Een fotograaf weet ik eventueel wel *kuch Vliegvrager kuch*. Dan nog een onwijs vette locatie en een datum, mits de fotograaf ook geïnteresseerd is. Reizen vind ik geen probleem trouwens, moet alleen ruim van te voren weten wanneer het zou zijn (weekend) zodat ik kan plannen dat ik vrij ben.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
We have a winner!.
Date maken?.
Nu nog een dwangbuis regelen.
Oh, en een fotograaf..
Je bent dan ook een man. Dat hoort.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik zou opzich best model willen staan een keer, als ik aan het eind van de sessie ook foto's heb die ik zelf kan gebruiken (werk, prive) Maar ik heb geen tieten
Srsly?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent dan ook een man. Dat hoort.
Ja!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Srsly?Heb ik mij dan mijn hele leven voor niets geschaamd
Neuhquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
jij hebt ze wel zie ik. Nice! Maar werkt dat nou een beetje? Die tieten?
Mjah is goed.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neuhze zijn niet groot genoeg.
Zullen we dan ook gelijk weer ontopic gaan?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:40 schreef TIM-846 het volgende:
Ik zie dat er tot nu toe maar 1 mannelijk model staat in de regio Brabant. Eventueel ben ik ook wel beschikbaarHeb nu geen foto's in mijn fobo, en ook geen ervaring eigenlijk
Maar goed, je moet ergens beginnen toch?
Wat info:
Woonachting in Eindhoven
Bouwjaar 1986
Lengte 1.94 m
Donker haar
Dankjewel!quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
even zitten kijken, maar wat heb jij een heerlijke stijl zeg! spreekt me echt ontzettend aan!
Die schijnt nog steeds foto's te maken jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een fotograaf weet ik eventueel wel *kuch Vliegvrager kuch*.
een dwangbuis shoot past niet zo goed in de dingen die ik nu aan t proberen ben, maar voor een shoot met Deb ben ik wel te porren. Ver van te voren weten gaat geen punt zijn, want ik zit voorlopig vol.quote:Dan nog een onwijs vette locatie en een datum, mits de fotograaf ook geïnteresseerd is. Reizen vind ik geen probleem trouwens, moet alleen ruim van te voren weten wanneer het zou zijn (weekend) zodat ik kan plannen dat ik vrij ben.
Zo'n meet lijkt mij erg leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:06 schreef PKfotografie het volgende:
Maar weet jij ook een locatie? Want zou het supertof vinden weer eens met je te werken, zeker i.c.m. een goed thema en een visagiste erbij!quote:Op zondag 15 februari 2009 08:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die schijnt nog steeds foto's te maken jaen zowaar ook weer modellen tegenwoordig
[..]
een dwangbuis shoot past niet zo goed in de dingen die ik nu aan t proberen ben, maar voor een shoot met Deb ben ik wel te porren. Ver van te voren weten gaat geen punt zijn, want ik zit voorlopig vol.
Same here!quote:Op zondag 15 februari 2009 09:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hoor ik iets over extreme make-up portretten??
I'm inn
k intresse voldoende, maar nu nog een locatie. (een dag prikken we dan nog wel. maar heb even geen idee voor een locatie)quote:
het liefst een locatie met ruwe texturen. (urban zou mooi zijn maar iets minder is geen probleem)quote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef RonaldV het volgende:
Wat voor soort lokatie wil je gebruiken?
En ik had 'm nog wel helemaal bijgewerkt...quote:Op zondag 15 februari 2009 20:54 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ] Nieuwe OP, vragen, opmerkingen en toevoegingen graag in het FB-topic: [FOT FB] stel scherp ...
Binnen of buiten?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:43 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
k intresse voldoende, maar nu nog een locatie. (een dag prikken we dan nog wel. maar heb even geen idee voor een locatie)
Oeps sorry foutjequote:Op maandag 16 februari 2009 20:58 schreef Isdatzo het volgende:
Het slowchat-topic is ergens anders hè.
Voor modellen:quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
Is er dan niemand die mij op den gevoelige plaat wil zetten?
heb lease auto, kan dus verplaatsen maar niet naar hele gekke regionen
# Rotterdam, kan verplaatsen mits niet te gekquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voor modellen:
# Geografische locatie, en mogelijkheid tot reizen
# Wat voor soort foto’s had je in gedachten?
# Ervaring m.b.t. modelfotografie
# Wat algemene informatie over jezelf
# Eventueel een linkje naar je website/portfolio
Nav dit topic [showcase] Marly heb ik wel wat dingetjes die ik uit wil proberenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:50 schreef shinydiscoball het volgende:
# Amsterdam, heb geen auto maar reizen is geen probleem opzich.
# Het maakt me niet zoveel uit, maar ik vind het leuk om een thema te doen, of een idee van de fotograaf zelf die iets wilt uitproberen.
# Helemaal geen ervaring, ben heel eerlijk als ik zeg dat ik ook niet heel fotogeniek ben maar je kunt van alles wel iets maken denk ik![]()
# 20-jarige studente, ik werk en sport en probeer te drummen![]()
# Eh nou er staat wel een foto in mijn fotoboek.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:08 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Nav dit topic [showcase] Marly heb ik wel wat dingetjes die ik uit wil proberen. Als je zelf een leuke locatie weet dan kan dat, anders stel ik een studio in Baarn (niet studio baarn, dus niet teveel bij voorstellen haha) voor
.
Als je nou een vrouw zou zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]en maar klagen dat ze het maar moeilijk hebben, die vrouwen
Het was een geintje. Ik ben geen vrouw en de wens om een vrouw te worden ontbreekt ook vooralsnog. Ik wil je geen last zijn. Als mijn aanwezigheid iets toevoegt, graag....quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:49 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Als je nou een vrouw zou zijn. Heb je post niet gezien, maar je bent natuurlijk ook welkom
.
Zoals ik al zei, je bent welkomquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het was een geintje. Ik ben geen vrouw en de wens om een vrouw te worden ontbreekt ook vooralsnog. Ik wil je geen last zijn. Als mijn aanwezigheid iets toevoegt, graag....
Ik denk dat dat er vanaf hangt, wat voor foto's je wilt hebben....quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:04 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je bent welkom. Mocht je een leuke lokatie weten in Rotterdam, dan is dat ook welkom
.
Wat voor foto's wil je hebben? Wat ik wil is met name experimenteren met licht opstelling en oefenen met modellen, dat laatste zonder vast omlijnd plan, dat eerste is voor mannen natuurlijk een andere opstelling (harder licht) dan voor vrouwen, anders ga je er nogal soft uitzienquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er vanaf hangt, wat voor foto's je wilt hebben....
Doe eens, kunnen wij ook lachenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:10 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Wat voor foto's wil je hebben? Wat ik wil is met name experimenteren met licht opstelling en oefenen met modellen, dat laatste zonder vast omlijnd plan, dat eerste is voor mannen natuurlijk een andere opstelling (harder licht) dan voor vrouwen, anders ga je er nogal soft uitzien.
Baarn is niet zo ver reizen, dus klinkt ok hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:08 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Nav dit topic [showcase] Marly heb ik wel wat dingetjes die ik uit wil proberen. Als je zelf een leuke locatie weet dan kan dat, anders stel ik een studio in Baarn (niet studio baarn, dus niet teveel bij voorstellen haha) voor
.
Ik heb graag een aantal foto's die ik op mijn werk kan gebruiken en daarnaast maakt het niet zoveel uit. Ik zou geen locatie weten, dus Baarn is goedquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:10 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Wat voor foto's wil je hebben? Wat ik wil is met name experimenteren met licht opstelling en oefenen met modellen, dat laatste zonder vast omlijnd plan, dat eerste is voor mannen natuurlijk een andere opstelling (harder licht) dan voor vrouwen, anders ga je er nogal soft uitzien.
Zoek inderdaad wel mensen met wat meer ervaringquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:04 schreef angel008 het volgende:
hehe ik zou wel willen maar ben denk ik niet wat je zoekt(lees nog even iets te onervaren..)
wel tijd hoor,quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:33 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Zoek inderdaad wel mensen met wat meer ervaringmaar bedankt in ieder geval voor je berichtje. Kan ik van de andere niet bepaald zeggen
haha, ah nee hoor ik weet dat jullie het vast druk genoeg hebben
hehe 2 uur hier maar ach lease ftwquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
wel tijd hoor,
alleen een ander half uur rijden bij je vandaan (zonder file)
Kan ook met de trein reizen. Heb ik er wel voor over.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
wel tijd hoor,
alleen een ander half uur rijden bij je vandaan (zonder file)
Wat mij betreft ben je welkomquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je daar nog een visa bij nodig?.
Beroepsdeformatie: ik dacht "Wat moeten ze nou op fotoshoot met een crditcard?"quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je daar nog een visa bij nodig?.
afrekenen na het einde van de shoot,quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Beroepsdeformatie: ik dacht "Wat moeten ze nou op fotoshoot met een crditcard?"
denk dat je dan ruim 2 uur onderweg bent hier naartoe.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:12 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Kan ook met de trein reizen. Heb ik er wel voor over.![]()
Of ergens op een middelpunt afspreken ofzo, dus op locatie. Er is altijd wel wat op te vinden, right?
Geen prof. fotograaf dusquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Beroepsdeformatie: ik dacht "Wat moeten ze nou op fotoshoot met een crditcard?"
In de verste verte niet. En ik heb ook niet de pretenties er één te (willen) worden. Het moet leuk blijven, en geen werk worden.quote:
Hmm waar is hier dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:36 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
denk dat je dan ruim 2 uur onderweg bent hier naartoe.
hebben geen station, dus dat word dan nog een ruim half uur bussen
valkenswaard.quote:
Fok! heeft de mogelijkheid om uit te loggen en als een ander in te loggen....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:44 schreef prupke het volgende:
valkenswaard.
dus dat is wel een stukje gok ik (ben niet echt een trein mens dus geen idee hoelang het echt is, )
pkfotografie, maar dan op pc van prup
Oh dichtbij Eindhoven.. Kom ik ook wel eens vaker.. Er zal toch vast wel een bus zijn die daar naartoe gaat?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:44 schreef prupke het volgende:
[..]
valkenswaard.
dus dat is wel een stukje gok ik (ben niet echt een trein mens dus geen idee hoelang het echt is, )
pkfotografie, maar dan op pc van prup
yup.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:03 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Oh dichtbij Eindhoven.. Kom ik ook wel eens vaker.. Er zal toch vast wel een bus zijn die daar naartoe gaat?
Ow ow ow, mag ik meedoen, haal ik je wel op van het station, doen we de shoot bij PK, hoef jij het niet te zoeken. Mag jij de hapjes meebrengen.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:03 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Oh dichtbij Eindhoven.. Kom ik ook wel eens vaker.. Er zal toch vast wel een bus zijn die daar naartoe gaat?
denk dat we dit buiten fot moeten regelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:06 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ow ow ow, mag ik meedoen, haal ik je wel op van het station, doen we de shoot bij PK, hoef jij het niet te zoeken. Mag jij de hapjes meebrengen.
Zo gezellig heb ik het alleen met m'n vriend, waar ik sinds gister een jaar mee heb!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:08 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
denk dat we dit buiten fot moeten regelen.
anders moeten we zeker weer eerst toestemming vragen.
of bewijzen dat we echt foto's gaan maken. en er voor gaan zorgen dat het niet te gezellig gaat worden.![]()
snap de regels nog niet helemaal maar gaat goed komen
is hij ook fotogeniek?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:29 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Zo gezellig heb ik het alleen met m'n vriend, waar ik sinds gister een jaar mee heb!
Maar valt wel wat te regelen danuiteraard komt m'n vriend voor mijn eigen veiligheid ook mee
Niet dat ik jullie niet vertrouw, maar je moet het zekere voor het onzekere nemen tegenwoordig
Sorry, nee, mag niet meer. Hij mag alleen met zijn armen over elkaar voor de deur van de studio staan en iedereen die er niet bij mag buiten houden. Hij is beveiligingquote:Op zondag 1 maart 2009 19:31 schreef PKfotografie het volgende:
is hij ook fotogeniek?
alleen gezellig is ook goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |