abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68103133
Ik vond dat laatste project van vorig jaar ook het leukst! Ik had toen het RMP/NM project.
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_68105142
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:12 schreef Duim het volgende:
Ik vond dat laatste project van vorig jaar ook het leukst! Ik had toen het RMP/NM project.
zijn er nu soort van profiel afhankelijke projecten? Wat leuk! Wat hield dat project van jou in?
pi_68106533
9?
pi_68106862
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 02:51 schreef got.rice het volgende:
Ik ben al een tijdje geďnteresseerd aan het kijken richting MIC maar ik heb hier een aantal vragen voor de fokkers die daar nu studeren;

Wat zijn nou precies de verschillen tussen de studies Information Engineering en Bedrijfskundige Informatica? Naar mijn idee lijken ze op elkaar.
En dat vraag je hier omdat...?
quote:
Hoe zit het met de balans tussen programmeren en management vakken bij Information Engineering?
Hoe zijn de fokkers hier te spreken over de studie Interactive Media? Hoe zit het met de werkgelegendheid als je klaar bent met Interactive Media?
ja hetzelfde als hierboven
pi_68107113
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:42 schreef Koewam het volgende:
9?
Ja, hilarisch toch!
pi_68108518
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Ja, hilarisch toch!

ah daar had ik even overheen gelezen
Dat kán niet, hoor
Met de minor maakten we een talkshow met z'n 10en. Ook veel te veel. (maar het was dan ook erg veel werk)
Maar een gewoon project moet je gewoon maximaal met 6 man doen.
Stom.
pi_68108724
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:29 schreef lienelien het volgende:

[..]

ah daar had ik even overheen gelezen
Dat kán niet, hoor
Met de minor maakten we een talkshow met z'n 10en. Ook veel te veel. (maar het was dan ook erg veel werk)
Maar een gewoon project moet je gewoon maximaal met 6 man doen.
Stom.
Ja en de tutor (J Vergouwe) keek ons er op aan dat we zo'n groot groepje hadden, helemaal mooi!
pi_68109430
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Ja en de tutor (J Vergouwe) keek ons er op aan dat we zo'n groot groepje hadden, helemaal mooi!
eh?
Teveel werkdruk voor 'm ofzo
pi_68109699
Het is een zij, net twee jaar afgestudeerd en doet niet aan digitaal inleveren van tussenproducten want 'ik wil feedback kunnen schrijven'

Dan print je het uit mens!
pi_68110135
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het is een zij, net twee jaar afgestudeerd en doet niet aan digitaal inleveren van tussenproducten want 'ik wil feedback kunnen schrijven'

Ja, dat zei ik ook al tegen haar. Maar de agenda voor de vergaderingen kon ze wel printen.
pi_68110183
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het is een zij, net twee jaar afgestudeerd
Niet bitchen daarop, ik ga ook tutor worden volgend jaar
Ik ga natuurlijk heel lief en behulpzaam zijn
quote:
en doet niet aan digitaal inleveren van tussenproducten want 'ik wil feedback kunnen schrijven'

wat een geit.
pi_68111104
En dan gaat ze googlen op d'r naam (want dat doet iedereen) en dan loopt iedereen te klagen hier. Moet nog maar even zien hoe goed ze is. Ik vroeg hoe ze dacht ons van dienst te kunnen zijn of helpen, had ze niet echt een antwoord op.
pi_68111317
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:37 schreef Koewam het volgende:
En dan gaat ze googlen op d'r naam (want dat doet iedereen) en dan loopt iedereen te klagen hier.
he hoe wat?
quote:
Moet nog maar even zien hoe goed ze is. Ik vroeg hoe ze dacht ons van dienst te kunnen zijn of helpen, had ze niet echt een antwoord op.
ze mag jullie ook alleen adviseren ed
pi_68125898
Bij dat project vorig jaar moesten we losse opdrachten maken die met RMP/NM te maken hadden. Maar er kwam geen marketing aan te pas dus ik vond het al snel leuk.

Wij waren met acht mensen in de groep maar hebben iemand eruit gekickt dus zijn nu met zeven. De groepen zijn nog steeds enorm groot in onze klas en het werk voor-geen-meter.
pi_68139151
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef lienelien het volgende:

[..]

En dat vraag je hier omdat...?
[..]

ja hetzelfde als hierboven
Scheisse, verkeerde topic
.mwep
pi_68139767
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:04 schreef got.rice het volgende:

[..]

Scheisse, verkeerde topic
Maar MIC is wel degelijk deze studie?
pi_68204663
kennen jullie Docent M. Henfling? Is mijn scriptiebegeleider, maar heb nog nooit van die naam gehoord..
pi_68211690
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef lienelien het volgende:
kennen jullie Docent M. Henfling? Is mijn scriptiebegeleider, maar heb nog nooit van die naam gehoord..
Hij is mijn slb'er
pi_68214044
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:00 schreef Duim het volgende:

[..]

Hij is mijn slb'er
Ik had 'm al op het intranet gevonden. Tof cv heeft 'ie wel. Is 'ie zelf ook tof?
pi_68217388
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:06 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik had 'm al op het intranet gevonden. Tof cv heeft 'ie wel. Is 'ie zelf ook tof?
Jazeker! Hij lijkt me wel een fijne scriptiebegeleider.
pi_68221718
Mijn groepje is genomineerd voor het Voedingscentrum, ik ga echt stuk
pi_68222126
Hehe. Dat was mijn groepje ook. Wij hoopte toen zo dat we niet werden uitgekozen (werden we ook niet).
pi_68254292
Wij waren vorig jaar ook genomineerd voor het Voedingscentrum.
pi_68278811
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:00 schreef Toad het volgende:
Hehe. Dat was mijn groepje ook. Wij hoopte toen zo dat we niet werden uitgekozen (werden we ook niet).
Nee wij hopen ook van niet, want de 'prijs' als je wordt uitgekozen is presenteren bij het Voedingscentrum. Liever niet
pi_68676446
Even een vraagje aan de propedeuse studenten, hoeveel tijd hebben jullie in je PED gestoken en was het moeilijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')