Ik heb Aussie, die is vrij licht, dus die is wellicht wel goed voor jou..quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wil ook zo'n proefpakketje maar ik weet niet welke kleuren ik moet kiezen.![]()
Abbot's hoor ik veel goede verhalen over maar als ik die kleur dan online zie dan denk ik dat die toch niet licht genoeg is voor mij.Misschien Aussie? Tips anyone?
Liever niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je er bezwaar tegen een foto van je gezicht te plaatsen?
Ik denk dat ik weet welke concealer ik in m'n proefkitje ga stoppen. Klinkt goed!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:48 schreef Burdie het volgende:
Wow, ik heb zojuist voor het eerst Abbott's Perk Me Up concealer gebruikt van EDM. In één woord: geweldig! Had ik dit maar eerder geweten! Ik doe het onder mijn ogen, waar ik soms een beetje grijzige waas heb... en het verdwijnt gewoon! Ik zie er jaren jonger uit, met een fris perzikhuidje.
Hier moet ik de fullsize van hebben![]()
![]()
!!!
Kwestie van smaak.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:15 schreef nein het volgende:
Maar verder niemand die iets kan uitleggen over wat er zo bijzonder is aan die mineralenpoeders?
Oja, ik ook trouwens. Het is gelukt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef progje het volgende:
ik heb ook maar eens even wat spullen besteld van EDM
Dat vond ik ook!quote:
Je maakt me wel nieuwsgierig. Ik ben ook heel bleek, met blauw/grijze wazen onder mijn ogen. Ik ga 's op die site kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:48 schreef Burdie het volgende:
Wow, ik heb zojuist voor het eerst Abbott's Perk Me Up concealer gebruikt van EDM. In één woord: geweldig! Had ik dit maar eerder geweten! Ik doe het onder mijn ogen, waar ik soms een beetje grijzige waas heb... en het verdwijnt gewoon! Ik zie er jaren jonger uit, met een fris perzikhuidje.
Hier moet ik de fullsize van hebben![]()
![]()
!!!
Ik ben niet heel bleekquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef Aventura het volgende:
Je maakt me wel nieuwsgierig. Ik ben ook heel bleek, met blauw/grijze wazen onder mijn ogen. Ik ga 's op die site kijken.
Is volgens mij een poesjequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat vond ik ook!![]()
Dat love dingetje en dat whatever-it-is rechtsboven doen mij ook niet veel maar die bloemetjes zijn lollig en helemaal die middelste. Ben benieuwd of dit een beetje werkt. Als ik de filmpjes op youtube moet geloven is het allemaal heel makkelijk en foolproof.
voorbeeldje:
quote:[img][/img]
ahá! Thanks voor je antwoord. Het is dus voor een groot deel ook marketing. Mijn ervaring met losse poeders is nl. dat het 'all over the place' ligt voordat ik het goed en wel op mn gezicht heb. Daarom gebruik ik nu gewoon een compact poedertje. Of het resultaat nou zo goed is is een tweede, want het enige verschil dat ik zie tussen poeder op is dat het minder glimt, maar m'n huid is niet opeens stralend mooi. Daarvoor moet ik gewoon onder de zonnebankquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:16 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.
De meeste van die bedrijfjes houden vast aan een hoop marketing-geblaat over "puurheid" en "natuurlijkheid"; spelen in op chemofobie. Hun oogschaduwtjes zijn bijvoorbeeld altijd losse poeders, er zitten geen bindingsmiddelen of conserveringsmiddelen in. Zij beweren zeg maar dat je van zulke additieven (die door alle grote bedrijven gebruikt worden) kanker/allergieën/schurft van krijgt en niet van hun spul. Ook wordt er beweerd dat mineralen (letterlijk gezuiverde rotsmineralen) een positief/genezend effect op de huid zouden hebben. Nooit bewezen, natuurlijk, maar als je er waarde aan hecht: dat is het verhaal. Wel even opletten met bepaalde allergene/comedogene ingredienten: bismuth is notoir.
Wat mij betreft is het een geval van klein ondernemerschap steunen, én de enorme keuze in bijzondere oogschaduwkleuren, én de prijs. Verder bepaalt persoonlijke voorkeur of je liever losse poeders hebt of vloeibare/gepresste makeup.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef Burdie het volgende:
Shit, Sephora heeft een webwinkel. I'm screwed..
http://www.hqhair.com/code/products.asp?PageID=1314&SectionID=1864&FeaturedProduct=11178&pID=1quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:13 schreef Burdie het volgende:
Ladies, kan je bij Sephora in Parijs NARS kopen? Ik MOET die Orgasm Blusher hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |