abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65888025

Vorig topic, deel 3!
Make-up Tips Topic # 3 - Omdat we het waard zijn

Winkels;
DA-Drogist
Etos
Douglas
ICI Paris XL

Webshops;
eyoo.com
cosmetixshop.com
everydayminerals.com

Dames, Meeting? Any suggesties nog?

[ Bericht 29% gewijzigd door Assiej op 09-02-2009 18:29:33 ]
pi_65888163
-Uit Post # 3 -

even offtopic, ik wil het graag even met jullie ladies sharen

Aso, of niet Aso ?
vanmiddag laten zetten

Tevens mijn make-upje voor overdag ..
Alleen lijkt het of ik vermoeide ogen heb maar ik kijk naar beneden in de camera

pi_65888376
Als je maar niet de hele dag met je tong uit je mond rondloopt valt dat reuze mee. En er is natuurlijk niets zo onsmakelijk als iemand die de hele tijd met dat ding loopt te spelen al zal je dat in het begin vast wel regelmatig doen.
Lastig praten en eten nu hè?
Ik heb ook jaren een tongpiercing gehad maar toen kreeg ik immuunremmers en daarna had ik steeds ontstekingen dus toen heb ik hem eruit gehaald.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65888798
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Als je maar niet de hele dag met je tong uit je mond rondloopt valt dat reuze mee. En er is natuurlijk niets zo onsmakelijk als iemand die de hele tijd met dat ding loopt te spelen al zal je dat in het begin vast wel regelmatig doen.
Lastig praten en eten nu hè?
Ik heb ook jaren een tongpiercing gehad maar toen kreeg ik immuunremmers en daarna had ik steeds ontstekingen dus toen heb ik hem eruit gehaald.
Praten valt mee, het is idd beetje een raar gevoel omdat je je tong gebruikt ( doh ) haha

eten is een hel dat staafje is gewoon té té lang...
Ik snap dat het er nu even in moet enzo maar Damn, wat f*cked up..
en ik ga er ook zeker niet mee spelen, mijn ouders wouden hem er persoonlijk zelf uit halen:P
( tot nu toe ) zit ie er nog in !
Maar ik ga er zeker niet mee spelen, als ik praat zie je heb verder ook niet echt en daar ben ik verder wel blij om ivm misschien werk etc.

Nog tips ? hahah
pi_65889356
*meldt zich weer
  maandag 9 februari 2009 @ 19:27:30 #6
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_65889868
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:27 schreef Assiej het volgende:
-Uit Post # 3 -

Aso, of niet Aso ?
vanmiddag laten zetten

Staat je super leuk! (ik ben bevooroordeeld qua piercings, maar toch )
Knoei
pi_65890618
Ik heb nèt deze gekocht op eBay

Minpuntje: nog STEEDS dat onhandige kutflesje En dan zeggen dat ze de verpakking aan het aanpassen zijn. Foei, Urban Decay!

[ Bericht 10% gewijzigd door Chanty87 op 09-02-2009 19:53:17 ]
  maandag 9 februari 2009 @ 19:51:38 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65890761
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Chanty87 het volgende:

[ afbeelding ]

Minpuntje: nog STEEDS dat onhandige kutflesje En dan zeggen dat ze de verpakking aan het aanpassen zijn. Foei, Urban Decay!
Plaatje doet het niet .
KuikenGuppy
pi_65890842
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:51 schreef Burdie het volgende:

[..]

Plaatje doet het niet .
Even geTinypic'd
pi_65891452
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:53 schreef Assiej het volgende:

[..]

Praten valt mee, het is idd beetje een raar gevoel omdat je je tong gebruikt ( doh ) haha

eten is een hel dat staafje is gewoon té té lang...
Ik snap dat het er nu even in moet enzo maar Damn, wat f*cked up..
en ik ga er ook zeker niet mee spelen, mijn ouders wouden hem er persoonlijk zelf uit halen:P
( tot nu toe ) zit ie er nog in !
Maar ik ga er zeker niet mee spelen, als ik praat zie je heb verder ook niet echt en daar ben ik verder wel blij om ivm misschien werk etc.

Nog tips ? hahah
Ik vond het in het begin voelen alsof er een snoepje of kauwgompje op je tong ligt en dat probeerde ik onbewust steeds aan de kant te werken maar dat ging natuurlijk niet.

Tips:

• zorg dat je, als je straks je kleinere staafje en balletjes hebt, je oude staafje + balletjes in een ziplockzakje in je portemonnee of tas hebt of koop een extra setje kleine. Het zal je namelijk nog wel eens gebeuren dat je een balletje of zelfs het staafje kwijtraakt en dan wil je er zo snel mogelijk een andere in kunnen doen want dat gaatje kan heel snel dichtgroeien.

• voorlopig regelmatig even het staafje ronddraaien en vergeet ook niet af en toe de balletjes even los en weer vast te draaien want die willen nog wel eens vast gaan zitten en ik kan je uit ervaring vertellen dat het erg ongemakkelijk is om met een tang voor de spiegel te proberen dat ding los te krijgen.

• de komende weken of in ieder geval tot je echt gewend bent aan het ding geen kleine harde snoepjes gaan eten want je bijt onvermijdelijk dan een paar keer loeihard op je piercing omdat je dacht dat dat het snoepje was.
  • There is no love sincerer than the love of food.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 9 februari 2009 @ 20:50:09 #11
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_65892973
    Oh tongpiercing,
    Heb ik zelf ook.

En vanaf dit topic ben ik er weer bij.
    [*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
    pi_65893287
    Ik ben zelf niet echt van de tongpiercings (heb er ook niks tegen) maar ik vind je make up echt heel mooi! Jouw wimpers!!!

* jaloers *
    pi_65895105
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 18:27 schreef Assiej het volgende:
    -Uit Post # 3 -

even offtopic, ik wil het graag even met jullie ladies sharen

[ afbeelding ]

Aso, of niet Aso ?
    vanmiddag laten zetten

Tevens mijn make-upje voor overdag ..
    Alleen lijkt het of ik vermoeide ogen heb maar ik kijk naar beneden in de camera

Wat zou er aso aan moeten zijn? Mooie wimpers trouwens .
    pi_65895670
    Tongpiercings kunnen heel ordinair zijn, maar dit vind ik bij jou zeker niet het geval. Is het nou waar wat ze zeggen over zulke piercings, dat het je tandglazuur aantast? (en idd zeer mooie overdag make-up!)

Ik weet ook nog niet of ik carnaval ga vieren. (woon in het zuiden, misschien dat ik me om laat praten om 1 dagje mee te gaan. Ben er zelf niet zo fan van ) Maar mocht ik gaan, dan doe ik een goud chinees jurkje aan met stokjes in mijn haar.
    En dan wil ik graag hele lange nepwimpers plakken, maar ben bang dat dat een hels karwei wordt.

Tevens, lotje is ook weer van de partij!
    What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
    pi_65895753
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
    Tongpiercings kunnen heel ordinair zijn, maar dit vind ik bij jou zeker niet het geval. Is het nou waar wat ze zeggen over zulke piercings, dat het je tandglazuur aantast? (en idd zeer mooie overdag make-up!)
    Volgens mij kunnen metalen tongpiercings je tandglazuur wel beschadigen als je er de hele tijd mee tegen je tanden tikt. Als 'ie wat verder naar achter is gezet en je speelt er niet mee niet volgens mij .
    pi_65898681
    Hihi, Thanks ladies!

Ik zal morgen of een deze dagen wel even een nieuwe foto posten maar dan met een normaal hoofd!

Hij doet me wel pijn, zit nu een eierkoek langzaam op te peuzelen omdat ik niet op dat ding wil bijten ..

Ik doe er straks een kleiner staafje in ofcourse en dan plastic balletjes ( die dan lekker door mijn lichaam mogen glijden mocht ik die kapot bijten )
    Thanks voor de tips!!
    pi_65899102
    tvp!
    pi_65899957
    quote:

[ afbeelding ]

Ziet er fancy uit!
    What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
    pi_65900881
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 23:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ziet er fancy uit!
    Wat is dit voor merk dan?? Toch geen Bourjois?
    pi_65903021
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 00:31 schreef Lucky277 het volgende:
    Wat is dit voor merk dan?? Toch geen Bourjois?
    Urban Decay?
      dinsdag 10 februari 2009 @ 11:55:39 #21
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_65908205
    Ik kan niet make uppen
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_65908771
    Ik ga geen carnaval vieren ondanks dat ik in het zuiden woon. Hou er niet van en ben dan net geopereerd dus hossende mensen om me heen is dan niet zo'n succes.
    pi_65909347
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
    Ik kan niet make uppen
    Tuurlijk wel!
    pi_65911067
    Ik heb voor t eerst bij EDM besteld ze hebben nu een actie dat als je voor 28 dollar of meer bestelt, je er een grote bronzer en een grote poeder bij krijgt (kleuren staan vast) in zo'n sifter bakje ding.

Ik had zo'n kit van 18 dollar gevuld met 6 oogschaduws, en twee kwasten er bij. Plus gratis zo'n samplekit met 3 foundations, een blush en een concealer, en dus die bronzer en poeder.

Was in totaal dus 30 euro kwijt voor 6 oogschaduws, 2 kwasten, bronzer, poeder, en die uitprobeerdingetjes. Vond ik zeker niet duur, ben alleen benieuwd hoe het met opbrengen zal gaan. Ik ben alleen compact poeder gewend en ook geen losse oogschaduwpoeder. Misschien maar wat tutorials kijken? Of zal het wel meevallen?

Ik vind de oogschaduws van EDM zo mooi hele rijke diepe kleuren. Nou ja, op de plaatjes dan tenminste ben benieuwd.
      dinsdag 10 februari 2009 @ 13:37:49 #25
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_65911201
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 12:35 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Tuurlijk wel!
    Nee, heus. Ik ben echt een debiel met mascara Je ziet alleen dat ik mascara draag door de vlekken die het achterlaat op mijn gezicht.

En de rest, laten we het daar maar helemaal niet over hebben
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      dinsdag 10 februari 2009 @ 14:26:15 #26
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_65912731
    Stel trutten hier, nu heb ik ook weer een bestelling geplaatst bij EDM.
    KuikenGuppy
    pi_65913097
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 14:26 schreef Burdie het volgende:
    Stel trutten hier, nu heb ik ook weer een bestelling geplaatst bij EDM.
    Sowwy

Wat heb je besteld?
      dinsdag 10 februari 2009 @ 14:41:40 #28
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_65913234
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 14:37 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Sowwy

Wat heb je besteld?
    Best Friends (blusher ik heb de wereld aan blushers, maar gebruik ze nooooit ) mini
    Buff-Light Neutral Full
    Beige-Medium Beige Neutral Full
    Long Handled Kabuki ( !)
    Sampleset met:
    - Beige-Light Medium Sample
    - Cool-Deep Tan Sample
    - Beige-Light Tan Sample
    - Girl's Day Sample
    - Pick Me Up Pink sample
    Mistletoe mini (een hele mooie lichtgroene oogschaduw !)
    KuikenGuppy
    pi_65913564
    Mistletoe vond ik ook mooi, maar ik heb toch voor Emerald gekozen.

Ik heb qua oogschaduws:
    Emerald (groen)
    Wallaby (paars)
    Comfy (bruin)
    Cypress (zilvergroenig)
    Oasis (goud)
    Starlit (blauwgroen)

En van de kwasten Everyday Eyeshadow Brush en Foundation Brush.

Ik vind die Wallaby zó mooi, maar ik heb geen idee of het me wel staat
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 10 februari 2009 @ 15:38:56 #30
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_65915307
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 23:05 schreef Assiej het volgende:
    Hihi, Thanks ladies!

Ik zal morgen of een deze dagen wel even een nieuwe foto posten maar dan met een normaal hoofd!

Hij doet me wel pijn, zit nu een eierkoek langzaam op te peuzelen omdat ik niet op dat ding wil bijten ..

Ik doe er straks een kleiner staafje in ofcourse en dan plastic balletjes ( die dan lekker door mijn lichaam mogen glijden mocht ik die kapot bijten )
    Thanks voor de tips!!
    Mag nog niet! Lange staafje moet j langer dan enkele dagen laten zitten,

Ahum on topic.

Ik heb nog steeds dat mini kitj van de Etos niet uitgeprobeerd! Moet ik maar eens doen.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
    pi_65917533
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Mag nog niet! Lange staafje moet j langer dan enkele dagen laten zitten,

Ahum on topic.

Ik heb nog steeds dat mini kitj van de Etos niet uitgeprobeerd! Moet ik maar eens doen.
    enkele dagen ? zeg maar 3/4 weken ...

En ga eens even heel snel je kitje uitproberen voor mij!
    pi_65920321
    Welke kleuren van Edm zouden mooi staan bij grijs-blauwe ogen? Ik vind dat heel moeilijk om in te schatten.
    pi_65920561
    Mijn EDM bestellinkje is ook binnen

- Nieuwe foundation brush
    - Natural Reflections Fair finishing powder
    - sample kit met Light Olive, Light Medium en Light Neutral foundation (allemaal in Original Glo), Multitasking concealer en Snuggle blush

pi_65924428
    Moet je met creditcard bestellen bij EDM? Zo ja, gaat dat allemaal goed? Ik móet wat dingetjes bestellen daar
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      dinsdag 10 februari 2009 @ 19:56:13 #35
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_65924679
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 19:50 schreef Goodbye het volgende:
    Moet je met creditcard bestellen bij EDM? Zo ja, gaat dat allemaal goed? Ik móet wat dingetjes bestellen daar
    Je kunt ook met paypal betalen.
    KuikenGuppy
    pi_65925571
    Ik ga binnenkort ook weer bij EDM bestellen . De oogschaduws zijn zo mooi, ik wil ze gewoon allemaal !
    pi_65926300
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 19:56 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je kunt ook met paypal betalen.
    Ah, ik ga me even verdiepen in hoe dat werkt (betaal meestal met IDeal). Thanks!
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_65926900
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 20:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
    PayPal = Creditcard
    Ik zag het woord bankgiro op de site staan?

Anyway, ik heb wel een creditcard, maar dat is meer een soort van noodgevallencreditcard.
    pi_65926978
    Kan iemand me uitleggen wat er nou zo bijzonder is aan die poeders met "mineralen" erin? Waarom zijn ze beter dan het gemiddelde etos poedertje?
    (:
    pi_65927076
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
    Misschien kan het ook zonder CC:

PayPal wiki
    Ik ga wel even proberen vanavond. Als het zonder creditcard kan, laat ik het hier even weten!
    pi_65927204
    Het kan inderdaad zonder creditcard, mijn PayPal account is gekoppeld aan mijn bankrekening dus wanneer ik iets met PayPal betaal dan wordt het via een incasso van mijn rekening afgeschreven. Scheelt 5 werkdagen wachten
    pi_65927253
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 20:57 schreef Chanty87 het volgende:
    Het kan inderdaad zonder creditcard, mijn PayPal account is gekoppeld aan mijn bankrekening dus wanneer ik iets met PayPal betaal dan wordt het via een incasso van mijn rekening afgeschreven. Scheelt 5 werkdagen wachten
    Oh, helemaal super! Hopelijk kan het ook bij elke bank dan

Ik ga denk ik maar zo'n kitje oogschaduwtjes kopen Iemand ervaringen met de foundations?
    pi_65928199
    Ik heb Postbank en ook PayPal, werkt uitstekend hoor ! Je moet wel ongeveer een week wachten totdat PayPal geactiveerd is, maar daarna kun je gewoon bestellen wanneer je wilt, zonder te wachten.
    pi_65928210
    Wauw, ik mag wel uitkijken dat ik het niet leuk ga vinden om mijn oogmakeup van mijn gezicht te halen Ge-wel-dig. Nergens last van met dat spul van Lancaster. Ik kan er niet over uit

Mijn vriend ook niet, die snapt niet dat ik geld uitgeef om "die rommel op mijn gezicht te smeren"en vervolgens "nog meer geld uitgeeft om die rommel er weer af te halen". Hij blijft maar zeggen dat ik helemaal geen makeup op hoef
    pi_65928399
    Ik heb mijn EDM-spulletjes ook binnen.

Morgen heb ik vrij, dus dan ga ik alles uitproberen . Ben benieuwd!
    pi_65928410
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 21:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Ik heb Postbank en ook PayPal, werkt uitstekend hoor ! Je moet wel ongeveer een week wachten totdat PayPal geactiveerd is, maar daarna kun je gewoon bestellen wanneer je wilt, zonder te wachten.
    Ik heb me net aangemeld, dus ik zag het ja! Ik had m'n bestelling bij EDM al af, verdeurie
    pi_65941817
    Even de enabler spelen...
    Als jullie EDM leuk vinden, kijk dan ook eens naar The She Space. Cheapiedepiepie, en goeie kwaliteit. Site ziet er wat onprofessioneel uit, maar het is de moeite waard!
    pi_65943743
    Hoe doen jullie smokey eyes? Pics daarvan? Mijn eerste poging was nogal lichtjes uitgevallen, wel leuk maar niet wat ik bedoelde

pi_65946426
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 11:48 schreef heaven7 het volgende:
    Hoe doen jullie smokey eyes? Pics daarvan? Mijn eerste poging was nogal lichtjes uitgevallen, wel leuk maar niet wat ik bedoelde

[ link | afbeelding ]
    Vervang de lichte oogschaduw door een heel donkere kleur en dan heb je smokey eyes

Maar verder niemand die iets kan uitleggen over wat er zo bijzonder is aan die mineralenpoeders?
    (:
    pi_65946483
    In de ooghoeken zit zwarte oogschaduw
    pi_65946559
    omg sharon stone lijkt hier wel 2 blauwe ogen te hebben............

(:
    pi_65946588
    Das wel erg zwart Past niet echt bij mijn gezicht denk ik.
    pi_65946700
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 13:17 schreef heaven7 het volgende:
    In de ooghoeken zit zwarte oogschaduw
    da's een begin, maar smokey is niet smokey zonder de rest ook donker vol te smeren..maar goed, het kan dus ook totaal mislukken zoals hierboven

(je kan ook iets lichter dan zwart nemen als dat je te donker is...een paarse tint of middenbruin ofzo)
    (:
      woensdag 11 februari 2009 @ 14:48:39 #56
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_65949589
    Wow, ik heb zojuist voor het eerst Abbott's Perk Me Up concealer gebruikt van EDM. In één woord: geweldig! Had ik dit maar eerder geweten! Ik doe het onder mijn ogen, waar ik soms een beetje grijzige waas heb... en het verdwijnt gewoon! Ik zie er jaren jonger uit, met een fris perzikhuidje .
    Hier moet ik de fullsize van hebben !!!
    KuikenGuppy
    pi_65949951
    Oei, link?
    pi_65950646
    Ik wil ook zo'n proefpakketje maar ik weet niet welke kleuren ik moet kiezen.
    Abbot's hoor ik veel goede verhalen over maar als ik die kleur dan online zie dan denk ik dat die toch niet licht genoeg is voor mij. Misschien Aussie? Tips anyone?
      woensdag 11 februari 2009 @ 15:23:13 #59
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_65950834
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 14:58 schreef heaven7 het volgende:
    Oei, link?
    www.everydayminerals.com .
    KuikenGuppy
      woensdag 11 februari 2009 @ 15:24:24 #60
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_65950876
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 15:17 schreef MinderMutsig het volgende:
    Abbot's hoor ik veel goede verhalen over maar als ik die kleur dan online zie dan denk ik dat die toch niet licht genoeg is voor mij. Misschien Aussie? Tips anyone?
    Heb je er bezwaar tegen een foto van je gezicht te plaatsen?
    KuikenGuppy
    pi_65951363
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 15:17 schreef MinderMutsig het volgende:
    Ik heb Aussie, die is vrij licht, dus die is wellicht wel goed voor jou..
    pi_65951827
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 15:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

Heb je er bezwaar tegen een foto van je gezicht te plaatsen?
    Liever niet.
    Maar ik ben lichtblond met blauwe ogen, lichte huid en een koel huidtype. En ik heb dus van die blauwige wallen.
    pi_65952064
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 14:48 schreef Burdie het volgende:
    Wow, ik heb zojuist voor het eerst Abbott's Perk Me Up concealer gebruikt van EDM. In één woord: geweldig! Had ik dit maar eerder geweten! Ik doe het onder mijn ogen, waar ik soms een beetje grijzige waas heb... en het verdwijnt gewoon! Ik zie er jaren jonger uit, met een fris perzikhuidje .
    Ik denk dat ik weet welke concealer ik in m'n proefkitje ga stoppen. Klinkt goed!
    pi_65952431
    Ik ben te dom om bij EDM een proefpakketje te bestellen volgens mij.
    Ik heb dat proefpakketje in mijn karretje gegooid en toen de samples maar als ik wil afrekenen berekent hij toch die samples apart en zegt dat ik nog geen proefpakketje heb samengesteld.
    pi_65952497
    Je moet de producten die je in je samplekit wilt hebben slepen naar de rechterkant, 'in' je samplekit, zeg maar.
    pi_65954741
    Nou, als ik een foto van mijzelf maak, dan zie je de make-up niet eens. Maar als ik in de spiegel kijk zie je 't dondersgoed, dus nog meer erop smeren durf ik niet.

Grr. Dan maar geen make-up fotootje van deze kant.
    Wel fijn op zich, 't spul van EDM. Maar nog niet de moeite waard om er meteen meer te gaan bestellen .
    pi_65955309
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 13:15 schreef nein het volgende:

Maar verder niemand die iets kan uitleggen over wat er zo bijzonder is aan die mineralenpoeders?
    Kwestie van smaak.
    De meeste van die bedrijfjes houden vast aan een hoop marketing-geblaat over "puurheid" en "natuurlijkheid"; spelen in op chemofobie. Hun oogschaduwtjes zijn bijvoorbeeld altijd losse poeders, er zitten geen bindingsmiddelen of conserveringsmiddelen in. Zij beweren zeg maar dat je van zulke additieven (die door alle grote bedrijven gebruikt worden) kanker/allergieën/schurft van krijgt en niet van hun spul. Ook wordt er beweerd dat mineralen (letterlijk gezuiverde rotsmineralen) een positief/genezend effect op de huid zouden hebben. Nooit bewezen, natuurlijk, maar als je er waarde aan hecht: dat is het verhaal. Wel even opletten met bepaalde allergene/comedogene ingredienten: bismuth is notoir.
    Wat mij betreft is het een geval van klein ondernemerschap steunen, én de enorme keuze in bijzondere oogschaduwkleuren, én de prijs. Verder bepaalt persoonlijke voorkeur of je liever losse poeders hebt of vloeibare/gepresste makeup.
    pi_65956890
    Wat mij betreft is minerale makeup huidvriendelijker dan die zooi van drogistmerken. Sowieso gebruik ik alleen natuurlijke producten voor m'n huid
    pi_65959759
    ik heb ook maar eens even wat spullen besteld van EDM
    "Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
    pi_65960122
    tvp
    pi_65960451
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef progje het volgende:
    ik heb ook maar eens even wat spullen besteld van EDM
    Oja, ik ook trouwens. Het is gelukt.

Ik heb ook wat anders besteld vandaag van http://www.konadnailart.nl/shop.html

Een setje om met een soort stempel een nagellak patroon te maken. Bij dit setje zitten deze patroontjes maar er zijn nog veel meer sjablonen te koop.
    pi_65960499
    De middelste is een leuk motiefje .
    pi_65960921
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 19:51 schreef Anne het volgende:
    De middelste is een leuk motiefje .
    Dat vond ik ook!
    Dat love dingetje en dat whatever-it-is rechtsboven doen mij ook niet veel maar die bloemetjes zijn lollig en helemaal die middelste. Ben benieuwd of dit een beetje werkt. Als ik de filmpjes op youtube moet geloven is het allemaal heel makkelijk en foolproof.

voorbeeldje:
      woensdag 11 februari 2009 @ 20:06:24 #74
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_65961111
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 14:48 schreef Burdie het volgende:
    Je maakt me wel nieuwsgierig. Ik ben ook heel bleek, met blauw/grijze wazen onder mijn ogen. Ik ga 's op die site kijken.

Vandaag deze kwasten gekocht:

Ene is voor minerale make-uppoeder, andere een 'line softener'. Die lijkt me wel goed om kohl/eyeliner mooi uit te vagen. Ik kreeg er 50% korting op omdat ik er een oogpotloodje bijkocht.
      woensdag 11 februari 2009 @ 20:13:23 #75
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_65961436
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef Aventura het volgende:
    Je maakt me wel nieuwsgierig. Ik ben ook heel bleek, met blauw/grijze wazen onder mijn ogen. Ik ga 's op die site kijken.
    Ik ben niet heel bleek .
    KuikenGuppy
    pi_65961695
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef Burdie het volgende:
    Ik ben niet heel bleek .
    Je hebt gewoon een héle goeie flitser
    pi_65962074
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat vond ik ook!
    Dat love dingetje en dat whatever-it-is rechtsboven doen mij ook niet veel maar die bloemetjes zijn lollig en helemaal die middelste. Ben benieuwd of dit een beetje werkt. Als ik de filmpjes op youtube moet geloven is het allemaal heel makkelijk en foolproof.

voorbeeldje:
    Is volgens mij een poesje . Ziet er nu alleen raar uit omdat ie op de kop staat.
    Maar is niet echt iets voor op je nagels nee, zo'n poesje.
      woensdag 11 februari 2009 @ 20:54:11 #78
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_65963084
    Ook maar besteld bij EDM. Vind het altijd wel moeilijk om te benoemen welke kleur huid ik nu heb. Oke, ik ben ook niet 'heel bleek', maar heb een lichte huid die snel verbrandt. Dan zou je onder de 'pink tones' moeten passen, maar ik vind dat mijn huid eerder gelig is. Ik pas in geen enkele omschrijving van typen die op de site van EDM staan . Volgens hen bestaan er geen mensen met rossig haar en groene ogen. Nou ja, ik zie wel!

Free Sample Makeup Kit
    Beige-Fairly Light 1g intens
    (Intensive) 1
    Buff-Fairly Light Neutral 1g mat
    (Matte) 1
    Buff-Ivory 1g intens
    (Intensive) 1
    Fresh Air Sample 1
    Intensive Concealer Fair sample 1
      woensdag 11 februari 2009 @ 23:08:50 #79
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_65969083
    Ik heb gisteren mn wenkbrauwen laten verven, wat geweldig!
    quote:
    [img][/img]

[ Bericht 22% gewijzigd door Chav op 12-02-2009 16:52:45 ]
    In me Burberry......
    pi_65985064
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 17:16 schreef veuve_amiot het volgende:

[..]

Kwestie van smaak.
    De meeste van die bedrijfjes houden vast aan een hoop marketing-geblaat over "puurheid" en "natuurlijkheid"; spelen in op chemofobie. Hun oogschaduwtjes zijn bijvoorbeeld altijd losse poeders, er zitten geen bindingsmiddelen of conserveringsmiddelen in. Zij beweren zeg maar dat je van zulke additieven (die door alle grote bedrijven gebruikt worden) kanker/allergieën/schurft van krijgt en niet van hun spul. Ook wordt er beweerd dat mineralen (letterlijk gezuiverde rotsmineralen) een positief/genezend effect op de huid zouden hebben. Nooit bewezen, natuurlijk, maar als je er waarde aan hecht: dat is het verhaal. Wel even opletten met bepaalde allergene/comedogene ingredienten: bismuth is notoir.
    Wat mij betreft is het een geval van klein ondernemerschap steunen, én de enorme keuze in bijzondere oogschaduwkleuren, én de prijs. Verder bepaalt persoonlijke voorkeur of je liever losse poeders hebt of vloeibare/gepresste makeup.
    ahá! Thanks voor je antwoord. Het is dus voor een groot deel ook marketing. Mijn ervaring met losse poeders is nl. dat het 'all over the place' ligt voordat ik het goed en wel op mn gezicht heb. Daarom gebruik ik nu gewoon een compact poedertje. Of het resultaat nou zo goed is is een tweede, want het enige verschil dat ik zie tussen poeder op is dat het minder glimt, maar m'n huid is niet opeens stralend mooi. Daarvoor moet ik gewoon onder de zonnebank
    (:
      donderdag 12 februari 2009 @ 15:13:35 #81
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_65987395
    Ladies, kan je bij Sephora in Parijs NARS kopen? Ik MOET die Orgasm Blusher hebben.
    En een potje MAC pigments in de kleur Jardin Aires (al zie ik nu net op internet dat het een limited edition is en uitverkocht !!! HODVR, dit is de allermooiste kleur oogschaduw die ik ooit heb gezien/gebruikt .)
    KuikenGuppy
      FOK!fossiel donderdag 12 februari 2009 @ 15:17:01 #82
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_65987510
    Zoek eens op Ebay/Markplaats. Ik was ook 'not amused' toen bleek dat ze een van mijn favoriete parfums (Clinique Simply) van de markt hadden gehaald. Maar op Marktplaats heb ik toen goedkoop een vol flesje kunnen aanschaffen

In Londen verkopen ze iig wel NARS
    Chick on a mission
      donderdag 12 februari 2009 @ 15:31:13 #83
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_65988080
    Mja, vooral met MAC makeup ben ik een beetje bang dat ik dan een nepproduct krijg .
    Maar misschien moet ik het toch maar doen, ik denk dat ik dood ga mocht mijn sample van Jardin Aires ooit op raken .
    Zou Sephora Parijs een website hebben? .
    KuikenGuppy
      donderdag 12 februari 2009 @ 15:32:09 #84
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_65988118
    Shit, Sephora heeft een webwinkel. I'm screwed. .
    KuikenGuppy
      donderdag 12 februari 2009 @ 15:58:14 #85
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_65989277
    Ze sturen niet naar Europa *opgelucht*.
    KuikenGuppy
    pi_65989379
    pi_65989407
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef Burdie het volgende:
    Shit, Sephora heeft een webwinkel. I'm screwed. .
    pi_65990364
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 15:13 schreef Burdie het volgende:
    Ladies, kan je bij Sephora in Parijs NARS kopen? Ik MOET die Orgasm Blusher hebben.
    http://www.hqhair.com/code/products.asp?PageID=1314&SectionID=1864&FeaturedProduct=11178&pID=1

Oh nvm, out of stock - pre order only
    pi_66006501
    EM's Angled Blush Brush is terug
    pi_66009939
    Edit- je mag toch 5 items in je sample kit doen? Ik heb er nu 3 inzitten (concealer, base en cheaks) maar bij elk ander item wat ik erbij wil gooien zegt ie dat het niet mag?

[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2009 09:08:18 ]
    pi_66009953
    Oh en hoe weten jullie welke kleur je moet hebben? Ik heb een lichte huid dus is die abbotts perk me up niet te donker? Zo op het eerste gezicht lijkt intensive concealer medium me beter voor mijn huid maar het is zo lastig vanaf een plaatje
    pi_66013722
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 08:07 schreef heaven7 het volgende:
    Edit- je mag toch 5 items in je sample kit doen? Ik heb er nu 3 inzitten (concealer, base en cheaks) maar bij elk ander item wat ik erbij wil gooien zegt ie dat het niet mag?
    3 foundations, 1 concealer en 1 blush
      vrijdag 13 februari 2009 @ 11:02:00 #93
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66013931
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 08:09 schreef heaven7 het volgende:
    Oh en hoe weten jullie welke kleur je moet hebben? Ik heb een lichte huid dus is die abbotts perk me up niet te donker? Zo op het eerste gezicht lijkt intensive concealer medium me beter voor mijn huid maar het is zo lastig vanaf een plaatje
    Proberen . Een beetje de beschrijvingen lezen en daarna wat uitproberen en aan de hand van de samples die je hebt gekregen een tweede bestelling plaatsen, etc . Ik heb er drie bestellingen voor nodig gehad om 'mijn kleur' te vinden .
    KuikenGuppy
    pi_66014043
    Das balen Maar zit dan niks anders op. En welke poederkwast is het fijnst? Hoeveel gram zit er trouwens in die samples? (zijn de samples uit de gratis kit even groot als die van $2,50?)
    Hebben jullie trouwens allemaal een creditcard?
      vrijdag 13 februari 2009 @ 11:08:14 #95
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66014136
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 11:05 schreef heaven7 het volgende:
    (zijn de samples uit de gratis kit even groot als die van $2,50?)
    .

Ik wil btw ook wel even kijken welke samples voor de lichte huid ik hier nog heb liggen en die naar je opsturen?
    KuikenGuppy
    pi_66014159
    Oh dat zou fantastisch zijn!
      vrijdag 13 februari 2009 @ 11:12:07 #97
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66014255
    Ik heb hier nog een buff light neutral en een buff fairly light neutral liggen, die zijn beiden veel te licht voor mij. Als je mij je adres pm't, stuur ik ze vandaag nog op .
    KuikenGuppy
    pi_66014381
    Done Erg aardig van je!
      vrijdag 13 februari 2009 @ 11:43:22 #99
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66015320
    Ik hoop dat je er wat aan hebt .
    KuikenGuppy
    pi_66025468
    Iemand nog aankoopjes gedaan of nog suggeties voor de meet ?
      vrijdag 13 februari 2009 @ 16:29:04 #101
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66025679
    Ik heb net mijn nagels laten doen, dus mijn geld is weer even op .
    (Hoewel ik wel een hele mooie ketting heb gekocht. En laatst ook nog een lekker luchtje )
    KuikenGuppy
    pi_66026616
    ik was net bij de etos, daar zag ik iets nieuws, metallic eye cream
    ff geprobeerd op m'n hand, zag er mooi uit!
    4 kleuren in 1 doosje, 5 euro

hadden ze bij de hema nou een basis voor oog make up?
    ik heb nl. ook dat probleem dat alle oogschaduw op gegeven moment op 1 plekje gaat zitten
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      vrijdag 13 februari 2009 @ 16:58:24 #103
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66027025
    bij de hema kan je die halen ja.
    KuikenGuppy
    pi_66028818
    Net m'n Eyeko bestelling binnengehad (damn, klein potje eik en die strawberry fatbalm ruikt erg naar chemisch zoete kauwgom maar wel gratisz freebie!) ennnn nu is het nog steeds wachten op m'n Too Faced Shadow Insurance van HQHair, die ik een dag vòòr m'n Eyeko bestelling had besteld, en moet ook uit the UK komen
      vrijdag 13 februari 2009 @ 18:57:17 #105
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66030396
    Wat is er zo hip aan Eyeko, iedereen wil het ineens ?
    KuikenGuppy
    pi_66031488
    Na al jullie enthousiasme gelezen te hebben ove EDM heb ik ook een proefsetje besteld, betaald met paypal, errug handig. Hoe lang duurde het bij jullie voor het pakketje op de mat viel?
    Wie is daar?
    pi_66031543
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 18:57 schreef Burdie het volgende:
    Wat is er zo hip aan Eyeko, iedereen wil het ineens ?
    Vind dat ik nog best 'laat' op de bandwagon ben gesprongen
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 19:29 schreef -ladybird- het volgende:
    Na al jullie enthousiasme gelezen te hebben ove EDM heb ik ook een proefsetje besteld, betaald met paypal, errug handig. Hoe lang duurde het bij jullie voor het pakketje op de mat viel?
    Bij mij duurt het meestal een dag of 10-14.
      vrijdag 13 februari 2009 @ 19:33:03 #108
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66031585
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 19:29 schreef -ladybird- het volgende:
    Ze zijn niet zo snel (wel met verzenden, dat doen ze vaak dezelfde dag nog) maar bij de post... meestal duurt het een dag of 10.
    KuikenGuppy
      vrijdag 13 februari 2009 @ 19:47:38 #109
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_66032190
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 16:48 schreef Mirjam het volgende:
    ik was net bij de etos, daar zag ik iets nieuws, metallic eye cream
    ff geprobeerd op m'n hand, zag er mooi uit!
    4 kleuren in 1 doosje, 5 euro

Die heb ik laatst ook gekocht! Erg leuke kleurtjes, maar ik heb ze nog niet durven proberen omdat ze zo 'bling' zijn
    Knoei
    pi_66032253
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef Loqi het volgende:

[..]

Die heb ik laatst ook gekocht! Erg leuke kleurtjes, maar ik heb ze nog niet durven proberen omdat ze zo 'bling' zijn
    leuk he

het z\ijn 4 kleurtjes, heeft iemand leuke tips oim je ogen daar leuk mee op te maken?
    waar licht, waar donker?
      vrijdag 13 februari 2009 @ 19:51:40 #111
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_66032350
    Ik heb de goud/groen/zilver/blauwe
    Knoei
    pi_66032566
    ik nummer 1, van lichtbeige naar bruin
    pi_66040215
    Voor dametjes die nieuwsgierig zijn!

Mijn "Rainbow look"

Mijn "Black - Green - White, look"

Ik zal binnekort nog een naturel look doen!
    Kan ik meteen mijn wimpers op normale foto's laten zien zoals ik beloofd had!
    pi_66041272
    Die rainbow look is vet!
    Heb je er ook een foto van met je hele gezicht erop?
    pi_66042160
    Leuk, die rainbowlook
    pi_66042243
    Assiej, jij bent toch wel heel erg into oog make up, wat kun je voor leuks doen met vier kleuren oogschaduw, oplopend in kleur?
    pi_66042522
    Die rainbow look vind ik gaaf, die andere vind ik wat minder (maar ja smaken verschillen)
    pi_66042640
    Het maakt haar ook erg bleek..
    Die kleurtjes doen meer als je al licht bent

Edit: ik heb zelf ook een bleke huid, alleen durf ik kleurtjes niet zo aan

[ Bericht 35% gewijzigd door Linnie20v op 13-02-2009 23:53:23 ]
      zaterdag 14 februari 2009 @ 18:45:16 #119
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_66061095
    Erg mooi, die regenboog! Ikke wil oook

Ik heb zojuist de zilveren eyecream van de etos geprobeerd.... erg fijn, makkelijk te smeren, voelt niet vies en plakkerig en dekt erg goed. Maar kan ook subtiel opgebracht worden met het kwastje dat er bij zit.. dus kan ook best als dagmakeup, ook al is het metallic.
    Nu nog even kijken of het goed en lang blijft zitten (ik heb geen oogmakeup basis, die vegeet ik steeds te halen )
    Knoei
    pi_66067753
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Mirjam het volgende:
    Assiej, jij bent toch wel heel erg into oog make up, wat kun je voor leuks doen met vier kleuren oogschaduw, oplopend in kleur?
    Je moet met het lichtste beginnen in je binnenste ooghoek en dan als maar donker naar buiten werken..

zo lijkt het alsof je ogen verder van elkaar staan maar toch ook weer niet

Erg sexy kan het eruit zien
    pi_66067769
    Ik heb geen fullface van die regenboog, misschien doe ik hem binnenkort nog een keer dan maak ik een fullface!
    pi_66067873
    Ik was op gesprek geweest bij die meid die mij benaderd had om make-up te gaan verkopen

De bedoeling was dat ik een kit ga kopen ( met bepaalde kleuren foundations en blushes en oogschaduwen, lipsticks etc. )
    Daar moet ik 300 euro voor neer leggen.

Dan kan ik de producten op mijzelf gaan gebruiken en tevens op de mensen die ik dan op ga maken met de producten, ik kan ze dan kennis laten maken met het product en het aan ze verkopen, zowel als de gehele kit/koffer als per "item"..

Het merk is "Sonya", niet op dieren getest en plantaardig..

Ik heb mezelf opgemaakt daar met de producten, het is fijn spul alleen ik zit te twijfelen of ik nu die 300 euro neer moet leggen want ik ga straks mijn visagie opleiding doen en dan krijg ik ook een make-up kit...
    (+ dat ik het geld er niet voor heb )...

Ik kan zelf ook losse items kopen..
    Als meerdere mensen hier belang bij hebben zou het besteld kunnen worden..

Ze willen dus dat ik het product ga showen en ga verkopen ...
    maar ik weet het niet ... ik moet zelf dan zo'n kit aanschaffen en dat vind ik zelf minder...
      zaterdag 14 februari 2009 @ 22:27:01 #123
    199256 kwiwi
    de enige echte.
    pi_66068494
    door dit topic heb ik een lading make-up bestelt bij EDM die ik niet nodig heb maar het ziet er zo mooi uit allemaal en niet eens duur!
    pi_66069827
    Ik wil mn pakketje van EDM hebben ik wil het zo graag uitproberen!!!
      zaterdag 14 februari 2009 @ 23:17:47 #125
    199256 kwiwi
    de enige echte.
    pi_66069920
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 23:14 schreef Dipkip het volgende:
    Ik wil mn pakketje van EDM hebben ik wil het zo graag uitproberen!!!
    Hoe lang duurt het normaal voordat je dat binnen hebt?
    pi_66070133
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 23:17 schreef kwiwi het volgende:
    Hoe lang duurt het normaal voordat je dat binnen hebt?
    Ik dacht ongeveer anderhalve week...
    pi_66070909
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 22:06 schreef Assiej het volgende:
    Ik was op gesprek geweest bij die meid die mij benaderd had om make-up te gaan verkopen

De bedoeling was dat ik een kit ga kopen ( met bepaalde kleuren foundations en blushes en oogschaduwen, lipsticks etc. )
    Daar moet ik 300 euro voor neer leggen.

Dan kan ik de producten op mijzelf gaan gebruiken en tevens op de mensen die ik dan op ga maken met de producten, ik kan ze dan kennis laten maken met het product en het aan ze verkopen, zowel als de gehele kit/koffer als per "item"..

Het merk is "Sonya", niet op dieren getest en plantaardig..

Ik heb mezelf opgemaakt daar met de producten, het is fijn spul alleen ik zit te twijfelen of ik nu die 300 euro neer moet leggen want ik ga straks mijn visagie opleiding doen en dan krijg ik ook een make-up kit...
    (+ dat ik het geld er niet voor heb )...

Ik kan zelf ook losse items kopen..
    Als meerdere mensen hier belang bij hebben zou het besteld kunnen worden..

Ze willen dus dat ik het product ga showen en ga verkopen ...
    maar ik weet het niet ... ik moet zelf dan zo'n kit aanschaffen en dat vind ik zelf minder...

Je hoeft toch niet direct te beslissen of wel?
    Misschien kun je eerst even die visagie opleiding afwachten, en dan alsnog beslissen of je de verkoop van de producten er bij wilt doen. (misschien heb je er wel helemaal geen tijd voor dadelijk)
    In welke prijsklasse zit dit merk als je het gaat verkopen?
    pi_66073824
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 23:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
    Je hoeft toch niet direct te beslissen of wel?
    Misschien kun je eerst even die visagie opleiding afwachten, en dan alsnog beslissen of je de verkoop van de producten er bij wilt doen. (misschien heb je er wel helemaal geen tijd voor dadelijk)
    ^^
    ik zou sowieso niet zelf investeren in zoiets.

Zij willen dat _jij_ hun product gaat vertegenwoordigen. Dan lenen ze je maar een start up kit en naarmate dat de tijd vordert dat je er steeds meer bij krijgt ofzo.

Maar dat jij ¤ 300,- aftikt....en dan moet je nog maar zien of je er echt iets mee kan? Of er interesse voor is en of mensen het 't geld waard vinden....

Ik zou 't lekker investeren in de visagie opleiding
    Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
      zondag 15 februari 2009 @ 11:39:30 #129
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_66077601
    Nou, die eyecream van de etos die ik probeerde? Dat was geen succes, in ieder geval niet zonder make-up basis.. binnen een paar uur zat alle cream op een balletje op m'n ooglid
    Knoei
    pi_66078437
    quote:
    Op zondag 15 februari 2009 01:24 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^
    ik zou sowieso niet zelf investeren in zoiets.

Zij willen dat _jij_ hun product gaat vertegenwoordigen. Dan lenen ze je maar een start up kit en naarmate dat de tijd vordert dat je er steeds meer bij krijgt ofzo.

Maar dat jij ¤ 300,- aftikt....en dan moet je nog maar zien of je er echt iets mee kan? Of er interesse voor is en of mensen het 't geld waard vinden....

Ik zou 't lekker investeren in de visagie opleiding
    Het is een goedkoop merk maar ik heb het gister mogen testen ( de model koffer ) het is opzich goed spul..

Ik ga ook zeker invensteren in mijn make-up opleiding dat gaat voorop alleen willen ze iemand hebben die de make-up doet, het merk heeft ook o.a. babyproducten en dieren producten en dan dus ook de make-up producten, ze vroegen of ik het dus wou gaan verkopen etc.etc.
    maar ik moest het 10 uur mee bezig zijn per week, nou als ik een opleiding heb ( 2 zelfs ) dan lukt mij dat denk ik niet eens ..

Als het product niet goed was of ik wou de kit na die tijd niet meer gebruiken en ik had hem al wel betaald en besteld etc. en gebruikt dan kun je hem terug sturen en kreeg ik mijn geld gewoon weer terug ...

Het is allemaal plantaardig en niet op dierengetest...

Of ik dit wil, hmm geen idee.. ik heb zo'n vermoeden dat er meer achter zit dan alleen maar het verkopen
    dat je er uit eindelijk misschien niet eens meer van af komt ?..... ik weet het niet
    pi_66078509
    quote:
    Op zondag 15 februari 2009 11:39 schreef Loqi het volgende:
    Nou, die eyecream van de etos die ik probeerde? Dat was geen succes, in ieder geval niet zonder make-up basis.. binnen een paar uur zat alle cream op een balletje op m'n ooglid

Als je eyecream gebruikt, gaat het altijd!!! creasen ( dus in elkaar hopen of in je lijn van je ooglid zitten )
    zelfs met een basis eronder ...

Een cream moet je Altijd! vast zetten met poeder

dus als je de eyecream op je ooglid zult doen en beetje uitsmeert zodat het egaal is
    en er dan die kleur oogschaduw op doet, zul je zien dat de oogschaduw in 1x een dikke boost krijgt van intensheid.. hij word voller van kleur en veel krachtiger..
      zondag 15 februari 2009 @ 12:34:06 #132
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_66079178
    Oh, die Everydayminerals sample kit ga ik binnenkort eens bestellen. Iemand nog tips: ik heb een bleke huid, vrij vaak rode vlekjes en volgens een visagiste een vrij oranje ondertoon. Ik heb vaak fikse wallen omdat m'n huid onder de ogen heel erg doorschijnt.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      zondag 15 februari 2009 @ 12:52:51 #133
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_66079837
    quote:
    Op zondag 15 februari 2009 12:12 schreef Assiej het volgende:

[..]

Als je eyecream gebruikt, gaat het altijd!!! creasen ( dus in elkaar hopen of in je lijn van je ooglid zitten )
    zelfs met een basis eronder ...

Een cream moet je Altijd! vast zetten met poeder

dus als je de eyecream op je ooglid zult doen en beetje uitsmeert zodat het egaal is
    en er dan die kleur oogschaduw op doet, zul je zien dat de oogschaduw in 1x een dikke boost krijgt van intensheid.. hij word voller van kleur en veel krachtiger..

nouja, dat maar eens proberen dan
    Knoei
    pi_66087048

Lol, alstu alle pic's
    vandaag is mijn lookje, groen met zwart!
    pi_66087998
    Mooi gedaan hoor!

Ik heb net ook een sample kit bij EDM bestelt. Ik draag al járen geen make-up meer omdat mijn ogen zo vreselijk ervan gaan branden en mijn huid zo slecht ervan wordt. Om nog maar niet te spreken hoe het voelt als al die make-up er weer afgewassen moet Ik vond het altijd wel leuk om te doen, dus hopelijk werkt het spul van EDM beter.

Nu alleen nog een mascara vinden die mijn ogen verdragen........

TVP dus.
    pi_66091346
    Jij bent écht goed Assiej. Heb je hier je beroep van gemaakt?

Zeker voor speciale gelegenheden is zoiets gaaf. Gewoon op straat zou ik het (voor mezelf) een beetje too much vinden. Maar voor feestjes/ stappen echt keimooi!
    pi_66094386
    quote:
    Op zondag 15 februari 2009 18:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
    Jij bent écht goed Assiej. Heb je hier je beroep van gemaakt?

Zeker voor speciale gelegenheden is zoiets gaaf. Gewoon op straat zou ik het (voor mezelf) een beetje too much vinden. Maar voor feestjes/ stappen echt keimooi!
    ...
    Nope nog niet, ik ga er mijn beroep Hoop ik van maken

23 februari begint eindelijk mijn visagie opleiding
    ik wil zo graag visagiste zijn alleen zien mijn ouders het als "geen vak/beroep"..

lief ! thanks!

Het is idd to much voor overdag maar dat is wie ik ben soms, in het weekend ga ik zo overdag en ga ik ook zo uit... verschilt.. ik wil gewoon graag make-uppen en met een simpel lookje ben je immers zo klaar
    pi_66094681
    quote:
    Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef Assiej het volgende:

[..]

...
    Nope nog niet, ik ga er mijn beroep Hoop ik van maken

23 februari begint eindelijk mijn visagie opleiding
    ik wil zo graag visagiste zijn alleen zien mijn ouders het als "geen vak/beroep"..

lief ! thanks!

Het is idd to much voor overdag maar dat is wie ik ben soms, in het weekend ga ik zo overdag en ga ik ook zo uit... verschilt.. ik wil gewoon graag make-uppen en met een simpel lookje ben je immers zo klaar
    Leuk, hoop dat het je lukt!

Ik bedoel overigens niet dat jij er "too much" uitziet hoor, integendeel. Vind het leuk als ik mooi opgemaakte mensen zie. In de Douglas bijvoorbeeld, zijn ze ook vaak mooi opgemaakt. Ik doelde meer op mezelf, maar dat kan ook aan mijn gebrek aan talent liggen
    pi_66098738
    Mooi Assiej! Het is inderdaad best een heftige look, maar je kunt het prima hebben!

Gisteren kreeg ik zomaar, van een wildvreemde, een complimentje over mijn oogmake-up! Allemaal dankzij EDM

Ik heb trouwens nog een vraagje. Mijn oogschaduw breng ik altijd aan met zo'n amateuristisch applicatortje, nu heb ik inmiddels ook wel begrepen dat een 'echte' oogschaduwkwast beter is. Maar waarom eigenlijk, wat zijn de voordelen ervan? En waar kan ik er eentje kopen die niet te duur is? Ik was bij Sephora en daar waren ze vanaf 10,-. Dat vond ik vrij duur. En hoe doe je dat dan als je veel verschillende kleuren draagt, moet je de kwasten dan wassen (zoja, hoe dan ) of moet je er gewoon meerdere aanschaffen? Veel vragen, maar ik vroeg het me echt af .
    pi_66098846
    Je kwasten kan je gewoon wassen, volgens mij is het het beste om ze uit te spoelen met water en een drupje shampoo. En dan rechtop te drogen zetten (zodat de haartjes niet een verkeerde kant op gaan staan) .

Heb trouwens nog steeds geen make-up foto van mezelf geplaatst. vergeet het steeds! Misschien morgen.
    pi_66100778
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 22:55 schreef Assiej het volgende:
    Voor dametjes die nieuwsgierig zijn!

[ afbeelding ]

Mijn "Rainbow look"

[ afbeelding ]

Mijn "Black - Green - White, look"

Ik zal binnekort nog een naturel look doen!
    Kan ik meteen mijn wimpers op normale foto's laten zien zoals ik beloofd had!
    Wauw, vooral de rainbow look
    pi_66101310
    quote:
    Op zondag 15 februari 2009 21:39 schreef shiNinG_staR het volgende:

Ik heb trouwens nog een vraagje. Mijn oogschaduw breng ik altijd aan met zo'n amateuristisch applicatortje, nu heb ik inmiddels ook wel begrepen dat een 'echte' oogschaduwkwast beter is. Maar waarom eigenlijk, wat zijn de voordelen ervan? En waar kan ik er eentje kopen die niet te duur is? Ik was bij Sephora en daar waren ze vanaf 10,-. Dat vond ik vrij duur. En hoe doe je dat dan als je veel verschillende kleuren draagt, moet je de kwasten dan wassen (zoja, hoe dan ) of moet je er gewoon meerdere aanschaffen? Veel vragen, maar ik vroeg het me echt af .
    Ik was mijn kwasten met de Mac Brush Cleanser , even wat op keukenpapier druppelen, kwast eroverheen afvegen totdat het schoon is, uitspoelen met water, "shapen" en plat (!) neerleggen anders loopt het spul de kwast in en kan het de lijm oplossen. EM heeft ook eyeshadow kwasten ($5) btw
      maandag 16 februari 2009 @ 09:47:39 #143
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66110848
    Joepie, ik wilde in september beginnen met een visagieopleiding, maar heb net gebeld en kan toch nog met de februari-instroom mee !!! .
    Waarschijnljik ga ik volgende week beginnen .
    KuikenGuppy
    pi_66111109
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 09:47 schreef Burdie het volgende:
    Joepie, ik wilde in september beginnen met een visagieopleiding, maar heb net gebeld en kan toch nog met de februari-instroom mee !!! .
    Waarschijnljik ga ik volgende week beginnen .
    Leuk voor je!! En gefeliciteerd! Dan moeten we toch snel een meet organiseren zodat jij en assiej kunnen oefenen op de topic-meiden!!
      maandag 16 februari 2009 @ 10:05:51 #145
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66111221
    Jullie mogen ook mee als model .
    KuikenGuppy
    pi_66111290
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef Burdie het volgende:
    ik meld me aan!
    pi_66111348
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef Burdie het volgende:
    oeh
    pi_66111384
    Hee leuk gefeliciteerd! Ik doe ook mee hoor
      maandag 16 februari 2009 @ 10:18:20 #149
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66111542
    Ik oefen eerst even op IRL vriendinnen als het niet erg is .
    KuikenGuppy
    pi_66111622
    Dat lijkt me goed, als het niet lukt zijn zij de l*l
      maandag 16 februari 2009 @ 10:31:24 #151
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66111864
    Maar mocht je serieuze interesse hebben: Fotografen en modellen ontmoetingsplaats deel XII

Woei! .
    KuikenGuppy
      FOK!fossiel maandag 16 februari 2009 @ 11:46:28 #152
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_66114111
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 19:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oja, ik ook trouwens. Het is gelukt.

Ik heb ook wat anders besteld vandaag van http://www.konadnailart.nl/shop.html
    [ afbeelding ]

Hoi,

Naar aanleiding van dit berichtje van jou werd ik ook nieuwsgierig en heb ook wat aangeschaft (nagellak, stempelding en 1 sjabloon). Ik vroeg me af of jij het al binnen hebt en hoe het bevalt?

(ik vraag me af wanneer ik het eigenlijk ga gebruiken want over een paar weken moet ik voor m'n co-schappen weer de kliniek in en daar zien ze het echt niet zitten als je vlindertjes op je nagels hebt )
    Chick on a mission
    pi_66115375
    Ik wil jullie best als model hebben voor mijn opleiding maar ik denk niet dat iemand van jullie zin heeft om naar het oosten te gaan af reizen voor van 7 tot 10 in hengelo ov te zitten
    pi_66116074
    quote:

[ afbeelding ]

Binnen Met een chocolaatje erbij zelfs
      maandag 16 februari 2009 @ 13:11:44 #155
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_66116497
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 @ 10:18 schreef Burdie het volgende:
    Ik oefen eerst even op IRL vriendinnen als het niet erg is .
    Hoiii
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    pi_66120629
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 12:54 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Binnen Met een chocolaatje erbij zelfs
    Chocolaatje incl rattengif ? grapje! haha

ben benieuwd naar je resultaatjes en je mening !

Ik snap idd niet dat ze nog steeds niet nieuwe flesjes hebben ontworpen
      maandag 16 februari 2009 @ 16:05:03 #157
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_66122876
    quote:
    Op zondag 15 februari 2009 16:11 schreef Assiej het volgende:
    [ afbeelding ]

Lol, alstu alle pic's
    vandaag is mijn lookje, groen met zwart!
    Ik wil ook zo`n mooie zwarte lijn

Bij mij blijf je huid zien

In me Burberry......
    pi_66123450
    Nou vind em best mooi hoor! Als ik het doe zit het werkelijk overal behalve waar het moet zitten
    pi_66123920
    Oké, eindelijk een cc nu Ik heb dus een lichte huid, geen idee wat voor 'undertone' Ik zie door de bomen het bos niet hoor, warm, golden, cool etc. Wat is het beste voor een lichte (blanke) huid die neigt naar glimmen als het warm is? Wil uiteraard dat het onzichtbaar is verder
      maandag 16 februari 2009 @ 16:39:25 #160
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66124177
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 16:05 schreef Chav het volgende:

[..]

Ik wil ook zo`n mooie zwarte lijn

Bij mij blijf je huid zien

[ afbeelding ]
    Mooie wimpers en wenkbrauwen heb jij zeg .
    KuikenGuppy
      maandag 16 februari 2009 @ 16:40:27 #161
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66124218
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 16:32 schreef heaven7 het volgende:
    Oké, eindelijk een cc nu Ik heb dus een lichte huid, geen idee wat voor 'undertone' Ik zie door de bomen het bos niet hoor, warm, golden, cool etc. Wat is het beste voor een lichte (blanke) huid die neigt naar glimmen als het warm is? Wil uiteraard dat het onzichtbaar is verder
    heb je mijn samples al binnen? .
    En wat zoek je precies? .
    KuikenGuppy
      maandag 16 februari 2009 @ 16:50:47 #162
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_66124710
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 16:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mooie wimpers en wenkbrauwen heb jij zeg .
    Wimperextensions en laten epileren door een iraans vrouwtje met touw (en dan heb ik mn wenkbrauwen nog niets eens in de gel gezet :p)
    In me Burberry......
      maandag 16 februari 2009 @ 16:54:19 #163
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66124874
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 16:50 schreef Chav het volgende:
    Wimperextensions en laten epileren door een iraans vrouwtje met touw (en dan heb ik mn wenkbrauwen nog niets eens in de gel gezet :p)
    waar heb je dat laten doen?? Ik wil dat ook .
    (Hoewel ik geen wimperextensions kan hebben ivm het dragen van een bril ).
    KuikenGuppy
      maandag 16 februari 2009 @ 16:55:32 #164
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66124938
    Oh, ik heb net een grote Abbot's Perk Me Up besteld bij EDM en een wenkbrauwpoeder. Nu ben ik altijd wars van poeders voor wenkbrauwen, maar ik wil het toch maar eens proberen .
    Verder mag ik van mezelf voorlopig niets meer kopen, pas in Parijs mag ik me weer gaan uitleven bij Sephora .
    KuikenGuppy
      maandag 16 februari 2009 @ 16:58:16 #165
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_66125078
    Waarom zou je dan geen extensions kunnen nemen??

Wenkbrauwen heb ik in rdam laten doen (epileren en verven, als is het volle weg) en de wimpers doet de vriendin van mn stiefmoeder dr neef (begrijp je m nog )
    In me Burberry......
      maandag 16 februari 2009 @ 16:59:45 #166
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66125151
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Chav het volgende:
    Waarom zou je dan geen extensions kunnen nemen??
    Die 'botsen' dan bij elke keer knipperen tegen het glas van m'n bril aan .
    Rotterdam is wat uit de richting, maar ik ga gewoon in Amersfoort/Utrecht een keer zoeken naar een toko waar ze epileren met touw. Ik heb het in het verleden ook wel eens zelf gedaan, maar dat werkt nooit zo heel erg goed .
    KuikenGuppy
      maandag 16 februari 2009 @ 17:04:32 #167
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_66125394
    Je hebt ook korte extensions, ik heb midden en lang

Voor epileren moet je kijken bij Turkse kapsters etc.
    In me Burberry......
      maandag 16 februari 2009 @ 17:06:35 #168
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_66125477
    Hier waren mn wenkies net geverfd, waren ze nog "vol".

[img]weg!/img]

[ Bericht 37% gewijzigd door Chav op 16-02-2009 21:38:38 ]
    In me Burberry......
    pi_66125576
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 16:40 schreef Burdie het volgende:

[..]

heb je mijn samples al binnen? .
    En wat zoek je precies? .
    Gister wist mams nog van niks Had ze ff aan de foon. Ik zoek een spulletje wat je er lekker met een kwast op je gezicht kan mikken, dat mooi egaliseert en die donkere plekken onder mijn ogen weghaalt maar dat je evengoed niet kan zien dat er iets op zit.
    Mijn gezicht trouwens, voor advies

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2009 17:09:43 ]
      maandag 16 februari 2009 @ 17:09:42 #170
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_66125619
    Welke donkere plekken onder je ogen!???
    In me Burberry......
    pi_66125637
    Daar heb ik al wat make up op en het is een goeie foto zoals je zal snappen
      maandag 16 februari 2009 @ 17:12:12 #172
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66125730
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 17:06 schreef Chav het volgende:
    Hier waren mn wenkies net geverfd, waren ze nog "vol".

[ afbeelding ]
    Wow, jij bent echt mooi !
    KuikenGuppy
      maandag 16 februari 2009 @ 17:13:46 #173
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66125809
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Gister wist mams nog van niks Had ze ff aan de foon. Ik zoek een spulletje wat je er lekker met een kwast op je gezicht kan mikken, dat mooi egaliseert en die donkere plekken onder mijn ogen weghaalt maar dat je evengoed niet kan zien dat er iets op zit.
    Mijn gezicht trouwens, voor advies

[ link | afbeelding ]
    Inderdaad, welke donkere plekken? !
    Als je bij EDM gaat bestellen, zou ik Aussi Perk Me Up proberen .
    KuikenGuppy
      maandag 16 februari 2009 @ 17:17:31 #174
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_66125981
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 17:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Goed licht
    In me Burberry......
    pi_66126505
    Oh ja, die long handled kabukibrush is op Er staat echter verder niets bij, iemand enig idee wanneer die weer voorradig is? Las ergens anders dat de baby kabuki maar heel klein is.. ?
      maandag 16 februari 2009 @ 17:33:59 #176
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66126648
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 17:29 schreef heaven7 het volgende:
    Oh ja, die long handled kabukibrush is op Er staat echter verder niets bij, iemand enig idee wanneer die weer voorradig is? Las ergens anders dat de baby kabuki maar heel klein is.. ?
    The Long Handled Kabuki will arrive by the end of this month.
    KuikenGuppy
    pi_66127168
    Oké, geen idee waar dat staat maar bedankt! Welke (grote) kwast is verder aan te raden om losjes make up op je gezicht te poederen?
    pi_66127371
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 11:46 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Hoi,

Naar aanleiding van dit berichtje van jou werd ik ook nieuwsgierig en heb ook wat aangeschaft (nagellak, stempelding en 1 sjabloon). Ik vroeg me af of jij het al binnen hebt en hoe het bevalt?

(ik vraag me af wanneer ik het eigenlijk ga gebruiken want over een paar weken moet ik voor m'n co-schappen weer de kliniek in en daar zien ze het echt niet zitten als je vlindertjes op je nagels hebt )
    Ik heb het nog niet binnen maar ik neem aan dat het deze week wel komt.
    Ik heb volgens mij hetzelfde setje besteld als jij. Ik zag trouwens in diverse filmpjes op youtube dat je ook gewoon andere nagellak kunt gebruiken om mee te stempelen dus je hoeft niet die dure van Konad erbij te kopen.

Ik zou het inderdaad niet op doen als je co-schappen moet lopen. Goed verzorgde handen zijn een plus bij een dokter maar een arts met vlindernagels zou ik niet echt serieus nemen denk ik. Tenzij kinderarts en lollige gebruik van kleurtjes.
    Maar er zijn natuurlijk altijd vrije dagen.
    pi_66127602
    1e bestelling weg De baby kabuki maar eruit gemikt, als de make up bevalt bestel ik de grote wel.
      FOK!fossiel maandag 16 februari 2009 @ 18:46:38 #180
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_66128905
    [quote Ik heb het nog niet binnen maar ik neem aan dat het deze week wel komt.
    Ik heb volgens mij hetzelfde setje besteld als jij. Ik zag trouwens in diverse filmpjes op youtube dat je ook gewoon andere nagellak kunt gebruiken om mee te stempelen dus je hoeft niet die dure van Konad erbij te kopen.

[/quote]

Ik heb niet zo'n standaart setje gekocht maar zelf wat samengesteld (maakte qua prijs namelijk nauwelijks wat uit). Ik begreep trouwens dat je wél perse die wat visceuzere nagellak van hun (of een vergelijkbare fabrikant) moet gebruiken, maar dat zeggen ze vast ook uit winstbejag
    Chick on a mission
      maandag 16 februari 2009 @ 19:01:21 #181
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66129547
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 17:50 schreef heaven7 het volgende:
    Oké, geen idee waar dat staat maar bedankt!
    Het stond in een email die ik van ze heb gehad hierover .
    KuikenGuppy
      maandag 16 februari 2009 @ 19:03:51 #182
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66129639
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 18:05 schreef heaven7 het volgende:
    1e bestelling weg De baby kabuki maar eruit gemikt, als de make up bevalt bestel ik de grote wel.
    Ik heb zelf een baby kabuki van Maybelline (geloof ik) en die vind ik verschrikkelijk in gebruik.
    KuikenGuppy
    pi_66134860
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 17:17 schreef Chav het volgende:

[..]

Goed licht
    Ik zag al dat je extensions had ! ( heb ze zelf ook gehad )

Als je even bedenkt dat je nu voor de pc zit en dat je een spiegeltje op je toetsenbord neer legt kijk je dus automatisch naar beneden, als je dan je wimperrand gaat lijnen met de eyeliner zal ie nog mooier tegen je kant aan komen van de wimpers

En de waterlijnen ( dat natte-huidje aan je oogbal ) lijnen met zwart
    pi_66136720
    Wat moet ik me voorstellen bij wimperextensions? Zijn dat van die nepwimpers of is dit weer iets anders?
      maandag 16 februari 2009 @ 21:34:15 #185
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_66137248
    Ze (plukjes) worden (in mijn geval) vastgezet met rubber en blijft voor een langere tijd zitten. Als er een plukje uitvalt wordt er weer een nieuwe tussengezet.

Ik heb net de lijn geprobeert, ik denk dat ik het maar moet laten, moet mn ogen ook weer schoonmaken en moet uitkijken met oogmake-epverwijderaar anders vallen mn wimpers eraf

Gelukkig ben ik toch meer van de lipglossies enz maar vond zo`n lijntje wel gaaf.
    In me Burberry......
    pi_66141628
    ff tipje voor mensen die een zwart/donker lijntje zetten in de waterlijn van het oog. ( wat ik trouwens altijd aanraad geeft een intense blik, bij de voorkeur aan grotere ogen inplaats van intens, kleur de waterlijn wit)Maargoed, ik zou voor de waterlijn geen gewoon oogpotlood kiezen en al helemaal niet vloeibaar, want die vervaagd heeeel snel!

en dan nu de tip: komtie: Puur kajal "potlood"(is niet echt potlood) BIj de toko te verkrijgen voor ong. 1, 25 , werkt perfect blijft heeeeeeel lang zitten!
    Flick your cigarette, then kiss me
    pi_66142630
    Sinds ik ontdekt heb dat ik aan de bovenkant ook een waterlijn heb klieder ik daar altijd met donker potlood en dat is inderdaad mooier.
    Aan de onderkant heeft bij mij geen zin, dat traan ik weg en ik wrijf nog wel eens in mijn ogen en dan is die halve streep ook weg en dat ziet er niet uit. Dus daar doe ik het potlood in mijn wimperlijn.
    pi_66143369
    Jaaa ogen verschillen per mensen, doe wat het best staat bij jou oog idd. en over die kabuki brushes, die kun je voor 2,50 van essence, bij de kruidvat kopen
    Flick your cigarette, then kiss me
    pi_66143467
    Als ik spul op de waterlijn doe eindig ik altijd met heel charmante zwarte prutjes in mn ooghoeken en wazige strepen op mn lenzen. Dus ik doe het alleen tussen de wimperhaartjes of net er buiten. Dat maakt mn ogen ook groter dan als ik er binnen kleur, dus ik snap sowieso niet waarom je op die waterlijn zou gaan smeren eigenlijk.
      dinsdag 17 februari 2009 @ 09:43:35 #190
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66149551
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef Dipkip het volgende:
    Als ik spul op de waterlijn doe eindig ik altijd met heel charmante zwarte prutjes in mn ooghoeken en wazige strepen op mn lenzen. Dus ik doe het alleen tussen de wimperhaartjes of net er buiten. Dat maakt mn ogen ook groter dan als ik er binnen kleur, dus ik snap sowieso niet waarom je op die waterlijn zou gaan smeren eigenlijk.
    Dat dus .
    Mijn ogen worden er ook enorm droog van als ik mijn waterlijn inkleur.
    KuikenGuppy
    pi_66153204
    Ik ben ooit begonnen met het inkleuren ervan en nu kan ik niet meer zonder . Heb verder weinig last van prutjes of van mijn lenzen gelukkig.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 14:43:59 #192
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_66159984
    Trouwens, Astrid, welk merk had jij gebruikt voor die regenboog? Ik heb vaak dat zelfs met een onderbasis de oogschaduw niet blijft zitten.
    pi_66163452
    Ik heb mn EDM bestelling binnen ziet er allemaal super uit, ik moet nog eens rustig gaan zitten om de foundations te testen, de kleuren liggen erg dicht bij elkaar dus ik ga een keertje goed uitzoeken wat het meeste doet voor mn huid.

De kwasten zijn heeerlijk zacht en werken fijn. En de oogschaduws zijn echt práchtig, hele intense kleuren, waardoor ik ze doorschijnend op kan brengen maar dat het toch veel kleur geeft, echt supergoed. Normaal krijg je dan zo'n plakkaat kleur zeg maar, ik vind het mooi dat het subtiel is maar toch kleurig (klinkt onlogisch geloof ik... naja). Het opbrengen ging ook heel makkelijk en het blijft echt mooi zitten tot nu toe.

En de poeder en blusher die ik er bij heb gekregen zijn ook goed, niet de allerbeste kleur voor mij maar ik denk van de zomer wel (nu is de kleur van het poeder ietsje te warm). Ik moet nog wel wennen aan die sponsdoosjes waar ze in zitten, als je iets te actief poedert zitten je kleren onder ik vind het superfijne producten, maar ik zou er niet graag mee klooien onderweg denk ik. Maar volgens mij hoeft dat (iig met de oogschaduws) ook niet.
    pi_66164091
    Oh die blusher is trouwens officieel een bronzer, maar ik vond m vrij roze achtig en heb m nu als blusher op en dat staat goed meestal is blusher dus té roze voor mij en dit staat leuk.

Nu hoef ik dus nooit van mn leven meer blusher te kopen met de hoeveelheid die in dat potje zit
    pi_66164236
    Dat klinkt wel erg goed! Hoe groot zijn die proefjes dan?
    En kun je bij een volgende bestelling weer een proefsetje bestellen of mag dat maar 1 keer?
    pi_66164331
    Proefsetjes mogen altijd!
    pi_66164459
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2009 16:32 schreef heaven7 het volgende:
    Dat klinkt wel erg goed! Hoe groot zijn die proefjes dan?
    En kun je bij een volgende bestelling weer een proefsetje bestellen of mag dat maar 1 keer?
    De proefjes zijn niet zo groot, ongeveer de doorsnede van een 20 eurocent muntje. Maar ja je hebt ook maar weinig nodig vind ik van dat poeder, dus je kan best een paar weken poederen met die proefjes. Volgens mij mag je bij iedere bestelling een proefsetje doen, je mag ook alleen een proefsetje bestellen en dan betaal je alleen verzendkosten. Je kiest zelf je kleuren maar het setje heeft wel een vaste samenstelling (dus je moet zoveel poeders, blusher, concealer, dat heeft vaste hoeveelheden en je kan er dus niet 4 blushers in gooien).
      dinsdag 17 februari 2009 @ 16:38:07 #198
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66164501
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Dipkip het volgende:
    Oh die blusher is trouwens officieel een bronzer, maar ik vond m vrij roze achtig en heb m nu als blusher op en dat staat goed meestal is blusher dus té roze voor mij en dit staat leuk.

Nu hoef ik dus nooit van mn leven meer blusher te kopen met de hoeveelheid die in dat potje zit
    Welke heb je?
    KuikenGuppy
    pi_66164509
    Mijn Konadsetje is binnen.
    En nu heb ik een French manicure met witte bloemetjes.
    Het is echt zo makkelijk als het lijkt. Ik wil meer van die sjablonen.
      dinsdag 17 februari 2009 @ 16:39:24 #200
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66164555
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
    Trut, zeg dat nou niet !
    Hoeveel kost zoiets? . neem het maar mee bij de meet.
    KuikenGuppy
    pi_66165949
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef Burdie het volgende:
    Welke heb je?
    Natural reflections medium bronzer
    pi_66169576
    Ik heb de Max Factor False Lash Effect!
    de "na aper " ( niet na aper want het komt van het zelfde bedrijf )
    als de bekende in usa; Covergirl Lash Blast

16,99 bij de kruidvat!
    ik heb de normale zwarte dus geen waterproof!
    ________
    (internet )
    Zoals je ziet lijkt de mascara erg op de CoverGirl Last Blast, dit klopt want CoverGirl en MF zijn van 1 bedrijf, namelijk Procter&Gamble.
    De Amerikaanse variant van de mascara is dan ook CoverGirl Last Blast en de Europese versie is de Max Factor False Lash Effect.
    Max Factor heeft het idee dus niet gejat van CoverGirl

Covergirl Lash Blast (niet in nl te verkrijgen wel via ebay etc. )

Max Factor False Lash Effect ( deze heb ik )

__

En ik heb van Yves Rocher een Eye make-up remover gekocht, zelfde principe als Lancome Bi - Facil / Lancaster ...
    deze was in enschede ¤ 3,65 dus ik ging het maar een gok wagen voor 125 ml!
    Démaquillant express yeux sensibles
    Au Bleuet
    Augen-make-up- entferner
    für empfindliche Augen
    mit Kornblume

Yves Rocher,
    125 ml

Volgens de bijsluiter op de achterkant staat dat het ook voor waterproof make-up is!
    Als ik deze beide producten gebruikt heb, komt er natuurlijk een "review-tje".. !
    __
    (internet bron)

Luminelle reiniging met korenbloem voor gevoelige ogen
    LUMINELLE

Alle make-up verdwijnt als sneeuw voor de zon! Met één product verwijdert u grondig alle make-up. Bijzonder is de samenstelling met korenbloem, waardoor het niet in de ogen prikt en bijzonder zacht is voor gevoelige ogen.

http://www.yves-rocher.nl(...)21058?hbxSrc=_Search

[ Bericht 22% gewijzigd door Assiej op 17-02-2009 19:15:31 ]
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 19:10:35 #203
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_66169672
    Astrid, , kan je mn vraag nog even beantwoorden?
    pi_66169762
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2009 14:43 schreef ChipsZak. het volgende:
    Trouwens, Astrid, welk merk had jij gebruikt voor die regenboog? Ik heb vaak dat zelfs met een onderbasis de oogschaduw niet blijft zitten.
    Sorry! ik had je vraag niet zien staan

Ik heb het 120 kleuren pallet!! ( typ maar in op ebay en je vind het vanzelf, zelfs 88 kleuren etc. )
    En als oogschaduw basis heb ik Too faced shadow insurance gebruikt
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 19:21:40 #205
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_66170107
    Ahja pallet gevonden!

En dat too faced gedoe ken ik niet.
    pi_66170258
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2009 19:21 schreef ChipsZak. het volgende:
    Ahja pallet gevonden!

En dat too faced gedoe ken ik niet.
    Niet lullig bedoeld voor de mensen die dit lezen en het gebruiken
    maar een hema basis zuigt...

Ik zelf heb hem ook gehad ik dacht yea! ik heb een oogschaduw basis
    ik was er blij mee
    toen had ik meer op internet gekeken en leerde ik die merken kennen

Urban Decay Primer Potion
    en de concurrent
    Too Faced shadow insurance

deze 2 zijn de Top ! merken van de oogschaduw basissen, en believe me.. ze zijn super!
    Het voelt heel lekker zacht op je ooglid en de oogschaduw blijft goed lang zitten ..
    Je ogen zijn warme broeierige plekken dus daarom krijg je snel dat oogschaduw in de lijnen gaat zitten en dingen uit smeren! dus deze raad ik je écht aan!
    zijn wel 14/16 euro ongeveer wat ik zo uit mijn hoofd weet ( check ebay! )
    pi_66170427
    Ik ben eigenlijk best wel blij met mijn Hema-basis. Heb sindsdien geen oogschaduw meer in de plooitjes gehad en het blijft ook beter zitten. Maar ik geloof direct dat er betere zijn, hoor .

Ben benieuwd naar je review over de mascara, ik ben ook van plan hem aan te schaffen. Heb er al wat goede dingen over gehoord.
    pi_66170467
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2009 16:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Trut, zeg dat nou niet !
    Hoeveel kost zoiets? . neem het maar mee bij de meet.
    ¤14,95 voor een setje met een witte nagellak, een sjablonenrondje, een schrapertje en een stempel.

Ik had een foto willen plaatsen maar ik ben de oplader en het kabeltje van mijn camera kwijt.
    pi_66170536
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2009 19:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Ik ben eigenlijk best wel blij met mijn Hema-basis. Heb sindsdien geen oogschaduw meer in de plooitjes gehad en het blijft ook beter zitten. Maar ik geloof direct dat er betere zijn, hoor .

Ben benieuwd naar je review over de mascara, ik ben ook van plan hem aan te schaffen. Heb er al wat goede dingen over gehoord.
    Als het voor jou werkt is het prima toch, waarom dan duurder doen als die van de hema ook werkt

Ik ben ook erg benieuwd!
    Ik kan niet wachten haha
    pi_66174299
    Er waren hier toch een aantal fans van deze mascara?

Die is nu 1 +1 gratis bij kruidvat
    pi_66174456
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 17:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb t gemist... damn!

Werken zulke wimper extensions? Blijven ze goed zitten? Een vriendin van me had dat ook eens maar die moest iedere ochtend de helft terug proppen met een pincet (maar volgens mij had ze dat ook voor een paar euro laten doen ergens)
    pi_66175049
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2009 21:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
    Er waren hier toch een aantal fans van deze mascara?

[ afbeelding ]

Die is nu 1 +1 gratis bij kruidvat
    Die heb ik vandaag gehaald Alleen wel in combinatie met de TurboBoost...
    Ik weet namelijk niet of die colossal goed werkt en dacht laat ik er 2 proberen
    pi_66175110
    Ik moet nog steeds een keertje langs de douglas om de diorshow mascara te kopen. Mar blijf het steeds uitstellen na al die horror verhalen die ik hier lees over de douglas.. Misschien kan k m beter online ergens bestellen
      FOK!fossiel dinsdag 17 februari 2009 @ 23:22:00 #214
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_66180729
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
    Ik heb het ook vandaag binnen gekregen. Het idee was dat ik eens rustig morgen dat op m'n gemak ging uitzoeken. Maar ik was toch te nieuwsgierig

En het is inderdaad kinderlijk eenvoudig! Ik heb het net even op mijn naturel nagels geprobeerd en omdat ik voor een zilverkleurige lak heb gekocht is het niet heel erg opvallend. Morgen maar even proberen met een andere kleur nagellak eronder. Het is echt leuk!
    Chick on a mission
      woensdag 18 februari 2009 @ 08:00:56 #215
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_66186526
    Ik zit er ook over te denken zon nagelsetje te bestellen
    Wat een verschrikkelijk topic dit
    Knoei
    pi_66186696
    Idd Heerlijk al dat getut Kan niet wachten tot mijn EDM binnen is
      woensdag 18 februari 2009 @ 09:18:58 #217
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66187667
    Ik wil ook dat mijn EDM bestelling binnen komt!

Trouwens, gisteren zat er bij de post een brief van mijn visagie-opleiding, met een foto van de koffer waarmee we gaan werken. Ik heb een rondedansje gedaan, wát een make-up-walhalla...

KuikenGuppy
      woensdag 18 februari 2009 @ 09:21:03 #218
    2735 Aarti
    ik kan best aardig zijn hoor
    pi_66187723
    die koffer...om van te kwijlen!
    You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 februari 2009 @ 09:50:53 #219
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_66188474
    Golden Rose ken ik wel! - van naam -
    Schijnt best goede make-up te zijn.
      woensdag 18 februari 2009 @ 09:52:40 #220
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66188531
    dierproefvrij en veel pigment. Ik ben benieuwd .
    KuikenGuppy
    pi_66188927
    Ik heb het idee dat die EDM poeder mn huid nogal uitgedroogt heeft maar ja ik had er ook geen dagcreme onder, dat doe ik vandaag wel en dan kijken hoe het gaat.
    pi_66189881

Make-up tafel / spiegel gemaakt door mijn paps
    Er staat nog een grotere trolly naast en de bierplaatjes zijn weg en nu is ie helemaal klaar
    alleen nog een fatsoenlijke stoel/kruk

Ik krijg een andere koffer, zo'n proffessionele die uitklapbaar is enzo
    (maak wel foto als ik hem heb )
      woensdag 18 februari 2009 @ 10:41:05 #223
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66190060
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 10:36 schreef Assiej het volgende:
    [ afbeelding ]
    Er staat nog een grotere trolly naast en de bierplaatjes zijn weg en nu is ie helemaal klaar

Wow super nice!!! Ik wil zelf zoiets maken:
    KuikenGuppy
    pi_66191037
    Wauw super zeg!

Ik wil vanwege drukte in de badkamer 's ochtends (en beslagen spiegels / vochtige kwasten) me in een andere kamer gaan opmaken, ik weet alleen niet hoe ik dan het beste licht bij mn spiegel kan doen. Ik wil er niet helemaal iets voor gaan maken, gewoon dat ik het op kan hangen en klaar.

Wat lijkt jullie het beste? Twee spots aan weerszijden van een spiegel, of zal ik LED lichtlijsten gebruiken? Als ik een spiegel kan vinden met een beetje uitstekende zijkanten kan ik die er misschien wel achter frommelen of zou dat licht niet goed zijn?
    pi_66193014
    Mijn EDM proefpakketje is binnen.
    Kan niet meer posten... moet trutten...
    pi_66193096
    Waar komen die nagelsetjes va daan?
    pi_66193106
    LOL veel plezier laat je weten hoe het bevalt?
      woensdag 18 februari 2009 @ 12:47:51 #228
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66194317
    Bij mij zat er een pakketje met HIP pigment (roze) en een HIP blusher (beiden van L'Oréal) bij de post vandaag, dus ik kan ook weer even vooruit .

KuikenGuppy
    pi_66194841
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 10:36 schreef Assiej het volgende:
    [ afbeelding ]

!

Heb net eindelijkkkk m'n Too Faced Shadow Insurance van HQHair binnen

* Chanty87 wrijft een heeeeeeel klein beetje op hand

Ziet er op het eerste gezicht uit als vloeibare concealer ofzo, maar als je het uitsmeert is het gewoon transparant Smeert goed uit en voelt heel zacht aan, niet uitdrogend ofzo

Die UDPP Sin is trouwens wel oké, heeft niet echt meerwaarde tov de originele UDPP. Leuk kleurtje met glitterzzz hoor, daar niet van, maar ik heb het idee dat ie wat wateriger is. Gisteren zat het ook tussen de lijntjes van m'n ogen Vandaag nog eens opgedaan, (ook weer zonder poeder erop), kijken of het nu wel gewoon goed blijft zitten.
    pi_66196829
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 10:07 schreef Dipkip het volgende:
    Ik heb het idee dat die EDM poeder mn huid nogal uitgedroogt heeft maar ja ik had er ook geen dagcreme onder, dat doe ik vandaag wel en dan kijken hoe het gaat.
    Ik ook terwijl ik wel een dagcrème heb gebruikt.
    Ik zit onder de uitslag van dat spul, mijn huid doet gewoon zeer en jeukt ontzettend.
    EDM komt echt nooit meer in de buurt van mijn huid.
    pi_66196912
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 12:03 schreef Mirjam het volgende:
    Waar komen die nagelsetjes va daan?
    http://www.konadnailart.nl/
    pi_66197382
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik zit onder de uitslag van dat spul, mijn huid doet gewoon zeer en jeukt ontzettend.
    Oeh, ik vond het ook kut maar dat is al 2 jaar geleden ofzo dus ik dacht dat het misschien vernieuwd was na alle lovende reacties. Ik kreeg er schilfertjes van.

Ik had nog oogschaduw gekocht van Maybelline omdat de kleur wel mooi was maar dan doe je het op en dan blijven er alleen wat glittertjes over. I'm so not born with it. Elke keer trap ik weer in die zooi, dan lijkt het iets maar vervolgens is het op de huid waardeloos. Ik blijf wel bij MAC en Urban Decay, die gaan ook nog eens zeven levens mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 18-02-2009 14:29:14 ]
    Go hard or go home
    pi_66197463
    ooh, zonde meiden

en die konad setjes, is het nou de bedoeling dat je een soort van plaatjes op je nagels stempelt?
      FOK!fossiel woensdag 18 februari 2009 @ 14:24:14 #234
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_66197919
    Ja,

Je smeert eerst nagellak op een zilveren plaatje waarin een aantal figuurtjes gegraveerd zijn. Dan schraap je al de overtollige lak weg met een schrapertje. Dan rol je met je stempeltje over het figuurtje van je keuze. En dan *op miracleuze wijze* zit dat figuurtje op je stempelding. Dan duw je de stempel op je nagel en zit ie opeens weer op je nagel. Officieel moet je er dan nog topcoat overheen doen om het te beschermen. Maar bij mijn probeersels van gisteren heb ik dat niet gedaan en die zitten er ook nog prima op.
    Chick on a mission
    pi_66198126
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef Mirjam het volgende:
    ooh, zonde meiden

en die konad setjes, is het nou de bedoeling dat je een soort van plaatjes op je nagels stempelt?
    Jup. Nagellak op het plaatje, overbodige afschrapen, met de stempel het patroontje overnemen en op je nagel zetten.

Snelle demonstratie:
    En een slideshow:

Waarom doen sommige vrouwen dat zo? Ik vind het er echt niet uitzien als je nagellak pas halverwege je nagel begint. Gewoon netjes helemaal lakken en dan stempelen. En als je wat op je nagelriemen geknoeid hebt wrijf je dat er zo af als de nagellak droog is.
    pi_66198351
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:

Bij mij gaat het vandaag beter, heb eerst Lush Dream Cream opgedaan (dat is mn normale dagcreme en redelijk vet) en toen gepoedert. Alleen is de oogschaduw die ik vandaag opdeed na een paar uur al verdwenen, zónder dat ie in plooitjes zit ofzo
    pi_66203766
    Ik heb net ook de False Lash Effect mascara aangeschaft ! Ga hem morgen proberen . Hij is trouwens 14,99 bij de Etos nu.
    pi_66204287

Vanmiddag even voor jullie genomen ( zo is ie helemaal af ! )

En even als extratje
    Oldenzaal is een carnaval's stad vandaar mijn outfit

pi_66204664
    leuke outfit!
      woensdag 18 februari 2009 @ 17:06:16 #240
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_66204686
    Ik heb mn wimperextensions er net uitgehaald.... wat een blotebillengezicht!! Ik had mooie, volle, lange wimpers...... ze groeien wel weer bij....toch????
    In me Burberry......
    pi_66204723
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 17:06 schreef Chav het volgende:
    Ik heb mn wimperextensions er net uitgehaald.... wat een blotebillengezicht!! Ik had mooie, volle, lange wimpers...... ze groeien wel weer bij....toch????
    Ze groeien idd bij!

Ik had op het laatst geen wimpers meer over ( de wimper extensions vielen bij mij eruit dus had ik ze eruit getrokken, ik neem die pokke dingen Never weer ! )
    pi_66204807
    leuk pakje!

Niemand die iets zinnigs kan zeggen over LED licht?
      woensdag 18 februari 2009 @ 17:13:01 #243
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_66204904
    PFEW!
    In me Burberry......
      woensdag 18 februari 2009 @ 17:25:32 #244
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_66205296
    Vervloek dit topic Ik heb ook zo'n Konad setje besteld
    Ik wil een topic ban ofzo
    Knoei
    pi_66205464
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 17:10 schreef Dipkip het volgende:
    leuk pakje!

Niemand die iets zinnigs kan zeggen over LED licht?
    Ik heb geen idee, mijn vader heeft alles samengesteld
    je moet vooral kijken naar de warmte van de lamp..
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 februari 2009 @ 17:54:12 #246
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_66206116
    Die kousen zijn van Leg Avenue, niet?

Ik heb ze met een rood strikje.
    pi_66206166
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 17:31 schreef Assiej het volgende:
    Ik heb geen idee, mijn vader heeft alles samengesteld
    je moet vooral kijken naar de warmte van de lamp..
    Maar moet die dan juist warm zijn of juist niet? Ik neem aan dat je de kleur van het licht bedoelt? Ik denk steeds dat gloeilampen veel warmer licht geven dan natuurlijk licht, maar LED is misschien weer te kil?
      woensdag 18 februari 2009 @ 18:24:39 #248
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66207013
    Mijn EDM is ook binnen trouwens. En ik vind het wel fijn spul !
    KuikenGuppy
    pi_66207928
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 17:25 schreef Loqi het volgende:
    Vervloek dit topic Ik heb ook zo'n Konad setje besteld
    Ik wil een topic ban ofzo
    Je mot niet zeuren.
    Ik heb een site ontdekt die ik hier lekker niet neer ga zetten die konad plates en strass steentjes en nailart dingen enzo voor een prikkie verkoopt en ik heb ontdekt dat er potverdikkie nog best veel geld zomaar ongemerkt en ongebruikt op mijn paypall account stond. Ik heb zojuist voor ruim 30 euro aan nagelspul besteld.
    5 nieuwe konad sjablonen, een nagellak, gemengde vormen en kleuren strass-steentjes en een paar nailart pennen.
      woensdag 18 februari 2009 @ 19:28:10 #250
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_66209286
    Ik mopper graag als ik teveel geld uit geef En nu kan ik niet wachten tot het binnen komt.

Zou dat stempelen ook direct op je nagels kunnen met dan een topcoat erover.. of moet je een onderlakje aanbrengen?
    Knoei
    pi_66210457
    Rechtstreeks op je nagel kan wel maar het pakt niet zo mooi als op een nagellakje. Maar je kunt natuurlijk een transparante nagellak gebruiken.

Ik heb ook een sjabloon besteld voor een french manicure. Mijn manier van bijwerken met een kwastje met nagellakremover werkt op zich prima maar dat stempelen gaat veel sneller dus ik ben wel benieuwd hoe dat resultaat is.

Zie PM.
    pi_66210977
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 17:55 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Maar moet die dan juist warm zijn of juist niet? Ik neem aan dat je de kleur van het licht bedoelt? Ik denk steeds dat gloeilampen veel warmer licht geven dan natuurlijk licht, maar LED is misschien weer te kil?
    je moet een warme tint hebben ja, het verschild qua lampmerk etc.

Led verlichting is volgens mij niet eens geschikt voor make-up *te koel*
    en ik denk dat je te weinig licht zult krijgen....
    pi_66211019
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
    Die kousen zijn van Leg Avenue, niet?

Ik heb ze met een rood strikje.
    Wilbers staat erop als merk
    ze komen uit de carnavals winkel, verder heb ik geen idee
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 februari 2009 @ 20:20:31 #254
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_66211101
    Ik wil graag zulke nagels, .
    Maar denk dat ik daarvoor wel naar een nagelmensje moet gaan, .

pi_66211295
    Je zou het wel zelf kunnen doen maar dan ben je wel even bezig denk ik. Vooral met het blenden en faden van de verschillende kleuren. Zo'n patroontje zou je in principe gewoon kunnen stempelen natuurlijk, die sjablonen zijn er wel.
      FOK!fossiel woensdag 18 februari 2009 @ 20:36:40 #256
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_66211629
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 19:28 schreef Loqi het volgende:
    Zou dat stempelen ook direct op je nagels kunnen met dan een topcoat erover.. of moet je een onderlakje aanbrengen?
    Ja hoor, lukt prima
    Chick on a mission
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 februari 2009 @ 20:46:13 #257
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_66211958
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
    Je zou het wel zelf kunnen doen maar dan ben je wel even bezig denk ik. Vooral met het blenden en faden van de verschillende kleuren. Zo'n patroontje zou je in principe gewoon kunnen stempelen natuurlijk, die sjablonen zijn er wel.
    Patroontje zijn tijgerstrepen, . Die zijn er vast wel, ja.
    pi_66212261
    De zwarte strepen zijn ook nagellak, sommige nagellakken hebben dunne borsteltjes ( EBAY!!!!!!! )
    pi_66212303
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Patroontje zijn tijgerstrepen, . Die zijn er vast wel, ja.
    Tadaaaaaa
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 februari 2009 @ 20:58:16 #261
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_66212420
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 20:54 schreef Assiej het volgende:
    De zwarte strepen zijn ook nagellak, sommige nagellakken hebben dunne borsteltjes ( EBAY!!!!!!! )
    Ik weet zeker dat ik niet zelf tijgerstreepjes kan maken.
    Ze heeft ook wel Jezus & Micky Mouse op d'r nagels gehad, dus dat zullen sowieso patroontjes geweest zijn. .

Er waren ook Obama-patroontjes in de verkiezingstijd.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 februari 2009 @ 20:58:43 #262
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_66212434
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 20:55 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Tadaaaaaa
    [ afbeelding ]
    Ik zal er morgen eens naar kijken op die website.
    pi_66213033
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ik niet zelf tijgerstreepjes kan maken.
    Ze heeft ook wel Jezus & Micky Mouse op d'r nagels gehad, dus dat zullen sowieso patroontjes geweest zijn. .

Er waren ook Obama-patroontjes in de verkiezingstijd.
    Linkje naar de nageldiva?

Edit: Er zijn van konad inderdaad wel Jezus sjablonen.
    pi_66214866
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 09:18 schreef Burdie het volgende:
    Ik wil ook dat mijn EDM bestelling binnen komt!

Trouwens, gisteren zat er bij de post een brief van mijn visagie-opleiding, met een foto van de koffer waarmee we gaan werken. Ik heb een rondedansje gedaan, wát een make-up-walhalla...

[ afbeelding ]
    Wow wat ontzettend gaaf!! als je t onder controle hebt, meld ik me vast aan als proefkonijn!!
    Mag je proberen of je mijn lange wimpers kan temmen, want ik krijg ze niet in model
      woensdag 18 februari 2009 @ 22:04:12 #265
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_66215181
    Nog een keer met mooie wimpers en wenkbrauwen voor Lotje :p

[img]poppetjegezienkastjedicht:p[/img]

[ Bericht 39% gewijzigd door Chav op 18-02-2009 22:17:18 ]
    In me Burberry......
    pi_66215183
    Buh. Volgens mij is EDM echt niet voor me weggelegd, weer een kriebelige droge huid. En ik was zo blij dat ik eindelijk mooie kleurtjes oogschaduw had gevonden

Heeft iemand een idee voor een site waar ze mooie kleurtjes hebben (liefst gewoon pressed) tegen een redelijke prijs? Ik was namelijk erg te spreken over de betaalbaarheid van EDM, vooral omdat ik nog aan het uitproberen ben wat me staat wil ik niet te veel betalen er voor. En ik ben prima tevreden met de kwaliteit van bijv. etos huismerk oogschaduw, alleen de kleuren vind ik niet zo mooi.
    pi_66215539
    Ik vind dat bourjois mooie kleurtjes heeft maar de gemiddelde drogist heeft lang niet het hele assortiment staan.
    pi_66215748
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef Chav het volgende:
    Nog een keer met mooie wimpers en wenkbrauwen voor Lotje :p

[ afbeelding ]
    Jeej!! nu kan ook weer mee praten!! Die wimpers zijn idd heeeel gaaf! Volgens mij heb je dan bijna geen make-up weer nodig omdat je al meteen hele mooie ogen hebt!
    Je wenkbrauwen heb je netjes gedaan!
      woensdag 18 februari 2009 @ 22:16:32 #269
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66215803
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 22:10 schreef MinderMutsig het volgende:
    Ik vind dat bourjois mooie kleurtjes heeft maar de gemiddelde drogist heeft lang niet het hele assortiment staan.
    Bourjois vind ik niet zo heel erg fantastisch.
    Dipkip, als er ooit nog een meet komt ( ) kan ik wel Golden Rose op je proberen?
    KuikenGuppy
    pi_66215851
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef Dipkip het volgende:
    Buh. Volgens mij is EDM echt niet voor me weggelegd, weer een kriebelige droge huid. En ik was zo blij dat ik eindelijk mooie kleurtjes oogschaduw had gevonden

Heeft iemand een idee voor een site waar ze mooie kleurtjes hebben (liefst gewoon pressed) tegen een redelijke prijs? Ik was namelijk erg te spreken over de betaalbaarheid van EDM, vooral omdat ik nog aan het uitproberen ben wat me staat wil ik niet te veel betalen er voor. En ik ben prima tevreden met de kwaliteit van bijv. etos huismerk oogschaduw, alleen de kleuren vind ik niet zo mooi.
    Ik heb ook een hele droge huid, maar heb edm nog niet geprobeerd. Wel jammer! want de kleurtjes zijn mooi. Misschien kun je een basis aanbrengen voordat je de make up aan brengt (ik roep maar iets )
      woensdag 18 februari 2009 @ 22:17:55 #271
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_66215885
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 22:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Jeej!! nu kan ook weer mee praten!! Die wimpers zijn idd heeeel gaaf! Volgens mij heb je dan bijna geen make-up weer nodig omdat je al meteen hele mooie ogen hebt!
    Je wenkbrauwen heb je netjes gedaan!
    Je wordt zelfs mooi wakker
    In me Burberry......
    pi_66215991
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef Chav het volgende:

[..]

Je wordt zelfs mooi wakker
    Handig, misschien moet ik daar ook eens naar informeren. Heb van mezelf behoorlijk lange wimpers (er staat ergens een foto in het vorige make up topic) maar ik krijg ze gewoon niet mooi in model
      woensdag 18 februari 2009 @ 22:52:27 #273
    176394 TwistedDarling
    Grumpy... but gorgeous.
    pi_66217514
    Nou, ik ga hier ook maar eens meelezen. Ik ben komende dinsdag Burdie's eerste oefenmodel voor haar opleiding. Ze heeft me al eens eerder opgemaakt dus ik ben niet bang dat ze me heel erg zal mishandelen.
    People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
    pi_66218700
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 22:52 schreef TwistedDarling het volgende:
    Nou, ik ga hier ook maar eens meelezen. Ik ben komende dinsdag Burdie's eerste oefenmodel voor haar opleiding. Ze heeft me al eens eerder opgemaakt dus ik ben niet bang dat ze me heel erg zal mishandelen.
    Oeh komen daar foto's van?
      woensdag 18 februari 2009 @ 23:26:18 #275
    176394 TwistedDarling
    Grumpy... but gorgeous.
    pi_66219105
    Moet je Burdie even lief aankijken of ze een camera mee wil nemen.
    Weet niet of er tijd is om foto's te maken. Of dat er veel fotowaardigs gedaan wordt op zo'n eerste dag.
    People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
    pi_66219772
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 22:16 schreef Burdie het volgende:
    Bourjois vind ik niet zo heel erg fantastisch.
    Dipkip, als er ooit nog een meet komt ( ) kan ik wel Golden Rose op je proberen?
    Ja maar kun je dat bestellen dan? Ik zoek iets waarbij ik op teh interwebz kan kiezen uit heel veel kleurtjes voor niet al te duur.

Bourjois is toch best wel duur?
      donderdag 19 februari 2009 @ 04:15:53 #277
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_66223981

nieuwe liefde, het kost wel wat, maar het is het waaard
    pi_66224707
    Das toch geen make up? Wat is het wel en waarom
      donderdag 19 februari 2009 @ 09:12:13 #279
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_66225636
    Het is Hydramax en Active Serum van Chanel .
    KuikenGuppy
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 19 februari 2009 @ 09:52:03 #280
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_66226772
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Linkje naar de nageldiva?

Edit: Er zijn van konad inderdaad wel Jezus sjablonen.

Hier staan ze allemaal wel tussen, maar dat word zoeken.
      donderdag 19 februari 2009 @ 10:23:25 #281
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_66227754
    Voor die tijgernagels zou je idd dat sjabloon kunnen gebruiken wat MinderMutsig postte.. en dan steeds maar een deel stempelen (delen van de stempel afhalen voor dat je je nagel stempelt) en dan verschillende kleurtjes onder elkaar of door elkaar heen doen
    Dat heb ik namelijk iemand zien doen toen ik plaatjes enzo zocht, dat ziet er ook erg mooi uit
    Knoei
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 19 februari 2009 @ 11:15:03 #282
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_66229724
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 10:23 schreef Loqi het volgende:
    Voor die tijgernagels zou je idd dat sjabloon kunnen gebruiken wat MinderMutsig postte.. en dan steeds maar een deel stempelen (delen van de stempel afhalen voor dat je je nagel stempelt) en dan verschillende kleurtjes onder elkaar of door elkaar heen doen
    Dat heb ik namelijk iemand zien doen toen ik plaatjes enzo zocht, dat ziet er ook erg mooi uit
    Ik ben een tijdje geleden gestopt met nagelbijten, maar 2 nagels zijn nog steeds niet helemaal oké.
    Zodra die goed zijn dan geef ik mezelf dat wel cadeau. .
    pi_66230244
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 18:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Je mot niet zeuren.
    Ik heb een site ontdekt die ik hier lekker niet neer ga zetten die konad plates en strass steentjes en nailart dingen enzo voor een prikkie verkoopt en ik heb ontdekt dat er potverdikkie nog best veel geld zomaar ongemerkt en ongebruikt op mijn paypall account stond. Ik heb zojuist voor ruim 30 euro aan nagelspul besteld.
    5 nieuwe konad sjablonen, een nagellak, gemengde vormen en kleuren strass-steentjes en een paar nailart pennen.
    Gemeen .

Ik ga het setje ook bestellen .
    pi_66234278
    Ik las op blz 8 van dit topic over make-up smeren op je waterlijn..... Niet doen, anders zitten jullie allemaal op je 40e bij de opticien van: ik heb zulke droge ogen...

Serieus, het is heel slecht voor je traanbuizen..

Ander vraagje.. ik draag veelal een bril (soms ook lenzen) en heb glazen -3,50, dat betekent dat mijn al kleine oogopslag nog kleiner lijkt door de glazen.. ik maak al een wit randje met oogpotlood op mn onderste ooglid... iemand nog tips? Ben zeer bleek, heb donkerblond haar en blauwe ogen... Alvast bedankt!

(oe... wat betekent tvp?)
    Leef je eigen leven en laat de ander in zijn waarde, geloof dat je dan best een tof leven leidt!
    pi_66234896
    tvp = terug vind post

Je vindt dan in ieder geval het topic terug bij "my active topics"
    pi_66235633
    Iets op je waterlijn smeren kan altijd anders deden visagsten het niet lijkt mij
    tuurlijk kan je traanbuisje ervan verstopt raken maar je porien kunnen ook verstopt raken als je foundation op smeert ? ....

Je buitenste hoek van je oog wat donkerder maken helpt misschien ook?
    Ik heb nog nooit met iemand gewerkt die een bril had helaass
    alleen weet ik wel dat het verschil is of je - en + hebt ..
    pi_66235844
    Spul op je 'waterlijn' smeren lijkt me inderdaad niet heel erg verstandig. Plus, de makeup is er toch binnen no-time af, en je krijgt er kleinere ipv grotere ogen van.
    (:
    pi_66235961
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 13:11 schreef Klaproosje het volgende:

Ander vraagje.. ik draag veelal een bril (soms ook lenzen) en heb glazen -3,50, dat betekent dat mijn al kleine oogopslag nog kleiner lijkt door de glazen.. ik maak al een wit randje met oogpotlood op mn onderste ooglid... iemand nog tips? Ben zeer bleek, heb donkerblond haar en blauwe ogen... Alvast bedankt!

Eyeliner gebruiken op je bovenste ooglid (dus tegen je wimpers aan), en die een beetje vervagen met een kohl potlood of wat (donkerkleurige) oogschaduw, je mag in elk geval géén duidelijk lijntje zien lopen. En aan de onderkant van je ogen (vlak onder tegen je wimpers aan) zou ik eerder ook een beetje kohl of donkere oogschaduw doen ipv een wit lijntje. Anders doe je even een fotootje van je oog+bril online?
    (:
    pi_66236195
    Wat heb je allemaal nodig voor dat nagellak stempelen?
    Een stempel, een schraper, een "speciale nagellak", een (of meer) imageplates...Is het dat? Of moet je basis ook van dat merk zijn?
    Leuk zeg, is het echt zo makkelijk als het lijkt?
    pi_66236199
    Wat gebruiken jullie eigenlijk tegen donkere kringen onder de ogen? Ik gebruik nl. van die stickjes, die van maybelline (troep, droogt je huid uit waar je bij staat), en heb nu van lóreal ofzo. Mijn probleem met dat spul is dat het na verloop van tijd lijntjes laat zien onder de ogen, alsof het echt pal op je huid ligt zeg maar. Vet of niet vette oogcreme eronder maakt geen verschil eigenlijk. Iemand iets beters dat beter op de huid blijft zitten?
    (:
    pi_66237761
    Hoewel ik dus uitslag heb gekregen van EDM, vond ik het wel supergoed werken om die kringen te camoufleren, dat is me nog nooit zo goed gelukt als met dat spul.

Echt zo balen dat mn huis het niet accepteert
    pi_66238107
    kan ik niet op een andere manier dan een url een foto plaatsen?
    Leef je eigen leven en laat de ander in zijn waarde, geloof dat je dan best een tof leven leidt!
    pi_66238279
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef Klaproosje het volgende:
    Jawel, als volgt: [img]url[/img]
    pi_66238313
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef Klaproosje het volgende:
    http://tinypic.com/index.php

hier gaat t heeeel simpel
    (:
    pi_66238666
    eehhh trial....

Let niet op hoe ik kijk, kamp met pfeiffer.. en heb vandaag nog niks aan mn uiterlijk gedaan, ben de bank nog niet af geweest... maar ga ik meteen doen als je een goeie tip hebt...
    pi_66238685
    wtf had wel iets kleiner gemogen :$
    pi_66238720
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef Dipkip het volgende:
    Hoewel ik dus uitslag heb gekregen van EDM, vond ik het wel supergoed werken om die kringen te camoufleren, dat is me nog nooit zo goed gelukt als met dat spul.

Echt zo balen dat mn huis het niet accepteert
    Wat voor soort huid heb je? ik begin nu ook bang te worden dat ik niet tegen edm kan
    pi_66239779
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 14:57 schreef Klaproosje het volgende:
    eehhh trial....

[ afbeelding ]

Let niet op hoe ik kijk, kamp met pfeiffer.. en heb vandaag nog niks aan mn uiterlijk gedaan, ben de bank nog niet af geweest... maar ga ik meteen doen als je een goeie tip hebt...
    Ik vind je ogen helemaal niet klein! Dat witte lijntje zou ik laten zitten, dat heb je nu op de foto toch ook niet, of ben ik scheel?
    (:
    pi_66239859
    nee heb nu niks op.... maar wat doe ik dan eyeliner bovenlangs en in het hoekje zwart?
    pi_66240474
    scheelt het ook niet wat voor soort brillen glazen je hebt? of het verkleind of vergroot. zoiets heb ik ook gelezen of zeg ik nu iets heel doms:)
    pi_66240495
    mijn glazen verkleinen dus
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')