maar je mag me toch wel slaan hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 14:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Jullie zijn nooit tevreden te krijgen.
Ik heb toch een fobo?
Velen hebben dat hier niet eens.
En wie zegt dat jij jij bent?
Een kloon? Niet weer, he? Is er geen meet ofzo halverwege het jaar? Kom ik je persoonlijk slaan
Jij met je suggestieve berichtgevingen!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb gisteren met Ang3l het bed gedeeld![]()
en het was zo heftig dat ik het vandaag grondig heb mmoeten reinigen
Maar je ingewanden in de loop van de dag wel weer tot rust gekomen ?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij met je suggestieve berichtgevingen!
Mwa, beetje. Nog niet helemaal in orde.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je ingewanden in de loop van de dag wel weer tot rust gekomen ?
ja dat was een geweldige cover van Bob BBQ, Willy woud be plus Agaathquote:
Ik dacht dat je je bed had ondergespuugd maar het is dus iets anders mmmmquote:Op maandag 9 februari 2009 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pronounced tee-ah-ti-meh?quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
My new boots are killing my feet
Wie mooi wil zijn...quote:Op maandag 9 februari 2009 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
My new boots are killing my feet
I know.quote:
heb je nog bij passende kleding?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know.
Moet ze gewoon nog uitlopen.
En hakken is ineens wat anders dan allstars he
Vast de bobsleeërsquote:Op maandag 9 februari 2009 21:04 schreef Nuno_G het volgende:
Er zit hier een of ander sport team uit jamaica in het hotelEr lopen allemaal sportieve mannen in jamaica trainingsuits. Vanavond maar even wat drinken in de hotel bar
volgens mij zijn die teams niet zo grootquote:
die avaterquote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef rodebes het volgende:
Vriendje van Dirk, je post zo nog het topic vol! Houd er onmiddelijk mee op!
Vorige week. Nu dooit het eindeljik weer.quote:
Oh, maar ik ben echt heel slecht in het herkennen van klonen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef rodebes het volgende:
Ik ben De Friezekloon op tractor, van een H poster. Die jou het vriendje van Drik noemt...
Hebben jullie nu zulke grote ups and downs, dus dat het in de zomer ook erg warm weer is, of is het gewoon in de winter heel slecht en in de zomer matig?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vorige week. Nu dooit het eindeljik weer.
*LOL*quote:Op maandag 9 februari 2009 21:52 schreef rodebes het volgende:
Hallo, hier is rodebes weer!
ik geloof niet dat mijn wereld stopt met draaien.. nee..quote:Op maandag 9 februari 2009 22:15 schreef rodebes het volgende:
[..]
Heb je mijn nieuwe foto's al gezien?
Het is C.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben echt heel slecht in het herkennen van klonen.
Hoe is het met je huisje?
Zeer goed! Ik vind het helemaal leuk. (behalve het klussen nog steeds...)quote:Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef Pieter. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Nee, de zomer is ook huilen met de pet op. Ter illustratie:quote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Hebben jullie nu zulke grote ups and downs, dus dat het in de zomer ook erg warm weer is, of is het gewoon in de winter heel slecht en in de zomer matig?
hahahahahaquote:
Ik weet, maar gun mij mijn lolletje eens!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit is wel erg kinderachtig HIW
Heb men post nog iets aangepastquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik weet, maar gun mij mijn lolletje eens!
een hittegolf kan ik hier ook wel gebruiken, ik ga over een paar weken naar Brasil en wil niet zo'n nep bruine huid van de zonnebank, maar heb geen andere keuze.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, de zomer is ook huilen met de pet op. Ter illustratie:
Vorige jaar zijn we in april drie weken naar Nederland geweest. Toen we weggingen, lag er nog sneeuw. Het vroor niet meer, maar het lag er nog. Toen we terugkwamen, hadden we een week later een hittegolf.
Een hittegolf in februariquote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een hittegolf kan ik hier ook wel gebruiken, ik ga over een paar weken naar Brasil en wil niet zo'n nep bruine huid van de zonnebank, maar heb geen andere keuze.
Mja. Die plensbuien waarbij er 5 cm water in de straten staat omdat het niet wegkan en je de overkant van de straat niet kan zien vanwege het watergordijn is best spannendquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef Pieter. het volgende:
Oh, maar hoge pieken en diepe dalen is okay. Dan weet je dat je leeft. Het hele jaar hetzelfde is saai. (tenzij het het hele jaar tussen de 28 en 32 graden is natuurlijk.)
Ja, daar moet je voor naar Australie. 47 graden in Sydney, las ik gister. En bosbranden.quote:
Mja, wel aangestoken en 170 doden al. Ik denk dat ik even overslaquote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, daar moet je voor naar Australie. 47 graden in Sydney, las ik gister. En bosbranden.
nu beter?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef Bartjebart het volgende:
Nog steeeeeds die andere foto niet trouwens...
yep vandaar die zonnebank. bhe maar ik ga niet zo naar Brasilquote:
zeik niet zo, jij KAN tenminste naar brazilie!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep vandaar die zonnebank. bhe maar ik ga niet zo naar Brasil
er zijn verschillende redennen om dat als positief voor jou te zien,quote:Op maandag 9 februari 2009 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit er verschil in dan?quote:
Als het goed is wel...quote:
ik heb er 5 versleten en heb nog niks verwerktquote:Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef hierissieweer het volgende:
Ik moet trouwens van school naar de psychiater om de dood van mijn vader en de rest van de gebeurtenissen in mijn leven te verwerken...
boek een ticket en stap op het vliegtuig en je bent erquote:
Maar als ik niet naar de psychiater ga dan haal ik de opleiding niet. Het is dus wel enigszins verplicht...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb er 5 versleten en heb nog niks verwerkt
als je zelf niet wil, bespaar je dan de oeite.
Nog sex gehad dit weekend in Amsterdamquote:Op maandag 9 februari 2009 22:48 schreef Ang3l het volgende:
*kijkt afl 5 van 13 Fear is real*
Lichten uit
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!
Neequote:Op maandag 9 februari 2009 22:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nog sex gehad dit weekend in Amsterdam
nou, nee.. zo simpel is dat niet hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 22:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
boek een ticket en stap op het vliegtuig en je bent er
Die probeer ik er morgen bij te lullen. Hoe meer budget, hoe meer ruimte om je ding te doen!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
haha het had voor jou net zo goed 7,5 ton kunnen wezen?
ik heb ook veel van die evaluatie's gehadquote:Op maandag 9 februari 2009 22:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar als ik niet naar de psychiater ga dan haal ik de opleiding niet. Het is dus wel enigszins verplicht...
Kutschool
Tja, ondanks dat we allebei over het Rembrandtplein hebben gelopen zijn we elkaar niet tegengekomenquote:
Nee, dat ben ik ook niet. (al schommel ik wel wat) Maar er zijn gewoon wat issues waar ik zo af en toe tegen aan loop. (het welbekende minderwaardigheids gevoel waar een hele diepe lading shit onder ligt)quote:Op maandag 9 februari 2009 22:54 schreef Xiance het volgende:
nou, lekkere kutschool dan!
alhoewel.. tis natuurlijk wel handig dat je zelf niet manisch depressief bent als je met geestelijk gestoorde mensen werkt.
Hup, naar WGR jijquote:Op maandag 9 februari 2009 22:52 schreef Pieter. het volgende:
Ik ga naar bed
Morgen mn budget bespreken, ik weet toch ook niet precies waarom ik komend jaar 6,5 ton ga uitgeven sjees, ik heb ook maar gewoon wat cijfers op een rij gezet.
wat is er, ben je ziekquote:
voor 600 euro heb je al een ticket cattle classquote:Op maandag 9 februari 2009 22:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
nou, nee.. zo simpel is dat niet hoor
mischien voor jou, maar voor jantje down the street is het een ander verhaal.
laten we samen in therpie gaan liefjequote:Op maandag 9 februari 2009 22:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik ook niet. (al schommel ik wel wat) Maar er zijn gewoon wat issues waar ik zo af en toe tegen aan loop. (het welbekende minderwaardigheids gevoel waar een hele diepe lading shit onder ligt)
Maar ik herinner mij nu ineens dat ik niet echt verdrietig was om de dood van mijn oom. Behalve de 3 minuten die ik keihard en erbarmelijk heb staan te janken op het moment net voor het dragen van de kist naar de zaal...
Maar ik heb dus gewoon geen contact met mijn gevoelens. (behalve blijdschap) En veel emoties weet ik dus gewoon niet wat dat zijn, herken ze niet en kan er dus ook niets mee
Er is een verschil tussen hebben en als budget hebben.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:58 schreef Xiance het volgende:
als ik 3 ton had ging ik acuut naar brazilie
Ja ze vinden het Rembrandtpein dan ook onoverzichtelijk en dat gaat ze binnenkort rechtzetten (lees: slopen)quote:Op maandag 9 februari 2009 22:58 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Tja, ondanks dat we allebei over het Rembrandtplein hebben gelopen zijn we elkaar niet tegengekomen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
laten we samen in therpie gaan liefje
Maar je hebt toch wel iets van een onderbouwing?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:57 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Die probeer ik er morgen bij te lullen. Hoe meer budget, hoe meer ruimte om je ding te doen!
Maar ze zullen wel hun streven op 3 ton hebben staan, dus dan hebben we een gat te dichten van 4,5 ton. Kan iemand even bijspringen?
zijn mond is groter dan zijn penquote:Op maandag 9 februari 2009 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel iets van een onderbouwing?
Lijkt me een strak plan!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:04 schreef Xiance het volgende:
oh nee... bellen we gewoon de zelfmoord-lijn vragen we waar ze goedkoop touw hebben
Dan moet je misschien een andere avatar nemen.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:05 schreef rodebes het volgende:
owja, ik wil eignelijk nog niet dood
denk je nou echt dat die squiling nicht mij gaat liquderen?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je misschien een andere avatar nemen.
Komt ie iig een keer het huis uit.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:07 schreef rodebes het volgende:
[..]
denk je nou echt dat die squiling nicht mij gaat liquderen?
ik wurg zn hoofd zo diep in zn kont dat s'werelds grootste loopingmeester er duizelig van wordt!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:07 schreef rodebes het volgende:
[..]
Zou je dan ook eigenlijk moord plegen?quote:
HOOGST merkwaardigquote:Op maandag 9 februari 2009 22:58 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Tja, ondanks dat we allebei over het Rembrandtplein hebben gelopen zijn we elkaar niet tegengekomen.
Beetje.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Komt ie iig een keer het huis uit.
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik wurg zn hoofd zo diep in zn kont dat s'werelds grootste loopingmeester er duizelig van wordt!
als je gelezen had dan wist je dat er helemaal niets gebeurd is dit weekendquote:Op maandag 9 februari 2009 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje.
En jou, miste je sex weer "af en toe" en heb je je vergrepen aan iemand?
met deze TT zit iedereen natuurlijk wel te wachten op de hele serie van C.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:07 schreef rodebes het volgende:
[..]
In de reeks, met kop en kont: Caironquote:Op maandag 9 februari 2009 23:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
met deze TT zit iedereen natuurlijk wel te wachten op de hele serie van C.
Ik zou ook voor gaga gegaan zijn, dat sowiesoquote:
6,5 ton is je jaarbudget!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:52 schreef Pieter. het volgende:
Ik ga naar bed
Morgen mn budget bespreken, ik weet toch ook niet precies waarom ik komend jaar 6,5 ton ga uitgeven sjees, ik heb ook maar gewoon wat cijfers op een rij gezet.
Kleuter.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:20 schreef rodebes het volgende:
[..]
In de reeks, met kop en kont: Cairon
[ afbeelding ]
ja die kennen we nu welquote:Op maandag 9 februari 2009 23:20 schreef rodebes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedenk me zo: Ik heb 19¤ voor Gaga betaald en ¤20 voor de PCD. Zo vind ik het wel waard, want GVD wat is Gaga geweldig live. Die outfits, die stem (alles live!!!!), die dansers (MIKEY IS ZO FUCKING GEIL), die liedjes, die clips er tussen door (Who Shot Candy Warhol?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou ook voor gaga gegaan zijn, dat sowieso
Mike nog gezien?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik bedenk me zo: Ik heb 19¤ voor Gaga betaald en ¤20 voor de PCD. Zo vind ik het wel waard, want GVD wat is Gaga geweldig live. Die outfits, die stem (alles live!!!!), die dansers (MIKEY IS ZO FUCKING GEIL), die liedjes, die clips er tussen door (Who Shot Candy Warhol?)... wauw
Nee, ik stond ook 2e rij en ben niet meer gaan lopen.quote:
DOEIIquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:01 schreef Cairon het volgende:
that's it, I'm out of here
Biancaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:01 schreef Cairon het volgende:
quote:
geen drol?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:23 schreef Cahir het volgende:
Hoeveel euro zou mijn foto waard zijn ondertussen?
Ze was geweldig, ik was al moe na al dat schreeuwen het was meer GAGA concertquote:
Niet dat ik weet, hoezo?quote:
rodebes aandachtsgeil en dat ben je 9 van de 10 keer ook.quote:
Speciaal voor jou ook een aapje..quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ook een aapje..
Om belastingtechnische redenen mag ik hopen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:01 schreef Ang3l het volgende:
Mijn neefje gaat trouwen
[ afbeelding ]
Nope, om liefde schijnt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om belastingtechnische redenen mag ik hopen?
Is dat nu afgelopen met het posten van zijn foto's?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:20 schreef rodebes het volgende:
[..]
hehe koffie dank je wel en goedemorgenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:53 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
wat las ik, jij binnenkort weer op de Avenido atalantico en Leblonquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hehe koffie dank je wel en goedemorgen![]()
Ik ga niet naar Rio, maar naar Salvador, of vlakbij. Je weet welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat las ik, jij binnenkort weer op de Avenido atalantico en Leblon
volgens mij heb jij iemand nodig die je koffers draagt
Ik wil ook weer dansen op het plein met de 3 kerkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Rio, maar naar Salvador, of vlakbij. Je weet wel
als je nu met dit bericht aankondigt hier te zullen stoppen met posten vind ik dat wel erg sneu.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:01 schreef Cairon het volgende:
oeh, ik heb dus blijkbaar van alles gemist gisteren ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je nu met dit bericht aankondigt hier te zullen stoppen met posten vind ik dat wel erg sneu.
Ik heb er al een aantal horen zeggen dat ze hier weg gaan, meestal komen ze toch wel terug.
Daarbij komt Cairon, ik had verwacht dat jij wel tegen een geintje zou kunnen, blijkbaar niet dus.
Jammer hoor, maar besef dat je jezelf ook niet populair hebt gemaakt hier en dan kun je een tegenactie verwachten, zoals Stroek al zei, wie kaatst.
Jou doel was toch ook, tenminste dat heb je hier meerdere malen verkondigt, om gehekeld te worden hier, ja dat is een eenzame positite waarin je jezelf manouvreerd.
Ik vind het erg jammer dat je jezelf nu opstelt als de gebeten hond.
Met een pedobear?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:01 schreef Ang3l het volgende:
Mijn neefje gaat trouwen
[ afbeelding ]
Is het de linker of de rechter?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:01 schreef Ang3l het volgende:
Mijn neefje gaat trouwen
[ afbeelding ]
Hoor jij dat echt nu pas?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:01 schreef Ang3l het volgende:
Mijn neefje gaat trouwen
[ afbeelding ]
quote:
Vroeger zeker bij de padvinders geweest?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
He man laat je niet kennen!!!
Het is net als bij pestende kinderen gewoon niet op reageren dan hebben ze een stuk minder lol!![]()
Zo mijn goede daad voor andaag ook weer gedaan![]()
Wie schrijft er een brief aan
[ afbeelding ]
Ik verdien een lintje!!!
geen 5quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:42 schreef keizerpinguin het volgende:
4 op een rij![]()
hij is oud maar blijft grappig
die van mij wel dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:46 schreef keizerpinguin het volgende:
vroeg me al af of iedereen zijn lunch pauze voorbij was.....
moet jij dan niet in bed liggen om slaap in te halen ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:50 schreef keizerpinguin het volgende:
thuis.....
Ben eindelijk weer eens een dagje vrij
ik vond seizoen 1 nog wel leuk en kijkwaardig, maar ben daarna afgehaaktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:00 schreef keizerpinguin het volgende:
ben er nog maar een uur of 2 uit.
Kon vannacht niet slapen...... heb nog even een paar afleveringen van
[ afbeelding ]
gekeken daarna lekker in slaap gevallen maar het was wel SPANNEND
na seizoen 1 was ik er wel klaar mee en vond ik het wel mooi afgerondquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:10 schreef keizerpinguin het volgende:
ja het word wel steeds warriger en geloofwaardiger maar als je verder gaat kijken word het mysterie laagzaam ontrafelt!
Ik weet niet of er veel van dansen zal komen, ga maar een weekje en kijken wat ie van ons huis gemaakt heeftquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik wil ook weer dansen op het plein met de 3 kerken
slenteren door de Pelorinhou en van die gefrituurde oliebolleen kopen bij de prachtig uitgedoste mevrouwen
Maar de dinsdag ga je toch wel naar de stad toe?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik weet niet of er veel van dansen zal komen, ga maar een weekje en kijken wat ie van ons huis gemaakt heeft
en wat dachtje van mijn zusje, 21 zwanger en 3 maanden na de bevallig verlaten door haar vriendquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:46 schreef Cahir het volgende:
Het zou wat zijn voor je ouders, beide zoons gay.
maar ben geen kloon stroekie leg hem dat ff uit......quote:
Arme ouders...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en wat dachtje van mijn zusje, 21 zwanger en 3 maanden na de bevallig verlaten door haar vriend
Alsof ik niet snap dat je geen kloon bentquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
maar ben geen kloon stroekie leg hem dat ff uit......
Anders krijgen ze weer scheven gezichten en snappen ze het niet meer!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Alsof ik niet snap dat je geen kloon bent?
Hoe is het met buurvrouw/meisje Annequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en wat dachtje van mijn zusje, 21 zwanger en 3 maanden na de bevallig verlaten door haar vriend
Jij komt je eerst maar eens netjes voorstellen bij mijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Tis vechten tegen de bierkaai. Ze denken dat ik ook nog een kloon ben.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Tja ik plan dat meestal ook niet.... was jij toen ook op friso dan? Of heeft Ang3l me natuurlijk weer gespot!?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij komt je eerst maar eens netjes voorstellen bij mij
Ik hoor altijd achteraf pas als jij weer eens op friso geweest bent![]()
Want ja dat ging op het laatste moment niet door omdat jji dagdienst had toen de rest op meet was in de Efteling op woensdag jaren geleden
Jij zou mij toen smarties voeren in de Python
En jij zou als een miss met Plu de gids spelen![]()
Die is een week geleden bevallen van een zoontje Thomas.....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe is het met buurvrouw/meisje Anne
die kwam hier vroeger ook heel vaak
Niet gelijk met de kwaaie vinger naar Ang3l wijzen als hij het NIET gedaan heeftquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Tja ik plan dat meestal ook niet.... was jij toen ool op friso dan? Of heeft Ang3l me natuurlijk weer gespot!?![]()
Ik heb met de plu gelopen alleen niemand voldge mij het sprookjesbos in
Goed om te lezen dat een en ander voor haar weer ten goede is gekeerdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Die is een week geleden bevallen van een zoontje Thomas.....![]()
Dus die ligt nu nog een beetje uitegscheurd in bed of loopt voorzichtig wat rond schat ik zo haha
zo ken ik mijn broer weerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet gelijk met de kwaaie vinger naar Ang3l wijzen als hij het NIET gedaan heeft![]()
en dat was toen in oktober en doen kon jij helaass niet mee omdat je dagdienst had
Ryan R en Creno namen toen de honneurs waar
woonden het dichst bij van allemaal, maar kwamen natuurlijk weer veel te laat
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:25 schreef mike_hunt het volgende:
hm mag em zeker niet kopieren.
Maar tis de 5e van boven. Daar word ik wel nat van.![]()
![]()
dat kleine rolletjes. NOu, de rest makes up for it.quote:
Geen idee. R verzorgt het programma. Hij is ook beter bekend daar dus laat ik het helemaal aan hem overquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar de dinsdag ga je toch wel naar de stad toe?
aan de kant van dat plein waar GEEN kerk staat zit wel een enorm gezellig terras waar we dagelijks kwamen
en hier wisten de localo's ons ook goed te vinden
en als ze om een vuurtje komen vragen wist je alweer hoe laat het was![]()
het was er net de vitrine van de keurslager vol met vers vlees in alle soorten en maten![]()
Oh zal het onthouden ....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat kleine rolletjes. NOu, de rest makes up for it.En ik ben toch niet zo kieskeurig
![]()
Vond je haar beter dan PCD? Granted, Gaga was erg goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaga was zoveel beter dan de PCD
Wij ook. Maar ik vond PCD op routine spelen, Melody was echt ontiegelijk vals en Nicole's constante dramamomentjes als "Queen Bee" vond ik ook vervelend.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vond je haar beter dan PCD? Granted, Gaga was erg goed.
Ik stond als een bakvis alle nummers mee te blèren.
Jullie zien er dan ook vast niet uit zoals de gemiddelde toerist, en vallen daardoor buiten de doelgroepquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geen idee. R verzorgt het programma. Hij is ook beter bekend daar dus laat ik het helemaal aan hem over![]()
Wij worden nooit aangesproken voor een vuurtje of zoiets
Heb jij nog Fokkers gesproken/gezien ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vond je haar beter dan PCD? Granted, Gaga was erg goed.
Ik stond als een bakvis alle nummers mee te blèren.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]ik denk toch dat ie het als nachtlampje beter gaat doen
Nee, niet dat ik echt heb gezocht ofzo... Die gast met die piercing onder zijn lip was nog wel te spotten, denk ik, als ik had gezocht.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij nog Fokkers gesproken/gezien ?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
je gaat toch geen pillen slikken voor een concert van PCD ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik echt heb gezocht ofzo... Die gast met die piercing onder zijn lip was nog wel te spotten, denk ik, als ik had gezocht.
Maar ik was meer met A bezig. Die had overgegeven. Teveel pillen ofzo.. maar na het overgeven ging het weer goed..
Ach ik zat goed in de olie met een beetje vim. Ja avondje geslaagd!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je gaat toch geen pillen slikken voor een concert van PCD ?
dat is toch meer iets voor een stevig avondje Dance
Als die vent van je erbij liep kan ik jullie onmogelijk NIET gespot hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Tja ik plan dat meestal ook niet.... was jij toen ook op friso dan? Of heeft Ang3l me natuurlijk weer gespot!?![]()
met je kekke boots?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik ga zometeen met een baby uit eten.
Ze worden ook steeds jonger he
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:55 schreef Xiance het volgende:
ik krijg een cadeau als ik mijn uitvaartverzekering verleng
zou t een kist zijn?
Zeg entrepreneur, how's business?quote:
ik lig in bed te snotteren, luduvuduquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zeg entrepreneur, how's business?
Beetje pindakaas op smerenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ze stinken naar vis?quote:
was dat van het weekendje met je ex?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik lig in bed te snotteren, luduvudu
dus och.. het gaat wel, volstaat dat?
ik veslikte in mijn koffiequote:
o.aquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was dat van het weekendje met je ex?
heb je nog bier?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
knuffelkuskroel met een kopje jasmijn thee
Stekken...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
nee hahah voor het raam?![]()
Zonde, je moet hem gebruiken, maar niet als plantje o.i.d.
da past niequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nee hahah voor het raam?![]()
Zonde, je moet hem gebruiken, maar niet als plantje o.i.d.
Nee, wel nog een halve fles heerlijke port ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
heb je nog bier?
mijn vodka is al op
ja maar niet met bloempot en alquote:
Bonnie St. Clairequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
heb je nog bier?
mijn vodka is al op
ik ben geen wide reciever, ook geen pitcher overigens....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar niet met bloempot en al
godsklere, tuurljik past ie wel. Ff doordauwen.
helemaal niet van de anal?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben geen wide reciever, ook geen pitcher overigens....
nee en daarom mis ik het ook nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
helemaal niet van de anal?![]()
je weet niet wat je mist
jammer, van mij hadden ze hem daar mogen houdenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:03 schreef mike_hunt het volgende:
Ik hoor net dat Wilders Engeland niet in mag. Het moet niet gekker worden.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als die vent van je erbij liep kan ik jullie onmogelijk NIET gespot hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |