Pfffff ik voel me dom met mijn simpele bouwlampquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef ..bennie het volgende:
Bij die laatste foto is het kickerlichtje te hard, vandaar de slagschaduw boven de wimpers.
De opstelling is tang icm een gebounced kickerlichtje, waarbij de tang bestaat uit een groot sunbounce zebra reflectiescherm (daarvandaan komt de glamour zweem) en een grote cirkelvormige octosoftbox. De afstand van het reflectiescherm is dusdanig dat die -1 stop verschilt met de octobox. Voor het kickerlichtje gebruik ik op deze foto's een wit reflectieschermpje waarin het licht van een reportageflitser in een softbox wordt gebounced, dus van mijn voeten richting gezicht van het model zegmaar. Dat is overigens nog steeds een beetje aanrommelen aangezien mn 430 telkens na 1 keer flitsen in slaapmodus terecht komt als tie niet op m'n body zit.
en nu in gewoon Nederlandsquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef ..bennie het volgende:
Bij die laatste foto is het kickerlichtje te hard, vandaar de slagschaduw boven de wimpers.
De opstelling is tang icm een gebounced kickerlichtje, waarbij de tang bestaat uit een groot sunbounce zebra reflectiescherm (daarvandaan komt de glamour zweem) en een grote cirkelvormige octosoftbox. De afstand van het reflectiescherm is dusdanig dat die -1 stop verschilt met de octobox. Voor het kickerlichtje gebruik ik op deze foto's een wit reflectieschermpje waarin het licht van een reportageflitser in een softbox wordt gebounced, dus van mijn voeten richting gezicht van het model zegmaar. Dat is overigens nog steeds een beetje aanrommelen aangezien mn 430 telkens na 1 keer flitsen in slaapmodus terecht komt als tie niet op m'n body zit.
ik denk dat het rond de ogen te donker is waardoor ik denk... is het nou make-up of is ze zo moe, dus misschien wat directer bouncenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef ..bennie het volgende:
Ben benieuwd wat je er storend aan vind, tips?
Thanks, ik zal eens experimenteren hoe ik de ogen er beter uit kan laten komenquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:48 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat het rond de ogen te donker is waardoor ik denk... is het nou make-up of is ze zo moe, dus misschien wat directer bouncen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |