quote:RMP Nieuwsquiz maart-april 2008
Hier vind je de correcte antwoorden. Van de 20 vragen had je dit aantal goed: 20
quote:
Leuk! Hoe gaat dat met die talkshow? Net zoals bij ons alles professioneel, in een studio ed, en zelf presenteren?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:07 schreef Toad het volgende:
We moesten voorbijgangers dingen vragen over een actueel politiek onderwerp. Het was onze eerste les met de camera, zodat we een beetje konden oefenen voor straks.
We moeten in mei drie reportages maken die we in juni gebruiken voor een talkshow over de politiek.
Leuk! De drie gasten, Robert Soeterik (midden-oostendeskundige), Guus Dubbelman (bekende fotograaf die embedded in Irak is geweest) en Frans Verhagen (VS-deskundige) hadden een leuke discussie met elkaar (en dat was precies de bedoelingquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:12 schreef Toad het volgende:
@marleen5: tsja, niet echt boeiend, maar eerlijk gezegd zit ik ook niet te wachten op een verplichte introductie die langer duurt.
Hoe was de uitzending lienelien?
Jaa, werd vanochtend gebeld, ik ben aangenomen!quote:Weet je al wat van je sollicitatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop