geen 5quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:42 schreef keizerpinguin het volgende:
4 op een rij![]()
hij is oud maar blijft grappig
die van mij wel dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:46 schreef keizerpinguin het volgende:
vroeg me al af of iedereen zijn lunch pauze voorbij was.....
moet jij dan niet in bed liggen om slaap in te halen ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:50 schreef keizerpinguin het volgende:
thuis.....
Ben eindelijk weer eens een dagje vrij
ik vond seizoen 1 nog wel leuk en kijkwaardig, maar ben daarna afgehaaktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:00 schreef keizerpinguin het volgende:
ben er nog maar een uur of 2 uit.
Kon vannacht niet slapen...... heb nog even een paar afleveringen van
[ afbeelding ]
gekeken daarna lekker in slaap gevallen maar het was wel SPANNEND
na seizoen 1 was ik er wel klaar mee en vond ik het wel mooi afgerondquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:10 schreef keizerpinguin het volgende:
ja het word wel steeds warriger en geloofwaardiger maar als je verder gaat kijken word het mysterie laagzaam ontrafelt!
Ik weet niet of er veel van dansen zal komen, ga maar een weekje en kijken wat ie van ons huis gemaakt heeftquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik wil ook weer dansen op het plein met de 3 kerken
slenteren door de Pelorinhou en van die gefrituurde oliebolleen kopen bij de prachtig uitgedoste mevrouwen
Maar de dinsdag ga je toch wel naar de stad toe?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik weet niet of er veel van dansen zal komen, ga maar een weekje en kijken wat ie van ons huis gemaakt heeft
en wat dachtje van mijn zusje, 21 zwanger en 3 maanden na de bevallig verlaten door haar vriendquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:46 schreef Cahir het volgende:
Het zou wat zijn voor je ouders, beide zoons gay.
maar ben geen kloon stroekie leg hem dat ff uit......quote:
Arme ouders...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en wat dachtje van mijn zusje, 21 zwanger en 3 maanden na de bevallig verlaten door haar vriend
Alsof ik niet snap dat je geen kloon bentquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
maar ben geen kloon stroekie leg hem dat ff uit......
Anders krijgen ze weer scheven gezichten en snappen ze het niet meer!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Alsof ik niet snap dat je geen kloon bent?
Hoe is het met buurvrouw/meisje Annequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en wat dachtje van mijn zusje, 21 zwanger en 3 maanden na de bevallig verlaten door haar vriend
Jij komt je eerst maar eens netjes voorstellen bij mijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Tis vechten tegen de bierkaai. Ze denken dat ik ook nog een kloon ben.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Tja ik plan dat meestal ook niet.... was jij toen ook op friso dan? Of heeft Ang3l me natuurlijk weer gespot!?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij komt je eerst maar eens netjes voorstellen bij mij
Ik hoor altijd achteraf pas als jij weer eens op friso geweest bent![]()
Want ja dat ging op het laatste moment niet door omdat jji dagdienst had toen de rest op meet was in de Efteling op woensdag jaren geleden
Jij zou mij toen smarties voeren in de Python
En jij zou als een miss met Plu de gids spelen![]()
Die is een week geleden bevallen van een zoontje Thomas.....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe is het met buurvrouw/meisje Anne
die kwam hier vroeger ook heel vaak
Niet gelijk met de kwaaie vinger naar Ang3l wijzen als hij het NIET gedaan heeftquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Tja ik plan dat meestal ook niet.... was jij toen ool op friso dan? Of heeft Ang3l me natuurlijk weer gespot!?![]()
Ik heb met de plu gelopen alleen niemand voldge mij het sprookjesbos in
Goed om te lezen dat een en ander voor haar weer ten goede is gekeerdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Die is een week geleden bevallen van een zoontje Thomas.....![]()
Dus die ligt nu nog een beetje uitegscheurd in bed of loopt voorzichtig wat rond schat ik zo haha
zo ken ik mijn broer weerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet gelijk met de kwaaie vinger naar Ang3l wijzen als hij het NIET gedaan heeft![]()
en dat was toen in oktober en doen kon jij helaass niet mee omdat je dagdienst had
Ryan R en Creno namen toen de honneurs waar
woonden het dichst bij van allemaal, maar kwamen natuurlijk weer veel te laat
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:25 schreef mike_hunt het volgende:
hm mag em zeker niet kopieren.
Maar tis de 5e van boven. Daar word ik wel nat van.![]()
![]()
dat kleine rolletjes. NOu, de rest makes up for it.quote:
Geen idee. R verzorgt het programma. Hij is ook beter bekend daar dus laat ik het helemaal aan hem overquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar de dinsdag ga je toch wel naar de stad toe?
aan de kant van dat plein waar GEEN kerk staat zit wel een enorm gezellig terras waar we dagelijks kwamen
en hier wisten de localo's ons ook goed te vinden
en als ze om een vuurtje komen vragen wist je alweer hoe laat het was![]()
het was er net de vitrine van de keurslager vol met vers vlees in alle soorten en maten![]()
Oh zal het onthouden ....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat kleine rolletjes. NOu, de rest makes up for it.En ik ben toch niet zo kieskeurig
![]()
Vond je haar beter dan PCD? Granted, Gaga was erg goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaga was zoveel beter dan de PCD
Wij ook. Maar ik vond PCD op routine spelen, Melody was echt ontiegelijk vals en Nicole's constante dramamomentjes als "Queen Bee" vond ik ook vervelend.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vond je haar beter dan PCD? Granted, Gaga was erg goed.
Ik stond als een bakvis alle nummers mee te blèren.
Jullie zien er dan ook vast niet uit zoals de gemiddelde toerist, en vallen daardoor buiten de doelgroepquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geen idee. R verzorgt het programma. Hij is ook beter bekend daar dus laat ik het helemaal aan hem over![]()
Wij worden nooit aangesproken voor een vuurtje of zoiets
Heb jij nog Fokkers gesproken/gezien ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vond je haar beter dan PCD? Granted, Gaga was erg goed.
Ik stond als een bakvis alle nummers mee te blèren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |