Voor mij ook, moet m'n onderzoeksplan morgen inleverenquote:
ik zal zo wel even voor je op de website van cmd kijken om te zien of ik wat voor je kan betekenenquote:
Heb het net ook even gelezen, leukquote:Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef Toad het volgende:
Lien, er staat een redelijk groot artikel in De Journalist over je vorige stagebedrijf. Vanwege hun tienjarig jubileum. Nu weet ik ook een klein beetje waar 'jullie' die geweldige types vandaan weten te sprokkelen.
Geen last van gelukkig!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Lekker als je wordt doodgespamd met medezeggenschapsraad-kandidaten. Ga flyeren ofzo maar stuur geen mailtjes
Mijn mailtje al ontvangen dat ik daar geen prijs op stel?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Lekker als je wordt doodgespamd met medezeggenschapsraad-kandidaten. Ga flyeren ofzo maar stuur geen mailtjes
Want dat heeft nutquote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Koewam het volgende:
[..]
Mijn mailtje al ontvangen dat ik daar geen prijs op stel?
Dat is dus wat bovenstaande Meneer K. deed.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Want dat heeft nut
Gebeurde ook toen al die mails door 2e en 3e jaars gestuurd werden, ieder half uur: 'Haal mij uit de lijst!' 'Kappen nu!' 'Stoppen met al die mails!' Ja, dat helpt, gewoon lekker reply all blijven doen
Dat vind ik echt een prestatie, aangezien mijn aanwezigheidspercentage rond de 20% ligt. Ik zit wel vaak buiten haha.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef Koewam het volgende:
Wilde even dat grietje voor schut zetten. No sweat, people.
PS: Tonio ik zie jou echt elke keer als ik op school ben. Voel me net een vieze voyeur!
Én dan heb je eens het goede voornemen om een college te volgen, staat er een lerares voor de klas die alles letterlijk opleest van de sheetsquote:
OH NEEquote:Op maandag 11 mei 2009 17:38 schreef Toad het volgende:
Straks zijn jullie niet voorbereid op het grote eindtentamen, het startbewijs om door te mogen gaan naar het tweede jaar.
Oh je was serieus met je tentamen, dat maakt het nog grappiger haha.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef Toad het volgende:
Oudejaars maken vaak dat tentamen, dus gelukkig kreeg ik toen van Lien de instinkers door. Maar ik heb alleen meegewerkt aan het tentamen van vorig jaar. Dus ik kan jullie nu niet helpen.![]()
Shit, ik hoop niet dat de Havana weer meeleest.![]()
Beirut was tof Tonio! Als je naar LL gaat, zou ik zeker even gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |