heb je mijn samples al binnen?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:32 schreef heaven7 het volgende:
Oké, eindelijk een cc nuIk heb dus een lichte huid, geen idee wat voor 'undertone'
Ik zie door de bomen het bos niet hoor, warm, golden, cool etc. Wat is het beste voor een lichte (blanke) huid die neigt naar glimmen als het warm is? Wil uiteraard dat het onzichtbaar is verder
Wimperextensions en laten epileren door een iraans vrouwtje met touw (en dan heb ik mn wenkbrauwen nog niets eens in de gel gezet :p)quote:Op maandag 16 februari 2009 16:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mooie wimpers en wenkbrauwen heb jij zeg.
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:50 schreef Chav het volgende:
Wimperextensions en laten epileren door een iraans vrouwtje met touw (en dan heb ik mn wenkbrauwen nog niets eens in de gel gezet :p)
Die 'botsen' dan bij elke keer knipperen tegen het glas van m'n bril aanquote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Chav het volgende:
Waarom zou je dan geen extensions kunnen nemen??
Gister wist mams nog van niksquote:Op maandag 16 februari 2009 16:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
heb je mijn samples al binnen?.
En wat zoek je precies?.
Wow, jij bent echt mooiquote:Op maandag 16 februari 2009 17:06 schreef Chav het volgende:
Hier waren mn wenkies net geverfd, waren ze nog "vol".
[ afbeelding ]
Inderdaad, welke donkere plekken?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Gister wist mams nog van niksHad ze ff aan de foon. Ik zoek een spulletje wat je er lekker met een kwast op je gezicht kan mikken, dat mooi egaliseert en die donkere plekken onder mijn ogen weghaalt maar dat je evengoed niet kan zien dat er iets op zit.
Mijn gezicht trouwens, voor advies
[ link | afbeelding ]
The Long Handled Kabuki will arrive by the end of this month.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:29 schreef heaven7 het volgende:
Oh ja, die long handled kabukibrush is opEr staat echter verder niets bij, iemand enig idee wanneer die weer voorradig is? Las ergens anders dat de baby kabuki maar heel klein is.. ?
Ik heb het nog niet binnen maar ik neem aan dat het deze week wel komt.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:46 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hoi,
Naar aanleiding van dit berichtje van jou werd ik ook nieuwsgierig en heb ook wat aangeschaft (nagellak, stempelding en 1 sjabloon). Ik vroeg me af of jij het al binnen hebt en hoe het bevalt?
(ik vraag me af wanneer ik het eigenlijk ga gebruiken want over een paar weken moet ik voor m'n co-schappen weer de kliniek in en daar zien ze het echt niet zitten als je vlindertjes op je nagels hebt)
Het stond in een email die ik van ze heb gehad hieroverquote:Op maandag 16 februari 2009 17:50 schreef heaven7 het volgende:
Oké, geen idee waar dat staat maar bedankt!
Ik heb zelf een baby kabuki van Maybelline (geloof ik) en die vind ik verschrikkelijk in gebruik.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:05 schreef heaven7 het volgende:
1e bestelling wegDe baby kabuki maar eruit gemikt, als de make up bevalt bestel ik de grote wel.
Ik zag al dat je extensions had ! ( heb ze zelf ook gehad )quote:
Dat dusquote:Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef Dipkip het volgende:
Als ik spul op de waterlijn doe eindig ik altijd met heel charmante zwarte prutjes in mn ooghoeken en wazige strepen op mn lenzen. Dus ik doe het alleen tussen de wimperhaartjes of net er buiten. Dat maakt mn ogen ook groter dan als ik er binnen kleur, dus ik snap sowieso niet waarom je op die waterlijn zou gaan smeren eigenlijk.
De proefjes zijn niet zo groot, ongeveer de doorsnede van een 20 eurocent muntje. Maar ja je hebt ook maar weinig nodig vind ik van dat poeder, dus je kan best een paar weken poederen met die proefjes. Volgens mij mag je bij iedere bestelling een proefsetje doen, je mag ook alleen een proefsetje bestellen en dan betaal je alleen verzendkosten. Je kiest zelf je kleuren maar het setje heeft wel een vaste samenstelling (dus je moet zoveel poeders, blusher, concealer, dat heeft vaste hoeveelheden en je kan er dus niet 4 blushers in gooien).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:32 schreef heaven7 het volgende:
Dat klinkt wel erg goed! Hoe groot zijn die proefjes dan?
En kun je bij een volgende bestelling weer een proefsetje bestellen of mag dat maar 1 keer?
Welke heb je?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Dipkip het volgende:
Oh die blusher is trouwens officieel een bronzer, maar ik vond m vrij roze achtig en heb m nu als blusher op en dat staat goedmeestal is blusher dus té roze voor mij en dit staat leuk.
Nu hoef ik dus nooit van mn leven meer blusher te kopen met de hoeveelheid die in dat potje zit
Trut, zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn Konadsetje is binnen.![]()
En nu heb ik een French manicure met witte bloemetjes.![]()
Het is echt zo makkelijk als het lijkt. Ik wil meer van die sjablonen.
Sorry! ik had je vraag niet zien staanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Trouwens, Astrid, welk merk had jij gebruikt voor die regenboog? Ik heb vaak dat zelfs met een onderbasis de oogschaduw niet blijft zitten.
Niet lullig bedoeld voor de mensen die dit lezen en het gebruikenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahja pallet gevonden!![]()
En dat too faced gedoe ken ik niet.
¤14,95 voor een setje met een witte nagellak, een sjablonenrondje, een schrapertje en een stempel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Trut, zeg dat nou niet!
Hoeveel kost zoiets?. neem het maar mee bij de meet.
Als het voor jou werkt is het prima toch, waarom dan duurder doen als die van de hema ook werktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel blij met mijn Hema-basis. Heb sindsdien geen oogschaduw meer in de plooitjes gehad en het blijft ook beter zitten. Maar ik geloof direct dat er betere zijn, hoor.
Ben benieuwd naar je review over de mascara, ik ben ook van plan hem aan te schaffen. Heb er al wat goede dingen over gehoord.
Ik heb t gemist... damn!quote:
Die heb ik vandaag gehaaldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Er waren hier toch een aantal fans van deze mascara?
[ afbeelding ]
Die is nu 1 +1 gratis bij kruidvat
Ik heb het ook vandaag binnen gekregen. Het idee was dat ik eens rustig morgen dat op m'n gemak ging uitzoeken. Maar ik was toch te nieuwsgierigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn Konadsetje is binnen.![]()
En nu heb ik een French manicure met witte bloemetjes.![]()
Het is echt zo makkelijk als het lijkt. Ik wil meer van die sjablonen.
Wow super nice!!! Ik wil zelf zoiets maken:quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:36 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Make-up tafel / spiegel gemaakt door mijn paps![]()
Er staat nog een grotere trolly naast en de bierplaatjes zijn weg en nu is ie helemaal klaar
alleen nog een fatsoenlijke stoel/kruk![]()
Ik krijg een andere koffer, zo'n proffessionele die uitklapbaar is enzo![]()
(maak wel foto als ik hem heb )
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:36 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Make-up tafel / spiegel gemaakt door mijn paps![]()
Er staat nog een grotere trolly naast en de bierplaatjes zijn weg en nu is ie helemaal klaar
alleen nog een fatsoenlijke stoel/kruk![]()
Ik krijg een andere koffer, zo'n proffessionele die uitklapbaar is enzo![]()
(maak wel foto als ik hem heb )
Ik ook terwijl ik wel een dagcrème heb gebruikt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:07 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb het idee dat die EDM poeder mn huid nogal uitgedroogt heeftmaar ja ik had er ook geen dagcreme onder, dat doe ik vandaag wel en dan kijken hoe het gaat.
Oeh, ik vond het ook kut maar dat is al 2 jaar geleden ofzo dus ik dacht dat het misschien vernieuwd was na alle lovende reacties. Ik kreeg er schilfertjes van.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ook terwijl ik wel een dagcrème heb gebruikt.![]()
Ik zit onder de uitslag van dat spul, mijn huid doet gewoon zeer en jeukt ontzettend.![]()
EDM komt echt nooit meer in de buurt van mijn huid.
Jup.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef Mirjam het volgende:
ooh, zonde meiden
en die konad setjes, is het nou de bedoeling dat je een soort van plaatjes op je nagels stempelt?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ook terwijl ik wel een dagcrème heb gebruikt.![]()
Ik zit onder de uitslag van dat spul, mijn huid doet gewoon zeer en jeukt ontzettend.![]()
EDM komt echt nooit meer in de buurt van mijn huid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |