abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66174456
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wow, jij bent echt mooi !
Ik heb t gemist... damn!

Werken zulke wimper extensions? Blijven ze goed zitten? Een vriendin van me had dat ook eens maar die moest iedere ochtend de helft terug proppen met een pincet (maar volgens mij had ze dat ook voor een paar euro laten doen ergens)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_66175049
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Er waren hier toch een aantal fans van deze mascara?

[ afbeelding ]

Die is nu 1 +1 gratis bij kruidvat
Die heb ik vandaag gehaald Alleen wel in combinatie met de TurboBoost...
Ik weet namelijk niet of die colossal goed werkt en dacht laat ik er 2 proberen
pi_66175110
Ik moet nog steeds een keertje langs de douglas om de diorshow mascara te kopen. Mar blijf het steeds uitstellen na al die horror verhalen die ik hier lees over de douglas.. Misschien kan k m beter online ergens bestellen
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  FOK!fossiel dinsdag 17 februari 2009 @ 23:22:00 #214
1455 Keroppi
kool kikker
pi_66180729
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn Konadsetje is binnen.
En nu heb ik een French manicure met witte bloemetjes.
Het is echt zo makkelijk als het lijkt. Ik wil meer van die sjablonen.
Ik heb het ook vandaag binnen gekregen. Het idee was dat ik eens rustig morgen dat op m'n gemak ging uitzoeken. Maar ik was toch te nieuwsgierig

En het is inderdaad kinderlijk eenvoudig! Ik heb het net even op mijn naturel nagels geprobeerd en omdat ik voor een zilverkleurige lak heb gekocht is het niet heel erg opvallend. Morgen maar even proberen met een andere kleur nagellak eronder. Het is echt leuk!
Chick on a mission
  woensdag 18 februari 2009 @ 08:00:56 #215
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_66186526
Ik zit er ook over te denken zon nagelsetje te bestellen
Wat een verschrikkelijk topic dit
Knoei
pi_66186696
Idd Heerlijk al dat getut Kan niet wachten tot mijn EDM binnen is
  woensdag 18 februari 2009 @ 09:18:58 #217
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66187667
Ik wil ook dat mijn EDM bestelling binnen komt!

Trouwens, gisteren zat er bij de post een brief van mijn visagie-opleiding, met een foto van de koffer waarmee we gaan werken. Ik heb een rondedansje gedaan, wát een make-up-walhalla...

KuikenGuppy
  woensdag 18 februari 2009 @ 09:21:03 #218
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_66187723
die koffer...om van te kwijlen!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 februari 2009 @ 09:50:53 #219
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66188474
Golden Rose ken ik wel! - van naam -
Schijnt best goede make-up te zijn.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 18 februari 2009 @ 09:52:40 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66188531
dierproefvrij en veel pigment. Ik ben benieuwd .
KuikenGuppy
pi_66188927
Ik heb het idee dat die EDM poeder mn huid nogal uitgedroogt heeft maar ja ik had er ook geen dagcreme onder, dat doe ik vandaag wel en dan kijken hoe het gaat.
pi_66189881

Make-up tafel / spiegel gemaakt door mijn paps
Er staat nog een grotere trolly naast en de bierplaatjes zijn weg en nu is ie helemaal klaar
alleen nog een fatsoenlijke stoel/kruk

Ik krijg een andere koffer, zo'n proffessionele die uitklapbaar is enzo
(maak wel foto als ik hem heb )
  woensdag 18 februari 2009 @ 10:41:05 #223
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66190060
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:36 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat nog een grotere trolly naast en de bierplaatjes zijn weg en nu is ie helemaal klaar

Wow super nice!!! Ik wil zelf zoiets maken:
KuikenGuppy
pi_66191037
Wauw super zeg!

Ik wil vanwege drukte in de badkamer 's ochtends (en beslagen spiegels / vochtige kwasten) me in een andere kamer gaan opmaken, ik weet alleen niet hoe ik dan het beste licht bij mn spiegel kan doen. Ik wil er niet helemaal iets voor gaan maken, gewoon dat ik het op kan hangen en klaar.

Wat lijkt jullie het beste? Twee spots aan weerszijden van een spiegel, of zal ik LED lichtlijsten gebruiken? Als ik een spiegel kan vinden met een beetje uitstekende zijkanten kan ik die er misschien wel achter frommelen of zou dat licht niet goed zijn?
pi_66193014
Mijn EDM proefpakketje is binnen.
Kan niet meer posten... moet trutten...
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66193096
Waar komen die nagelsetjes va daan?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_66193106
LOL veel plezier laat je weten hoe het bevalt?
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:47:51 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66194317
Bij mij zat er een pakketje met HIP pigment (roze) en een HIP blusher (beiden van L'Oréal) bij de post vandaag, dus ik kan ook weer even vooruit .

KuikenGuppy
pi_66194841
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:36 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]

!

Heb net eindelijkkkk m'n Too Faced Shadow Insurance van HQHair binnen

* Chanty87 wrijft een heeeeeeel klein beetje op hand

Ziet er op het eerste gezicht uit als vloeibare concealer ofzo, maar als je het uitsmeert is het gewoon transparant Smeert goed uit en voelt heel zacht aan, niet uitdrogend ofzo

Die UDPP Sin is trouwens wel oké, heeft niet echt meerwaarde tov de originele UDPP. Leuk kleurtje met glitterzzz hoor, daar niet van, maar ik heb het idee dat ie wat wateriger is. Gisteren zat het ook tussen de lijntjes van m'n ogen Vandaag nog eens opgedaan, (ook weer zonder poeder erop), kijken of het nu wel gewoon goed blijft zitten.
pi_66196829
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:07 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb het idee dat die EDM poeder mn huid nogal uitgedroogt heeft maar ja ik had er ook geen dagcreme onder, dat doe ik vandaag wel en dan kijken hoe het gaat.
Ik ook terwijl ik wel een dagcrème heb gebruikt.
Ik zit onder de uitslag van dat spul, mijn huid doet gewoon zeer en jeukt ontzettend.
EDM komt echt nooit meer in de buurt van mijn huid.
pi_66196912
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:03 schreef Mirjam het volgende:
Waar komen die nagelsetjes va daan?
http://www.konadnailart.nl/
pi_66197382
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik zit onder de uitslag van dat spul, mijn huid doet gewoon zeer en jeukt ontzettend.
Oeh, ik vond het ook kut maar dat is al 2 jaar geleden ofzo dus ik dacht dat het misschien vernieuwd was na alle lovende reacties. Ik kreeg er schilfertjes van.

Ik had nog oogschaduw gekocht van Maybelline omdat de kleur wel mooi was maar dan doe je het op en dan blijven er alleen wat glittertjes over. I'm so not born with it. Elke keer trap ik weer in die zooi, dan lijkt het iets maar vervolgens is het op de huid waardeloos. Ik blijf wel bij MAC en Urban Decay, die gaan ook nog eens zeven levens mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 18-02-2009 14:29:14 ]
Go hard or go home
pi_66197463
ooh, zonde meiden

en die konad setjes, is het nou de bedoeling dat je een soort van plaatjes op je nagels stempelt?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!fossiel woensdag 18 februari 2009 @ 14:24:14 #234
1455 Keroppi
kool kikker
pi_66197919
Ja,

Je smeert eerst nagellak op een zilveren plaatje waarin een aantal figuurtjes gegraveerd zijn. Dan schraap je al de overtollige lak weg met een schrapertje. Dan rol je met je stempeltje over het figuurtje van je keuze. En dan *op miracleuze wijze* zit dat figuurtje op je stempelding. Dan duw je de stempel op je nagel en zit ie opeens weer op je nagel. Officieel moet je er dan nog topcoat overheen doen om het te beschermen. Maar bij mijn probeersels van gisteren heb ik dat niet gedaan en die zitten er ook nog prima op.
Chick on a mission
pi_66198126
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef Mirjam het volgende:
ooh, zonde meiden

en die konad setjes, is het nou de bedoeling dat je een soort van plaatjes op je nagels stempelt?
Jup. Nagellak op het plaatje, overbodige afschrapen, met de stempel het patroontje overnemen en op je nagel zetten.

Snelle demonstratie:
En een slideshow:

Waarom doen sommige vrouwen dat zo? Ik vind het er echt niet uitzien als je nagellak pas halverwege je nagel begint. Gewoon netjes helemaal lakken en dan stempelen. En als je wat op je nagelriemen geknoeid hebt wrijf je dat er zo af als de nagellak droog is.
pi_66198351
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:

Bij mij gaat het vandaag beter, heb eerst Lush Dream Cream opgedaan (dat is mn normale dagcreme en redelijk vet) en toen gepoedert. Alleen is de oogschaduw die ik vandaag opdeed na een paar uur al verdwenen, zónder dat ie in plooitjes zit ofzo
pi_66203766
Ik heb net ook de False Lash Effect mascara aangeschaft ! Ga hem morgen proberen . Hij is trouwens 14,99 bij de Etos nu.
pi_66204287

Vanmiddag even voor jullie genomen ( zo is ie helemaal af ! )

En even als extratje
Oldenzaal is een carnaval's stad vandaar mijn outfit

pi_66204664
leuke outfit!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:06:16 #240
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66204686
Ik heb mn wimperextensions er net uitgehaald.... wat een blotebillengezicht!! Ik had mooie, volle, lange wimpers...... ze groeien wel weer bij....toch????
In me Burberry......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')