volgens mij waren er maar 2 mensen waarvan de achternaam met een L begonquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:37 schreef Duim het volgende:
Ik zat bij groen! Mijn achternaam begint met een L. Nu ben ik benieuwd of ik je heb gezien :p
Ja idd, ik bedacht me net dat er maar 2 met de letter i waren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:54 schreef Duim het volgende:
Ja mijn surveillant had een groen jurkje aan! Dat was jij dus haha. Mijn naam is L.igtha.rt en het meisje achter mij heet Lakeman. Dus je had sowieso meer L'en
Ik had een wit/beige jurkje aan en een donkerblauw vestje. En ik heb halflang bruin haarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja idd, ik bedacht me net dat er maar 2 met de letter i waren.
Die Lakeman kan ik me nog wel herinneren, omdat ik een ander meisje ken die zo heet.
En ik weet ook dat ik idd iemand met jouw naam had. Wat had je aan enzo?
Sorry ik kan je me niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:12 schreef Duim het volgende:
[..]
Ik had een wit/beige jurkje aan en een donkerblauw vestje. En ik heb halflang bruin haarIk zat vlak bij het middenpad en ik was rond kwart over drie klaar. Ik vroeg nog of ik je pen mocht lenen en toen zei je dat je eerst even een krabbel moest zetten (ofzo). Nou als dat geen mooie uitleg is
Ze is niet blond Toad. En volgens mij speelt/zingt ze ook niet in een bandje.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:28 schreef Toad het volgende:
Ik denk dat je even een foto moet posten Duim.
Ja 2x spiekbriefje, 1tje samenvatting op tafel (want dat valt niet opquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:35 schreef Toad het volgende:
[..]
Serieus? Dat dat nog wordt gedaan op het HBO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |