quote:Op 22 maart 2009 is er weer een fotograficabeurs in Houten bij Utrecht. Ongeveer 300 tafels vol met interessante (oude) spullen op het gebied van fotografie in de ruimste zin van het woord, dus niet alleen foto- en filmcamera's, maar ook accessoires, doka artikelen, boeken en foto's.
Buffet aanwezig. parkeren gratis! Ons team taxeert door u meegebrachte objecten belangeloos en vrijblijvend!
Plaats: Expo Houten (voorheen Euretco), Meidoornkade, Houten (A27) of per trein (gratis pendelbusje vanaf NS station HOUTEN). Geopend van 11.00-17.00 uur;
entree ¤ 4,00
(leden Fotografica ¤ 1,50).
U kunt zich op de beurs vanaf 9 uur aanmelden als lid (contributie incl. abonnement op het Photohistorisch Tijdschrift ¤ 31,50 per kalenderjaar, entree ¤ 1,50 vanaf 9.00 uur).
nu je dat roept...... heb geloof ik een uitvlucht gepland naar het noorden die dag,quote:Op zondag 8 februari 2009 21:09 schreef Ynske het volgende:
Carnaval he, kan er helaas niet bij zijn...
Aan de kant waar de trein naar Den Bosch stopt, perron aflopen en dan naar rechts op de parkeerplaats achter de fietsenstalling.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:18 schreef kvdv het volgende:
*meldt*
Alhoewel een bezoekje uiterst onveroorloofd voor me is ...![]()
Edit: Dat pendelbusje heb ik trouwens al 2 keer op rij niet gevonden... waar pikt dat ding je in hemelsnaam op bij het station?
Carnaval was toch februari en niet maart?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:09 schreef Ynske het volgende:
Carnaval he, kan er helaas niet bij zijn...
quote:Op maandag 9 februari 2009 06:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Carnaval was toch februari en niet maart?
Ik hou dit even in de agenda als een optie.
Iets zegt me dat je inderdaad nog nooit in Houten bent geweest. Het is daar een verzamelaarsbeurs en het komt inderdaad af en toe voor dat een foldergoeroe van de plaatselijke dozenschuif met gevoel voor telecentrische foolframeruis daar klassieke fotograficatechneuten gaat staan overhoren, maar meestal weten die ouwe apen er wel raad mee.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik ben gestopt met t gaan naar dit soort beurzen.. inet is sneller .. en de producten .. ach die zie ik in de winkel wel
edit: het ergste is zelfs dat ik vaak al meer van de producten afweet dan de personen die het daar staan te slijten ... dat is echt een afknapper. Kom je met iets wat je wilt weten dan weten ze het ook niet :S
Houten is toch echt iets anders als je waarschijnlijk voor ogen hebt. Die "producten" die je in Houten vind ga je dus nevernooit vinden in de winkel.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik ben gestopt met t gaan naar dit soort beurzen.. inet is sneller .. en de producten .. ach die zie ik in de winkel wel
als het niet met carnaval is kan ik dus wel.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]ik las dus echt 22 feb das ook een zondag
zoiets ja, ik leef niet verder dan eind van de maand in mn afsprakenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:06 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als het niet met carnaval is kan ik dus wel.
je brengt me van de wijs. (of ik moet leren met een agenda om tegaan)
ik leef van dag tot dag meestal. en de rest weet mijn lopende agenda.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoiets ja, ik leef niet verder dan eind van de maand in mn afspraken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |