pas ineens gevonden
Vreemd
quote:
Hoe gaat dat nu eigenlijk in zijn werking met die loting?
Ergens rond mei is de eerste loting, dan worden er 650 mensen toegelaten. De verwachting is overigens dat er zich dan nog geen 650 mensen hebben ingeschreven, dus dat iedereen die zich wel heeft ingeschreven binnen is. Daarna is de tweede loting, waarbij de overige plaatsen verdeeld worden.
Bij de loting is het zo dat als je een 8 gemiddeld staat, je dan sowieso toegelaten bent, en verder hoe hoger je cijfers, hoe meer kans. En gewoon op tijd inschrijven dus
pi_67221137
Dat klinkt positief. Ik heb me al een tijd terug ingeschreven dus als wat je zegt echt gebeurt is dat loten ook niet zo spannend meer dus.
''Going mental on the Wabbu''
pi_67222470
welk?
pi_67222531
Voedingscentrum.
Die groepsdiscussie waar je zes vaders moet regelen, echt kansloos.
pi_67222592

Hehe, maar je mag toch zelf je doelgroep kiezen?
pi_67222653
Oh, dat is dan inmiddels al veranderd.
Het is inmiddels verplicht zes vaders van thuiswonende kinderen te fixen. Dat is echt onmogelijk.
pi_67288004
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Voedingscentrum.
Die groepsdiscussie waar je zes vaders moet regelen, echt kansloos.
Wij hadden vorig jaar een groepsdiscussie bij het Anne Frank project! Maar die was er dit jaar niet toch? Bij Voedingscentrum moesten wij alleen een enquete houden (lekker zelf invulluh)
pi_67289942
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:17 schreef Duim het volgende:

[..]

Wij hadden vorig jaar een groepsdiscussie bij het Anne Frank project! Maar die was er dit jaar niet toch? Bij Voedingscentrum moesten wij alleen een enquete houden (lekker zelf invulluh)
Klopt, de enquete hadden wij dit jaar bij het 'Beeld & Geluid'-project.
Vind het wel lastig aan de opleiding dat je afhankelijk bent van externe factoren.(bijvoorbeeld vaders of ouders voor de enquete)
pi_67379622
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:41 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Vind het wel lastig aan de opleiding dat je afhankelijk bent van externe factoren.(bijvoorbeeld vaders of ouders voor de enquete)
Het is in het leven ook erg lastig dat je afhankelijk bent van externe factoren, dus dan is het fijn dat je daar tijdens je studie al een beetje aan kunt wennen...

tanstaafl
pi_67696745
OMHOOOOOOOG.
pi_67696768
Tentamens al geleerd?
pi_67696783
Nee maar ik ben van plan te beginnen.
Had na mijn PED even een half -schoolsterf- weekje

Jij?
pi_67696803
Paar maanden geleden met onderzoek en schrijven begonnen... weer even oppakken. Heb alleen dat boek van deskresearch niet, staat daar nog iets boeiends in?

Dit was trouwens mijn PED http://home.deds.nl/~ped/
pi_67696838
Paar maanden geleden?
Im screwed.

En ik weet het niet, ik kom er morgen op terug (als ik deskresearch uit zijn verpakking heb gehaald )
Je PED ziet er nog redelijk uit, ik ken mensen die de meest debiele dingen als achtergrond hadden etc (Ik had smarties )
pi_67696858
en weten jullie al welk profiel jullie gaan volgen?
pi_67696868
Naja, niet dat ik nog weet wat ik had gelezen hoor Maar ben verder ook naar geen enkel college gegaan...

Wat ga je volgend jaar doen?
Ik kies NM, maar weet vrij zeker dat ik ga stoppen... wil weer m'n oude studie Natuurkunde weer oppikken
pi_67696886
http://home.deds.nl/~pv05b/ Dit was de site van het project (wel even openen in IE anders doet-ie gek)
pi_67696927
RMC denk ik, maar ik begin echt met de dag meer hekel te krijgen aan die pauperzooi daar. Nooit computers vrij, 0 feedback (zelfs van je tutor) en soms achtelijke eisen voor het project.

Ik wil eigenlijk of nog één jaartje aanzien, of een jaar naar Londen of New York. Even wat 'levenservaring' opdoen en mijn Fotografie op te frissen.(Mijn eerste studie). Ik wilde eigenlijk Beeld&Taal op het Rietveld gaan doen maar die eerste gesprekken beginnen al in december..
pi_67696978
hmm oke, jammer.
pi_67697053
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 02:27 schreef Toad het volgende:
hmm oke, jammer.
Inderdaad want de lessen ansich en het gebouw&locatie zijn echt leuk.
pi_67707573
Dat klinkt allemaal wat minder. Ik moet zeggen dat ik het helemaal eens ben met nooit computers vrij en 0 feedback van je tutor. Moet iemand woensdag een propeudesetentamen maken? Dan moet ik surveilleren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')