Om belastingtechnische redenen mag ik hopen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:01 schreef Ang3l het volgende:
Mijn neefje gaat trouwen
[ afbeelding ]
Nope, om liefde schijnt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om belastingtechnische redenen mag ik hopen?
Is dat nu afgelopen met het posten van zijn foto's?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:20 schreef rodebes het volgende:
[..]
In de reeks, met kop en kont: Cairon
hehe koffie dank je wel en goedemorgenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:53 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
wat las ik, jij binnenkort weer op de Avenido atalantico en Leblonquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hehe koffie dank je wel en goedemorgen![]()
Ik ga niet naar Rio, maar naar Salvador, of vlakbij. Je weet welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat las ik, jij binnenkort weer op de Avenido atalantico en Leblon
volgens mij heb jij iemand nodig die je koffers draagt
Ik wil ook weer dansen op het plein met de 3 kerkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Rio, maar naar Salvador, of vlakbij. Je weet wel
als je nu met dit bericht aankondigt hier te zullen stoppen met posten vind ik dat wel erg sneu.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:01 schreef Cairon het volgende:
that's it, I'm out of here
oeh, ik heb dus blijkbaar van alles gemist gisteren ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je nu met dit bericht aankondigt hier te zullen stoppen met posten vind ik dat wel erg sneu.
Ik heb er al een aantal horen zeggen dat ze hier weg gaan, meestal komen ze toch wel terug.
Daarbij komt Cairon, ik had verwacht dat jij wel tegen een geintje zou kunnen, blijkbaar niet dus.
Jammer hoor, maar besef dat je jezelf ook niet populair hebt gemaakt hier en dan kun je een tegenactie verwachten, zoals Stroek al zei, wie kaatst.
Jou doel was toch ook, tenminste dat heb je hier meerdere malen verkondigt, om gehekeld te worden hier, ja dat is een eenzame positite waarin je jezelf manouvreerd.
Ik vind het erg jammer dat je jezelf nu opstelt als de gebeten hond.
Met een pedobear?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:01 schreef Ang3l het volgende:
Mijn neefje gaat trouwen
[ afbeelding ]
Is het de linker of de rechter?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:01 schreef Ang3l het volgende:
Mijn neefje gaat trouwen
[ afbeelding ]
Hoor jij dat echt nu pas?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:01 schreef Ang3l het volgende:
Mijn neefje gaat trouwen
[ afbeelding ]
quote:
Vroeger zeker bij de padvinders geweest?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
He man laat je niet kennen!!!
Het is net als bij pestende kinderen gewoon niet op reageren dan hebben ze een stuk minder lol!![]()
Zo mijn goede daad voor andaag ook weer gedaan![]()
Wie schrijft er een brief aan
[ afbeelding ]
Ik verdien een lintje!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |