abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:29:04 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66025679
Ik heb net mijn nagels laten doen, dus mijn geld is weer even op .
(Hoewel ik wel een hele mooie ketting heb gekocht. En laatst ook nog een lekker luchtje )
KuikenGuppy
pi_66026616
ik was net bij de etos, daar zag ik iets nieuws, metallic eye cream
ff geprobeerd op m'n hand, zag er mooi uit!
4 kleuren in 1 doosje, 5 euro

hadden ze bij de hema nou een basis voor oog make up?
ik heb nl. ook dat probleem dat alle oogschaduw op gegeven moment op 1 plekje gaat zitten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:58:24 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66027025
bij de hema kan je die halen ja.
KuikenGuppy
pi_66028818
Net m'n Eyeko bestelling binnengehad (damn, klein potje eik en die strawberry fatbalm ruikt erg naar chemisch zoete kauwgom maar wel gratisz freebie!) ennnn nu is het nog steeds wachten op m'n Too Faced Shadow Insurance van HQHair, die ik een dag vòòr m'n Eyeko bestelling had besteld, en moet ook uit the UK komen
  vrijdag 13 februari 2009 @ 18:57:17 #105
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66030396
Wat is er zo hip aan Eyeko, iedereen wil het ineens ?
KuikenGuppy
pi_66031488
Na al jullie enthousiasme gelezen te hebben ove EDM heb ik ook een proefsetje besteld, betaald met paypal, errug handig. Hoe lang duurde het bij jullie voor het pakketje op de mat viel?
Wie is daar?
pi_66031543
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 18:57 schreef Burdie het volgende:
Wat is er zo hip aan Eyeko, iedereen wil het ineens ?
Vind dat ik nog best 'laat' op de bandwagon ben gesprongen
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:29 schreef -ladybird- het volgende:
Na al jullie enthousiasme gelezen te hebben ove EDM heb ik ook een proefsetje besteld, betaald met paypal, errug handig. Hoe lang duurde het bij jullie voor het pakketje op de mat viel?
Bij mij duurt het meestal een dag of 10-14.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 19:33:03 #108
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66031585
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:29 schreef -ladybird- het volgende:
Ze zijn niet zo snel (wel met verzenden, dat doen ze vaak dezelfde dag nog) maar bij de post... meestal duurt het een dag of 10.
KuikenGuppy
  vrijdag 13 februari 2009 @ 19:47:38 #109
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_66032190
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:48 schreef Mirjam het volgende:
ik was net bij de etos, daar zag ik iets nieuws, metallic eye cream
ff geprobeerd op m'n hand, zag er mooi uit!
4 kleuren in 1 doosje, 5 euro

Die heb ik laatst ook gekocht! Erg leuke kleurtjes, maar ik heb ze nog niet durven proberen omdat ze zo 'bling' zijn
Knoei
pi_66032253
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef Loqi het volgende:

[..]

Die heb ik laatst ook gekocht! Erg leuke kleurtjes, maar ik heb ze nog niet durven proberen omdat ze zo 'bling' zijn
leuk he

het z\ijn 4 kleurtjes, heeft iemand leuke tips oim je ogen daar leuk mee op te maken?
waar licht, waar donker?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 19:51:40 #111
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_66032350
Ik heb de goud/groen/zilver/blauwe
Knoei
pi_66032566
ik nummer 1, van lichtbeige naar bruin
pi_66040215
Voor dametjes die nieuwsgierig zijn!

Mijn "Rainbow look"

Mijn "Black - Green - White, look"

Ik zal binnekort nog een naturel look doen!
Kan ik meteen mijn wimpers op normale foto's laten zien zoals ik beloofd had!
pi_66041272
Die rainbow look is vet!
Heb je er ook een foto van met je hele gezicht erop?
pi_66042160
Leuk, die rainbowlook
pi_66042243
Assiej, jij bent toch wel heel erg into oog make up, wat kun je voor leuks doen met vier kleuren oogschaduw, oplopend in kleur?
pi_66042522
Die rainbow look vind ik gaaf, die andere vind ik wat minder (maar ja smaken verschillen)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66042640
Het maakt haar ook erg bleek..
Die kleurtjes doen meer als je al licht bent

Edit: ik heb zelf ook een bleke huid, alleen durf ik kleurtjes niet zo aan

[ Bericht 35% gewijzigd door Linnie20v op 13-02-2009 23:53:23 ]
  zaterdag 14 februari 2009 @ 18:45:16 #119
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_66061095
Erg mooi, die regenboog! Ikke wil oook

Ik heb zojuist de zilveren eyecream van de etos geprobeerd.... erg fijn, makkelijk te smeren, voelt niet vies en plakkerig en dekt erg goed. Maar kan ook subtiel opgebracht worden met het kwastje dat er bij zit.. dus kan ook best als dagmakeup, ook al is het metallic.
Nu nog even kijken of het goed en lang blijft zitten (ik heb geen oogmakeup basis, die vegeet ik steeds te halen )
Knoei
pi_66067753
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Mirjam het volgende:
Assiej, jij bent toch wel heel erg into oog make up, wat kun je voor leuks doen met vier kleuren oogschaduw, oplopend in kleur?
Je moet met het lichtste beginnen in je binnenste ooghoek en dan als maar donker naar buiten werken..

zo lijkt het alsof je ogen verder van elkaar staan maar toch ook weer niet

Erg sexy kan het eruit zien
pi_66067769
Ik heb geen fullface van die regenboog, misschien doe ik hem binnenkort nog een keer dan maak ik een fullface!
pi_66067873
Ik was op gesprek geweest bij die meid die mij benaderd had om make-up te gaan verkopen

De bedoeling was dat ik een kit ga kopen ( met bepaalde kleuren foundations en blushes en oogschaduwen, lipsticks etc. )
Daar moet ik 300 euro voor neer leggen.

Dan kan ik de producten op mijzelf gaan gebruiken en tevens op de mensen die ik dan op ga maken met de producten, ik kan ze dan kennis laten maken met het product en het aan ze verkopen, zowel als de gehele kit/koffer als per "item"..

Het merk is "Sonya", niet op dieren getest en plantaardig..

Ik heb mezelf opgemaakt daar met de producten, het is fijn spul alleen ik zit te twijfelen of ik nu die 300 euro neer moet leggen want ik ga straks mijn visagie opleiding doen en dan krijg ik ook een make-up kit...
(+ dat ik het geld er niet voor heb )...

Ik kan zelf ook losse items kopen..
Als meerdere mensen hier belang bij hebben zou het besteld kunnen worden..

Ze willen dus dat ik het product ga showen en ga verkopen ...
maar ik weet het niet ... ik moet zelf dan zo'n kit aanschaffen en dat vind ik zelf minder...
  zaterdag 14 februari 2009 @ 22:27:01 #123
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_66068494
door dit topic heb ik een lading make-up bestelt bij EDM die ik niet nodig heb maar het ziet er zo mooi uit allemaal en niet eens duur!
pi_66069827
Ik wil mn pakketje van EDM hebben ik wil het zo graag uitproberen!!!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 23:17:47 #125
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_66069920
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 23:14 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil mn pakketje van EDM hebben ik wil het zo graag uitproberen!!!
Hoe lang duurt het normaal voordat je dat binnen hebt?
pi_66070133
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 23:17 schreef kwiwi het volgende:
Hoe lang duurt het normaal voordat je dat binnen hebt?
Ik dacht ongeveer anderhalve week...
pi_66070909
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 22:06 schreef Assiej het volgende:
Ik was op gesprek geweest bij die meid die mij benaderd had om make-up te gaan verkopen

De bedoeling was dat ik een kit ga kopen ( met bepaalde kleuren foundations en blushes en oogschaduwen, lipsticks etc. )
Daar moet ik 300 euro voor neer leggen.

Dan kan ik de producten op mijzelf gaan gebruiken en tevens op de mensen die ik dan op ga maken met de producten, ik kan ze dan kennis laten maken met het product en het aan ze verkopen, zowel als de gehele kit/koffer als per "item"..

Het merk is "Sonya", niet op dieren getest en plantaardig..

Ik heb mezelf opgemaakt daar met de producten, het is fijn spul alleen ik zit te twijfelen of ik nu die 300 euro neer moet leggen want ik ga straks mijn visagie opleiding doen en dan krijg ik ook een make-up kit...
(+ dat ik het geld er niet voor heb )...

Ik kan zelf ook losse items kopen..
Als meerdere mensen hier belang bij hebben zou het besteld kunnen worden..

Ze willen dus dat ik het product ga showen en ga verkopen ...
maar ik weet het niet ... ik moet zelf dan zo'n kit aanschaffen en dat vind ik zelf minder...

Je hoeft toch niet direct te beslissen of wel?
Misschien kun je eerst even die visagie opleiding afwachten, en dan alsnog beslissen of je de verkoop van de producten er bij wilt doen. (misschien heb je er wel helemaal geen tijd voor dadelijk)
In welke prijsklasse zit dit merk als je het gaat verkopen?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_66073824
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 23:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Je hoeft toch niet direct te beslissen of wel?
Misschien kun je eerst even die visagie opleiding afwachten, en dan alsnog beslissen of je de verkoop van de producten er bij wilt doen. (misschien heb je er wel helemaal geen tijd voor dadelijk)
^^
ik zou sowieso niet zelf investeren in zoiets.

Zij willen dat _jij_ hun product gaat vertegenwoordigen. Dan lenen ze je maar een start up kit en naarmate dat de tijd vordert dat je er steeds meer bij krijgt ofzo.

Maar dat jij ¤ 300,- aftikt....en dan moet je nog maar zien of je er echt iets mee kan? Of er interesse voor is en of mensen het 't geld waard vinden....

Ik zou 't lekker investeren in de visagie opleiding
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 15 februari 2009 @ 11:39:30 #129
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_66077601
Nou, die eyecream van de etos die ik probeerde? Dat was geen succes, in ieder geval niet zonder make-up basis.. binnen een paar uur zat alle cream op een balletje op m'n ooglid
Knoei
pi_66078437
quote:
Op zondag 15 februari 2009 01:24 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^
ik zou sowieso niet zelf investeren in zoiets.

Zij willen dat _jij_ hun product gaat vertegenwoordigen. Dan lenen ze je maar een start up kit en naarmate dat de tijd vordert dat je er steeds meer bij krijgt ofzo.

Maar dat jij ¤ 300,- aftikt....en dan moet je nog maar zien of je er echt iets mee kan? Of er interesse voor is en of mensen het 't geld waard vinden....

Ik zou 't lekker investeren in de visagie opleiding
Het is een goedkoop merk maar ik heb het gister mogen testen ( de model koffer ) het is opzich goed spul..

Ik ga ook zeker invensteren in mijn make-up opleiding dat gaat voorop alleen willen ze iemand hebben die de make-up doet, het merk heeft ook o.a. babyproducten en dieren producten en dan dus ook de make-up producten, ze vroegen of ik het dus wou gaan verkopen etc.etc.
maar ik moest het 10 uur mee bezig zijn per week, nou als ik een opleiding heb ( 2 zelfs ) dan lukt mij dat denk ik niet eens ..

Als het product niet goed was of ik wou de kit na die tijd niet meer gebruiken en ik had hem al wel betaald en besteld etc. en gebruikt dan kun je hem terug sturen en kreeg ik mijn geld gewoon weer terug ...

Het is allemaal plantaardig en niet op dierengetest...

Of ik dit wil, hmm geen idee.. ik heb zo'n vermoeden dat er meer achter zit dan alleen maar het verkopen
dat je er uit eindelijk misschien niet eens meer van af komt ?..... ik weet het niet
pi_66078509
quote:
Op zondag 15 februari 2009 11:39 schreef Loqi het volgende:
Nou, die eyecream van de etos die ik probeerde? Dat was geen succes, in ieder geval niet zonder make-up basis.. binnen een paar uur zat alle cream op een balletje op m'n ooglid

Als je eyecream gebruikt, gaat het altijd!!! creasen ( dus in elkaar hopen of in je lijn van je ooglid zitten )
zelfs met een basis eronder ...

Een cream moet je Altijd! vast zetten met poeder

dus als je de eyecream op je ooglid zult doen en beetje uitsmeert zodat het egaal is
en er dan die kleur oogschaduw op doet, zul je zien dat de oogschaduw in 1x een dikke boost krijgt van intensheid.. hij word voller van kleur en veel krachtiger..
  zondag 15 februari 2009 @ 12:34:06 #132
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66079178
Oh, die Everydayminerals sample kit ga ik binnenkort eens bestellen. Iemand nog tips: ik heb een bleke huid, vrij vaak rode vlekjes en volgens een visagiste een vrij oranje ondertoon. Ik heb vaak fikse wallen omdat m'n huid onder de ogen heel erg doorschijnt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 15 februari 2009 @ 12:52:51 #133
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_66079837
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:12 schreef Assiej het volgende:

[..]

Als je eyecream gebruikt, gaat het altijd!!! creasen ( dus in elkaar hopen of in je lijn van je ooglid zitten )
zelfs met een basis eronder ...

Een cream moet je Altijd! vast zetten met poeder

dus als je de eyecream op je ooglid zult doen en beetje uitsmeert zodat het egaal is
en er dan die kleur oogschaduw op doet, zul je zien dat de oogschaduw in 1x een dikke boost krijgt van intensheid.. hij word voller van kleur en veel krachtiger..

nouja, dat maar eens proberen dan
Knoei
pi_66087048

Lol, alstu alle pic's
vandaag is mijn lookje, groen met zwart!
pi_66087998
Mooi gedaan hoor!

Ik heb net ook een sample kit bij EDM bestelt. Ik draag al járen geen make-up meer omdat mijn ogen zo vreselijk ervan gaan branden en mijn huid zo slecht ervan wordt. Om nog maar niet te spreken hoe het voelt als al die make-up er weer afgewassen moet Ik vond het altijd wel leuk om te doen, dus hopelijk werkt het spul van EDM beter.

Nu alleen nog een mascara vinden die mijn ogen verdragen........

TVP dus.
pi_66091346
Jij bent écht goed Assiej. Heb je hier je beroep van gemaakt?

Zeker voor speciale gelegenheden is zoiets gaaf. Gewoon op straat zou ik het (voor mezelf) een beetje too much vinden. Maar voor feestjes/ stappen echt keimooi!
pi_66094386
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Jij bent écht goed Assiej. Heb je hier je beroep van gemaakt?

Zeker voor speciale gelegenheden is zoiets gaaf. Gewoon op straat zou ik het (voor mezelf) een beetje too much vinden. Maar voor feestjes/ stappen echt keimooi!
...
Nope nog niet, ik ga er mijn beroep Hoop ik van maken

23 februari begint eindelijk mijn visagie opleiding
ik wil zo graag visagiste zijn alleen zien mijn ouders het als "geen vak/beroep"..

lief ! thanks!

Het is idd to much voor overdag maar dat is wie ik ben soms, in het weekend ga ik zo overdag en ga ik ook zo uit... verschilt.. ik wil gewoon graag make-uppen en met een simpel lookje ben je immers zo klaar
pi_66094681
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef Assiej het volgende:

[..]

...
Nope nog niet, ik ga er mijn beroep Hoop ik van maken

23 februari begint eindelijk mijn visagie opleiding
ik wil zo graag visagiste zijn alleen zien mijn ouders het als "geen vak/beroep"..

lief ! thanks!

Het is idd to much voor overdag maar dat is wie ik ben soms, in het weekend ga ik zo overdag en ga ik ook zo uit... verschilt.. ik wil gewoon graag make-uppen en met een simpel lookje ben je immers zo klaar
Leuk, hoop dat het je lukt!

Ik bedoel overigens niet dat jij er "too much" uitziet hoor, integendeel. Vind het leuk als ik mooi opgemaakte mensen zie. In de Douglas bijvoorbeeld, zijn ze ook vaak mooi opgemaakt. Ik doelde meer op mezelf, maar dat kan ook aan mijn gebrek aan talent liggen
pi_66098738
Mooi Assiej! Het is inderdaad best een heftige look, maar je kunt het prima hebben!

Gisteren kreeg ik zomaar, van een wildvreemde, een complimentje over mijn oogmake-up! Allemaal dankzij EDM

Ik heb trouwens nog een vraagje. Mijn oogschaduw breng ik altijd aan met zo'n amateuristisch applicatortje, nu heb ik inmiddels ook wel begrepen dat een 'echte' oogschaduwkwast beter is. Maar waarom eigenlijk, wat zijn de voordelen ervan? En waar kan ik er eentje kopen die niet te duur is? Ik was bij Sephora en daar waren ze vanaf 10,-. Dat vond ik vrij duur. En hoe doe je dat dan als je veel verschillende kleuren draagt, moet je de kwasten dan wassen (zoja, hoe dan ) of moet je er gewoon meerdere aanschaffen? Veel vragen, maar ik vroeg het me echt af .
pi_66098846
Je kwasten kan je gewoon wassen, volgens mij is het het beste om ze uit te spoelen met water en een drupje shampoo. En dan rechtop te drogen zetten (zodat de haartjes niet een verkeerde kant op gaan staan) .

Heb trouwens nog steeds geen make-up foto van mezelf geplaatst. vergeet het steeds! Misschien morgen.
pi_66100778
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:55 schreef Assiej het volgende:
Voor dametjes die nieuwsgierig zijn!

[ afbeelding ]

Mijn "Rainbow look"

[ afbeelding ]

Mijn "Black - Green - White, look"

Ik zal binnekort nog een naturel look doen!
Kan ik meteen mijn wimpers op normale foto's laten zien zoals ik beloofd had!
Wauw, vooral de rainbow look
pi_66101310
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:39 schreef shiNinG_staR het volgende:

Ik heb trouwens nog een vraagje. Mijn oogschaduw breng ik altijd aan met zo'n amateuristisch applicatortje, nu heb ik inmiddels ook wel begrepen dat een 'echte' oogschaduwkwast beter is. Maar waarom eigenlijk, wat zijn de voordelen ervan? En waar kan ik er eentje kopen die niet te duur is? Ik was bij Sephora en daar waren ze vanaf 10,-. Dat vond ik vrij duur. En hoe doe je dat dan als je veel verschillende kleuren draagt, moet je de kwasten dan wassen (zoja, hoe dan ) of moet je er gewoon meerdere aanschaffen? Veel vragen, maar ik vroeg het me echt af .
Ik was mijn kwasten met de Mac Brush Cleanser , even wat op keukenpapier druppelen, kwast eroverheen afvegen totdat het schoon is, uitspoelen met water, "shapen" en plat (!) neerleggen anders loopt het spul de kwast in en kan het de lijm oplossen. EM heeft ook eyeshadow kwasten ($5) btw
  maandag 16 februari 2009 @ 09:47:39 #143
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66110848
Joepie, ik wilde in september beginnen met een visagieopleiding, maar heb net gebeld en kan toch nog met de februari-instroom mee !!! .
Waarschijnljik ga ik volgende week beginnen .
KuikenGuppy
pi_66111109
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:47 schreef Burdie het volgende:
Joepie, ik wilde in september beginnen met een visagieopleiding, maar heb net gebeld en kan toch nog met de februari-instroom mee !!! .
Waarschijnljik ga ik volgende week beginnen .
Leuk voor je!! En gefeliciteerd! Dan moeten we toch snel een meet organiseren zodat jij en assiej kunnen oefenen op de topic-meiden!!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  maandag 16 februari 2009 @ 10:05:51 #145
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66111221
Jullie mogen ook mee als model .
KuikenGuppy
pi_66111290
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef Burdie het volgende:
ik meld me aan!
pi_66111348
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef Burdie het volgende:
oeh
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66111384
Hee leuk gefeliciteerd! Ik doe ook mee hoor
  maandag 16 februari 2009 @ 10:18:20 #149
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66111542
Ik oefen eerst even op IRL vriendinnen als het niet erg is .
KuikenGuppy
pi_66111622
Dat lijkt me goed, als het niet lukt zijn zij de l*l
  maandag 16 februari 2009 @ 10:31:24 #151
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66111864
Maar mocht je serieuze interesse hebben: Fotografen en modellen ontmoetingsplaats deel XII

Woei! .
KuikenGuppy
  FOK!fossiel maandag 16 februari 2009 @ 11:46:28 #152
1455 Keroppi
kool kikker
pi_66114111
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oja, ik ook trouwens. Het is gelukt.

Ik heb ook wat anders besteld vandaag van http://www.konadnailart.nl/shop.html
[ afbeelding ]

Hoi,

Naar aanleiding van dit berichtje van jou werd ik ook nieuwsgierig en heb ook wat aangeschaft (nagellak, stempelding en 1 sjabloon). Ik vroeg me af of jij het al binnen hebt en hoe het bevalt?

(ik vraag me af wanneer ik het eigenlijk ga gebruiken want over een paar weken moet ik voor m'n co-schappen weer de kliniek in en daar zien ze het echt niet zitten als je vlindertjes op je nagels hebt )
Chick on a mission
pi_66115375
Ik wil jullie best als model hebben voor mijn opleiding maar ik denk niet dat iemand van jullie zin heeft om naar het oosten te gaan af reizen voor van 7 tot 10 in hengelo ov te zitten
pi_66116074
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb nèt deze gekocht op eBay

[ afbeelding ]

Minpuntje: nog STEEDS dat onhandige kutflesje En dan zeggen dat ze de verpakking aan het aanpassen zijn. Foei, Urban Decay!
Binnen Met een chocolaatje erbij zelfs
  maandag 16 februari 2009 @ 13:11:44 #155
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_66116497
quote:
Op maandag 16 februari 2009 @ 10:18 schreef Burdie het volgende:
Ik oefen eerst even op IRL vriendinnen als het niet erg is .
Hoiii
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_66120629
quote:
Op maandag 16 februari 2009 12:54 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Binnen Met een chocolaatje erbij zelfs
Chocolaatje incl rattengif ? grapje! haha

ben benieuwd naar je resultaatjes en je mening !

Ik snap idd niet dat ze nog steeds niet nieuwe flesjes hebben ontworpen
  maandag 16 februari 2009 @ 16:05:03 #157
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66122876
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:11 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]

Lol, alstu alle pic's
vandaag is mijn lookje, groen met zwart!
Ik wil ook zo`n mooie zwarte lijn

Bij mij blijf je huid zien

In me Burberry......
pi_66123450
Nou vind em best mooi hoor! Als ik het doe zit het werkelijk overal behalve waar het moet zitten
pi_66123920
Oké, eindelijk een cc nu Ik heb dus een lichte huid, geen idee wat voor 'undertone' Ik zie door de bomen het bos niet hoor, warm, golden, cool etc. Wat is het beste voor een lichte (blanke) huid die neigt naar glimmen als het warm is? Wil uiteraard dat het onzichtbaar is verder
  maandag 16 februari 2009 @ 16:39:25 #160
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66124177
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:05 schreef Chav het volgende:

[..]

Ik wil ook zo`n mooie zwarte lijn

Bij mij blijf je huid zien

[ afbeelding ]
Mooie wimpers en wenkbrauwen heb jij zeg .
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2009 @ 16:40:27 #161
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66124218
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:32 schreef heaven7 het volgende:
Oké, eindelijk een cc nu Ik heb dus een lichte huid, geen idee wat voor 'undertone' Ik zie door de bomen het bos niet hoor, warm, golden, cool etc. Wat is het beste voor een lichte (blanke) huid die neigt naar glimmen als het warm is? Wil uiteraard dat het onzichtbaar is verder
heb je mijn samples al binnen? .
En wat zoek je precies? .
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2009 @ 16:50:47 #162
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66124710
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mooie wimpers en wenkbrauwen heb jij zeg .
Wimperextensions en laten epileren door een iraans vrouwtje met touw (en dan heb ik mn wenkbrauwen nog niets eens in de gel gezet :p)
In me Burberry......
  maandag 16 februari 2009 @ 16:54:19 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66124874
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:50 schreef Chav het volgende:
Wimperextensions en laten epileren door een iraans vrouwtje met touw (en dan heb ik mn wenkbrauwen nog niets eens in de gel gezet :p)
waar heb je dat laten doen?? Ik wil dat ook .
(Hoewel ik geen wimperextensions kan hebben ivm het dragen van een bril ).
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2009 @ 16:55:32 #164
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66124938
Oh, ik heb net een grote Abbot's Perk Me Up besteld bij EDM en een wenkbrauwpoeder. Nu ben ik altijd wars van poeders voor wenkbrauwen, maar ik wil het toch maar eens proberen .
Verder mag ik van mezelf voorlopig niets meer kopen, pas in Parijs mag ik me weer gaan uitleven bij Sephora .
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2009 @ 16:58:16 #165
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66125078
Waarom zou je dan geen extensions kunnen nemen??

Wenkbrauwen heb ik in rdam laten doen (epileren en verven, als is het volle weg) en de wimpers doet de vriendin van mn stiefmoeder dr neef (begrijp je m nog )
In me Burberry......
  maandag 16 februari 2009 @ 16:59:45 #166
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66125151
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Chav het volgende:
Waarom zou je dan geen extensions kunnen nemen??
Die 'botsen' dan bij elke keer knipperen tegen het glas van m'n bril aan .
Rotterdam is wat uit de richting, maar ik ga gewoon in Amersfoort/Utrecht een keer zoeken naar een toko waar ze epileren met touw. Ik heb het in het verleden ook wel eens zelf gedaan, maar dat werkt nooit zo heel erg goed .
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2009 @ 17:04:32 #167
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66125394
Je hebt ook korte extensions, ik heb midden en lang

Voor epileren moet je kijken bij Turkse kapsters etc.
In me Burberry......
  maandag 16 februari 2009 @ 17:06:35 #168
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66125477
Hier waren mn wenkies net geverfd, waren ze nog "vol".

[img]weg!/img]

[ Bericht 37% gewijzigd door Chav op 16-02-2009 21:38:38 ]
In me Burberry......
pi_66125576
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:40 schreef Burdie het volgende:

[..]

heb je mijn samples al binnen? .
En wat zoek je precies? .
Gister wist mams nog van niks Had ze ff aan de foon. Ik zoek een spulletje wat je er lekker met een kwast op je gezicht kan mikken, dat mooi egaliseert en die donkere plekken onder mijn ogen weghaalt maar dat je evengoed niet kan zien dat er iets op zit.
Mijn gezicht trouwens, voor advies

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2009 17:09:43 ]
  maandag 16 februari 2009 @ 17:09:42 #170
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66125619
Welke donkere plekken onder je ogen!???
In me Burberry......
pi_66125637
Daar heb ik al wat make up op en het is een goeie foto zoals je zal snappen
  maandag 16 februari 2009 @ 17:12:12 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66125730
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:06 schreef Chav het volgende:
Hier waren mn wenkies net geverfd, waren ze nog "vol".

[ afbeelding ]
Wow, jij bent echt mooi !
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2009 @ 17:13:46 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66125809
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Gister wist mams nog van niks Had ze ff aan de foon. Ik zoek een spulletje wat je er lekker met een kwast op je gezicht kan mikken, dat mooi egaliseert en die donkere plekken onder mijn ogen weghaalt maar dat je evengoed niet kan zien dat er iets op zit.
Mijn gezicht trouwens, voor advies

[ link | afbeelding ]
Inderdaad, welke donkere plekken? !
Als je bij EDM gaat bestellen, zou ik Aussi Perk Me Up proberen .
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2009 @ 17:17:31 #174
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66125981
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wow, jij bent echt mooi !
Goed licht
In me Burberry......
pi_66126505
Oh ja, die long handled kabukibrush is op Er staat echter verder niets bij, iemand enig idee wanneer die weer voorradig is? Las ergens anders dat de baby kabuki maar heel klein is.. ?
  maandag 16 februari 2009 @ 17:33:59 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66126648
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:29 schreef heaven7 het volgende:
Oh ja, die long handled kabukibrush is op Er staat echter verder niets bij, iemand enig idee wanneer die weer voorradig is? Las ergens anders dat de baby kabuki maar heel klein is.. ?
The Long Handled Kabuki will arrive by the end of this month.
KuikenGuppy
pi_66127168
Oké, geen idee waar dat staat maar bedankt! Welke (grote) kwast is verder aan te raden om losjes make up op je gezicht te poederen?
pi_66127371
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:46 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Hoi,

Naar aanleiding van dit berichtje van jou werd ik ook nieuwsgierig en heb ook wat aangeschaft (nagellak, stempelding en 1 sjabloon). Ik vroeg me af of jij het al binnen hebt en hoe het bevalt?

(ik vraag me af wanneer ik het eigenlijk ga gebruiken want over een paar weken moet ik voor m'n co-schappen weer de kliniek in en daar zien ze het echt niet zitten als je vlindertjes op je nagels hebt )
Ik heb het nog niet binnen maar ik neem aan dat het deze week wel komt.
Ik heb volgens mij hetzelfde setje besteld als jij. Ik zag trouwens in diverse filmpjes op youtube dat je ook gewoon andere nagellak kunt gebruiken om mee te stempelen dus je hoeft niet die dure van Konad erbij te kopen.

Ik zou het inderdaad niet op doen als je co-schappen moet lopen. Goed verzorgde handen zijn een plus bij een dokter maar een arts met vlindernagels zou ik niet echt serieus nemen denk ik. Tenzij kinderarts en lollige gebruik van kleurtjes.
Maar er zijn natuurlijk altijd vrije dagen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66127602
1e bestelling weg De baby kabuki maar eruit gemikt, als de make up bevalt bestel ik de grote wel.
  FOK!fossiel maandag 16 februari 2009 @ 18:46:38 #180
1455 Keroppi
kool kikker
pi_66128905
[quote Ik heb het nog niet binnen maar ik neem aan dat het deze week wel komt.
Ik heb volgens mij hetzelfde setje besteld als jij. Ik zag trouwens in diverse filmpjes op youtube dat je ook gewoon andere nagellak kunt gebruiken om mee te stempelen dus je hoeft niet die dure van Konad erbij te kopen.

[/quote]

Ik heb niet zo'n standaart setje gekocht maar zelf wat samengesteld (maakte qua prijs namelijk nauwelijks wat uit). Ik begreep trouwens dat je wél perse die wat visceuzere nagellak van hun (of een vergelijkbare fabrikant) moet gebruiken, maar dat zeggen ze vast ook uit winstbejag
Chick on a mission
  maandag 16 februari 2009 @ 19:01:21 #181
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66129547
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:50 schreef heaven7 het volgende:
Oké, geen idee waar dat staat maar bedankt!
Het stond in een email die ik van ze heb gehad hierover .
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2009 @ 19:03:51 #182
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66129639
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:05 schreef heaven7 het volgende:
1e bestelling weg De baby kabuki maar eruit gemikt, als de make up bevalt bestel ik de grote wel.
Ik heb zelf een baby kabuki van Maybelline (geloof ik) en die vind ik verschrikkelijk in gebruik.
KuikenGuppy
pi_66134860
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:17 schreef Chav het volgende:

[..]

Goed licht
Ik zag al dat je extensions had ! ( heb ze zelf ook gehad )

Als je even bedenkt dat je nu voor de pc zit en dat je een spiegeltje op je toetsenbord neer legt kijk je dus automatisch naar beneden, als je dan je wimperrand gaat lijnen met de eyeliner zal ie nog mooier tegen je kant aan komen van de wimpers

En de waterlijnen ( dat natte-huidje aan je oogbal ) lijnen met zwart
pi_66136720
Wat moet ik me voorstellen bij wimperextensions? Zijn dat van die nepwimpers of is dit weer iets anders?
  maandag 16 februari 2009 @ 21:34:15 #185
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66137248
Ze (plukjes) worden (in mijn geval) vastgezet met rubber en blijft voor een langere tijd zitten. Als er een plukje uitvalt wordt er weer een nieuwe tussengezet.

Ik heb net de lijn geprobeert, ik denk dat ik het maar moet laten, moet mn ogen ook weer schoonmaken en moet uitkijken met oogmake-epverwijderaar anders vallen mn wimpers eraf

Gelukkig ben ik toch meer van de lipglossies enz maar vond zo`n lijntje wel gaaf.
In me Burberry......
pi_66141628
ff tipje voor mensen die een zwart/donker lijntje zetten in de waterlijn van het oog. ( wat ik trouwens altijd aanraad geeft een intense blik, bij de voorkeur aan grotere ogen inplaats van intens, kleur de waterlijn wit)Maargoed, ik zou voor de waterlijn geen gewoon oogpotlood kiezen en al helemaal niet vloeibaar, want die vervaagd heeeel snel!

en dan nu de tip: komtie: Puur kajal "potlood"(is niet echt potlood) BIj de toko te verkrijgen voor ong. 1, 25 , werkt perfect blijft heeeeeeel lang zitten!
Flick your cigarette, then kiss me
pi_66142630
Sinds ik ontdekt heb dat ik aan de bovenkant ook een waterlijn heb klieder ik daar altijd met donker potlood en dat is inderdaad mooier.
Aan de onderkant heeft bij mij geen zin, dat traan ik weg en ik wrijf nog wel eens in mijn ogen en dan is die halve streep ook weg en dat ziet er niet uit. Dus daar doe ik het potlood in mijn wimperlijn.
pi_66143369
Jaaa ogen verschillen per mensen, doe wat het best staat bij jou oog idd. en over die kabuki brushes, die kun je voor 2,50 van essence, bij de kruidvat kopen
Flick your cigarette, then kiss me
pi_66143467
Als ik spul op de waterlijn doe eindig ik altijd met heel charmante zwarte prutjes in mn ooghoeken en wazige strepen op mn lenzen. Dus ik doe het alleen tussen de wimperhaartjes of net er buiten. Dat maakt mn ogen ook groter dan als ik er binnen kleur, dus ik snap sowieso niet waarom je op die waterlijn zou gaan smeren eigenlijk.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 09:43:35 #190
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66149551
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef Dipkip het volgende:
Als ik spul op de waterlijn doe eindig ik altijd met heel charmante zwarte prutjes in mn ooghoeken en wazige strepen op mn lenzen. Dus ik doe het alleen tussen de wimperhaartjes of net er buiten. Dat maakt mn ogen ook groter dan als ik er binnen kleur, dus ik snap sowieso niet waarom je op die waterlijn zou gaan smeren eigenlijk.
Dat dus .
Mijn ogen worden er ook enorm droog van als ik mijn waterlijn inkleur.
KuikenGuppy
pi_66153204
Ik ben ooit begonnen met het inkleuren ervan en nu kan ik niet meer zonder . Heb verder weinig last van prutjes of van mijn lenzen gelukkig.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 14:43:59 #192
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66159984
Trouwens, Astrid, welk merk had jij gebruikt voor die regenboog? Ik heb vaak dat zelfs met een onderbasis de oogschaduw niet blijft zitten.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_66163452
Ik heb mn EDM bestelling binnen ziet er allemaal super uit, ik moet nog eens rustig gaan zitten om de foundations te testen, de kleuren liggen erg dicht bij elkaar dus ik ga een keertje goed uitzoeken wat het meeste doet voor mn huid.

De kwasten zijn heeerlijk zacht en werken fijn. En de oogschaduws zijn echt práchtig, hele intense kleuren, waardoor ik ze doorschijnend op kan brengen maar dat het toch veel kleur geeft, echt supergoed. Normaal krijg je dan zo'n plakkaat kleur zeg maar, ik vind het mooi dat het subtiel is maar toch kleurig (klinkt onlogisch geloof ik... naja). Het opbrengen ging ook heel makkelijk en het blijft echt mooi zitten tot nu toe.

En de poeder en blusher die ik er bij heb gekregen zijn ook goed, niet de allerbeste kleur voor mij maar ik denk van de zomer wel (nu is de kleur van het poeder ietsje te warm). Ik moet nog wel wennen aan die sponsdoosjes waar ze in zitten, als je iets te actief poedert zitten je kleren onder ik vind het superfijne producten, maar ik zou er niet graag mee klooien onderweg denk ik. Maar volgens mij hoeft dat (iig met de oogschaduws) ook niet.
pi_66164091
Oh die blusher is trouwens officieel een bronzer, maar ik vond m vrij roze achtig en heb m nu als blusher op en dat staat goed meestal is blusher dus té roze voor mij en dit staat leuk.

Nu hoef ik dus nooit van mn leven meer blusher te kopen met de hoeveelheid die in dat potje zit
pi_66164236
Dat klinkt wel erg goed! Hoe groot zijn die proefjes dan?
En kun je bij een volgende bestelling weer een proefsetje bestellen of mag dat maar 1 keer?
pi_66164331
Proefsetjes mogen altijd!
pi_66164459
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:32 schreef heaven7 het volgende:
Dat klinkt wel erg goed! Hoe groot zijn die proefjes dan?
En kun je bij een volgende bestelling weer een proefsetje bestellen of mag dat maar 1 keer?
De proefjes zijn niet zo groot, ongeveer de doorsnede van een 20 eurocent muntje. Maar ja je hebt ook maar weinig nodig vind ik van dat poeder, dus je kan best een paar weken poederen met die proefjes. Volgens mij mag je bij iedere bestelling een proefsetje doen, je mag ook alleen een proefsetje bestellen en dan betaal je alleen verzendkosten. Je kiest zelf je kleuren maar het setje heeft wel een vaste samenstelling (dus je moet zoveel poeders, blusher, concealer, dat heeft vaste hoeveelheden en je kan er dus niet 4 blushers in gooien).
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:38:07 #198
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66164501
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Dipkip het volgende:
Oh die blusher is trouwens officieel een bronzer, maar ik vond m vrij roze achtig en heb m nu als blusher op en dat staat goed meestal is blusher dus té roze voor mij en dit staat leuk.

Nu hoef ik dus nooit van mn leven meer blusher te kopen met de hoeveelheid die in dat potje zit
Welke heb je?
KuikenGuppy
pi_66164509
Mijn Konadsetje is binnen.
En nu heb ik een French manicure met witte bloemetjes.
Het is echt zo makkelijk als het lijkt. Ik wil meer van die sjablonen.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:39:24 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66164555
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn Konadsetje is binnen.
En nu heb ik een French manicure met witte bloemetjes.
Het is echt zo makkelijk als het lijkt. Ik wil meer van die sjablonen.
Trut, zeg dat nou niet !
Hoeveel kost zoiets? . neem het maar mee bij de meet.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')