tot mijn zeer grote spijt wel jaquote:Op maandag 2 maart 2009 22:23 schreef Toad het volgende:
Wel grappig Koewam, volgens mij kan lien over je laatste post meepraten.
wélke liefde?quote:Ik moet een lofrede schrijven over de liefde voor filosofie. Ik kom nog niet echt ver...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
tot mijn zeer grote spijt wel ja6e verdieping, K9
Mijn god wat een rattenhol.
Ah, jij denkt al filosofisch na.quote:[..]
wélke liefde?
ah, over de liefde voor het vak filosofie, in begreep over jouw liefde voor de filosofiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:09 schreef Toad het volgende:
[..]
[..]
Ah, jij denkt al filosofisch na.
Over het begrip liefde.Dat kan dus heel veel zijn.
merk je het?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:05 schreef Toad het volgende:![]()
Heb je filosofie op de middelbare school gehad?
énigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:11 schreef Toad het volgende:
Leuk. Er zitten er ook bij mij een paar in de klas die het al gehad hebben. Die hebben wel een voorsprong.
Hoe is het met het afstuderen?
Vreemdquote:
Ergens rond mei is de eerste loting, dan worden er 650 mensen toegelaten. De verwachting is overigens dat er zich dan nog geen 650 mensen hebben ingeschreven, dus dat iedereen die zich wel heeft ingeschreven binnen is. Daarna is de tweede loting, waarbij de overige plaatsen verdeeld worden.quote:Hoe gaat dat nu eigenlijk in zijn werking met die loting?
Wij hadden vorig jaar een groepsdiscussie bij het Anne Frank project! Maar die was er dit jaar niet toch? Bij Voedingscentrum moesten wij alleen een enquete houden (lekker zelf invulluh)quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Voedingscentrum.
Die groepsdiscussie waar je zes vaders moet regelen, echt kansloos.
Klopt, de enquete hadden wij dit jaar bij het 'Beeld & Geluid'-project.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:17 schreef Duim het volgende:
[..]
Wij hadden vorig jaar een groepsdiscussie bij het Anne Frank project! Maar die was er dit jaar niet toch? Bij Voedingscentrum moesten wij alleen een enquete houden (lekker zelf invulluh)
Het is in het leven ook erg lastig dat je afhankelijk bent van externe factoren, dus dan is het fijn dat je daar tijdens je studie al een beetje aan kunt wennen...quote:Op zondag 22 maart 2009 12:41 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Vind het wel lastig aan de opleiding dat je afhankelijk bent van externe factoren.(bijvoorbeeld vaders of ouders voor de enquete)
Ja ikquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:36 schreef Duim het volgende:
Dat klinkt allemaal wat minder. Ik moet zeggen dat ik het helemaal eens ben met nooit computers vrij en 0 feedback van je tutor. Moet iemand woensdag een propeudesetentamen maken? Dan moet ik surveilleren
'Die wijven', lolquote:Op woensdag 8 april 2009 19:41 schreef Koewam het volgende:
Ik zag je trouwens weer. Beetje ouwehoeren met die wijven bij de uitgang.
En trouwens kickoffDaar ben ik nog nooit geweest. Behalve bij VK dan.
Want je durft niet alleen naar de metro te lopen?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
'Die wijven', lol
Ja mijn beste vriend besloot er dik twee uur over te doendus moest ik wachten.
Want we gingen samen naar Rotterdam terug met de trein?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Want je durft niet alleen naar de metro te lopen?
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:41 schreef Koewam het volgende:
die wijven
Ah tof daar zit ik ook over na te denken! Ik heb op de middelbare school ook twee jaar filosofie gehad en ik vind het erg interessant. Alleen twijfel ik of ik niet beter iets kan kiezen wat aan zal sluiten bij het werk wat ik later ga doen. Al weet ik nog niet wat ik later ga doen. Maar goed het duurt nog evenquote:
redactie en productie voor tv en het was super tofquote:Op donderdag 9 april 2009 21:32 schreef Duim het volgende:
Veel twijfelaars hier! Ik kijk echt uit naar mijn stage en minor.
@ lienelien en shit ik ben je naam vergeten--> Toad
Welke minor hebben jullie gedaan?
En dat is?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:57 schreef Duim het volgende:
[..]
Ah tof daar zit ik ook over na te denken! Ik heb op de middelbare school ook twee jaar filosofie gehad en ik vind het erg interessant. Alleen twijfel ik of ik niet beter iets kan kiezen wat aan zal sluiten bij het werk wat ik later ga doen. Al weet ik nog niet wat ik later ga doen. Maar goed het duurt nog even
Zou wat zijn als je daar géén voldoende voor zou hebbenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:46 schreef Liefste het volgende:
[..]
![]()
Onderzoek zeven fout en schrijven acht, ruim gehaald dusPED en Presenteren was ook voldoende dus ik ben nu al door naar het volgende jaar. Alleen nog even zeker weten of ik wel door wíl gaan.
dat doen er wel meerquote:Op vrijdag 10 april 2009 02:26 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik heb mijn surveillant tot waanzin gedreven (tot drie keer toe fouten maken, grr)
Ja ik weet niet wat dat werk later is. Eigenlijk wil ik nog helemaal niet over de toekomst nadenken want ik zie het allemaal wel. Ik doe RMP trouwens! Maar minor is pas in het tweede half jaar van volgend jaar dus daar hoef ik me nu nog niet druk om te maken. Maar ik heb er wel zin in, ik denk ook inderdaad dat ik daar veel meer leer dan in mijn afgelopen tijd op het mim. Oh en ik was er niet met surveilleren want ik was ziek. Dus ik had me 's morgens al afgemeldquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
En dat is?
Ik heb ook filosofie op de havo gehad. Kan je veel mee hoorOok zeker als journalist oid.
Jij doet toch ook N&M?
Haha ja ik zat in 1 blauw!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 02:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat doen er wel meeren dan tegen mij zeuren of ze het écht weer opnieuw moeten invullen
zat je soms in blok 1 blauw?
ik had D tm F oid
Oh, ja B kan ook wel. maar ik heb geen lang krullend haarquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Haha ja ik zat in 1 blauw!!
Dat begon bij de achternaam BODE in ieder geval (:.
Maar het meisje dat mijn surveilleerde had heel lang krullend haar, was jij dat?
Nee inderdaad, haha. Maar er zijn klasgenoten van me die dat PED niet eens ingeleverd hebben en die een onvoldoende kregen voor hun presentatie.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je daar géén voldoende voor zou hebben
zijn er nu soort van profiel afhankelijke projecten? Wat leuk! Wat hield dat project van jou in?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:12 schreef Duim het volgende:
Ik vond dat laatste project van vorig jaar ook het leukst! Ik had toen het RMP/NM project.
En dat vraag je hier omdat...?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:51 schreef got.rice het volgende:
Ik ben al een tijdje geïnteresseerd aan het kijken richting MIC maar ik heb hier een aantal vragen voor de fokkers die daar nu studeren;
Wat zijn nou precies de verschillen tussen de studies Information Engineering en Bedrijfskundige Informatica? Naar mijn idee lijken ze op elkaar.
ja hetzelfde als hierbovenquote:Hoe zit het met de balans tussen programmeren en management vakken bij Information Engineering?
Hoe zijn de fokkers hier te spreken over de studie Interactive Media? Hoe zit het met de werkgelegendheid als je klaar bent met Interactive Media?
quote:
Ja en de tutor (J Vergouwe) keek ons er op aan dat we zo'n groot groepje hadden, helemaal mooi!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
ah daar had ik even overheen gelezen
Dat kán niet, hoor![]()
Met de minor maakten we een talkshow met z'n 10en. Ook veel te veel. (maar het was dan ook erg veel werk)
Maar een gewoon project moet je gewoon maximaal met 6 man doen.
Stom.
eh?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ja en de tutor (J Vergouwe) keek ons er op aan dat we zo'n groot groepje hadden, helemaal mooi!
Ja, dat zei ik ook al tegen haar. Maar de agenda voor de vergaderingen kon ze wel printen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het is een zij, net twee jaar afgestudeerd en doet niet aan digitaal inleveren van tussenproducten want 'ik wil feedback kunnen schrijven'
Dan print je het uit mens!
Niet bitchen daarop, ik ga ook tutor worden volgend jaarquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het is een zij, net twee jaar afgestudeerd
quote:en doet niet aan digitaal inleveren van tussenproducten want 'ik wil feedback kunnen schrijven'
Dan print je het uit mens!
he hoe wat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:37 schreef Koewam het volgende:
En dan gaat ze googlen op d'r naam (want dat doet iedereen) en dan loopt iedereen te klagen hier.
ze mag jullie ook alleen adviseren edquote:Moet nog maar even zien hoe goed ze is. Ik vroeg hoe ze dacht ons van dienst te kunnen zijn of helpen, had ze niet echt een antwoord op.
Scheisse, verkeerde topicquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
En dat vraag je hier omdat...?![]()
[..]
ja hetzelfde als hierboven
Hij is mijn slb'erquote:Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef lienelien het volgende:
kennen jullie Docent M. Henfling? Is mijn scriptiebegeleider, maar heb nog nooit van die naam gehoord..
Jazeker! Hij lijkt me wel een fijne scriptiebegeleider.quote:Op maandag 20 april 2009 20:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik had 'm al op het intranet gevonden. Tof cv heeft 'ie wel. Is 'ie zelf ook tof?
Nee wij hopen ook van niet, want de 'prijs' als je wordt uitgekozen is presenteren bij het Voedingscentrum. Liever nietquote:Op maandag 20 april 2009 23:00 schreef Toad het volgende:
Hehe. Dat was mijn groepje ook. Wij hoopte toen zo dat we niet werden uitgekozen (werden we ook niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |