abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69643391
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:37 schreef Duim het volgende:
Ik zat bij groen! Mijn achternaam begint met een L. Nu ben ik benieuwd of ik je heb gezien :p
volgens mij waren er maar 2 mensen waarvan de achternaam met een L begon
Leeghwater en nog iets dacht ik.
pi_69643463
Dus als je een overhit meisje in een groen jurkje hebt zien rondrennen:
Alle 2e jaars waren veeeel sneller klaar dan 1e jaars normaal (of iig 1e kansers ipv 3e) en iedereen was ineens tegelijk klaar. En toen moest ik nog wachten tot 17u op één meisje.
pi_69643821
Ja mijn surveillant had een groen jurkje aan! Dat was jij dus haha. Mijn naam is L.igtha.rt en het meisje achter mij heet Lakeman. Dus je had sowieso meer L'en
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_69643876
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:54 schreef Duim het volgende:
Ja mijn surveillant had een groen jurkje aan! Dat was jij dus haha. Mijn naam is L.igtha.rt en het meisje achter mij heet Lakeman. Dus je had sowieso meer L'en
Ja idd, ik bedacht me net dat er maar 2 met de letter i waren.
Die Lakeman kan ik me nog wel herinneren, omdat ik een ander meisje ken die zo heet.
En ik weet ook dat ik idd iemand met jouw naam had. Wat had je aan enzo?
pi_69644494
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:55 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ja idd, ik bedacht me net dat er maar 2 met de letter i waren.
Die Lakeman kan ik me nog wel herinneren, omdat ik een ander meisje ken die zo heet.
En ik weet ook dat ik idd iemand met jouw naam had. Wat had je aan enzo?
Ik had een wit/beige jurkje aan en een donkerblauw vestje. En ik heb halflang bruin haar Ik zat vlak bij het middenpad en ik was rond kwart over drie klaar. Ik vroeg nog of ik je pen mocht lenen en toen zei je dat je eerst even een krabbel moest zetten (ofzo). Nou als dat geen mooie uitleg is
pi_69644788
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:12 schreef Duim het volgende:

[..]

Ik had een wit/beige jurkje aan en een donkerblauw vestje. En ik heb halflang bruin haar Ik zat vlak bij het middenpad en ik was rond kwart over drie klaar. Ik vroeg nog of ik je pen mocht lenen en toen zei je dat je eerst even een krabbel moest zetten (ofzo). Nou als dat geen mooie uitleg is
Sorry ik kan je me niet meer herinneren
Er waren idd een paar mensen die m'n pen wilden. En 2 die 'm vervolgens in hun tas wilden doen
Moest trouwens nog je nummer op je tentamen schrijven toen, want die moeten na afloop allemaal op alfabetische volgorde.
pi_69645182
Ik denk dat je even een foto moet posten Duim.
pi_69645474
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:21 schreef lienelien het volgende:
En ik had 2 spiekers in m'n rij
Serieus? Dat dat nog wordt gedaan op het HBO.
pi_69645476
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:28 schreef Toad het volgende:
Ik denk dat je even een foto moet posten Duim.
Ze is niet blond Toad. En volgens mij speelt/zingt ze ook niet in een bandje.
pi_69645505
Maar misschien wel gitaar.
pi_69645547
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:35 schreef Toad het volgende:

[..]

Serieus? Dat dat nog wordt gedaan op het HBO.
Ja 2x spiekbriefje, 1tje samenvatting op tafel (want dat valt niet op ) 1tje keek in d'r boek voordat ze het inleverde en bij mij zaten er gewoon 2 meiden te overleggen
pi_69646204
Jammer dat je me niet meer kan herinneren Ik speel ook geen gitaar.

Bij al mijn tentamens wordt er trouwens vooraf in tentamens gekeken en onderling overlegd. Ik hoor vaak de eerste vijf antwoorden al rondom me voordat ik ben begonnen. Zelf heb ik nog nooit gekeken!
pi_69646606
Deed ik zelf ook heel soms..
Maar als ik nu zeg dat ze het tentamen nog even dicht moeten houden (of iig hun boek in hun tas moeten doen) krijg ik dodelijke blikken
pi_69654641
Jullie P-ers zijn nu al gewoon klaar he!
Schande is het!

Weten jullie al wat jullie na de zomer gaan doen?
pi_69654783
MMP!

En ik moet morgen nog Database inleveren en 29 juni herkansen.
pi_69654802
Ah, MMP. Dat doet m'n huisgenote ook.
Wel een aardig profiel volgens mij.
pi_69655153
Wat vroeg al zeg! Lekker

RMP is tocht het tofste
pi_69659660
20/40 fout voor communicatie
Toch nog 1 herkansing dit jaar dus!
pi_69664615
Twaalf fout voor communicatie, toch nog best oke als je bedenkt dat ik het hele tentamen krom heb gelegen van de buikpijn. Database zojuist niet ingeleverd, dat wordt dus wel herkansen En ik wil dat de antwoorden van Media & Maatschappij op intranet komen!
pi_69664949
lienelien, die p-ers van nu gaan gewoon voor de herkansing! wij deden dat niet hoor, wij blokten dag en nacht voor ieder tentamen, hè? Waar is de tijd gebleven!

[/opa modus uit]
pi_69665039
14 fout voor communicatie, was best pittig volgens mij. En nu nog even wachten op media en maatschappij. Die antwoorden mogen inderdaad gaan opschieten!
pi_69665078
Hey een newbie. Welkom.
pi_69667620
Woei, bij Media en Maatschappij 18 van de 60 fout, ook gehaald dus Lekker me niet hoeven vertonen op Borchland de 29e.
pi_69669451
Wie ik?
17 fout bij media en maatschappij, ook geen herkansingen dus hopelijk. Heb er alleen volgende week nog 1 maar ach
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')