maar je mag me toch wel slaan hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 14:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Jullie zijn nooit tevreden te krijgen.
Ik heb toch een fobo?
Velen hebben dat hier niet eens.
En wie zegt dat jij jij bent?
Een kloon? Niet weer, he? Is er geen meet ofzo halverwege het jaar? Kom ik je persoonlijk slaan
Jij met je suggestieve berichtgevingen!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb gisteren met Ang3l het bed gedeeld![]()
en het was zo heftig dat ik het vandaag grondig heb mmoeten reinigen
Maar je ingewanden in de loop van de dag wel weer tot rust gekomen ?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij met je suggestieve berichtgevingen!
Mwa, beetje. Nog niet helemaal in orde.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je ingewanden in de loop van de dag wel weer tot rust gekomen ?
ja dat was een geweldige cover van Bob BBQ, Willy woud be plus Agaathquote:
Ik dacht dat je je bed had ondergespuugd maar het is dus iets anders mmmmquote:Op maandag 9 februari 2009 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pronounced tee-ah-ti-meh?quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
My new boots are killing my feet
Wie mooi wil zijn...quote:Op maandag 9 februari 2009 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
My new boots are killing my feet
I know.quote:
heb je nog bij passende kleding?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know.
Moet ze gewoon nog uitlopen.
En hakken is ineens wat anders dan allstars he
Vast de bobsleeërsquote:Op maandag 9 februari 2009 21:04 schreef Nuno_G het volgende:
Er zit hier een of ander sport team uit jamaica in het hotelEr lopen allemaal sportieve mannen in jamaica trainingsuits. Vanavond maar even wat drinken in de hotel bar
volgens mij zijn die teams niet zo grootquote:
die avaterquote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef rodebes het volgende:
Vriendje van Dirk, je post zo nog het topic vol! Houd er onmiddelijk mee op!
Vorige week. Nu dooit het eindeljik weer.quote:
Oh, maar ik ben echt heel slecht in het herkennen van klonen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef rodebes het volgende:
Ik ben De Friezekloon op tractor, van een H poster. Die jou het vriendje van Drik noemt...
Hebben jullie nu zulke grote ups and downs, dus dat het in de zomer ook erg warm weer is, of is het gewoon in de winter heel slecht en in de zomer matig?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vorige week. Nu dooit het eindeljik weer.
*LOL*quote:Op maandag 9 februari 2009 21:52 schreef rodebes het volgende:
Hallo, hier is rodebes weer!
ik geloof niet dat mijn wereld stopt met draaien.. nee..quote:Op maandag 9 februari 2009 22:15 schreef rodebes het volgende:
[..]
Heb je mijn nieuwe foto's al gezien?
Het is C.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben echt heel slecht in het herkennen van klonen.
Hoe is het met je huisje?
Zeer goed! Ik vind het helemaal leuk. (behalve het klussen nog steeds...)quote:Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef Pieter. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Nee, de zomer is ook huilen met de pet op. Ter illustratie:quote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Hebben jullie nu zulke grote ups and downs, dus dat het in de zomer ook erg warm weer is, of is het gewoon in de winter heel slecht en in de zomer matig?
hahahahahaquote:
Ik weet, maar gun mij mijn lolletje eens!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit is wel erg kinderachtig HIW
Heb men post nog iets aangepastquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik weet, maar gun mij mijn lolletje eens!
een hittegolf kan ik hier ook wel gebruiken, ik ga over een paar weken naar Brasil en wil niet zo'n nep bruine huid van de zonnebank, maar heb geen andere keuze.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, de zomer is ook huilen met de pet op. Ter illustratie:
Vorige jaar zijn we in april drie weken naar Nederland geweest. Toen we weggingen, lag er nog sneeuw. Het vroor niet meer, maar het lag er nog. Toen we terugkwamen, hadden we een week later een hittegolf.
Een hittegolf in februariquote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een hittegolf kan ik hier ook wel gebruiken, ik ga over een paar weken naar Brasil en wil niet zo'n nep bruine huid van de zonnebank, maar heb geen andere keuze.
Mja. Die plensbuien waarbij er 5 cm water in de straten staat omdat het niet wegkan en je de overkant van de straat niet kan zien vanwege het watergordijn is best spannendquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef Pieter. het volgende:
Oh, maar hoge pieken en diepe dalen is okay. Dan weet je dat je leeft. Het hele jaar hetzelfde is saai. (tenzij het het hele jaar tussen de 28 en 32 graden is natuurlijk.)
Ja, daar moet je voor naar Australie. 47 graden in Sydney, las ik gister. En bosbranden.quote:
Mja, wel aangestoken en 170 doden al. Ik denk dat ik even overslaquote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, daar moet je voor naar Australie. 47 graden in Sydney, las ik gister. En bosbranden.
nu beter?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef Bartjebart het volgende:
Nog steeeeeds die andere foto niet trouwens...
yep vandaar die zonnebank. bhe maar ik ga niet zo naar Brasilquote:
zeik niet zo, jij KAN tenminste naar brazilie!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep vandaar die zonnebank. bhe maar ik ga niet zo naar Brasil
er zijn verschillende redennen om dat als positief voor jou te zien,quote:Op maandag 9 februari 2009 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit er verschil in dan?quote:
Als het goed is wel...quote:
ik heb er 5 versleten en heb nog niks verwerktquote:Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef hierissieweer het volgende:
Ik moet trouwens van school naar de psychiater om de dood van mijn vader en de rest van de gebeurtenissen in mijn leven te verwerken...
boek een ticket en stap op het vliegtuig en je bent erquote:
Maar als ik niet naar de psychiater ga dan haal ik de opleiding niet. Het is dus wel enigszins verplicht...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb er 5 versleten en heb nog niks verwerkt
als je zelf niet wil, bespaar je dan de oeite.
Nog sex gehad dit weekend in Amsterdamquote:Op maandag 9 februari 2009 22:48 schreef Ang3l het volgende:
*kijkt afl 5 van 13 Fear is real*
Lichten uit
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!
Neequote:Op maandag 9 februari 2009 22:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nog sex gehad dit weekend in Amsterdam
nou, nee.. zo simpel is dat niet hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 22:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
boek een ticket en stap op het vliegtuig en je bent er
Die probeer ik er morgen bij te lullen. Hoe meer budget, hoe meer ruimte om je ding te doen!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
haha het had voor jou net zo goed 7,5 ton kunnen wezen?
ik heb ook veel van die evaluatie's gehadquote:Op maandag 9 februari 2009 22:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar als ik niet naar de psychiater ga dan haal ik de opleiding niet. Het is dus wel enigszins verplicht...
Kutschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |