Nee, dat ben ik ook niet. (al schommel ik wel wat) Maar er zijn gewoon wat issues waar ik zo af en toe tegen aan loop. (het welbekende minderwaardigheids gevoel waar een hele diepe lading shit onder ligt)quote:Op maandag 9 februari 2009 22:54 schreef Xiance het volgende:
nou, lekkere kutschool dan!
alhoewel.. tis natuurlijk wel handig dat je zelf niet manisch depressief bent als je met geestelijk gestoorde mensen werkt.
Hup, naar WGR jijquote:Op maandag 9 februari 2009 22:52 schreef Pieter. het volgende:
Ik ga naar bed
Morgen mn budget bespreken, ik weet toch ook niet precies waarom ik komend jaar 6,5 ton ga uitgeven sjees, ik heb ook maar gewoon wat cijfers op een rij gezet.
wat is er, ben je ziekquote:
voor 600 euro heb je al een ticket cattle classquote:Op maandag 9 februari 2009 22:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
nou, nee.. zo simpel is dat niet hoor
mischien voor jou, maar voor jantje down the street is het een ander verhaal.
laten we samen in therpie gaan liefjequote:Op maandag 9 februari 2009 22:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik ook niet. (al schommel ik wel wat) Maar er zijn gewoon wat issues waar ik zo af en toe tegen aan loop. (het welbekende minderwaardigheids gevoel waar een hele diepe lading shit onder ligt)
Maar ik herinner mij nu ineens dat ik niet echt verdrietig was om de dood van mijn oom. Behalve de 3 minuten die ik keihard en erbarmelijk heb staan te janken op het moment net voor het dragen van de kist naar de zaal...
Maar ik heb dus gewoon geen contact met mijn gevoelens. (behalve blijdschap) En veel emoties weet ik dus gewoon niet wat dat zijn, herken ze niet en kan er dus ook niets mee
Er is een verschil tussen hebben en als budget hebben.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:58 schreef Xiance het volgende:
als ik 3 ton had ging ik acuut naar brazilie
Ja ze vinden het Rembrandtpein dan ook onoverzichtelijk en dat gaat ze binnenkort rechtzetten (lees: slopen)quote:Op maandag 9 februari 2009 22:58 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Tja, ondanks dat we allebei over het Rembrandtplein hebben gelopen zijn we elkaar niet tegengekomen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
laten we samen in therpie gaan liefje
Maar je hebt toch wel iets van een onderbouwing?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:57 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Die probeer ik er morgen bij te lullen. Hoe meer budget, hoe meer ruimte om je ding te doen!
Maar ze zullen wel hun streven op 3 ton hebben staan, dus dan hebben we een gat te dichten van 4,5 ton. Kan iemand even bijspringen?
zijn mond is groter dan zijn penquote:Op maandag 9 februari 2009 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel iets van een onderbouwing?
Lijkt me een strak plan!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:04 schreef Xiance het volgende:
oh nee... bellen we gewoon de zelfmoord-lijn vragen we waar ze goedkoop touw hebben
Dan moet je misschien een andere avatar nemen.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:05 schreef rodebes het volgende:
owja, ik wil eignelijk nog niet dood
denk je nou echt dat die squiling nicht mij gaat liquderen?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je misschien een andere avatar nemen.
Komt ie iig een keer het huis uit.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:07 schreef rodebes het volgende:
[..]
denk je nou echt dat die squiling nicht mij gaat liquderen?
ik wurg zn hoofd zo diep in zn kont dat s'werelds grootste loopingmeester er duizelig van wordt!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:07 schreef rodebes het volgende:
[..]
Zou je dan ook eigenlijk moord plegen?quote:
HOOGST merkwaardigquote:Op maandag 9 februari 2009 22:58 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Tja, ondanks dat we allebei over het Rembrandtplein hebben gelopen zijn we elkaar niet tegengekomen.
Beetje.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Komt ie iig een keer het huis uit.
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik wurg zn hoofd zo diep in zn kont dat s'werelds grootste loopingmeester er duizelig van wordt!
als je gelezen had dan wist je dat er helemaal niets gebeurd is dit weekendquote:Op maandag 9 februari 2009 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje.
En jou, miste je sex weer "af en toe" en heb je je vergrepen aan iemand?
met deze TT zit iedereen natuurlijk wel te wachten op de hele serie van C.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:07 schreef rodebes het volgende:
[..]
In de reeks, met kop en kont: Caironquote:Op maandag 9 februari 2009 23:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
met deze TT zit iedereen natuurlijk wel te wachten op de hele serie van C.
Ik zou ook voor gaga gegaan zijn, dat sowiesoquote:
6,5 ton is je jaarbudget!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:52 schreef Pieter. het volgende:
Ik ga naar bed
Morgen mn budget bespreken, ik weet toch ook niet precies waarom ik komend jaar 6,5 ton ga uitgeven sjees, ik heb ook maar gewoon wat cijfers op een rij gezet.
Kleuter.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:20 schreef rodebes het volgende:
[..]
In de reeks, met kop en kont: Cairon
[ afbeelding ]
ja die kennen we nu welquote:Op maandag 9 februari 2009 23:20 schreef rodebes het volgende:
[..]
In de reeks, met kop en kont: Cairon
[ afbeelding ]
Ik bedenk me zo: Ik heb 19¤ voor Gaga betaald en ¤20 voor de PCD. Zo vind ik het wel waard, want GVD wat is Gaga geweldig live. Die outfits, die stem (alles live!!!!), die dansers (MIKEY IS ZO FUCKING GEIL), die liedjes, die clips er tussen door (Who Shot Candy Warhol?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou ook voor gaga gegaan zijn, dat sowieso
Mike nog gezien?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik bedenk me zo: Ik heb 19¤ voor Gaga betaald en ¤20 voor de PCD. Zo vind ik het wel waard, want GVD wat is Gaga geweldig live. Die outfits, die stem (alles live!!!!), die dansers (MIKEY IS ZO FUCKING GEIL), die liedjes, die clips er tussen door (Who Shot Candy Warhol?)... wauw
Nee, ik stond ook 2e rij en ben niet meer gaan lopen.quote:
DOEIIquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:01 schreef Cairon het volgende:
that's it, I'm out of here
Biancaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:01 schreef Cairon het volgende:
that's it, I'm out of here
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |