abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2009 @ 16:40:27 #161
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66124218
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:32 schreef heaven7 het volgende:
Oké, eindelijk een cc nu Ik heb dus een lichte huid, geen idee wat voor 'undertone' Ik zie door de bomen het bos niet hoor, warm, golden, cool etc. Wat is het beste voor een lichte (blanke) huid die neigt naar glimmen als het warm is? Wil uiteraard dat het onzichtbaar is verder
heb je mijn samples al binnen? .
En wat zoek je precies? .
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2009 @ 16:50:47 #162
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66124710
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mooie wimpers en wenkbrauwen heb jij zeg .
Wimperextensions en laten epileren door een iraans vrouwtje met touw (en dan heb ik mn wenkbrauwen nog niets eens in de gel gezet :p)
In me Burberry......
  maandag 16 februari 2009 @ 16:54:19 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66124874
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:50 schreef Chav het volgende:
Wimperextensions en laten epileren door een iraans vrouwtje met touw (en dan heb ik mn wenkbrauwen nog niets eens in de gel gezet :p)
waar heb je dat laten doen?? Ik wil dat ook .
(Hoewel ik geen wimperextensions kan hebben ivm het dragen van een bril ).
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2009 @ 16:55:32 #164
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66124938
Oh, ik heb net een grote Abbot's Perk Me Up besteld bij EDM en een wenkbrauwpoeder. Nu ben ik altijd wars van poeders voor wenkbrauwen, maar ik wil het toch maar eens proberen .
Verder mag ik van mezelf voorlopig niets meer kopen, pas in Parijs mag ik me weer gaan uitleven bij Sephora .
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2009 @ 16:58:16 #165
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66125078
Waarom zou je dan geen extensions kunnen nemen??

Wenkbrauwen heb ik in rdam laten doen (epileren en verven, als is het volle weg) en de wimpers doet de vriendin van mn stiefmoeder dr neef (begrijp je m nog )
In me Burberry......
  maandag 16 februari 2009 @ 16:59:45 #166
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66125151
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Chav het volgende:
Waarom zou je dan geen extensions kunnen nemen??
Die 'botsen' dan bij elke keer knipperen tegen het glas van m'n bril aan .
Rotterdam is wat uit de richting, maar ik ga gewoon in Amersfoort/Utrecht een keer zoeken naar een toko waar ze epileren met touw. Ik heb het in het verleden ook wel eens zelf gedaan, maar dat werkt nooit zo heel erg goed .
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2009 @ 17:04:32 #167
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66125394
Je hebt ook korte extensions, ik heb midden en lang

Voor epileren moet je kijken bij Turkse kapsters etc.
In me Burberry......
  maandag 16 februari 2009 @ 17:06:35 #168
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66125477
Hier waren mn wenkies net geverfd, waren ze nog "vol".

[img]weg!/img]

[ Bericht 37% gewijzigd door Chav op 16-02-2009 21:38:38 ]
In me Burberry......
pi_66125576
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:40 schreef Burdie het volgende:

[..]

heb je mijn samples al binnen? .
En wat zoek je precies? .
Gister wist mams nog van niks Had ze ff aan de foon. Ik zoek een spulletje wat je er lekker met een kwast op je gezicht kan mikken, dat mooi egaliseert en die donkere plekken onder mijn ogen weghaalt maar dat je evengoed niet kan zien dat er iets op zit.
Mijn gezicht trouwens, voor advies

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2009 17:09:43 ]
  maandag 16 februari 2009 @ 17:09:42 #170
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66125619
Welke donkere plekken onder je ogen!???
In me Burberry......
pi_66125637
Daar heb ik al wat make up op en het is een goeie foto zoals je zal snappen
  maandag 16 februari 2009 @ 17:12:12 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66125730
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:06 schreef Chav het volgende:
Hier waren mn wenkies net geverfd, waren ze nog "vol".

[ afbeelding ]
Wow, jij bent echt mooi !
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2009 @ 17:13:46 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66125809
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Gister wist mams nog van niks Had ze ff aan de foon. Ik zoek een spulletje wat je er lekker met een kwast op je gezicht kan mikken, dat mooi egaliseert en die donkere plekken onder mijn ogen weghaalt maar dat je evengoed niet kan zien dat er iets op zit.
Mijn gezicht trouwens, voor advies

[ link | afbeelding ]
Inderdaad, welke donkere plekken? !
Als je bij EDM gaat bestellen, zou ik Aussi Perk Me Up proberen .
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2009 @ 17:17:31 #174
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66125981
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Goed licht
In me Burberry......
pi_66126505
Oh ja, die long handled kabukibrush is op Er staat echter verder niets bij, iemand enig idee wanneer die weer voorradig is? Las ergens anders dat de baby kabuki maar heel klein is.. ?
  maandag 16 februari 2009 @ 17:33:59 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66126648
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:29 schreef heaven7 het volgende:
Oh ja, die long handled kabukibrush is op Er staat echter verder niets bij, iemand enig idee wanneer die weer voorradig is? Las ergens anders dat de baby kabuki maar heel klein is.. ?
The Long Handled Kabuki will arrive by the end of this month.
KuikenGuppy
pi_66127168
Oké, geen idee waar dat staat maar bedankt! Welke (grote) kwast is verder aan te raden om losjes make up op je gezicht te poederen?
pi_66127371
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:46 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Hoi,

Naar aanleiding van dit berichtje van jou werd ik ook nieuwsgierig en heb ook wat aangeschaft (nagellak, stempelding en 1 sjabloon). Ik vroeg me af of jij het al binnen hebt en hoe het bevalt?

(ik vraag me af wanneer ik het eigenlijk ga gebruiken want over een paar weken moet ik voor m'n co-schappen weer de kliniek in en daar zien ze het echt niet zitten als je vlindertjes op je nagels hebt )
Ik heb het nog niet binnen maar ik neem aan dat het deze week wel komt.
Ik heb volgens mij hetzelfde setje besteld als jij. Ik zag trouwens in diverse filmpjes op youtube dat je ook gewoon andere nagellak kunt gebruiken om mee te stempelen dus je hoeft niet die dure van Konad erbij te kopen.

Ik zou het inderdaad niet op doen als je co-schappen moet lopen. Goed verzorgde handen zijn een plus bij een dokter maar een arts met vlindernagels zou ik niet echt serieus nemen denk ik. Tenzij kinderarts en lollige gebruik van kleurtjes.
Maar er zijn natuurlijk altijd vrije dagen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66127602
1e bestelling weg De baby kabuki maar eruit gemikt, als de make up bevalt bestel ik de grote wel.
  FOK!fossiel maandag 16 februari 2009 @ 18:46:38 #180
1455 Keroppi
kool kikker
pi_66128905
[quote Ik heb het nog niet binnen maar ik neem aan dat het deze week wel komt.
Ik heb volgens mij hetzelfde setje besteld als jij. Ik zag trouwens in diverse filmpjes op youtube dat je ook gewoon andere nagellak kunt gebruiken om mee te stempelen dus je hoeft niet die dure van Konad erbij te kopen.

[/quote]

Ik heb niet zo'n standaart setje gekocht maar zelf wat samengesteld (maakte qua prijs namelijk nauwelijks wat uit). Ik begreep trouwens dat je wél perse die wat visceuzere nagellak van hun (of een vergelijkbare fabrikant) moet gebruiken, maar dat zeggen ze vast ook uit winstbejag
Chick on a mission
  maandag 16 februari 2009 @ 19:01:21 #181
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66129547
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:50 schreef heaven7 het volgende:
Oké, geen idee waar dat staat maar bedankt!
Het stond in een email die ik van ze heb gehad hierover .
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2009 @ 19:03:51 #182
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66129639
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:05 schreef heaven7 het volgende:
1e bestelling weg De baby kabuki maar eruit gemikt, als de make up bevalt bestel ik de grote wel.
Ik heb zelf een baby kabuki van Maybelline (geloof ik) en die vind ik verschrikkelijk in gebruik.
KuikenGuppy
pi_66134860
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:17 schreef Chav het volgende:

[..]

Goed licht
Ik zag al dat je extensions had ! ( heb ze zelf ook gehad )

Als je even bedenkt dat je nu voor de pc zit en dat je een spiegeltje op je toetsenbord neer legt kijk je dus automatisch naar beneden, als je dan je wimperrand gaat lijnen met de eyeliner zal ie nog mooier tegen je kant aan komen van de wimpers

En de waterlijnen ( dat natte-huidje aan je oogbal ) lijnen met zwart
pi_66136720
Wat moet ik me voorstellen bij wimperextensions? Zijn dat van die nepwimpers of is dit weer iets anders?
  maandag 16 februari 2009 @ 21:34:15 #185
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66137248
Ze (plukjes) worden (in mijn geval) vastgezet met rubber en blijft voor een langere tijd zitten. Als er een plukje uitvalt wordt er weer een nieuwe tussengezet.

Ik heb net de lijn geprobeert, ik denk dat ik het maar moet laten, moet mn ogen ook weer schoonmaken en moet uitkijken met oogmake-epverwijderaar anders vallen mn wimpers eraf

Gelukkig ben ik toch meer van de lipglossies enz maar vond zo`n lijntje wel gaaf.
In me Burberry......
pi_66141628
ff tipje voor mensen die een zwart/donker lijntje zetten in de waterlijn van het oog. ( wat ik trouwens altijd aanraad geeft een intense blik, bij de voorkeur aan grotere ogen inplaats van intens, kleur de waterlijn wit)Maargoed, ik zou voor de waterlijn geen gewoon oogpotlood kiezen en al helemaal niet vloeibaar, want die vervaagd heeeel snel!

en dan nu de tip: komtie: Puur kajal "potlood"(is niet echt potlood) BIj de toko te verkrijgen voor ong. 1, 25 , werkt perfect blijft heeeeeeel lang zitten!
Flick your cigarette, then kiss me
pi_66142630
Sinds ik ontdekt heb dat ik aan de bovenkant ook een waterlijn heb klieder ik daar altijd met donker potlood en dat is inderdaad mooier.
Aan de onderkant heeft bij mij geen zin, dat traan ik weg en ik wrijf nog wel eens in mijn ogen en dan is die halve streep ook weg en dat ziet er niet uit. Dus daar doe ik het potlood in mijn wimperlijn.
pi_66143369
Jaaa ogen verschillen per mensen, doe wat het best staat bij jou oog idd. en over die kabuki brushes, die kun je voor 2,50 van essence, bij de kruidvat kopen
Flick your cigarette, then kiss me
pi_66143467
Als ik spul op de waterlijn doe eindig ik altijd met heel charmante zwarte prutjes in mn ooghoeken en wazige strepen op mn lenzen. Dus ik doe het alleen tussen de wimperhaartjes of net er buiten. Dat maakt mn ogen ook groter dan als ik er binnen kleur, dus ik snap sowieso niet waarom je op die waterlijn zou gaan smeren eigenlijk.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 09:43:35 #190
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66149551
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef Dipkip het volgende:
Als ik spul op de waterlijn doe eindig ik altijd met heel charmante zwarte prutjes in mn ooghoeken en wazige strepen op mn lenzen. Dus ik doe het alleen tussen de wimperhaartjes of net er buiten. Dat maakt mn ogen ook groter dan als ik er binnen kleur, dus ik snap sowieso niet waarom je op die waterlijn zou gaan smeren eigenlijk.
Dat dus .
Mijn ogen worden er ook enorm droog van als ik mijn waterlijn inkleur.
KuikenGuppy
pi_66153204
Ik ben ooit begonnen met het inkleuren ervan en nu kan ik niet meer zonder . Heb verder weinig last van prutjes of van mijn lenzen gelukkig.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 14:43:59 #192
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66159984
Trouwens, Astrid, welk merk had jij gebruikt voor die regenboog? Ik heb vaak dat zelfs met een onderbasis de oogschaduw niet blijft zitten.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_66163452
Ik heb mn EDM bestelling binnen ziet er allemaal super uit, ik moet nog eens rustig gaan zitten om de foundations te testen, de kleuren liggen erg dicht bij elkaar dus ik ga een keertje goed uitzoeken wat het meeste doet voor mn huid.

De kwasten zijn heeerlijk zacht en werken fijn. En de oogschaduws zijn echt práchtig, hele intense kleuren, waardoor ik ze doorschijnend op kan brengen maar dat het toch veel kleur geeft, echt supergoed. Normaal krijg je dan zo'n plakkaat kleur zeg maar, ik vind het mooi dat het subtiel is maar toch kleurig (klinkt onlogisch geloof ik... naja). Het opbrengen ging ook heel makkelijk en het blijft echt mooi zitten tot nu toe.

En de poeder en blusher die ik er bij heb gekregen zijn ook goed, niet de allerbeste kleur voor mij maar ik denk van de zomer wel (nu is de kleur van het poeder ietsje te warm). Ik moet nog wel wennen aan die sponsdoosjes waar ze in zitten, als je iets te actief poedert zitten je kleren onder ik vind het superfijne producten, maar ik zou er niet graag mee klooien onderweg denk ik. Maar volgens mij hoeft dat (iig met de oogschaduws) ook niet.
pi_66164091
Oh die blusher is trouwens officieel een bronzer, maar ik vond m vrij roze achtig en heb m nu als blusher op en dat staat goed meestal is blusher dus té roze voor mij en dit staat leuk.

Nu hoef ik dus nooit van mn leven meer blusher te kopen met de hoeveelheid die in dat potje zit
pi_66164236
Dat klinkt wel erg goed! Hoe groot zijn die proefjes dan?
En kun je bij een volgende bestelling weer een proefsetje bestellen of mag dat maar 1 keer?
pi_66164331
Proefsetjes mogen altijd!
pi_66164459
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:32 schreef heaven7 het volgende:
Dat klinkt wel erg goed! Hoe groot zijn die proefjes dan?
En kun je bij een volgende bestelling weer een proefsetje bestellen of mag dat maar 1 keer?
De proefjes zijn niet zo groot, ongeveer de doorsnede van een 20 eurocent muntje. Maar ja je hebt ook maar weinig nodig vind ik van dat poeder, dus je kan best een paar weken poederen met die proefjes. Volgens mij mag je bij iedere bestelling een proefsetje doen, je mag ook alleen een proefsetje bestellen en dan betaal je alleen verzendkosten. Je kiest zelf je kleuren maar het setje heeft wel een vaste samenstelling (dus je moet zoveel poeders, blusher, concealer, dat heeft vaste hoeveelheden en je kan er dus niet 4 blushers in gooien).
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:38:07 #198
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66164501
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Dipkip het volgende:
Oh die blusher is trouwens officieel een bronzer, maar ik vond m vrij roze achtig en heb m nu als blusher op en dat staat goed meestal is blusher dus té roze voor mij en dit staat leuk.

Nu hoef ik dus nooit van mn leven meer blusher te kopen met de hoeveelheid die in dat potje zit
Welke heb je?
KuikenGuppy
pi_66164509
Mijn Konadsetje is binnen.
En nu heb ik een French manicure met witte bloemetjes.
Het is echt zo makkelijk als het lijkt. Ik wil meer van die sjablonen.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:39:24 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66164555
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Trut, zeg dat nou niet !
Hoeveel kost zoiets? . neem het maar mee bij de meet.
KuikenGuppy
pi_66165949
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef Burdie het volgende:
Welke heb je?
Natural reflections medium bronzer
pi_66169576
Ik heb de Max Factor False Lash Effect!
de "na aper " ( niet na aper want het komt van het zelfde bedrijf )
als de bekende in usa; Covergirl Lash Blast

16,99 bij de kruidvat!
ik heb de normale zwarte dus geen waterproof!
________
(internet )
Zoals je ziet lijkt de mascara erg op de CoverGirl Last Blast, dit klopt want CoverGirl en MF zijn van 1 bedrijf, namelijk Procter&Gamble.
De Amerikaanse variant van de mascara is dan ook CoverGirl Last Blast en de Europese versie is de Max Factor False Lash Effect.
Max Factor heeft het idee dus niet gejat van CoverGirl

Covergirl Lash Blast (niet in nl te verkrijgen wel via ebay etc. )

Max Factor False Lash Effect ( deze heb ik )

__

En ik heb van Yves Rocher een Eye make-up remover gekocht, zelfde principe als Lancome Bi - Facil / Lancaster ...
deze was in enschede ¤ 3,65 dus ik ging het maar een gok wagen voor 125 ml!
Démaquillant express yeux sensibles
Au Bleuet
Augen-make-up- entferner
für empfindliche Augen
mit Kornblume

Yves Rocher,
125 ml

Volgens de bijsluiter op de achterkant staat dat het ook voor waterproof make-up is!
Als ik deze beide producten gebruikt heb, komt er natuurlijk een "review-tje".. !
__
(internet bron)

Luminelle reiniging met korenbloem voor gevoelige ogen
LUMINELLE

Alle make-up verdwijnt als sneeuw voor de zon! Met één product verwijdert u grondig alle make-up. Bijzonder is de samenstelling met korenbloem, waardoor het niet in de ogen prikt en bijzonder zacht is voor gevoelige ogen.

http://www.yves-rocher.nl(...)21058?hbxSrc=_Search

[ Bericht 22% gewijzigd door Assiej op 17-02-2009 19:15:31 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 19:10:35 #203
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66169672
Astrid, , kan je mn vraag nog even beantwoorden?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_66169762
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Trouwens, Astrid, welk merk had jij gebruikt voor die regenboog? Ik heb vaak dat zelfs met een onderbasis de oogschaduw niet blijft zitten.
Sorry! ik had je vraag niet zien staan

Ik heb het 120 kleuren pallet!! ( typ maar in op ebay en je vind het vanzelf, zelfs 88 kleuren etc. )
En als oogschaduw basis heb ik Too faced shadow insurance gebruikt
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 19:21:40 #205
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66170107
Ahja pallet gevonden!

En dat too faced gedoe ken ik niet.
pi_66170258
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahja pallet gevonden!

En dat too faced gedoe ken ik niet.
Niet lullig bedoeld voor de mensen die dit lezen en het gebruiken
maar een hema basis zuigt...

Ik zelf heb hem ook gehad ik dacht yea! ik heb een oogschaduw basis
ik was er blij mee
toen had ik meer op internet gekeken en leerde ik die merken kennen

Urban Decay Primer Potion
en de concurrent
Too Faced shadow insurance

deze 2 zijn de Top ! merken van de oogschaduw basissen, en believe me.. ze zijn super!
Het voelt heel lekker zacht op je ooglid en de oogschaduw blijft goed lang zitten ..
Je ogen zijn warme broeierige plekken dus daarom krijg je snel dat oogschaduw in de lijnen gaat zitten en dingen uit smeren! dus deze raad ik je écht aan!
zijn wel 14/16 euro ongeveer wat ik zo uit mijn hoofd weet ( check ebay! )
pi_66170427
Ik ben eigenlijk best wel blij met mijn Hema-basis. Heb sindsdien geen oogschaduw meer in de plooitjes gehad en het blijft ook beter zitten. Maar ik geloof direct dat er betere zijn, hoor .

Ben benieuwd naar je review over de mascara, ik ben ook van plan hem aan te schaffen. Heb er al wat goede dingen over gehoord.
pi_66170467
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Trut, zeg dat nou niet !
Hoeveel kost zoiets? . neem het maar mee bij de meet.
¤14,95 voor een setje met een witte nagellak, een sjablonenrondje, een schrapertje en een stempel.

Ik had een foto willen plaatsen maar ik ben de oplader en het kabeltje van mijn camera kwijt.
pi_66170536
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel blij met mijn Hema-basis. Heb sindsdien geen oogschaduw meer in de plooitjes gehad en het blijft ook beter zitten. Maar ik geloof direct dat er betere zijn, hoor .

Ben benieuwd naar je review over de mascara, ik ben ook van plan hem aan te schaffen. Heb er al wat goede dingen over gehoord.
Als het voor jou werkt is het prima toch, waarom dan duurder doen als die van de hema ook werkt

Ik ben ook erg benieuwd!
Ik kan niet wachten haha
pi_66174299
Er waren hier toch een aantal fans van deze mascara?

Die is nu 1 +1 gratis bij kruidvat
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_66174456
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb t gemist... damn!

Werken zulke wimper extensions? Blijven ze goed zitten? Een vriendin van me had dat ook eens maar die moest iedere ochtend de helft terug proppen met een pincet (maar volgens mij had ze dat ook voor een paar euro laten doen ergens)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_66175049
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Er waren hier toch een aantal fans van deze mascara?

[ afbeelding ]

Die is nu 1 +1 gratis bij kruidvat
Die heb ik vandaag gehaald Alleen wel in combinatie met de TurboBoost...
Ik weet namelijk niet of die colossal goed werkt en dacht laat ik er 2 proberen
pi_66175110
Ik moet nog steeds een keertje langs de douglas om de diorshow mascara te kopen. Mar blijf het steeds uitstellen na al die horror verhalen die ik hier lees over de douglas.. Misschien kan k m beter online ergens bestellen
  FOK!fossiel dinsdag 17 februari 2009 @ 23:22:00 #214
1455 Keroppi
kool kikker
pi_66180729
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb het ook vandaag binnen gekregen. Het idee was dat ik eens rustig morgen dat op m'n gemak ging uitzoeken. Maar ik was toch te nieuwsgierig

En het is inderdaad kinderlijk eenvoudig! Ik heb het net even op mijn naturel nagels geprobeerd en omdat ik voor een zilverkleurige lak heb gekocht is het niet heel erg opvallend. Morgen maar even proberen met een andere kleur nagellak eronder. Het is echt leuk!
Chick on a mission
  woensdag 18 februari 2009 @ 08:00:56 #215
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_66186526
Ik zit er ook over te denken zon nagelsetje te bestellen
Wat een verschrikkelijk topic dit
Knoei
pi_66186696
Idd Heerlijk al dat getut Kan niet wachten tot mijn EDM binnen is
  woensdag 18 februari 2009 @ 09:18:58 #217
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66187667
Ik wil ook dat mijn EDM bestelling binnen komt!

Trouwens, gisteren zat er bij de post een brief van mijn visagie-opleiding, met een foto van de koffer waarmee we gaan werken. Ik heb een rondedansje gedaan, wát een make-up-walhalla...

KuikenGuppy
  woensdag 18 februari 2009 @ 09:21:03 #218
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_66187723
die koffer...om van te kwijlen!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 februari 2009 @ 09:50:53 #219
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66188474
Golden Rose ken ik wel! - van naam -
Schijnt best goede make-up te zijn.
  woensdag 18 februari 2009 @ 09:52:40 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66188531
dierproefvrij en veel pigment. Ik ben benieuwd .
KuikenGuppy
pi_66188927
Ik heb het idee dat die EDM poeder mn huid nogal uitgedroogt heeft maar ja ik had er ook geen dagcreme onder, dat doe ik vandaag wel en dan kijken hoe het gaat.
pi_66189881

Make-up tafel / spiegel gemaakt door mijn paps
Er staat nog een grotere trolly naast en de bierplaatjes zijn weg en nu is ie helemaal klaar
alleen nog een fatsoenlijke stoel/kruk

Ik krijg een andere koffer, zo'n proffessionele die uitklapbaar is enzo
(maak wel foto als ik hem heb )
  woensdag 18 februari 2009 @ 10:41:05 #223
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66190060
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:36 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat nog een grotere trolly naast en de bierplaatjes zijn weg en nu is ie helemaal klaar

Wow super nice!!! Ik wil zelf zoiets maken:
KuikenGuppy
pi_66191037
Wauw super zeg!

Ik wil vanwege drukte in de badkamer 's ochtends (en beslagen spiegels / vochtige kwasten) me in een andere kamer gaan opmaken, ik weet alleen niet hoe ik dan het beste licht bij mn spiegel kan doen. Ik wil er niet helemaal iets voor gaan maken, gewoon dat ik het op kan hangen en klaar.

Wat lijkt jullie het beste? Twee spots aan weerszijden van een spiegel, of zal ik LED lichtlijsten gebruiken? Als ik een spiegel kan vinden met een beetje uitstekende zijkanten kan ik die er misschien wel achter frommelen of zou dat licht niet goed zijn?
pi_66193014
Mijn EDM proefpakketje is binnen.
Kan niet meer posten... moet trutten...
pi_66193096
Waar komen die nagelsetjes va daan?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_66193106
LOL veel plezier laat je weten hoe het bevalt?
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:47:51 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66194317
Bij mij zat er een pakketje met HIP pigment (roze) en een HIP blusher (beiden van L'Oréal) bij de post vandaag, dus ik kan ook weer even vooruit .

KuikenGuppy
pi_66194841
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:36 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]

!

Heb net eindelijkkkk m'n Too Faced Shadow Insurance van HQHair binnen

* Chanty87 wrijft een heeeeeeel klein beetje op hand

Ziet er op het eerste gezicht uit als vloeibare concealer ofzo, maar als je het uitsmeert is het gewoon transparant Smeert goed uit en voelt heel zacht aan, niet uitdrogend ofzo

Die UDPP Sin is trouwens wel oké, heeft niet echt meerwaarde tov de originele UDPP. Leuk kleurtje met glitterzzz hoor, daar niet van, maar ik heb het idee dat ie wat wateriger is. Gisteren zat het ook tussen de lijntjes van m'n ogen Vandaag nog eens opgedaan, (ook weer zonder poeder erop), kijken of het nu wel gewoon goed blijft zitten.
pi_66196829
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:07 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb het idee dat die EDM poeder mn huid nogal uitgedroogt heeft maar ja ik had er ook geen dagcreme onder, dat doe ik vandaag wel en dan kijken hoe het gaat.
Ik ook terwijl ik wel een dagcrème heb gebruikt.
Ik zit onder de uitslag van dat spul, mijn huid doet gewoon zeer en jeukt ontzettend.
EDM komt echt nooit meer in de buurt van mijn huid.
pi_66196912
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:03 schreef Mirjam het volgende:
Waar komen die nagelsetjes va daan?
http://www.konadnailart.nl/
pi_66197382
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik zit onder de uitslag van dat spul, mijn huid doet gewoon zeer en jeukt ontzettend.
Oeh, ik vond het ook kut maar dat is al 2 jaar geleden ofzo dus ik dacht dat het misschien vernieuwd was na alle lovende reacties. Ik kreeg er schilfertjes van.

Ik had nog oogschaduw gekocht van Maybelline omdat de kleur wel mooi was maar dan doe je het op en dan blijven er alleen wat glittertjes over. I'm so not born with it. Elke keer trap ik weer in die zooi, dan lijkt het iets maar vervolgens is het op de huid waardeloos. Ik blijf wel bij MAC en Urban Decay, die gaan ook nog eens zeven levens mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 18-02-2009 14:29:14 ]
Go hard or go home
pi_66197463
ooh, zonde meiden

en die konad setjes, is het nou de bedoeling dat je een soort van plaatjes op je nagels stempelt?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!fossiel woensdag 18 februari 2009 @ 14:24:14 #234
1455 Keroppi
kool kikker
pi_66197919
Ja,

Je smeert eerst nagellak op een zilveren plaatje waarin een aantal figuurtjes gegraveerd zijn. Dan schraap je al de overtollige lak weg met een schrapertje. Dan rol je met je stempeltje over het figuurtje van je keuze. En dan *op miracleuze wijze* zit dat figuurtje op je stempelding. Dan duw je de stempel op je nagel en zit ie opeens weer op je nagel. Officieel moet je er dan nog topcoat overheen doen om het te beschermen. Maar bij mijn probeersels van gisteren heb ik dat niet gedaan en die zitten er ook nog prima op.
Chick on a mission
pi_66198126
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef Mirjam het volgende:
ooh, zonde meiden

en die konad setjes, is het nou de bedoeling dat je een soort van plaatjes op je nagels stempelt?
Jup. Nagellak op het plaatje, overbodige afschrapen, met de stempel het patroontje overnemen en op je nagel zetten.

Snelle demonstratie:
En een slideshow:

Waarom doen sommige vrouwen dat zo? Ik vind het er echt niet uitzien als je nagellak pas halverwege je nagel begint. Gewoon netjes helemaal lakken en dan stempelen. En als je wat op je nagelriemen geknoeid hebt wrijf je dat er zo af als de nagellak droog is.
pi_66198351
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:

Bij mij gaat het vandaag beter, heb eerst Lush Dream Cream opgedaan (dat is mn normale dagcreme en redelijk vet) en toen gepoedert. Alleen is de oogschaduw die ik vandaag opdeed na een paar uur al verdwenen, zónder dat ie in plooitjes zit ofzo
pi_66203766
Ik heb net ook de False Lash Effect mascara aangeschaft ! Ga hem morgen proberen . Hij is trouwens 14,99 bij de Etos nu.
pi_66204287

Vanmiddag even voor jullie genomen ( zo is ie helemaal af ! )

En even als extratje
Oldenzaal is een carnaval's stad vandaar mijn outfit

pi_66204664
leuke outfit!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:06:16 #240
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66204686
Ik heb mn wimperextensions er net uitgehaald.... wat een blotebillengezicht!! Ik had mooie, volle, lange wimpers...... ze groeien wel weer bij....toch????
In me Burberry......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')