geen 5quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:42 schreef keizerpinguin het volgende:
4 op een rij![]()
hij is oud maar blijft grappig
die van mij wel dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:46 schreef keizerpinguin het volgende:
vroeg me al af of iedereen zijn lunch pauze voorbij was.....
moet jij dan niet in bed liggen om slaap in te halen ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:50 schreef keizerpinguin het volgende:
thuis.....
Ben eindelijk weer eens een dagje vrij
ik vond seizoen 1 nog wel leuk en kijkwaardig, maar ben daarna afgehaaktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:00 schreef keizerpinguin het volgende:
ben er nog maar een uur of 2 uit.
Kon vannacht niet slapen...... heb nog even een paar afleveringen van
[ afbeelding ]
gekeken daarna lekker in slaap gevallen maar het was wel SPANNEND
na seizoen 1 was ik er wel klaar mee en vond ik het wel mooi afgerondquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:10 schreef keizerpinguin het volgende:
ja het word wel steeds warriger en geloofwaardiger maar als je verder gaat kijken word het mysterie laagzaam ontrafelt!
Ik weet niet of er veel van dansen zal komen, ga maar een weekje en kijken wat ie van ons huis gemaakt heeftquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik wil ook weer dansen op het plein met de 3 kerken
slenteren door de Pelorinhou en van die gefrituurde oliebolleen kopen bij de prachtig uitgedoste mevrouwen
Maar de dinsdag ga je toch wel naar de stad toe?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik weet niet of er veel van dansen zal komen, ga maar een weekje en kijken wat ie van ons huis gemaakt heeft
en wat dachtje van mijn zusje, 21 zwanger en 3 maanden na de bevallig verlaten door haar vriendquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:46 schreef Cahir het volgende:
Het zou wat zijn voor je ouders, beide zoons gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |