Praten valt mee, het is idd beetje een raar gevoel omdat je je tong gebruikt ( doh ) hahaquote:Op maandag 9 februari 2009 18:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Als je maar niet de hele dag met je tong uit je mond rondloopt valt dat reuze mee.En er is natuurlijk niets zo onsmakelijk als iemand die de hele tijd met dat ding loopt te spelen al zal je dat in het begin vast wel regelmatig doen.
![]()
Lastig praten en eten nu hè?![]()
Ik heb ook jaren een tongpiercing gehad maar toen kreeg ik immuunremmers en daarna had ik steeds ontstekingen dus toen heb ik hem eruit gehaald.
Staat je super leuk!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:27 schreef Assiej het volgende:
-Uit Post # 3 -
Aso, of niet Aso ?
vanmiddag laten zetten
Plaatje doet het nietquote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb nèt deze gekocht op eBay![]()
[ afbeelding ]
Minpuntje: nog STEEDS dat onhandige kutflesjeEn dan zeggen dat ze de verpakking aan het aanpassen zijn. Foei, Urban Decay!
Ik vond het in het begin voelen alsof er een snoepje of kauwgompje op je tong ligt en dat probeerde ik onbewust steeds aan de kant te werken maar dat ging natuurlijk niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Praten valt mee, het is idd beetje een raar gevoel omdat je je tong gebruikt ( doh ) haha
eten is een heldat staafje is gewoon té té lang...
Ik snap dat het er nu even in moet enzo maar Damn, wat f*cked up..
en ik ga er ook zeker niet mee spelen, mijn ouders wouden hem er persoonlijk zelf uit halen:P
( tot nu toe ) zit ie er nog in !![]()
Maar ik ga er zeker niet mee spelen, als ik praat zie je heb verder ook niet echt en daar ben ik verder wel blij om ivm misschien werk etc.![]()
Nog tips ?hahah
Wat zou er aso aan moeten zijn? Mooie wimpers trouwensquote:Op maandag 9 februari 2009 18:27 schreef Assiej het volgende:
-Uit Post # 3 -
even offtopic, ik wil het graag even met jullie ladies sharen
[ afbeelding ]
Aso, of niet Aso ?
vanmiddag laten zetten
Tevens mijn make-upje voor overdag..
Alleen lijkt het of ik vermoeide ogen heb maar ik kijk naar beneden in de camera![]()
Volgens mij kunnen metalen tongpiercings je tandglazuur wel beschadigen als je er de hele tijd mee tegen je tanden tikt. Als 'ie wat verder naar achter is gezet en je speelt er niet mee niet volgens mijquote:Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Tongpiercings kunnen heel ordinair zijn, maar dit vind ik bij jou zeker niet het geval. Is het nou waar wat ze zeggen over zulke piercings, dat het je tandglazuur aantast? (en idd zeer mooie overdag make-up!)
Ziet er fancy uit!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
Minpuntje: nog STEEDS dat onhandige kutflesjeEn dan zeggen dat ze de verpakking aan het aanpassen zijn. Foei, Urban Decay!
Urban Decay?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:31 schreef Lucky277 het volgende:
Wat is dit voor merk dan?? Toch geen Bourjois?
Nee, heus. Ik ben echt een debiel met mascaraquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:26 schreef Burdie het volgende:
Stel trutten hier, nu heb ik ook weer een bestelling geplaatst bij EDM.
Best Friends (blusherquote:
Mag nog niet! Lange staafje moet j langer dan enkele dagen laten zitten,quote:Op maandag 9 februari 2009 23:05 schreef Assiej het volgende:
Hihi,Thanks ladies!
Ik zal morgen of een deze dagen wel even een nieuwe foto posten maar dan met een normaal hoofd!
Hij doet me wel pijn, zit nu een eierkoek langzaam op te peuzelen omdat ik niet op dat ding wil bijten..
Ik doe er straks een kleiner staafje in ofcourse en dan plastic balletjes ( die dan lekker door mijn lichaam mogen glijden mocht ik die kapot bijten)
Thanks voor de tips!!
enkele dagen ? zeg maar 3/4 wekenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mag nog niet! Lange staafje moet j langer dan enkele dagen laten zitten,
Ahum on topic.
Ik heb nog steeds dat mini kitj van de Etos niet uitgeprobeerd! Moet ik maar eens doen.
Je kunt ook met paypal betalen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:50 schreef Goodbye het volgende:
Moet je met creditcard bestellen bij EDM? Zo ja, gaat dat allemaal goed? Ik móet wat dingetjes bestellen daar
Ah, ik ga me even verdiepen in hoe dat werkt (betaal meestal met IDeal). Thanks!quote:
quote:
Ik ga wel even proberen vanavond. Als het zonder creditcard kan, laat ik het hier even weten!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Misschien kan het ook zonder CC:
PayPal wiki
Oh, helemaal super! Hopelijk kan het ook bij elke bank danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:57 schreef Chanty87 het volgende:
Het kan inderdaad zonder creditcard, mijn PayPal account is gekoppeld aan mijn bankrekening dus wanneer ik iets met PayPal betaal dan wordt het via een incasso van mijn rekening afgeschreven. Scheelt 5 werkdagen wachten
Ik heb me net aangemeld, dus ik zag het ja! Ik had m'n bestelling bij EDM al af, verdeuriequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb Postbank en ook PayPal, werkt uitstekend hoor! Je moet wel ongeveer een week wachten totdat PayPal geactiveerd is, maar daarna kun je gewoon bestellen wanneer je wilt, zonder te wachten.
Vervang de lichte oogschaduw door een heel donkere kleur en dan heb je smokey eyesquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:48 schreef heaven7 het volgende:
Hoe doen jullie smokey eyes? Pics daarvan? Mijn eerste poging was nogal lichtjes uitgevallen, wel leuk maar niet wat ik bedoelde
[ link | afbeelding ]
da's een begin, maar smokey is niet smokey zonder de rest ook donker vol te smeren..maar goed, het kan dus ook totaal mislukken zoals hierbovenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:17 schreef heaven7 het volgende:
In de ooghoeken zit zwarte oogschaduw
Heb je er bezwaar tegen een foto van je gezicht te plaatsen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wil ook zo'n proefpakketje maar ik weet niet welke kleuren ik moet kiezen.![]()
Abbot's hoor ik veel goede verhalen over maar als ik die kleur dan online zie dan denk ik dat die toch niet licht genoeg is voor mij.Misschien Aussie? Tips anyone?
Ik heb Aussie, die is vrij licht, dus die is wellicht wel goed voor jou..quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wil ook zo'n proefpakketje maar ik weet niet welke kleuren ik moet kiezen.![]()
Abbot's hoor ik veel goede verhalen over maar als ik die kleur dan online zie dan denk ik dat die toch niet licht genoeg is voor mij.Misschien Aussie? Tips anyone?
Liever niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je er bezwaar tegen een foto van je gezicht te plaatsen?
Ik denk dat ik weet welke concealer ik in m'n proefkitje ga stoppen. Klinkt goed!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:48 schreef Burdie het volgende:
Wow, ik heb zojuist voor het eerst Abbott's Perk Me Up concealer gebruikt van EDM. In één woord: geweldig! Had ik dit maar eerder geweten! Ik doe het onder mijn ogen, waar ik soms een beetje grijzige waas heb... en het verdwijnt gewoon! Ik zie er jaren jonger uit, met een fris perzikhuidje.
Hier moet ik de fullsize van hebben![]()
![]()
!!!
Kwestie van smaak.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:15 schreef nein het volgende:
Maar verder niemand die iets kan uitleggen over wat er zo bijzonder is aan die mineralenpoeders?
Oja, ik ook trouwens. Het is gelukt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef progje het volgende:
ik heb ook maar eens even wat spullen besteld van EDM
Dat vond ik ook!quote:
Je maakt me wel nieuwsgierig. Ik ben ook heel bleek, met blauw/grijze wazen onder mijn ogen. Ik ga 's op die site kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:48 schreef Burdie het volgende:
Wow, ik heb zojuist voor het eerst Abbott's Perk Me Up concealer gebruikt van EDM. In één woord: geweldig! Had ik dit maar eerder geweten! Ik doe het onder mijn ogen, waar ik soms een beetje grijzige waas heb... en het verdwijnt gewoon! Ik zie er jaren jonger uit, met een fris perzikhuidje.
Hier moet ik de fullsize van hebben![]()
![]()
!!!
Ik ben niet heel bleekquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef Aventura het volgende:
Je maakt me wel nieuwsgierig. Ik ben ook heel bleek, met blauw/grijze wazen onder mijn ogen. Ik ga 's op die site kijken.
Is volgens mij een poesjequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat vond ik ook!![]()
Dat love dingetje en dat whatever-it-is rechtsboven doen mij ook niet veel maar die bloemetjes zijn lollig en helemaal die middelste. Ben benieuwd of dit een beetje werkt. Als ik de filmpjes op youtube moet geloven is het allemaal heel makkelijk en foolproof.
voorbeeldje:
quote:[img][/img]
ahá! Thanks voor je antwoord. Het is dus voor een groot deel ook marketing. Mijn ervaring met losse poeders is nl. dat het 'all over the place' ligt voordat ik het goed en wel op mn gezicht heb. Daarom gebruik ik nu gewoon een compact poedertje. Of het resultaat nou zo goed is is een tweede, want het enige verschil dat ik zie tussen poeder op is dat het minder glimt, maar m'n huid is niet opeens stralend mooi. Daarvoor moet ik gewoon onder de zonnebankquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:16 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.
De meeste van die bedrijfjes houden vast aan een hoop marketing-geblaat over "puurheid" en "natuurlijkheid"; spelen in op chemofobie. Hun oogschaduwtjes zijn bijvoorbeeld altijd losse poeders, er zitten geen bindingsmiddelen of conserveringsmiddelen in. Zij beweren zeg maar dat je van zulke additieven (die door alle grote bedrijven gebruikt worden) kanker/allergieën/schurft van krijgt en niet van hun spul. Ook wordt er beweerd dat mineralen (letterlijk gezuiverde rotsmineralen) een positief/genezend effect op de huid zouden hebben. Nooit bewezen, natuurlijk, maar als je er waarde aan hecht: dat is het verhaal. Wel even opletten met bepaalde allergene/comedogene ingredienten: bismuth is notoir.
Wat mij betreft is het een geval van klein ondernemerschap steunen, én de enorme keuze in bijzondere oogschaduwkleuren, én de prijs. Verder bepaalt persoonlijke voorkeur of je liever losse poeders hebt of vloeibare/gepresste makeup.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef Burdie het volgende:
Shit, Sephora heeft een webwinkel. I'm screwed..
http://www.hqhair.com/code/products.asp?PageID=1314&SectionID=1864&FeaturedProduct=11178&pID=1quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:13 schreef Burdie het volgende:
Ladies, kan je bij Sephora in Parijs NARS kopen? Ik MOET die Orgasm Blusher hebben.
3 foundations, 1 concealer en 1 blushquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:07 schreef heaven7 het volgende:
Edit- je mag toch 5 items in je sample kit doen? Ik heb er nu 3 inzitten (concealer, base en cheaks) maar bij elk ander item wat ik erbij wil gooien zegt ie dat het niet mag?
Proberenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:09 schreef heaven7 het volgende:
Oh en hoe weten jullie welke kleur je moet hebben? Ik heb een lichte huid dus is die abbotts perk me up niet te donker? Zo op het eerste gezicht lijkt intensive concealer medium me beter voor mijn huid maar het is zo lastig vanaf een plaatje
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:05 schreef heaven7 het volgende:
(zijn de samples uit de gratis kit even groot als die van $2,50?)
Vind dat ik nog best 'laat' op de bandwagon ben gesprongenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:57 schreef Burdie het volgende:
Wat is er zo hip aan Eyeko, iedereen wil het ineens?
Bij mij duurt het meestal een dag of 10-14.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:29 schreef -ladybird- het volgende:
Na al jullie enthousiasme gelezen te hebben ove EDM heb ik ook een proefsetje besteld, betaald met paypal, errug handig. Hoe lang duurde het bij jullie voor het pakketje op de mat viel?
Ze zijn niet zo snel (wel met verzenden, dat doen ze vaak dezelfde dag nog) maar bij de post... meestal duurt het een dag of 10.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:29 schreef -ladybird- het volgende:
Na al jullie enthousiasme gelezen te hebben ove EDM heb ik ook een proefsetje besteld, betaald met paypal, errug handig. Hoe lang duurde het bij jullie voor het pakketje op de mat viel?
Die heb ik laatst ook gekocht! Erg leuke kleurtjes, maar ik heb ze nog niet durven proberen omdat ze zo 'bling' zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:48 schreef Mirjam het volgende:
ik was net bij de etos, daar zag ik iets nieuws, metallic eye cream
ff geprobeerd op m'n hand, zag er mooi uit!
4 kleuren in 1 doosje, 5 euro
leuk hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook gekocht! Erg leuke kleurtjes, maar ik heb ze nog niet durven proberen omdat ze zo 'bling' zijn![]()
Je moet met het lichtste beginnen in je binnenste ooghoek en dan als maar donker naar buiten werken..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Mirjam het volgende:
Assiej, jij bent toch wel heel erg into oog make up, wat kun je voor leuks doen met vier kleuren oogschaduw, oplopend in kleur?
Hoe lang duurt het normaal voordat je dat binnen hebt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:14 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil mn pakketje van EDM hebbenik wil het zo graag uitproberen!!!
Ik dacht ongeveer anderhalve week...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:17 schreef kwiwi het volgende:
Hoe lang duurt het normaal voordat je dat binnen hebt?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:06 schreef Assiej het volgende:
Ik was op gesprek geweest bij die meid die mij benaderd had om make-up te gaan verkopen
De bedoeling was dat ik een kit ga kopen ( met bepaalde kleuren foundations en blushes en oogschaduwen, lipsticks etc. )
Daar moet ik 300 euro voor neer leggen.
Dan kan ik de producten op mijzelf gaan gebruiken en tevens op de mensen die ik dan op ga maken met de producten, ik kan ze dan kennis laten maken met het product en het aan ze verkopen, zowel als de gehele kit/koffer als per "item"..
Het merk is "Sonya", niet op dieren getest en plantaardig..
Ik heb mezelf opgemaakt daar met de producten, het is fijn spul alleen ik zit te twijfelen of ik nu die 300 euro neer moet leggen want ik ga straks mijn visagie opleiding doen en dan krijg ik ook een make-up kit...
(+ dat ik het geld er niet voor heb)...
Ik kan zelf ook losse items kopen..
Als meerdere mensen hier belang bij hebben zou het besteld kunnen worden..
Ze willen dus dat ik het product ga showen en ga verkopen ...
maar ik weet het niet ... ik moet zelf dan zo'n kit aanschaffen en dat vind ik zelf minder...
^^quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Je hoeft toch niet direct te beslissen of wel?
Misschien kun je eerst even die visagie opleiding afwachten, en dan alsnog beslissen of je de verkoop van de producten er bij wilt doen. (misschien heb je er wel helemaal geen tijd voor dadelijk)
Het is een goedkoop merk maar ik heb het gister mogen testen ( de model koffer ) het is opzich goed spul..quote:Op zondag 15 februari 2009 01:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
ik zou sowieso niet zelf investeren in zoiets.
Zij willen dat _jij_ hun product gaat vertegenwoordigen. Dan lenen ze je maar een start up kit en naarmate dat de tijd vordert dat je er steeds meer bij krijgt ofzo.
Maar dat jij ¤ 300,- aftikt....en dan moet je nog maar zien of je er echt iets mee kan? Of er interesse voor is en of mensen het 't geld waard vinden....
Ik zou 't lekker investeren in de visagie opleiding
Als je eyecream gebruikt, gaat het altijd!!! creasen ( dus in elkaar hopen of in je lijn van je ooglid zitten )quote:Op zondag 15 februari 2009 11:39 schreef Loqi het volgende:
Nou, die eyecream van de etos die ik probeerde? Dat was geen succes, in ieder geval niet zonder make-up basis.. binnen een paar uur zat alle cream op een balletje op m'n ooglid![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Als je eyecream gebruikt, gaat het altijd!!! creasen ( dus in elkaar hopen of in je lijn van je ooglid zitten )
zelfs met een basis eronder ...
Een cream moet je Altijd! vast zetten met poeder
dus als je de eyecream op je ooglid zult doen en beetje uitsmeert zodat het egaal is
en er dan die kleur oogschaduw op doet, zul je zien dat de oogschaduw in 1x een dikke boost krijgt van intensheid.. hij word voller van kleur en veel krachtiger..
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Jij bent écht goed Assiej. Heb je hier je beroep van gemaakt?
Zeker voor speciale gelegenheden is zoiets gaaf. Gewoon op straat zou ik het (voor mezelf) een beetje too much vinden. Maar voor feestjes/ stappen echt keimooi!
Leuk, hoop dat het je lukt!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
![]()
...
Nope nog niet, ik ga er mijn beroep Hoop ik van maken![]()
23 februari begint eindelijk mijn visagie opleiding
ik wil zo graag visagiste zijn alleen zien mijn ouders het als "geen vak/beroep"..lief !
![]()
thanks!
Het is idd to much voor overdag maar dat is wie ik ben soms, in het weekend ga ik zo overdag en ga ik ook zo uit... verschilt.. ik wil gewoon graag make-uppen en met een simpel lookje ben je immers zo klaar
Wauw, vooral de rainbow lookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:55 schreef Assiej het volgende:
Voor dametjes die nieuwsgierig zijn!
[ afbeelding ]
Mijn "Rainbow look"
[ afbeelding ]
Mijn "Black - Green - White, look"
Ik zal binnekort nog een naturel look doen!
Kan ik meteen mijn wimpers op normale foto's laten zien zoals ik beloofd had!
Ik was mijn kwasten met dequote:Op zondag 15 februari 2009 21:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraagje. Mijn oogschaduw breng ik altijd aan met zo'n amateuristisch applicatortje, nu heb ik inmiddels ook wel begrepen dat een 'echte' oogschaduwkwast beter is. Maar waarom eigenlijk, wat zijn de voordelen ervan? En waar kan ik er eentje kopen die niet te duur is? Ik was bij Sephora en daar waren ze vanaf 10,-. Dat vond ik vrij duur. En hoe doe je dat dan als je veel verschillende kleuren draagt, moet je de kwasten dan wassen (zoja, hoe dan) of moet je er gewoon meerdere aanschaffen? Veel vragen, maar ik vroeg het me echt af
.
Leuk voor je!! En gefeliciteerd! Dan moeten we toch snel een meet organiseren zodat jij en assiej kunnen oefenen op de topic-meiden!!quote:Op maandag 16 februari 2009 09:47 schreef Burdie het volgende:
Joepie, ik wilde in september beginnen met een visagieopleiding, maar heb net gebeld en kan toch nog met de februari-instroom mee!!!
.
Waarschijnljik ga ik volgende week beginnen![]()
.
Hoi,quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oja, ik ook trouwens. Het is gelukt.![]()
Ik heb ook wat anders besteld vandaag van http://www.konadnailart.nl/shop.html
[ afbeelding ]
Binnenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoiiiquote:Op maandag 16 februari 2009 @ 10:18 schreef Burdie het volgende:
Ik oefen eerst even op IRL vriendinnen als het niet erg is.
Chocolaatje incl rattengifquote:Op maandag 16 februari 2009 12:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Binnen![]()
Met een chocolaatje erbij zelfs
![]()
Ik wil ook zo`n mooie zwarte lijnquote:Op zondag 15 februari 2009 16:11 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, alstu alle pic's![]()
vandaag is mijn lookje, groen met zwart!
Mooie wimpers en wenkbrauwen heb jij zegquote:Op maandag 16 februari 2009 16:05 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik wil ook zo`n mooie zwarte lijn![]()
Bij mij blijf je huid zien![]()
[ afbeelding ]
heb je mijn samples al binnen?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:32 schreef heaven7 het volgende:
Oké, eindelijk een cc nuIk heb dus een lichte huid, geen idee wat voor 'undertone'
Ik zie door de bomen het bos niet hoor, warm, golden, cool etc. Wat is het beste voor een lichte (blanke) huid die neigt naar glimmen als het warm is? Wil uiteraard dat het onzichtbaar is verder
Wimperextensions en laten epileren door een iraans vrouwtje met touw (en dan heb ik mn wenkbrauwen nog niets eens in de gel gezet :p)quote:Op maandag 16 februari 2009 16:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mooie wimpers en wenkbrauwen heb jij zeg.
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:50 schreef Chav het volgende:
Wimperextensions en laten epileren door een iraans vrouwtje met touw (en dan heb ik mn wenkbrauwen nog niets eens in de gel gezet :p)
Die 'botsen' dan bij elke keer knipperen tegen het glas van m'n bril aanquote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Chav het volgende:
Waarom zou je dan geen extensions kunnen nemen??
Gister wist mams nog van niksquote:Op maandag 16 februari 2009 16:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
heb je mijn samples al binnen?.
En wat zoek je precies?.
Wow, jij bent echt mooiquote:Op maandag 16 februari 2009 17:06 schreef Chav het volgende:
Hier waren mn wenkies net geverfd, waren ze nog "vol".
[ afbeelding ]
Inderdaad, welke donkere plekken?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Gister wist mams nog van niksHad ze ff aan de foon. Ik zoek een spulletje wat je er lekker met een kwast op je gezicht kan mikken, dat mooi egaliseert en die donkere plekken onder mijn ogen weghaalt maar dat je evengoed niet kan zien dat er iets op zit.
Mijn gezicht trouwens, voor advies
[ link | afbeelding ]
The Long Handled Kabuki will arrive by the end of this month.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:29 schreef heaven7 het volgende:
Oh ja, die long handled kabukibrush is opEr staat echter verder niets bij, iemand enig idee wanneer die weer voorradig is? Las ergens anders dat de baby kabuki maar heel klein is.. ?
Ik heb het nog niet binnen maar ik neem aan dat het deze week wel komt.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:46 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hoi,
Naar aanleiding van dit berichtje van jou werd ik ook nieuwsgierig en heb ook wat aangeschaft (nagellak, stempelding en 1 sjabloon). Ik vroeg me af of jij het al binnen hebt en hoe het bevalt?
(ik vraag me af wanneer ik het eigenlijk ga gebruiken want over een paar weken moet ik voor m'n co-schappen weer de kliniek in en daar zien ze het echt niet zitten als je vlindertjes op je nagels hebt)
Het stond in een email die ik van ze heb gehad hieroverquote:Op maandag 16 februari 2009 17:50 schreef heaven7 het volgende:
Oké, geen idee waar dat staat maar bedankt!
Ik heb zelf een baby kabuki van Maybelline (geloof ik) en die vind ik verschrikkelijk in gebruik.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:05 schreef heaven7 het volgende:
1e bestelling wegDe baby kabuki maar eruit gemikt, als de make up bevalt bestel ik de grote wel.
Ik zag al dat je extensions had ! ( heb ze zelf ook gehad )quote:
Dat dusquote:Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef Dipkip het volgende:
Als ik spul op de waterlijn doe eindig ik altijd met heel charmante zwarte prutjes in mn ooghoeken en wazige strepen op mn lenzen. Dus ik doe het alleen tussen de wimperhaartjes of net er buiten. Dat maakt mn ogen ook groter dan als ik er binnen kleur, dus ik snap sowieso niet waarom je op die waterlijn zou gaan smeren eigenlijk.
De proefjes zijn niet zo groot, ongeveer de doorsnede van een 20 eurocent muntje. Maar ja je hebt ook maar weinig nodig vind ik van dat poeder, dus je kan best een paar weken poederen met die proefjes. Volgens mij mag je bij iedere bestelling een proefsetje doen, je mag ook alleen een proefsetje bestellen en dan betaal je alleen verzendkosten. Je kiest zelf je kleuren maar het setje heeft wel een vaste samenstelling (dus je moet zoveel poeders, blusher, concealer, dat heeft vaste hoeveelheden en je kan er dus niet 4 blushers in gooien).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:32 schreef heaven7 het volgende:
Dat klinkt wel erg goed! Hoe groot zijn die proefjes dan?
En kun je bij een volgende bestelling weer een proefsetje bestellen of mag dat maar 1 keer?
Welke heb je?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Dipkip het volgende:
Oh die blusher is trouwens officieel een bronzer, maar ik vond m vrij roze achtig en heb m nu als blusher op en dat staat goedmeestal is blusher dus té roze voor mij en dit staat leuk.
Nu hoef ik dus nooit van mn leven meer blusher te kopen met de hoeveelheid die in dat potje zit
Trut, zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn Konadsetje is binnen.![]()
En nu heb ik een French manicure met witte bloemetjes.![]()
Het is echt zo makkelijk als het lijkt. Ik wil meer van die sjablonen.
Sorry! ik had je vraag niet zien staanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Trouwens, Astrid, welk merk had jij gebruikt voor die regenboog? Ik heb vaak dat zelfs met een onderbasis de oogschaduw niet blijft zitten.
Niet lullig bedoeld voor de mensen die dit lezen en het gebruikenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahja pallet gevonden!![]()
En dat too faced gedoe ken ik niet.
¤14,95 voor een setje met een witte nagellak, een sjablonenrondje, een schrapertje en een stempel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Trut, zeg dat nou niet!
Hoeveel kost zoiets?. neem het maar mee bij de meet.
Als het voor jou werkt is het prima toch, waarom dan duurder doen als die van de hema ook werktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel blij met mijn Hema-basis. Heb sindsdien geen oogschaduw meer in de plooitjes gehad en het blijft ook beter zitten. Maar ik geloof direct dat er betere zijn, hoor.
Ben benieuwd naar je review over de mascara, ik ben ook van plan hem aan te schaffen. Heb er al wat goede dingen over gehoord.
Ik heb t gemist... damn!quote:
Die heb ik vandaag gehaaldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Er waren hier toch een aantal fans van deze mascara?
[ afbeelding ]
Die is nu 1 +1 gratis bij kruidvat
Ik heb het ook vandaag binnen gekregen. Het idee was dat ik eens rustig morgen dat op m'n gemak ging uitzoeken. Maar ik was toch te nieuwsgierigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn Konadsetje is binnen.![]()
En nu heb ik een French manicure met witte bloemetjes.![]()
Het is echt zo makkelijk als het lijkt. Ik wil meer van die sjablonen.
Wow super nice!!! Ik wil zelf zoiets maken:quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:36 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Make-up tafel / spiegel gemaakt door mijn paps![]()
Er staat nog een grotere trolly naast en de bierplaatjes zijn weg en nu is ie helemaal klaar
alleen nog een fatsoenlijke stoel/kruk![]()
Ik krijg een andere koffer, zo'n proffessionele die uitklapbaar is enzo![]()
(maak wel foto als ik hem heb )
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:36 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Make-up tafel / spiegel gemaakt door mijn paps![]()
Er staat nog een grotere trolly naast en de bierplaatjes zijn weg en nu is ie helemaal klaar
alleen nog een fatsoenlijke stoel/kruk![]()
Ik krijg een andere koffer, zo'n proffessionele die uitklapbaar is enzo![]()
(maak wel foto als ik hem heb )
Ik ook terwijl ik wel een dagcrème heb gebruikt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:07 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb het idee dat die EDM poeder mn huid nogal uitgedroogt heeftmaar ja ik had er ook geen dagcreme onder, dat doe ik vandaag wel en dan kijken hoe het gaat.
Oeh, ik vond het ook kut maar dat is al 2 jaar geleden ofzo dus ik dacht dat het misschien vernieuwd was na alle lovende reacties. Ik kreeg er schilfertjes van.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ook terwijl ik wel een dagcrème heb gebruikt.![]()
Ik zit onder de uitslag van dat spul, mijn huid doet gewoon zeer en jeukt ontzettend.![]()
EDM komt echt nooit meer in de buurt van mijn huid.
Jup.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef Mirjam het volgende:
ooh, zonde meiden
en die konad setjes, is het nou de bedoeling dat je een soort van plaatjes op je nagels stempelt?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ook terwijl ik wel een dagcrème heb gebruikt.![]()
Ik zit onder de uitslag van dat spul, mijn huid doet gewoon zeer en jeukt ontzettend.![]()
EDM komt echt nooit meer in de buurt van mijn huid.
Ze groeien idd bij!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:06 schreef Chav het volgende:
Ik heb mn wimperextensions er net uitgehaald.... wat een blotebillengezicht!! Ik had mooie, volle, lange wimpers...... ze groeien wel weer bij....toch????
Ik heb geen idee, mijn vader heeft alles samengesteldquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:10 schreef Dipkip het volgende:leuk pakje!
Niemand die iets zinnigs kan zeggen over LED licht?
Maar moet die dan juist warm zijn of juist niet? Ik neem aan dat je de kleur van het licht bedoelt? Ik denk steeds dat gloeilampen veel warmer licht geven dan natuurlijk licht, maar LED is misschien weer te kil?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:31 schreef Assiej het volgende:
Ik heb geen idee, mijn vader heeft alles samengesteld
je moet vooral kijken naar de warmte van de lamp..
Je mot niet zeuren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:25 schreef Loqi het volgende:
Vervloek dit topicIk heb ook zo'n Konad setje besteld
![]()
Ik wil een topic ban ofzo
je moet een warme tint hebben ja, het verschild qua lampmerk etc.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar moet die dan juist warm zijn of juist niet? Ik neem aan dat je de kleur van het licht bedoelt? Ik denk steeds dat gloeilampen veel warmer licht geven dan natuurlijk licht, maar LED is misschien weer te kil?
Wilbers staat erop als merkquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Die kousen zijn van Leg Avenue, niet?
Ik heb ze met een rood strikje.
Ja hoor, lukt primaquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:28 schreef Loqi het volgende:
Zou dat stempelen ook direct op je nagels kunnen met dan een topcoat erover.. of moet je een onderlakje aanbrengen?
Patroontje zijn tijgerstrepen,quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Je zou het wel zelf kunnen doen maar dan ben je wel even bezig denk ik. Vooral met het blenden en faden van de verschillende kleuren. Zo'n patroontje zou je in principe gewoon kunnen stempelen natuurlijk, die sjablonen zijn er wel.
Tadaaaaaaquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Patroontje zijn tijgerstrepen,. Die zijn er vast wel, ja.
Ik weet zeker dat ik niet zelf tijgerstreepjes kan maken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:54 schreef Assiej het volgende:
De zwarte strepen zijn ook nagellak, sommige nagellakken hebben dunne borsteltjes ( EBAY!!!!!!! )
Ik zal er morgen eens naar kijken op die website.quote:
Linkje naar de nageldiva?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik niet zelf tijgerstreepjes kan maken.
Ze heeft ook wel Jezus & Micky Mouse op d'r nagels gehad, dus dat zullen sowieso patroontjes geweest zijn..
Er waren ook Obama-patroontjes in de verkiezingstijd.![]()
Wow wat ontzettend gaaf!! als je t onder controle hebt, meld ik me vast aan als proefkonijn!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:18 schreef Burdie het volgende:
Ik wil ook dat mijn EDM bestelling binnen komt!
Trouwens, gisteren zat er bij de post een brief van mijn visagie-opleiding, met een foto van de koffer waarmee we gaan werken. Ik heb een rondedansje gedaan, wát een make-up-walhalla...
[ afbeelding ]
Jeej!! nu kan ook weer mee praten!! Die wimpers zijn idd heeeel gaaf! Volgens mij heb je dan bijna geen make-up weer nodig omdat je al meteen hele mooie ogen hebt!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef Chav het volgende:
Nog een keer met mooie wimpers en wenkbrauwen voor Lotje :p
[ afbeelding ]
Bourjois vind ik niet zo heel erg fantastisch.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind dat bourjois mooie kleurtjes heeft maar de gemiddelde drogist heeft lang niet het hele assortiment staan.
Ik heb ook een hele droge huid, maar heb edm nog niet geprobeerd. Wel jammer! want de kleurtjes zijn mooi. Misschien kun je een basis aanbrengen voordat je de make up aan brengt (ik roep maar ietsquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef Dipkip het volgende:
Buh. Volgens mij is EDM echt niet voor me weggelegd, weer een kriebelige droge huid. En ik was zo blij dat ik eindelijk mooie kleurtjes oogschaduw had gevonden![]()
Heeft iemand een idee voor een site waar ze mooie kleurtjes hebben (liefst gewoon pressed) tegen een redelijke prijs? Ik was namelijk erg te spreken over de betaalbaarheid van EDM, vooral omdat ik nog aan het uitproberen ben wat me staat wil ik niet te veel betalen er voor. En ik ben prima tevreden met de kwaliteit van bijv. etos huismerk oogschaduw, alleen de kleuren vind ik niet zo mooi.
Je wordt zelfs mooi wakkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jeej!! nu kan ook weer mee praten!! Die wimpers zijn idd heeeel gaaf! Volgens mij heb je dan bijna geen make-up weer nodig omdat je al meteen hele mooie ogen hebt!
Je wenkbrauwen heb je netjes gedaan!
Handig, misschien moet ik daar ook eens naar informeren. Heb van mezelf behoorlijk lange wimpers (er staat ergens een foto in het vorige make up topic) maar ik krijg ze gewoon niet mooi in modelquote:
Oeh komen daar foto's van?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Nou, ik ga hier ook maar eens meelezen. Ik ben komende dinsdag Burdie's eerste oefenmodel voor haar opleiding. Ze heeft me al eens eerder opgemaakt dus ik ben niet bang dat ze me heel erg zal mishandelen.
Ja maar kun je dat bestellen dan? Ik zoek iets waarbij ik op teh interwebz kan kiezen uit heel veel kleurtjes voor niet al te duur.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:16 schreef Burdie het volgende:
Bourjois vind ik niet zo heel erg fantastisch.
Dipkip, als er ooit nog een meet komt () kan ik wel Golden Rose op je proberen?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Linkje naar de nageldiva?
Edit: Er zijn van konad inderdaad wel Jezus sjablonen.![]()
![]()
Ik ben een tijdje geleden gestopt met nagelbijten, maar 2 nagels zijn nog steeds niet helemaal oké.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:23 schreef Loqi het volgende:
Voor die tijgernagels zou je idd dat sjabloon kunnen gebruiken wat MinderMutsig postte.. en dan steeds maar een deel stempelen (delen van de stempel afhalen voor dat je je nagel stempelt) en dan verschillende kleurtjes onder elkaar of door elkaar heen doen
Dat heb ik namelijk iemand zien doen toen ik plaatjes enzo zocht, dat ziet er ook erg mooi uit
Gemeenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je mot niet zeuren.![]()
Ik heb een site ontdekt die ik hier lekker niet neer ga zetten die konad plates en strass steentjes en nailart dingen enzo voor een prikkie verkoopt en ik heb ontdekt dat er potverdikkie nog best veel geld zomaar ongemerkt en ongebruikt op mijn paypall account stond. Ik heb zojuist voor ruim 30 euro aan nagelspul besteld.![]()
5 nieuwe konad sjablonen, een nagellak, gemengde vormen en kleuren strass-steentjes en een paar nailart pennen.
Eyeliner gebruiken op je bovenste ooglid (dus tegen je wimpers aan), en die een beetje vervagen met een kohl potlood of wat (donkerkleurige) oogschaduw, je mag in elk geval géén duidelijk lijntje zien lopen. En aan de onderkant van je ogen (vlak onder tegen je wimpers aan) zou ik eerder ook een beetje kohl of donkere oogschaduw doen ipv een wit lijntje. Anders doe je even een fotootje van je oog+bril online?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:11 schreef Klaproosje het volgende:
Ander vraagje.. ik draag veelal een bril (soms ook lenzen) en heb glazen -3,50, dat betekent dat mijn al kleine oogopslag nog kleiner lijkt door de glazen.. ik maak al een wit randje met oogpotlood op mn onderste ooglid... iemand nog tips? Ben zeer bleek, heb donkerblond haar en blauwe ogen... Alvast bedankt!
Jawel, als volgt: [img]url[/img]quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef Klaproosje het volgende:
kan ik niet op een andere manier dan een url een foto plaatsen?
http://tinypic.com/index.phpquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef Klaproosje het volgende:
kan ik niet op een andere manier dan een url een foto plaatsen?
Wat voor soort huid heb je? ik begin nu ook bang te worden dat ik niet tegen edm kanquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef Dipkip het volgende:
Hoewel ik dus uitslag heb gekregen van EDM, vond ik het wel supergoed werken om die kringen te camoufleren, dat is me nog nooit zo goed gelukt als met dat spul.
Echt zo balen dat mn huis het niet accepteert
Ik vind je ogen helemaal niet klein! Dat witte lijntje zou ik laten zitten, dat heb je nu op de foto toch ook niet, of ben ik scheel?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:57 schreef Klaproosje het volgende:
eehhh trial....
[ afbeelding ]
Let niet op hoe ik kijk, kamp met pfeiffer.. en heb vandaag nog niks aan mn uiterlijk gedaan, ben de bank nog niet af geweest... maar ga ik meteen doen als je een goeie tip hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |